ff vlug papa staat met Teun onder de douche en ik pak hem straks weer aan het zou best kunnen lola dat ik de link van jou heb.... dus snel met bezorgen dat klinkt goed.....ben er altijd een beetje bang van om via internet te bestellen maar tot nu toe is het eigenlijk wat ik heb besteld goed gegaan ik ren weer naar boven doei doei
oh ja ook nog ff snel maar hioer wel belangrijk; in zijn mondje onderin links voor hem is het nu op zeg maar. voor een tandje, het lijkt me dat dit het begin is toch! ben benieuwd iig. gr saskia
sakia: ook al een tandje in het verschiet. ik weet allemaal miet zo goed meer wat er geschreven is maar ik had beloofd te reageren maar mijn koppie staat er niet naar om alles terug te lezen. Ben een beetje brak na de nachtdienst ben ik altijd de dag erna erg brak en dat is vandaag. Ik ga effe onder weg naar morgen kijken het is de laatste aflevering van het seizoen.
Leuke filmpjes Cynthia en Debbie! Wij hebben nog geen kinderstoel gekocht, zelf vind ik de polly wel erg leuk, maar ik heb me er verder nog niet zo in verdiept, zal ik binnenkort dus maar even gaan doen! We zouden vanavond eigenlijk uit eten gaan met een groepje vrienden, maar Michel is ziek, dus we blijven thuis. Vind ik op zich niet heel erg, want ik ben zelf ook moe en ga dan vanavond lekker de lama's op de bank kijken! Ben bang dat ik voor moederdag niets krijg. Michel heeft volgens mij nog niets gekocht en is nu ziek, dus zal er denk ik niet inzitten. Zou ik wel erg jammer vinden overigens. Ik hoef geen dure cadeaus, maar een klein cadeautje of iets "zogenaand" zelfgemaakts vind ik toch wel leuk. Op het kdv hebben ze wel geknutseld. Ik heb een potje met een waxinelichtje met daarop een uitgeknipte vlinder met een verfhandje gekregen.
Hier hebben ze ook wat op het kdv gemaakt...had ik 2 wkn geleden al door Teun had ineens oranje verf tussen zijn vingertjes en teentjes zitten vorige week kreeg ik het mee met de mededeling dat het alleen op de speciale dag geopend mocht worden...dus het staat nog mooi ingepakt voor zondag. morgen ga ik lekker met vriendje naar a'dam winkelen en Teun gata naar opa en oma..... voor de rest is hier weinig gebeurt ik ga ook lekker op d ebank hangen en lees morgen of zondag wel weer verder
@Lianne: Dat miniboekje klinkt erg leuk. Ga er snel es naar kijken. En denk je echt dat Dimphy tandjes krijgt? Las nml laatst dat kwijlen en sabbelen ook gewoon bij de ontwikkeling hoort en niet perse met tandjes te maken hoeft te hebben. Hier ook heel veel gekwijl en gesabbel maar nog geen spoor van een tandje. @Noralien: Bij mij zit er nog geen babyverkleiner en kussen bij de Trip Trap. Moet zeggen dat ik die extra's nog best duur vind zeg. Heb de stoel dan wel voor niks gekregen, maar toch. Voor het geld vd extra's heb je een nieuwe stoel van een ander merk @Irma: Leuk als je toch kunt komen Wat goed ook dat John je wil brengen! Wie weet komt het nog wel helemaal goed tussen jullie. Ben ik straks de enige single mum hier @Otje: Pfoe, daar zou ik ook van in de stress straken. Gelukkig deden ze niet moeilijk op je werk! @Cynthia: Yes! Wat een supergoed nieuws Voelt vast als een enorme opluchting. Ik ga morgen ook snel Nutriton kopen Leuk filmpje ook. Kailynn trekt niet eens zo'n heel vies gezicht @Debbie: Gelukkig ging Thijmen aan het eind vh filmpje nog wel even lopen @Lola: Wat heerlijk zo'n vast avondje uit! Ik lees Fynn ook af en toe voor. Hij wordt echt helemaal wild als ik samen met hem plaatjes kijk. Dan gaat ie echt heel hyper met z'n armpjes en beentjes slaan en geluidjes maken. Echt heel grappig @Noura: Spiegel is hier ook een favoriet spelletje. Iedere ochtend gaan we eerst even in de spiegel kijken. Ik zeg dan: Even kijken of dat leuke jongetje er nog is. Dan kijken we samen in de spiegel en begint Fynn breeduit te lachen. Beter begin vd ochtend kun je niet bedenken toch? Op het kdv hebben ze voor Moederdag een foto van Fynn gemaakt. Hij zit op de bank naast een bord waar een gedichtje op staat voor mama. Foto is op een rood hart geplakt wat ze vervolgens hebben geplastificeerd en aan een lintje gehangen. Vond het wel origineel p.s zie dat ik wel erg veel gebruik. Zal proberen dat te minderen want ziet er een beetje kinderachtig uit..haha
Hoi Eve: ook nog even over de tripptrapp, hij is inderdaad erg duur, maar ik heb er hier een staan die al 25 jaar oud is, en heel intensief gebruikt. Mijn zusje heeft hem als kinderstoel gebruikt en daarna heeft hij nog jaren als gewone stoel dienst gedaan! Nu hij weer is geschuurd en gelakt, is hij echt weer zo goed als nieuw. Wij hadden er al wel een beugel bij, alleen geen zittinkje, maar dat ga ik dus zelf laten maken (is overigens een stoelverkleiner Eve, al vond ik babyverkleiner ook wel grappig, ik zag er al een mini-Thijs in zitten). Mijn schoonmoeder is trouwens nog niet te huur, maar ik zal haar dit weekend vragen of ze geen carrieremove overweegt! Mijn vriend zit een beetje nukkig naast me, hij wil aandacht, dus ik sluit snel af! Lies (leuke filmpjes, trouwens!)
pff wat een langsslaper ineens die Kailynn... Zelf ook goed kunnen slapen? wat een lief gezicht Cynthia! heeft kailynn iets binnengehouden? Zag ook grappig jou mond open gaan toen je de lepel in Kailynn haar mond probeerde te stoppen. Ik zie dat mezelf ook al helemaal doen.... Vandaag zag ik Nick ook echt geobsedeerd naar de yoghurt van Frank kijken.... Maar ik wil zo graag nog een maandje wachten... maar aan de andere kant... Mijn voeding loopt wat terug, krijgt momenteel met moeite 180-150cc gekolfd terwijl ik eerst makkelijk 260-200 kolfde.... en Nick is vreselijk aan het tutten aan de borst... Ik weet het nog niet... voorlopig wil ik hem nog zo graag even alleen aan de borst hebben... Maar als ik hem dan zo zie kijken... Lola wat is een sjeng (beetje nieuwsgierig ben ik wel!) hoop dat Jasmijn papa binnenkort ook weer leuk vindt...enne boekjes lezen, leuk he... Ik hou het nog even bij van die knisperboekjes, maar Nick vind het ook erg leuk als ik die met hem lees... enne zingen vind hij ook erg leuk. Ook jonassen we hem nu af en toe. Dat vind hij helemaal geweldig. Dikke schaterlachjes zijn het resultaat... janette fijn dat de HA je serieus nam.. ah..tanden. Saskia ben benieuwd naar je ervaringen met de BV als de tanden echt doorzetten... bah ik heb vandaag weer een beetje een baaldag! ben weer echt errug moe en zie het effe allemaal niet. En dan heeft Frank nog dienst ook, en is hij morgen de hele dag weg, dus ligt in elk geval alle zorg voor Nick bij mij.... Dat is eigenlijk net effe te veel... Had ook nog een drukke dag... Ik wil gewoon effe iets anders. maar weet ook niet wat. Nou ik ga effe naar de Lama's kijken, misschien word ik daar wat vrolijker van.
wat een geld he voor zo'n stoeltje. Ik heb net op marktplaats een bod op een rode gedaan. Dimphy vindt zingen ook helemaal leuk, vooral als Izanka het voor haar doet en er bij gaat dansen, dan kraait ze het uit van de pret, geweldig om die meisjes samen zo'n lol te zien hebben, ik loop dan over van liefde voor hun. Dimphy geirriteerd oogje, heb er wat bv ingespoten, schijnt zeer goed te helpen. Ga nu even lekker de lama's en nu we er toch zij kijken. Goed weekend allemaal Groetjes
Heb ook getwijfeld tussen de trip trap en de superslex en deze laatste is het geworden. Was toch iets goedkoper, al is 155 euro toch een heleboel geld voor een stoel. Je kunt deze ook later nog gebruiken, er kan max. 100 kilo op. En hij heeft brede poten, zodat ze zich niet kunnen omduwen al ze zich tegen de tafel zouden afzetten. http://www.voormijnbaby.nl/?p_Id=2&do=d ... 8a8d0e3dba Ik krijg ook een moederdag kado dat op het kdv is gemaakt. Heb nog niet gekeken, pak het morgen uit. Misschien dat ik ook nog iets van mijn vriend krijg, ben benieuwd Bij ons is nu kermis op het vrijthof. Vandaag of morgen maar eens kijken of jiri al ergens in wilt samen met mij of mijn vriend.
zaterdagmorgen 9 uur...iedereen aan het uitslapen? zag dat gisteravond het ook niet laat was geworden hier...hihihi maar wij hebben weer een lekkere nacht er op zitten en dat bedoel ik dus positief...zelf lag ik al om half 10 te slapen en vriendje kwam later...heb het niet gemerkt normaal merk ik het wel was dus echt goed weg en Teun kwam vanmorgen ook pas om half 7 ...... nog lekker laten spelen tot half 8 dus lekker rustig aan...het is zaterdag! maar goed we gaan wel zo weg..teun naar opa en oma en wij met de trein naar a'dam...nu ligt het ventje nog te slapen maak hem denk ik maar op het laatste wakker en trek dan zijn kleertjes aan....merk dat maatje 68 nu ook aardig te klein begint te worden..gisteravond ff samen op de weegschaal gestaan en toen ik zelf.....blijkt het dus dat hij 8.5 kilo is...vandaar me moeie armen en rug als ik hem til.... Nienke veel plezier op de kermis...wij hebben het in alkmaar pas de laatste 2 wkn van augustus dus nog ff wachten veel plezier allemaal vandaag en hopen op een beetje knap weer
Lies, laat je dat plankje namaken of de stoffen zitting? Ik begreep nl dat jij een patroon had om de stoffen zitting na te maken. Eve heeft het ook over de uitbreidingsset waar die rugleuning in zit. Karin, een sjeng is iemand die uit maastricht komt. Ik ben een winkbuul hihi Nynke, de triptrap duw je ook niet zomaar om hoor Ziet er goed uit, die stoel en scheelt toch weer een hoop geld. Ik ga mijn schoonouders trouwens maar niet vertellen dat de triptrap op internet 40 euro goedkoper is (in duitsland). In Nederland worden vaste prijzen gehanteerd waar niet mee gestunt mag worden (tijdens 20% kortingsdagen bij prenatal is die bijvoorbeeld ook altijd uitgezonderd). Daardoor had ik er niet aan gedacht op internet te kijken Janette, niet uitgeslapen hier hoor. Ben alweer aan het werk. Gisteravond véél te laat geworden (lag niet aan Jikke hoor, die lag om 20.00u al lekker te slapen) dus ben nu héél erg moe En dan heb ik vanavond ook nog een feestje dat niet vroeg afgelopen zal zijn . Jikke gaat voor het eerst alleen een nachtje bij de zus van mijn vriend logeren. Ben toch wel benieuwd of ze daar ook zo goed slaapt.
sjonge wat zijn jullie weer druk aan het schrijven geweest. lianne hoop dat het oogje van dimphy gauw over is. en ik had al vaker gehoord dat moedermelk goed helpt, maar het zelf nog nooit hoeven toepassen. daphne succes met de prikjes! hoe vaker ik die stoel zie van stokke hoe mooier ik hem ga vinden. soms is dat wel eens lastig hoor met internet, dan word je zo hebberig... haha. maar ik heb een stoel, en de andere kinderen heb ik eigenlijk heel veel op schoot gevoed, dus dat zal ik nu denk ik ook wel gaan doen. safouane is ook heel veel aan het sijbelen, en steeds aan het kauwen op handjes, en alles wat die in de buurt van zijn mond kan krijgen. maar er is nog niets te zien wat op een beginnende tand lijkt, nog geen streepje of niets. wat leuk al die moederdag cadeaus, dat is toch wel het leuke van kinderdagverblijven. je hebt dan al heel vroeg leuke blijvende herinneringetjes. en zo te horen hebben ze weer leuke dingen gemaakt. vroeger maakten de kinderen op school ook altijd wat. vanaf groep 4 doen ze dat niet meer, vind dat zo jammer. mijn dochter heeft eens op de peuterspeelzaal iets gemaakt, maar dat wou ze niet afgeven. toen was ze in de ban van cadeautjes openmaken, en dat was ze dus ook van plan. toen lag ze dus op de grond voor de deur van school te krijsen omdat ze haar zin niet kreeg.
noralien: toch dat filmpje niet meer moeten kijken? veel plezier vanavond. Daphne succes met de prikjes. Lianne was die tip over bv in oogjes niet van nycke haar schoonzus die in een apotheek werkt? De nacht was weer wat rommelig kailynn is een paar keer een tijdje wakker geweest en liggen huilen eerst liep ik er naar toe kreeg een big smile en vervolgens huilde ze weer verder ben dus maar niet meer naar haar toe gegaan en op den duur viel ze weer in slaap. en tegen de ochtend sliep ze goed en tot 8.15 uur. wilde even met arno mee die heeft een concert in de stad maar het komt mbt voeding zeer slecht uit dus blijf ik maar thuis, want het is allemaal buiten dus niet ideaal. wel erg jammer want zo zit ik weer een hele dag binnen grrr
cynthia, kan best dat nynke dat geschreven had ja over de borstvoeding. Oogje ziet er nu weer normaal uit, dus het heeft wel goed gewerkt. Mooi medicijn toch? De trip trap 'stoel in duitsland is al uitverkocht zag ik gisteravond. Mijn man is nu de stad in met mijn dochter om moederdagcadeautjes te kopen spannend.... Ze heeft nu in gr 3 ook nog iets gemaakt op school.
Nee Slingding, we zijn wel nog aan de film begonnen maar ik heb hem niet afgekeken. Robert wel, maar dat werd mij te laat. Mijn ogen vielen halverwege al dicht, maar ja, toen was het inmiddels ook al 00.30u. Ik heb van te voren nog een tijdje geprobeerd mijn videofilmpje te verkleinen, maar dat gaat niet met het programma dat erbij zit. Nou belde Robert net op of ik naar Alkmaar kon komen. Hij staat daar in de parkeergarage bij de mediamarkt en de auto doet het niet meer. Hij heeft de wegenwacht al gebeld maar hij had niets voor Jikke meegenomen en die heeft een fles nodig (typisch iets voor mannen van huis gaan zonder iets mee te nemen..."ben wel op tijd terug"). Heb hem gezegd dat hij daar bij de drogist maar ff een pak kant en klare voeding en een fles moet kopen en dit bij de visboer op moet laten warmen. Ik kan hier nu nl niet weg. Maar nu heb ik een klein vermoeden dat ie bij de mediamarkt was om een bewerkingsprogrammaatje voor de videorecamera te kopen.....Ik weet van niets Ik kreeg deze week ook al iets mee van het KDV voor moederdag. Tóch speciaal....zo'n eerste moederdag.
Oóh ja....we zijn gisteren bij V&D geweest om foto's te laten maken. Ik belde om een afspraak te maken, maar ze hadden 's middags nog een gaatje en kon dus meteen terecht. Wel fijn, anders was het pas veel later geworden omdat we graag allebei mee wilden en ik dit weekend moet werken. Ben zooo benieuwd hoe ze geworden zijn. Ze lachtte steeds precies op het goede moment. We gaan ze pas over drie weken halen omdat we daar ook graag allebei bij willen zijn. Toen de fotosessie voorbij was, zette Jikke het meteen op een schreeuwen omdat ze honger had (de hele V&D heeft haar gehoord ). Maar goed dat ze pas honger kreeg ná de sessie
ha Noralien, dan deed Jikke het beter bij de fotoshop van V&D dan Nick, die vond de fotografe namelijk helemaal niet leuk! Wij gaan volgende week naar het resultaat kijken, maar ik denk niet dat er veel leuks bij zit...En ja, wij gaan ook samen kijken. pff wat zijn sommige van jullie kindjes al snel groot. Ik ben net alle maatjes 68 aan het uitwassen gegaan om ze misschien volgende week eens te gaan gebruiken. Maar Nick past nog prima in 62! en daar heb ik ook errug leuke dingetjes in vind ik zelf....zonde om die al op te bergen. En de broekjes 68 zijn echt nog veel te lang.... Cynthia: ik schud je de hand. Ikke zit ook de hele dag binnen. Er wordt vandaag iets bij de post afgeleverd en daar moet ik in elk geval op wachten... Alleen als die snel komen zou ik nog effe eruit kunnen... Frank was vanmorgen al vroeg weg. Nick sliep tot 9.15 (na een eerste voeding om half 7) en daarna hebben we gezellig nog effe samen op bed gespeeld. Hij ligt dan op zijn buik op mijn buik en laat zich elke keer eraf rollen. Geweldig vind hij dat. Ik vang hem dan op met mijn arm en zeg boem, echt schateren. Hij wordt er wel weer snel moe van.... Nu ligt hij weer lekker te slapen. Ben benieuwd hoelang. Gisteren is Nick bij mijn ouders geweest en heeft daar alleen maar hele korte slaapjes gedaan, dus misschien heeft hij wat in te halen. Ik ben alleen zelf nog steeds moe.... ga dadelijk nog maar effe liggen denk ik. Nick gaat zich echt steeds meer afzetten, ook in bed. Ik vind het in de ochtend nooit meer onder zijn deken, maar telkens boven aan in zijn bed...Goed dat er slaapzakken bestaan, anders werd het toch wel koud... Ook in de box ligt hij continu dwars of met zin hoofd onder de zijkanten van de babygym, en dan zet hij het weer op een gillen... Hij heeft nu een muziekrups in de box gekregen. Als die vooruitbeweegt gaat hij muziek spelen en ook als je op de knopjes duwt. Hij vind het echt leuk, slaat met zijn handjes op de knoppen en is dan verbaasd dat er geluid uit komt. HIj ligt dan zowaar even stil...
@Lies: ik bedoel met de babyverkleiner het extra rugleuninkje voor baby's. Daarnaast is er dan ook nog een kussen als stoelverkleiner. Maar een mini Thijs en een mini Fynn lijkt me ook wel erg leuk hoor @Noralien: tot welke leeftijd passen ze in de babyverkleiner?