hahahaaaaaha, saskia, je maakt me aan het lachen afgebeten tepels! zal wel niet zo gauw gebeuren, maar ik moet wel zeggen dat het moment dat ik bij mijn dochter besloot te stoppen was nadat ze ging bijten. en dat doet wel zeer! zit je lekker ontspannen te voeden, en ineens aaaauw.... en ze had dus echt met een bigsmile erbij mijn tepel tussen die hamstertandjes.. ik haar proberen los te trekken, maar ze hield gewoon vast. (zie je het voor je) na nog 2x durfde ik niet meer. vales wat goed dat de kleine meid thuis is! en wat een heerlijke fotos. ik zie dat die zijn armbandje omheeft. doe je die altijd af als die gaat slapen? wij hebben ook een armbandje, maar hij heeft hem pas 1 keer om gehad. lola, wat fijn dat je je sleutels weer terug hebt. en kan me voorstellen dat eht wat ontspannender zwemt als je haar nat worden mag.
Hoi, Hier een iets mindere moederdag, ik was namelijk ziek! Michel en Dain kwamen om half 9 met een ontbijtje op bed, maar na 1 croissantje moest ik de rest aan de kant zetten, zo misselijk was ik. De rest van de dag heb ik op bed en op de bank gelegen en niks gegeten. Ik kreeg wel een mooie kaart met Dain's echte handtekening en een nieuwe linnen broek (degene die Michel had laten krimpen in de was). Vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter en ben dus ook maar gewoon gaan werken. Eve, Dain is ook steeds tussen 6 en 7 wakker, vind ik ook wel erg vroeg hoor. Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je het af en toe even niet ziet zitten, lucht hier je hart maar hoor! Wat een leuke foto's weer!
@Noura hij heeft het armbandje al sinds dat hij 3/4 weken was om en hij heeft hem s'nachts ook gewoon om. En wat een leuke foto van je ventje hij heeft wel mooie krullen zeg. @Molly gelukkig voel je je weer beter,ik was vrijdag en zaterdag ziek gelukkig was ik zondag een heel stuk opgeknapt.
mooi zijn ze he die krullen. maar die heeft die vooral na het badje. als die veel op zijn hoofdje ligt dan verdwijnen ze weer.
Heb vandaag lekker gewerkt. Veel gesjouwd, uitgepakt en opgeruimd. Ben weer een boel negatieve energie kwijt @Cynthia: Wees maar blij dat je een eindje weg woont want anders had ik je wel ingeschakeld! En wat slaapt Kailynn ineens superlang zeg. Echt niet normaal Hoeveel Nutriton geef je haar? Ik ga het morgen ook snel kopen! Fynn heeft ook nog niet echt veel haar hoor. En wat er zit is erg blond dus zie je bijna niet. Echt van die lieve zachte blonde vlashaartjes. Alleen als ie in bad zit lijkt het ineens heel veel @Irma: Gelukkig gaat het weer de goede kant op met jullie. En morgen lekker relaxen op je 'vrije' dag! Wel fijn overigens dat je kunt slapen als Rick slaapt. Fynn doet alleen maar hazeslaapjes van een half uur. Voor mij dus helaas geen bijslapen overdag Vanmorgen heb ik Fynn echter al om 9.00 naar het kdv gebracht terwijl ik op maandag pas om 12.00 begin met werken. Ben dus nog lekker even m'n bed in gedoken. Echt zalig! @Vales: Wat een fantastisch ventje is Wessel! Vooral die laatste foto vind ik erg mooi @Noura: Okay, Saf heeft de competitie 'Babyhaar' gewonnen @Molly: Gelukkig was je snel weer beter! @Molly en Saskia: Wat denken jullie? Zouden we ooit weer es een keer kunnen uitslapen? Nou, Fynn wil weer es niet slapen en begint nu weer te brullen. Ik laat hem even maar ga zo maar es kijken. Hoop niet dat het weer zo'n lange avond wordt
Eve ik voel met je mee, ook Nick is nog steeds tussen 6 en half 7 wakker, maar hij slaapt met tut nog wel even. Maar hij heeft het zingen nu ontdekt en dat is soms veel leuker dan zijn tut, behalve voor ons... enne zijn franse kindjes klein....of is Fynn gewoon groot? Kop op... je bent een kanjer! fijn dat flink ruimen de negatieve energie even opzij zet! Ik duim voor je dat Fynn zo weer lief gaat slapen. Cynthia wat een slaapkop is Kailynn ineens. Om 10.00 dus pas de 1e voeding van vandaag? Wat geef je haar tegenwoordig krachtvoer? Saar Retie is maar zo'n dikke 50 kilometer vanaf Dongen, dus misschien kom ik wel een keertje bij je langs. Maar pas na de meeting in juni op zijn vroegst. Ten aanzien van het bijten en BV. Nick heeft nu soms al de neiging om zijn kaakjes flink op elkaar te klemmen als hij aan het drinken is, of eigenlijk als hij bijna klaar is met de betreffende borst en dat vind ik al vrij gevoelig....Ik haal hem er dan altijd af en zeg duidelijk nee...hoop dat het ook gaat werken als er straks echt tandjes komen.... Vales fijn dat je weer opgeknapt bent. En elize al thuis! wat fijn voor je broer en schoonzus. en wat een lieve foto's van Wessel weer. Lola: nu pas je sleutels retour! Ik neem aan dat het goed is dat er reservesleutels bestaan, want anders is het wel echt balen hoor.....maar fijn dat het met het dochtertje van de mevrouw helemaal goed is. Enne niet letten op je haren bij het zwemmen is inderdaad veel makkelijker.... pff 4 voedingen: ik zie het hier nog niet helemaal gebeuren voorlopig, maar wie weet..... Noura wat een lekker serieus ventje! en die krullen zijn erg lief! Molly balen van je misselijkheid! en dat nu juist als je verwend wordt met ontbijt.... pff ik had het vandaag op mijn werk ineens even helemaal gehad met het kolven.... Eigenlijk was er niets bijzonders, of anders, maar ik had echt zoiets van het schiet helemaal niet op. Ik heb het ook zo druk op mijn werk dat ik de uurtjes die ik nu aan kolven besteed eigenlijk ook echt wel nodig heb. Maar dan denk ik weer: ik heb er recht op! maar op zulke momenten heb ik het af en toe toch lastig. Ik merk dat er met name veel administratie blijft liggen en dat vliegt me momenteel wel naar de strot. 24 mei is er een interne audit en dan moet eigenlijk alles op orde zijn van de administratie, maar met nog 15 uit te werken intakes gaat dat echt niet lukken voor de 24e. Morgen nog een dagje en dan zit het er deze week al weer op! Ook zijn er een aantal clienten die echt 4 maanden tijdens mijn verlof op mij gewacht hebben tot ik terugkwam. In principe wel vleiend natuurlijk, maar ik had ze liever niet meer teruggezien....
eve de maten in frankrijk zijn kleiner dan hier...daar komen we steeds achter als we kleding meenemen naar me broer in frankrijk als me schoonzus zegt maat 104 dan nemen wij dat mee....maar Alina zwemt erin terwijl ze de franse maat wel past...Teun was ook zo uit zijn pakje van 3 mnd.......hij kon het aan toen hij 2 mnd was voor de rest hier weinig gebeurt, vandaag me laatste dagje gewerkt ik heb nu vakantie! lekker 2 wkn bijna niets doen..... Vales lekker dat je weer beter bent en dat Elize thuis is Teun laat zich ook wel horen tussen 6 en 7 uur hoor..maar ligt dan te praten in zich zelf dus we laten hem lekker liggen....huilen doet hij bijna nooit of er moet echt wat zijn.... Kwam vanmiddag hem ophalen bij me ouders draait hij zich om zie ik een grote natte plek op zijn rug.......lekker poepbroek geproduceerd..me moeder gelijk van OOOOOOOOOO dat heb ik niet gezien...SORRY...nou Teun laat toch ook niets horen dan heeft hij er geen last van.....maar wel snel alles schoon aangedaan....... ga de spullen uitpakken van vandaag en dan lekker een kop thee nemen en wachten totdat Wijnand thuis komt...moesten verplicht overwerken... doei doei
Hallo... Er is weer lekker veel geschreven en heb weer veel leuke foto's voorbij zien komen! Hier gaat het redelijk. Met mij en de kids en Steef alles goed hoor. Maar ik baal gewoon ontzettend van mijn werk. Ik vind er echt helemaal niks aan. Zit ook echt te denken om gewoon op te zeggen. Zal het er eens met Steef over hebben... Vales: Leuke foto's! En wat fijn dat Elize thuis is. Eve: Lekker dat je nog even terug kon kruipen vanochtend! Noralien en Slingding: Was t gezellig? Vast wel! Saskia: Hoe was t bij Najib? Ik vind m ook super! Maar de kaartjes zijn zo moeilijk te krijgen! Ben nu aant proberen kaartjes te bemachtigen voor een show van Jochem Myjer. Ook al zo'n populaire caberatier.... Hoop dat het gaat lukken! Morgen heeft Sara schoolreisje en Koen gaat morgenochtend voor het eerst oefenen bij het KDV van 9.00 tot 11.00 uur. Ben benieuwd! Groetjes allemaal! Otje
@Karin Elize is van mijn zus en waar het kindje niet goed van is dat is Johan zijn broer dus onze schoonzus. @Eve Wessel word vaak ook wakker om ongeveer 6 uur voor zijn 1ste fles maar dan geven we zijn fles en dan slaapt hij door tot 10 uur ofzo dus ik vind het niet zo erg. @Otje ik hoop echt dat je snel ander werk vind,dit is ook niks als je het echt niet leuk vind. En wens Sara veel plezier op het schoolreisje en hopelijk gaat het met Koen goed morgen op het KDV. @Noura hij heeft zeker mooie krullen hopelijk blijft hij ze houden zou namelijk wel erg leuk zijn want het staat hem zo leuk Ik ga snel weer verder met HNTM kijken.
ah Vales, sorry, ik kan het af en toe niet meer bijhouden.... enne wat cabaret betreft: ik heb gisteren mezelf 2 voorstellingen cadeau gedaan: de lama's en acda en de munnik. Moet nog wachten tot volgend jaar mei en juni, maar....leuk vooruitzicht. otje balen dat het werk niet leuk is. Maar als je zelf opzegt heb je nergens recht op....en dat extra inkomen was toch ook wel meegenomen begreep ik.....Sterkte in elk geval.
even een klein bericht ik lees straks alles terug. noortje is net trerug aan het rijden hiert een foto het was super gezellig!
hi hi, hier weer ff reakties op jullie vales wat goed zeg dat elize naar huis is, echt top. en wat een kanjer is het zeg wat is hij (of het lijkt zo) al groot zeg, hij kijkt iig erg wijs leuk lola; fijn dat je je autosleutels terug hebt hoor en lekker dat je nog lang hebt kunnen nabadderen noura; ...... ik kan me er wat bij voorstellen hoor lijkt me geen pretje er zullen vast mensen zijn die dit juist lekker vinden maarre hier niet hoor. wat een mooi koppie heeft safouane zeg en idd die krullen ben erg jaloers molly; balen zeg dat je zo ziek was maar beter dat je ook weer wat bent opgeknapt. eve; tja ik hoop in eerste instantie dat ik een keer kan gaan doorslapen ook al betekend dit van 23.00 tot 05.00 dan ben ik al blij voor een aantal nachten en dan de volgende stap uitslapen heerlijk lijkt me dat maar ik stel me er nog maar niet op in anders valt het zo tegen als het nog een half jaar duurt karin; he getsie ja was lekkerder geweest als dat werk iig weg was gewerkt voor je begin je toch soort van met een schone lij hè?! otje; he balen dat je het zo naar vind op je werk hop dat je er uit komt, jochem mijer is idd ook leuk. hopelijk voor je kun je hier wel kaartjes voor krijgen. spannend morgen kdv voor koen karin; ook errug leuk de lama's acda en de munnik ook overigens slingding; wat een super gave foto zeg, en ja geloof best dat het supergezellig was, hun stralen iig gr saskia
hier nog een klein filmpje van de dames met geluid! http://img532.imageshack.us/my.php?imag ... kkewp8.flv en hier nog een foto
wow, wat zitten die twee meiden al heerlijk samen op de bank te keuvelen zeg! lijken ze nu al op hun mama's! Jullie hebben er een lange dag van gemaakt zeg!
schattig hoor die meisjes samen op de foto. inderdaad een prachtig jongetje Noura, wat lijkt hij zo al groot he? Nou wij hebben een pupje hoor! In mijn album een foto van haar. We noemen haar Loena, en het is een echt babyhondje zo lief.