Ik heb daar al wel van gehoord van mijn moeder en ook van een neef die in Kapelle woont. Waar is het ook al weer? Jij woont toch in Hansweert? En dat ligt toch bij Kruiningen in de buurt. Ik geloof dat ik daar morgen de trein uit moet om verder te gaan met de bus. ik heb er nu al zin in Lies
De 2de uitslag van mijn schoonzus is er al en er zijn geen afwijkingen gevonden dus alles is wat dat betreft goed Morgen krijgen ze een echo,ben erg benieuwd hopelijk heeft de baby toch nog geplast. @Lies succes en sterkte zonder Thijs. Lijkt mij echt nog helemaal niks een nacht zonder Wessel En heel erg veel sterkte met je zus. @Lianne leuke pup @Eve leuk zeg zo'n donatie tegen komen op de rekening van je zoon @Otje hopelijk gaat Koen het snel meer naar zijn zin hebben op het KDV maar aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat hij verdrietig was,hij denkt ook waar is me mama nou en wie zijn al die rare mensen. Wessel werd vandaag lekker om kwart voor 9 pas wakker hij heeft wel eens dagen dat hij langer uitslaapt @Eve wel lastig zeg dat Fynn niet meer slaapt naar zijn 1ste fles
Zooo, een hele hoop bijgelezen. Ik zal op een paar dingen reageren. Eve, leuke ontdekking op de rekening van Fynn Jij woont trouwens dichter bij Slingding dan ik . Maar oke, ik heb een auto. Otje, vervelend dat je je werk niet leuk vindt. Wel goed om niet nu al op te zeggen. Ik hoop dat je snel iets anders vindt, wat je wel leuk vindt. Vales, goed zeg, dat ze niets hebben gevonden. Dat zag er een tijdje terug toch heel anders uit. Ik hoop voor je schoonzus dat ze vanaf nu lekker van haar zwangerschap kan gaan genieten. Het was erg gezellig gisteren bij Cynthia. De twee meiden hebben elkaar niet zo héél veel gezien. Het slaapritme was nogal verschillend, maar ze hebben wel nog ff lekker met z'n tweeën in de box gelegen. De terugweg was minder. Ik was net weg toen het ineens heel hard begon te regenen. Kwam ik in de aquaplanning terecht en raakte in de slip. Was blij dat er niemand achter me reed. Wat schiet er dan veel door je hoofd zeg. Vooral dat ik Jikke achterin had zitten. Die lag natuurlijk heerlijk te slapen en kreeg nergens wat van mee. Later sloeg de ruitenwisser van de voorruit nog aan flarden. Toen zag ik natuurlijk helemaal geen hand voor ogen. Toen daar weer een nieuwe op zat, de regen minder werd en de weg beter, kon ik eindelijk weer een beetje ontspannen rijden. Al met al heb ik er 2 uur en 40 min over gereden Vandaag lekker rustig aan gedaan. Even voor een nieuw fototoestel gaan kijken. Ik weet nu welke ik hebben wil en ga deze morgen op internet bestellen, daar is ie nl. 70 euro goedkoper, dus dat loont. Jikke is nog erg moe van alle indrukken en ligt dan ook al vanaf 18.30u te slapen.
@Slingding: Jasmijn slaapt ook niet zoveel meer hoor. Misschien komt het door het 'sprongetje' waar ze nu duidelijk in zit, maar ze slaapt de laatste tijd nog maar zo'n uur tot anderhalf uur tussen twee voedingen. Dat is dus minder dan eerst, zeker wanneer je je bedenkt dat er ook een voeding is weggevallen... Jasmijn vindt het zwemmen echt helemaal geweldig. Ik hoop dan ook voor jou dat je eczeem de donderdag ná Hemelvaart nog steeds weg is, zodat je dan wel weer kunt gaan! @Noura: Ik ben blij dat je het me eens bent! Ik heb nog eens goed gekeken en ik vind toch dat Kailynn heel veel op Slingding lijkt (en ik ken haar wederhelft wel...) @Eve: Jasmijn is op zoek naar een rijke vent en wil graag met Fynn trouwen. En dat-tie ook nog eens knap is, is mooi meegenomen... @Noralien: jeetje, wat zul je geschrokken zijn toen je in die slip terecht kwam. Gelukkig liep het goed af...
Ik heb de gegevens van Jasmijn even aangepast: Orlando......04/11/06 (2265 gr, 43 cm).........26 apr / 5mnd +3wkn.........6515gr.......63,8cm Jiri.............30/11/06 (3275 gr, 49 cm.......... 15 mei.................................7410 gr.......68 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........19 apr / 4,5 mnd.................5730 gr......60,5 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 wkn..................5300 gr......60 cm Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............18 apr / 18 wkn, 5 dgn.......5710 gr......64 cm Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........03 apr.................................7380 gr.......62 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........3 mei/20wk ........................6960 gr.......62 cm Jelina.........14/12/06 (3140 gr, 47 cm)..........10 apr.................................6535 gr.......58,5 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......07 mei...20wkn...................7070 gr........64 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 mrt.................................5970 gr.......60 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........4 maanden.........................7130 gr.......67 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm).............10 apr / 16 wkn...............5880 gr.....60,5 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........27 apr / 18 wkn...................6320 gr.......61 cm Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm).........19 apr..................................6455 gr.......62 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........12 apr / 15 wkn, 6 dgn........7420 gr.......64 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........15 mei / 20 wkn, 4dgn.........7290 gr.......68 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........15 mei / 20 wkn, 3 dgn.......6835 gr.......64 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm)........7 mei/4mnd+12dgn..............7160 gr.......65,5 cm Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm).......10 mei/ 4,5 mnd ....................8450 gr.......68 cm Koen..........28/12/06 (4050, 54 cm)...........02 mei / 4 mnd + 4 dgn..........7200 gr.......65 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........17 apr / 3,5 mnd..................5790 gr.......62 cm
even snel: lies, volgende week heb ik de hele week stage . Echt jammer, 'k had graag met je afgesproken. Wanneer je nog eens kan, laat maar iets weten. Ik heb een auto (en een rijbewijs). Ik vind het echt jammer, Saartje
Noralien dat is wel balen zo'n terugreis! je zult vast niet vroeg terug geweest zijn! gelukkig is alles goed gegaan...ik kan me heel goed je gedachten voorstellen toen je in de slip raakte... Cynthia: Nick slaapt ook minder dan Kailynn. Hij slaapt meestal drie kwartier tot een uur tussen de voedingen in. Alleen na de ochtendvoeding slaapt hij nog langer, ruim twee uur. Vales wat een goede berichten voor je schoonzus. Nu hopen inderdaad dat de kleine ook geplast zodat het blaasje weer normale proporties heeft aangenomen... Ben vanochtend weer wezen babyzwemmen. Ik vind dat echt zo leuk....vanaf volgende week is de vaste zwemjuf er weer en dat vind ik wel leuker, die kan het toch beter brengen dan de invalster. Cynthia verheug je maar vast weer op de volgende keer....Goed in elk geval dat die exceem weer minder/weg is. Nou als het weer een beetje meezit ga ik straks nog effe naar de stad. Heb vorige week toen het nog mooi weer was meteen de klem van mijn parasol aan gort gedraaid, dus moet weer een nieuwe gaan halen. En aangezien ze voor van het weekend weer wat beter weer voorspellen, zou ik hem wellicht nog nodig kunnen gaan hebben... Nick begint te mopperen, dus ik ga voeden...
vales dat klinkt toch nog een beetje goed! hopen dat het nieuws zo goed blijft en dat de kleine geplast heeft. ik mijn gedachten duim ik voor jullie! ehm over het slapen... safouane slaapt zeker wel 3 uur tussen de voedingen (sorry eve... ) duikster, wat leuk dat het babyzwemmen jullie zo goed bevalt. en veel plezier in de stad. ik heb een klem voor de buzz besteld, heb nu een klem die niet echt op het frame pas. de klem was niet op voorraad dus hoop dat die gauw binnen is. eve, wat een lekkere verassing voor fynn! kan die al mooi een kapitaaltje opbouwen voor later lies, het zijn zeker mooie krullen maar hij heeft ze vooral na het douchen en dan blijven ze bovenop in grove slag. maar de andere 2 hadden in het begin ook krul, en nu niet meer. ik hoop wel dat safouane ze krijgt, want ook mijn man heeft (had) prachtige pijpenkrullen wat erg van je zus. heel moeilijk om te zien lijkt me, en om de juiste beslissing te nemen. veel sterkte! mischien dat iemand van jullie dit weet. wij willen een andere bank kopen, maar omdat we al 3 banken versleten hebben, en die gingen steeds maar 5 jaar mee... willen we er nu niet meer zo veel aan besteden. ik heb een bank van ikea gezien die ik heel leuk vind, en waar de hoezen wasbaar en bij te kopen zijn. de klippan bank. ik vroeg me af of iemand deze bank kent? (ik heb ook een adres waar ze hele mooie hoezen maken, en mischien dat ik het zelf ook wel kan) vanmiddag met safouane weer naar de fysio, ben benieuwd of de oefeningen geholpen hebben. ik heb het gevoel van wel. en ze gaan naar zijn rugwervel kijken
Hallo! Koen heeft het echt super gedaan vannacht! Hij heeft een paar weekjes terug heel eventjes op 4 voedingen gezeten maar toen kwamen de slechte nachten dus toen redde ik het gewoon niet met 4 flessen. Dus weer over gegaan op 5. Gisteravond had ie om 19.00 zijn 4e fles. Daarna is ie vrij snel gaan slapen en rond zijn laatste voeding (22.30 uur) sliep ie nog. Ik heb hem laten liggen... dacht: Ik zie wel. Vanochtend kwam ie om 7.30 uur! Prima toch? Om 10 uur heeft ie zijn fruithapje gehad en net om 12 uur een fles en nu is is heel erg moe en ligt lekker in bed. Duikster: Succes met shoppen. Hier ist echt vies weer. Het regent al bijna de hele dag. Noura: Ik ken die bank van Ikea niet. Zelf hebben we een 2 + 3 zits van Trendhopper en die is echt ideaal. Was toen een aanbieding van samen 1000 euro. We hebben 'm nu ruim 1 1/2 jaar en tis echt een makkelijk ding. Ook als je er iets op knoeit dan veeg je t gewoon af met een vochtig doekje en klaar. Tis gewoon een stoffen. Succes met de fysio! Vales: Hopelijk is alles goed met de baby van je schoonzus. Hoe is het met Elize? Doet ze het goed thuis? Noralien: Wat eng van dat slippen! Gelukkig is alles goed. Gr Otje
daar ben ik nog ff voor dat ik Teun naar me schoonouders ga brengen...daar eten en dan vroeg naar bed...we "moeten" uiterlijk kwart voor 3 bij het werk van Wijnand staan dat is van hier snachts 20 min rijden dus dan toch een uurtje of half 2 je bed uit.... maar ja dan denk ik toch maar morgen om half 10 ( als alles goed gaat) zit ik in het zonnetje 27 G en aan een ontbijtbuffetje op kosten van de baas ik reageer niet op iedereen hoor...... maar Vales lekker dat het nu goed gaat hopen op de echo dat het dan ook prima is.....ik duim ervoor.... Noura mocht je voor d eban k van Ikea gaan, koop dan gelijk wat andere hoezen erbij...heb gehhoord dat het model toch telkens wat wijzigd en anders ff op marktplaats snuffelen voor hoezen... suc6 met d efysio Eve, volgens mij had jij een aantal berichtjes geleden het over de maaten van frankrijk? nou vandaag heeft teun dus ook een shirt aan uit frankrijk er staat in maar 74 12 mnd.... nou 12 mnd is hij nog lang niet maar maat 74 heeft hij wel...al zijn de mouwen iets te lang.... Dit is dus het shirt...... Otje lekker dat Koen weer door slaapt of was hij extr amoe van het kdv...dat was toch ook gister? ik ga nog ff wat speelgoed bij elkaar zoeken en dan wachten op me zwager die brengt ons ff...anders zijn we vanavond met 2 auto's daar en 3 hier uit de buurt..me zwager woont om de hoek....hihih hij heeft in zijn agenda vanaf half 4 een afspraak met ons gepland dta heb je met makelaars delen hun eigen tijd in.... Meiden succes allemaal en sterkte en ik probeer maandag weer ff wat van me te laten horen, nadat we Teun bij me ouders hebben opgehaald ( ze wisselen halverwegen de tijd) en ik hem bijna heb dood geknuffeld..... Doei doei
noralien, vergeet te reageren op het slippen oei wat zal je geschrokken zijn. wat een leuke foto van teun! en wat is die al flink (haha hoezo standaard uitspraken) maar je ziet ze echt groeien otje, ik heb een bank van eierkamp gehad, lekker duur en mooi, maar allereerst ontbrak er een pootje, toen kregen we hem met een scheur onder. en toen was die 6 weken weg voor reparatie. en vervolgens was die binnen 5 jaar gewoon op. inmiddels hebben we zo 3 banken versleten. steeds was het na 5 jaar gebeurd, vandaar dat ik nu geen zinmeer heb om weer een dure bank te halen. verder kan ik ook geen leuke banken vinden. en de klippan ziet er wel aardig uit, net als de prijs. en vooral die hoezen die gewassen kunnen worden lijkt me wel wat. vanavond gaan we maar eens even kijken. ben benieuwd.
Noura, wij hebben 2 klippan banken op het werk. Deze worden intensief gebruikt. Er komt iedere week een andere groep verstandelijk gehandicapten en die gaan niet altijd even voorzichtig zitten Ik werk er nu 3,5 jaar en de banken hadden ze toen al een hele tijd. Oke, je merkt dat het geen dure kwaliteitsbanken zijn. Ze zijn licht en nu beginnen ze een beetje te kraken als je erop gaat zitten. Maar ze doen het nog prima en zijn nog heel. De hoezen zijn ook ideaal. Die worden bij ons iedere 2 weken gewisseld. Een tip: duw zo'n snoergeleidersbuisje (rond met ribbel, flexibel > ook bij Ikea) achter tussen de zitting en de leuning, dan blijven de hoezen mooi zitten Eén nadeel van de banken; de pootjes zijn inmiddels een beetje versleten en dan krijg je kringen in de houten vloer (inkepingen). Hier moet je dus wel ff op blijven letten.
hi hi, wat een hoop weer geschreven, slingding; ik ga dit ook zeker proberen maak wel eerst de rijstebloem op en ga dan nutriton poging wagen maar mss komt het ook omdat ik zo van jouw lees dat je het bij elke voeding doet, dat ik het alleen bij de avond voeding doe? ik geef natuurlijk aan de borst en dan kan ik het er niet bij voegen zeg maar noura; sorry geen idee vwb de bank, ik had ook heeel veel lang krullend/pijpenkrullend haar, maar helaas, het is bij mij door de jaren heen steeds minder geworden en heb nu alleen nog maar slag en hier een daar een krul . vroeger was het stijl tot een jaar of 10 daarna is het gaan krullen en tot ik denk 6 jaar geleden had ik nog veel krullen maar nu.... nja beter geen krullen meer dan geen haar moet ik dan maar denken hè. lies32; balen zeg dat het niet goed gaat met je zus, hopelijk nemen je ouders de juiste beslissing. enne kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt mbt empty nest hoor, knuffel maar lekker als je hem weer in armen hebt. eve; lekkerrrr zo'n donatie, zo hoort het ook vind je niet? mocht je een keer willen afspreken, ik zit binnen een half uurtje in scheveningen hoor, mss kunnen we daar ergens stukkie wandelen met de beebs en mijn hondje, beetje afleiding? vales; oh wat goed joh dat de uitslag zo mooi is, idd nu maar hopen dat ie straks ook heeft geplast. lekker hoor ze lang slapen noralien; zo hee dat is schrikken nou hopelijk ben je iig van de schrik bekomen, je bent iig heelhuids met jikke thuis gekomen lola; ik deel je mening hoor, ik vond het de laatste foto ook en voor wat ik met kan herinneren heeft ze veel weg van cynthia zie ook dat je mijn gegevens ff netjes hebt geplaatst thnx karin; leuk he babyzwemmen ik begin het ook steeds leuker te vinden hoor, is het bij jullie ook zo dat de hele les liedjes worden gezongen en dat de beebs in de tussentijd bepaalde bewegingen maken en aan het einde onder water gaan zwemmen? noura succes met de fysio vanmiddag otje; goed hoor van koen janette; veel plezier van het weekend wat een flink mannetje al zeg leuk hoor, tja het is idd standaard maar wel waarheid. hier alles ok, op het doorslapen na dan hè, gisteren tattoo laten zetten van orlando zijn naam, en daarna ben ik naar de kapper geweest was proefpersoon, mijn haar is voor mijn doen erg kort nu. wil er ook nog een kleur in maar dat doet hij (mijn zwager werkt bij kinky kapper) over 3 wkn. dan ben ik weer proefkonijn (maar ja scheelt weer centjes ) nou ga weer aan het werk, hopelijk is het as vrijdag droog want dan hebben we motortourtocht van de verkeersschool uit, leuk maar nog leuker als het droog blijft de hele dag gr saskia oeps tis een beetje lang geworden sorry
hallo.... we hebben hier weer een goede nacht gehad 20.30 tot 7.15 heerlijk! wat leuk dat jullie zien dat kailynn op mij gaat lijken! Helaas kan ik volgende week ook niet gaan babyzwemmen want ik moet de nacht op maandag en kom er vrijdag uit. maar we gaan vrijdag avond laat op vakantie'tje en dan kunnen we weer zwemmen en kailynn zwemt 2x per week in de badkuip! ik heb ook geen ervaringen met ikea banken. Vanmorgen weer een patij boodschappen wezen doen bah maar het is weer binnen. arno heeft ook lekker een paar dagen vrij vanaf vanavond heerlijk! Gelukkkig is noralien heelhuid thuis gekomen vanaf mij zal toch wat zijn als... Ik ga zo wat fruit pureren en in de vriezer doen dat is makkelijk voor.. saskia succes met de nutriton en hoop ook op mooi weer vrijdag. otje lekker dat koen het weer doet op 4 flessen onder 14dec beebs zijn uit de sprong \/ ga strijken tot leter..
Ik heb heel erg slecht nieuws Het is niet levensvatbaar de nieren zijn nu gewoon al kapot aan het gaan en de blaas was nu al groter dan het hoofdje We weten ook het geslacht,het is een jongentje. Vrijdag gaan ze het laten weghalen dat is dus al best wel snel.
@Noura: Ik ken de Klippan bank inderdaad wel, op het werk staat er ook zo eentje. Mij lijkt dat de losse hoes vrij makkelijk na te maken is. Wij hebben in het verleden ook de 'fout' gemaakt om duurdere banken te kopen, niet handig met huisdieren en al helemaal niet met kleine kinderen. Nu hebben we er eentje van Trendhopper, ook niet duur. Als die het maar 5 jaar volhoudt, doet dat in elk geval geen pijn... @Otje: Fijn dat Otje over zijn 'slaap-dip' heen is. Heeft zijn mama ook weer meer energie...
Nee volgens mij is het niet deze ziekte,ze is pas 13 weken zwanger en wat ik er over vind op internet komt niet overeen met wat haar kindje heeft. Heel erg bedankt.