Fijne moederdag allemaal! Hier was het vanochtend ook heel gezellig in de slaapkamer. Rond 8.30 werd Koen wakker en normaal begint ie al snel te huilen maar nu was ie vrolijk aan het brabbelen. Mijn man is hem toen uit bed gaan halen. Daarna kreeg ik cadeautjes! Gezichtscreme van Nivea (had ik gevraagd) en een grote doos Merci. Van Sara had ik een mooie zelf gemaakte zon met een foto van haar er in. En van Koen (was eigenlijk voor hem zelf) 2 slabbetjes met de tekst "I look like my mummy". Klopt ook nog. Hihihi. Daarna kreeg ik heerlijk ontbijt op bed, bereid door papa en Sara. Gisteren nog een leuke en lange dag gehad. Om 9.30 zijn we 's ochtends weg gereden. We hadden een opening van Steefs werk in Zeist. Was erg gezellig. Er was van alles georganiseerd voor kinderen wat erg leuk was voor Sara. Koen had er natuurlijk nog niet zo veel aan. Wel ook nog een andere Koen gezien die 1 maand oud was. Leuk is dat. Daarna nog even centrum Zeist in geweest maar dat viel erg tegen dus toen maar door gereden naar Utrecht. Helaas was het al 16.00 uur toen we in Utrecht waren en het was toen tijd voor Koen's fles dus niet veel tijd gehad om lekker te shoppen. Maar we gaan binnenkort nog eens terug. Koen was verder superlief de hele dag. Hij vond het allemaal prima. Rond 18.00 uur zijn we weg gereden uit Utrecht en op de terug weg nog even op bezoek bij m'n schoonmoeder met een bloemetje en bonbons voor moederdag alvast. Uiteindelijk waren we gisteravond om 22 uur thuis dus het was een lange dag. Morgen komt mijn schoonzus en schoonmoeder op bezoek. Steef heeft morgen ook vrij. Zijn zus heeft Koen nog niet gezien want zij is omstreeks Koen's geboorte (december dus) verhuisd naar Engeland. Dus ze ziet hem morgen voor het eerst. Groetjuuuus van Otje
hi hi, ff snel heb wel alles bij gelezen maar reageer niet zo veel. lianne; leuk puppie kijken.... slingding/noralien; veel plezier morgen slingding; leuk filmpje weer hoor enne volgens mij is ze auditie gaan doen voor presentatrice, wat een schatten dat ze allemaal ontbijt op bed hebben gegeven en dan die kado's leuk hoor. hier een heel leuk kleiplaatje met een voet en handafdruk, heeft mijn mannetje zelf gemaakt lieffff. enne strakkies naar najib amhali lachuu.. nou lees morgen wel weer verders gr saskia
Zo Noralien, jij hebt een romanticus getroffen! Ik ben heerlijk verwend, vandaag, vanmorgen lang op bed mogen liggen, uiteindelijk ook nog even met Thijs erbij. Mijn vriend had een fles champagne gekocht, om mijn eerste moederdag te vieren en Thijs had op de creche een bloempotje gemaakt met een voetafdruk erop en een plantje erin. Vanmiddag zijn we met zijn drieen naar de kinderboerderij hier in de buurt gelopen en hebben we de geiten en ganzen bewonderd. Daarna thuis sushi gegeten en champagne gedronken en mijn vriend heel lekker voor me gekookt, coq au vin, vind ik heerlijk. Zometeen de finale van peking express kijken en dan morgenochtend weer heel vroeg op....
Moet toch wel weer even slikken hoor als ik lees over jullie ontbijtjes op bed. Dan realiseer ik me weer es des te meer dat ik alleen ben. Maar vind het wel super dat jullie mannen zo lief zijn geweest Fynn was vandaag weer gewoon om 6.30 wakker dus stond al vroeg naast m'n bed. Was supermoe aangezien Fynn gisteravond niet wilde slapen na z'n fles van 19.00 Zeer vermoeiende avond dus. Hij viel gelukkig wel na z'n laatste fles in slaap. Vandaag gewerkt en dus niet echt moederdag gevierd. Toen ik thuiskwam waren m'n ouders er al met Fynn en stond het eten klaar. Kreeg van m'n ouders een uitgebreide staafmixerset om straks hapjes mee te maken Fynn heeft vandaag trouwens een frans pakje aan voor 6 maanden. Kun je nagaan hoe klein die franse kindjes zijn
Nou Eve hier ook geen ontbijt op bed hoor! had ik wel lekker gevonden, maar te lang blijven liggen vanmorgen en we wilden Nick ook nog even in bad stoppen vandaag. Dus Nick maar samen met mama in bad, errug gezellig. Toen heb ik wel na de voeding van 11.00 een ontbijt/brunch gekregen, maar Frank had veel aanwijzingen nodig om het klaar te maken ( en het was toch echt maar een ei, hoewel wel op een bijzondere manier klaargemaakt) dus heb ik eigenlijk nog zelf mijn ontbijt mee gemaakt. Verder hebben we vandaag toch maar weer benut om op zolder verder te gaan met verbouwen. Ik had moederdag iets anders voorgesteld, maar soms moet je prioriteiten stellen.... enne lekker wandelen met zijn drieen valt niet mee als je man binnen 5 minuten afstand van zijn auto moet blijven omdat hij elk moment opgeroepen kan worden....Tja volgend jaar heeft hij hopelijk geen dienst met moederdag.... Ik zal volgend jaar wat duidelijkere hints geven, misschien dat dat helpt... Lief filmpje Cynthia! en ook al zulke mooie foto's van Jikke Noralien! Veel plezier jullie samen morgen Ik zie op steeds meer foto's echt kindjes met haar. Nick is nog steeds vrijwel haarloos!
ah ik dacht vanmorgen vroeg op bed: 5 maandjes geleden lag ik in het ziekenhuis en zo rond half 8 in de ochtend werd ik toen met mijn bed naar Nick toegereden in de verwarmde kamer en werd hij aangelegd voor zijn 2e (poging tot) voeding! Er lag toen zo'n heerlijk klein prulleke aan mijn borst. Vanmorgen vroeg lag er een stevig ventje tegen mij aan te trappen dat ik in de weg lag terwijl hij aan het drinken was en tegelijk probeerde zich af te zetten en naar boven te tijgeren! wat een verschil! Ik weet eigenlijk niet wat ik leuker vond....hoewel die trappen in mijn buik minder zijn...
Goedemorgen! Oke, ik heb dan misschien geen romanticus getroffen, maar hij is wel héél erg lief voor mij en Jikke Gisteravond gewerkt; ik heb dus maar twee uurtjes van Jikke (en moederdag) kunnen genieten helaas. Jikke was gisteravond helemaal kapot van het logeerpartijtje. Robert heeft haar om 17.30 in bed gelegd. Ze is er alleen nog ff uit geweest voor een voeding en daarna weer tot 8.00 ( ) geslapen. Zo, nog ff ontbijten, spullen pakken, douchen en dan vertrek ik richting zeeland. Er zullen morgen (of vandaag nog) wel leuke foto's van Kailynn en Jikke samen op het forum verschijnen Tot later...
Zit weer ff in een klein dipje. Geniet met volle teugen van m'n mannetje hoor. Maar het is een combinatie van slaap ( Fynn is de laatste tijd steeds tussen 6.00 en 6.30 wakker) en emoties (heb het weer moeilijk met het alleen zijn) Wachten op betere tijden dus. @Noralien en Cynthia: Veel plezier vandaag!
Eve, ik herken het heel erg hoor... Ondanks dat het tussen John en mij heel goed aan het gaan is, merk ik dat ik er toch nog steeds alleen voor sta. Vooral de nachten breken mij op en nu helemaal... Rick is ziek en ikzelf heb me ook ziek gemeld, ik heb geen stem meer en voel me beroerd, verder is Rick aan het spugen dus ik zit ook in een dipje... Gewoon niet fijn dat je het niet uit handen kan geven. Eve kop op hoor meid! Cynthia en Noralien veel plezier vandaag en ik ben benieuwd naar de foto`s... Groetjes Irma.
Eve en irma heel erg vervelend de dippen, ikzelf heb ook pas een flinke dip gehad maar dan ben ik gelukkig overheen en onthoud na regen komt zonnenschijn! Jammer dat ik bij beide niet in de buurt woon anders had ik jullie wel komen helpen desnoods een nachtje blijven slapen zodat jullie eenslekker kunnen slapen! maar het gevoel van moeilijk uit handen geven ken ik ook. Nou noralien zit in de auto ik ben in afwachting van... het zonnetje schijnt het waaid alleen hard. Wat kailynn heeft ik weet het niet want ze slaapt nu wel heel erg goed (ze heeft tussen 5 en 6 even liggen pruttelen en wij een paar keer eruit voor de speen) maar ik schrok om 10.00 uur wakker en toen werd zij ook wakker en lag ze lief te kraaien. lies champagne toe maar... bij jullie is het groots gevierd. waar woonde je moeder nou ook al weer? dus je komt ook naar zeeland van de week... ik ga me aankleden anders ben ik niet op tijd klaar. tot later.
goeiemorgen allemaal, geniet van jullie dagje samen, Noralien en Slingding. Waarom woont er niemand wat dichter bij mij thuis? Kon ik ook eens afspreken, lijkt me erg fijn. Eve en Irma, ik vind het geweldig hoe jullie dat doen. Jullie mogen erg trots zijn op jezelf. www.edg.nl/.../ezel_duim_omhoog_vrijstaand.jpg En fijn dat jullie zo'n leuke moederdag hebben gehad. Ik dus niks gehad, maar ik heb het nog te goed op 15.08! En mijn man heeft wel tig keer gevraagd of ik echt niks wou, want hij had er dus echt aan gedacht... Dus dat is ook heel lief natuurlijk. Ik denk dat Liene ook een tandje krijgt, want ze huilt veel vaker dan voorheen, en ze eet alles op wat ze kan. Ze kwijlt ook verschikkelijk veel en is niet in haar normale doen. We zullen zien... Misschien gewoon een slecht gezind dagje, kan natuurlijk ook. Ik ga nog wat typen, tot straks mischien. Saartje
Hey Meiden, Hier gaat alles goed gelukkig, hier wel een moederdag gehad met lekkere dingetjes en ontbijt op bed. Maar geen cadeautjes, we zitten een klein beetje krap bij kas op het moment helaas. Maar met Thijmen gaat gelukkig goed, ze eerste tandje wordt al steeds groter . Verder ga ik niet reageren als jullie het niet erg vinden, ik moet zo namelijk ff douchen en daarna naar de dokter. I.V.M vervolg gesprek van vorige keer, hopelijk kan ik nu wel gewoon normaal praten met haar. Vorige keer was het allemaal snel snel enz., dus moet nu maar even kijken hoe het loopt. Ik ben ook weer ongesteld, ik vind er echt helemaal niks aan. Alleen het rare vind ik dat ik in de avond best weinig en in de nacht niet bloed en overdag lijkt het soms wel een bloedbad :s, sorry voor het vieze praatje hoor. Morgen moet ik naar het cb om te wegen en meten, ben echt heel erg benieuwd naar Thijmen ze lengte en gewicht. Ik had nog een vraagje, ik wil Thijmen in ze wandelwagen doen. Maar deze kan niet helemaal plat, hij ligt ongeveer net zo recht als in de maxi-cosi is dit erg? En moet ik een voetenzak gebruiken of is dit gevaarlijk nu nog?
debbie waarom zou dat gevaarlijk zijn? ik gebruik ook de voetenzak nog hoor. vooral als het in de ochtend nog koud is is dat wel lekker. maar ik zou als die nog in de bak past hem in de bak laten. kan die wat lekkerder in slapen. vooral als je wagen niet helemaal plat kan. eve ik heb ook geen ontbijt op bed gehad hoor. maar ik moet eerlijk zegggen dat dat aan mij niet zo besteed is. ik vind beneden ontbijten met een kop koffie en lekker broodjes beter, ik knoei nogal. wij zijn gister vroeg op gestaan, en moesten haasten, want we gingen naar mijn ouders. daar was het heelgezellig. lekker gegeten met zijn allen tussen de middag, en toen weer haasten naar huis. want ik moest werken. wat een leuke fotos van jikke! saskia, wat betrefd bijten. dat hoeven ze niet te doen. ik heb met mijn dochter nog 5 maanden gevoed terwijl ze tanden had. en het cb zei, dat als ze bijten dan moet je gelijk stoppen en ze wegleggen. na een paar keer hebben ze wel in de gaten dat ze dan geen eten meer krijgen en doen ze het niet meer.
Hallo Meiden, Tijdje geleden dat ik wat geschreven heb ik was namelijk ziek maar voel me nu weer een stuk beter. Gister hebben wij ook heerlijk uitgeslapen en daarna is Johan voor mij een ontbijt wezen maken en ik heb gekregen een hele mooie lijst met een super leuke foto van Wessel erin @Otje ik heb die slabbetjes ook @Eve ik hoop dat je snel weer uit je dipje komt. @Noralien leuke foto's van Jikke. @Saskia hoe was Najib Amhali? Wij willen er ook graag een keertje heen ik vind die man altijd zo grappig. Ik heb nog een vraagje als er iemand misschien nog een bon van de difrax over heeft ik hou me graag aanbevolen. Ik heb er nog 3 nodig voor die daddybox maar ik heb niet echt meer wat nodig maar ik wil zo graag die box voor Johan sparen.
hi hi, ben ik ook weer ff, tussen het werk door, weer een leerling examen gehad en geslaagd ook weer in 1 keer . echt zo leuk om te horen al die moederdag kado's eve/irma; kan me heel goed voorstellen hoor dat je soms ff heel erg erdoorheen zit, jullie hebben jammer genoeg dan (vooral 's nachts) geen backup en dat is niet fijn lijkt me. moet er wel bij zeggen dat echt 's nachts ik het voor mijn man vervelend vind om hem er uit te sturen omdat het voor mij sneller is zeg maar (voor hem is het naar beneden, bv uit vriezer, ontdooien, bv klaarmaken en dan geven en voor mij hem halen aanleggen en klaar). heeel veeeel sterkte karin; zo heb je toch wel een voldaan gevoel lijkt me, ondanks de andere voorstelling vwb moederdag! enne hier ook nog niet veel haar hoor komt wss vanzelf wel toch?! ook alweer 5mnd leuk hoor noralien/slingding; ben erg benieuwd naar de evt foto's en hoe het allemaal is geweest eve; by the way, hier nog steeds geen echte doorslaper hoor (slaapt wel 5 uur achtereen dus 'officieel' noemen ze dit doorslapen maar niet op de goede tijden zeg maar en wij willen graag een langere tijd hè )mss dat dit je iig iets opbeurt. saar; oeh spannend, nopu we zullen zien of ze idd last heeft van een tandje of een slechte dag had, hier heeft het iig al een tijd gebroed en de laatste week tot op heden slaapt hij slechter mss dat dit ook wel opvalt debbie; succes bij de dokter. voetenzak is niet gevaarlijk en daarbij je bent er zelf ook bij dus mocht het gevaarlijk zijn, dan zie je dit zelf gelijk toch?! vwb wandelwagen vraag het ff bij het cb daar ga je toch heen, kun je gelijk het lijstje vragen. noura; over het bijten nee pcies, ik ga er ook van uit dat ze dit ook wel doorhebben als je het zo toepast maargoed af en toe dan krijg je van die horror beelden met afgebeten tepels enz 8) nee hoor. we zien het allemaal wel. een vriendin van mij geeft nog steeds bv af en toe en haar dochter is al een jaar geweest en heeft haar gebit al aardig vol en gaat ook goed. iig erg fijn dat je deze tip hebt gegeven die ga ik zeker toepassen als dit nodig mocht zijn. vales; tijd geleden ja, fijn dat het alweer beter gaat met je hoe is het verder met elize? en hebben je schoonzus en haar mannetje toch? al de 2e uitslag? nou ik ga weer werken moet tot 6 spreek jullie later gr saskia
Dat vergeet ik gewoon te vertellen Elize is sinds vrijdag thuis dus het gaat heel erg goed Woensdag krijgt mijn schoonzus de 2de uitslag.
Vales wat geweldig dat Elize weer thuis is! Rick knapt gelukkig weer op, was waarschijnlijk dat hij een beetje teveel gedronken had en dat moest er weer uit... Verder is hij heel vrolijk... Ik ben blij dat ik me een dagje ziek gemeld heb, ik ben gewoon ook een beetje oververmoeid geloof ik... Wanneer Rick slaapt doe ik dat ook en ik merk dat ik me langzaamaan ook weer wat beter begin te voelen... Morgen gaat Rick weer naar het KDV en blijf ik nog een dagje thuis, dan heb ik vervolgens de rest van de week vrij en dat komt mij wel goed uit, dan ben ik echt weer uitgerust wanneer ik volgende week maandag weer moet werken... Groetjes Irma...
@Slingding: Arme Arno! Die ligt gigantisch zijn best te doen, maar Kailynn heeft alleen oog voor de camera (en waarschijnlijk voor mama die 'm vasthoudt... ) @Duikster: Bij Jasmijn willen de haartjes ook nog niet echt hoor... @Irma: Beterschap! @Vales: Fijn dat je je weer beter voelt... En wat fijn dat Elize al thuis is, dat is dan best snel gegaan. Goed hoor! Vanmorgen weer naar babyzwemmen geweest en eindelijk mijn autosleutels terug gekregen! (Jullie weten misschien nog wel: Ik had ze in de kleedkamer achter gelaten, een andere moeder had ze zien liggen en vervolgens vergeten om mij de sleutels na de les terug te geven...) Het bleek dat haar dochtertje een week in het ziekenhuis had gelegen, wegens uitdrogingsverschijnselen (ze hield niets meer binnen...) Ik had haar al diverse malen proberen te bellen, maar kreeg dus steeds niemand aan de telefoon, nu weet ik dus waarom... Gelukkig was haar dochterje weer helemaal opgeknapt! Vandaag had ik voor het eerst geen andere afspraak kort na het zwemmen, waardoor ik eens niet bang hoefde te zijn dat mijn haar nat werd. Dat zwemt toch een stuk lekkerder! En omdat we deze keer geen haast hadden, zijn we na afloop nog even in het water gebleven om naar de oudere kindjes te kijken... Oeps, al bijna 17.30 uur zie ik, tijd voor de fles! Het gaat nog steeds hartstikke goed met 4 voedingen. Ik ben blij dat ik dat toch heb gedaan, ondanks het advies van het cb om het NIET te doen. Ben benieuwd wat die er morgen van zeggen...
@Lola wat fijn zeg dat ze het zo goed doet met 4 voedingen. Wessel heeft er nog steeds 5 maar ik vind dat helemaal niet erg. @Irma rust maar lekker uit. Ik ga weer even foto's van Wessel plaatsen.