Wat een rotweer inderdaad! We moesten er vanochtend wel doorheen, want we moesten voor het eerst naar het consultatieburo. Nou Dain doet het goed, hij weegt nu 4285 (bij geboorte 3575) en hij is nu 55 cm (bij geboorte 49). We waren dus weer helemaal trots op ons mannetje en ook op mijn borstvoeding! Verder blijven we vandaag lekker binnen en probeer ik wel het een en ander te doen. Op mijn werk word ik wel gemist. Ik ben afdelingshoofd op een reserveringsafdeling en degene die nu mijn taken overneemt komt niet meer aan reserveren zelf toe. Ze missen dus eigenlijk iemand. Degene die mij overneemt is zelf ook zwanger en gaat per juni met verlof, dus dan zitten we weer met hetzelfde probleem. Ze willen alleen zonder mij niemand extra aannemen. Binnenkort komen mijn general manager en de operational manager bij me langs, dus dan zullen we het er wel over hebben. Mijn zegen hebben ze en als ik bij de gesprekken moet zijn vind ik het ook prima, daar kom ik wel even voor langs. Liever dat dan dat ik straks in een puinzooi terug kom (waar ik toch al bang voor ben, want ik hou ervan als dingen op mijn manier gaan en dat is nu natuurlijk 4 maanden niet gebeurd!).
pff wat een storm he... Nick is van de weersomslag ook van slag.... hij huilt nu al een poosje met vlagen.... net als de storm... Ik heb wel alles gelezen, maar weet het allemaal niet meer zo goed. Slingding... je hebt een mooi dametje, echt een schatje en wat een mooie donkere haren... Ik blijf vandaag ook lekker binnen en doe helemaal niks... Nick heeft gisteren om 23.00 uur een voeding gehad en was toen om 3.15 alweer wakker. Dacht laat ik eens proberen wat een speen doet... Hij sliep weer verder en kwam toen pas om 5 uur. Dat was dus beter.... Ik wil toch kijken of ik op die manier de nachtvoedingen een beetje kan opschuiven naar een later tijdstip. Overdag zit er nu ook meestal een uur of 5 tussen zijn voedingen omdat hij er nu nog maar 5 krijgt, dus wat mij betreft heb ik dat liever 's nachts ook..... Vanmorgen had Nick ook zijn hele kleren ondergepoept/plast evenals zijn slaapzak en bedje.... Maar weer een was gedraaid dus.... Gisterenochtend het gesprek gehad met onze toekomstige gastouder en dat was positief. Nu nog een keer met de consulente van het bureau erbij om de afspraken definitief te maken en dan kan ons manneke in maart naar haar toe... Ik kreeg overigens van de mevrouw van felicitas nog wel wat dingen: een potje groeten, 4 potjes fruit, diverse monstertjes zoals wasmiddel, sudocreme, shampoo, pak maandverband, aantal tijdschriften... en nog wel wat wat ik niet meer precies weet, o ja een paar lepeltjes... Dus op zich heeft het wel iets opgeleverd... Ik mis Ayla al weer een tijdje.... Karin
hier in zeeland is het ook erg winderig. Bij ons was de schutting al losgewaaid dus die heeft mijn an gestut. ik moest vanmiddag eigenlijk naar een receptie maar ik ga niet met dit weer. Kailynn heeft vannacht ook goed geslapen 24.00-6.00-10.00 uur dus we mogen weer niet klagen. Klink op zich goed Molly dat je gemist wordt op je werk, is goed voor je ego zeg maar. ik zou het ook doen bij die gesprekken zitten anders heb je idd later de ellende ervan. Lekker dat dain het zo goed doet, supermelk he! ga m'n toetje eten want we hebben net warm gegeten omdat mijn man in de avond nooit thuis is eten we soms tussen de middag warm ander leeft hij alleen maar op brood.
O ja, mijn man werkt bij de brandweer en heeft voor vanavond een dienst overgenomen van een collega.... fijn..... van te voren wisten we natuurlijk niet dat het vanavond zou gaan stormen... Karin
Wat kan zo'n kleintje per dag verschillen zeg Gisteren was er echt niks te beginnen met Fynn. Hij heeft bijna de hele dag gehuild en amper geslapen. Werd er echt een beetje wanhopig van. Zou het een sprongetje zijn geweest? Of misschien wel de naderende storm. Vannacht heeft ie echter wel aardig geslapen. En vanaf vanmorgen ligt slaapt ie voorbeeldig (bijna 5 uur achter elkaar). Nu pit ie vanaf 12.30. Ben benieuwd voor hoe lang. Maar iig dus een wereld van verschil met gisteren. Is dat bij jullie ook zo? Hoop dat vandaag de trend gaat zetten Heb de adviezen van het cb naast me neergelegd. Voel me er toch beter bij om te voeden op verzoek en em minder lang te laten huilen. Ga nu echt gewoon op m'n gevoel af. Daardoor ben ik rustiger en dat voelt die kleine ook. @Karin: wel een goed idee van die speen vannacht. Ga ik ook es proberen. Misschien dat de nachtvoeding dan idd wat opgeschoven kan worden. Hier vliegen de dakpannen ook om je oren. Vind het wel wat hebben eigenlijk Even een stomme vraag over de banner. Wat is het verschil tussen 4 weken oud en 1 maand?
Dan zal je man het wel druk krijgen vanavond Karin! Als ie maar voorzichtig doet! Ik heb van Felicitas nog niets gehoord, maar weet ook nog niet of ik wel zo'n mens over de vloer wil. Lekker dat Kailynn zo goed slaapt Slingding! Dain kwam na zijn laatste voeding van 23.30 ook pas weer om 5 uur, ook netjes dus. Daarna om 8 uur wakker gemaakt, want om 9.15 moesten we bij CB zijn. Daarna pas weer om 12 uur. Nu slaapt ie lekker, dus ik laat m lekker liggen en maak m pas wakker als het 16 uur is. Ik ga nu dus even het hoognodige doen en dan lekker met een boek op de bank! Michel werkt vanavond tot half 8, dus ik eet straks lekker patat met kaassouffle's voor de buis, mmmm
Eve; zie net pas jouw bericht. Ik weet ook niet wat het verschil is tussen 4 weken en 1 maand. misschien zegt ie pas 1 dag later een maand (1 maand en 1 dag). even afwachten! hier zie ik het verschil ook hoor Eve, gisteren was Dain wat huilerig en vandaag is ie superlief en slaapt veel. en je moet inderdaad lekker op je eigen gevoel afgaan! Vloeien jullie trouwens nog? Ik een heel klein beetje.
Tis echt stormweer! Bah bah bah. Net toen mijn dochter tussen de middag thuis was van school en Koen boven lag te slapen ben ik eventjes snel naar C1000 gefietst... Eerste keer weer op de fiets trouwens sinds de bevalling. Ging prima. En mijn dochter is al 9 jaar dus durf haar wel even alleen te laten met Koen. Ik wilde hem met deze storm en regen niet naar buiten nemen. Heb ook geen auto overdag... Ik maak me ook zorgen om mijn man... Normaal moet ie 3 kwartier rijden voor zijn werk en dan is ie thuis. Nu heeft ie vandaag cursus (anderhalf uur van huis) dus hij heeft vanavond nog een ritje te gaan en ik hoorde net op het nieuws dat ze mensen waarschuwen om NIET met de avondspits naar buiten te gaan of te rijden. Tja, en werkende mensen? Ik ga weer ff naar Koen, die schreeuwt heel erg hard nu.... Gr Otje
4 weken is 28 dagen en een maand... vul zelf maar in.... Molly ik weet niet zo goed met vloeien. Ik dacht dat ik er vanaf was, maar sinds gisterennacht heb ik weer heel helderrood bloedverlies en ook veel meer. Kan ook mijn menstruatie al weer zijn, maar met BV is dat wel vroeg begreep ik van de VK hier op het forum. Zij gaf aan dat het vloeien ook aan het eind even heviger kon zijn, dus ik heb echt geen idee. Ik heb volgende week of zo nacontrole bij de gyn dus dan ga ik het hem wel vragen. Karin
Ik kreeg net trouwens post van Friso. Er zit een groei-dagboekje bij om gegevens bij te houden en er zit een soort van vragenformulier bij over welke voeding je gebruikt e.d. Als je dat terug stuurt krijg je gratis een rompertje met je baby's naam in maatje 68 binnen 6 weken thuis gestuurd! Leuk toch?
dit was mij ook al opgevallen. want kailynn is eigenlijk 6 weken en 4 dagen maar de banner maakt er wel iets anders van. ik heb dat van friso ook opgestuurd een week of 3 terug ben benieuwd naar het rompertje. Mijn man belde net hij rijd door belgie naar hulst voor zijn werk en heeft schade aan de auto en komt terug naar huis. gelukkig heeft hij niks, alleen deed zijn baas wel heel moeilijk dat hij niet komt, maar ja.
otje dank je wel voor je snelle reaktie op de soesjes! Melliemel, heftig zeg van je wagen, je zal hem nu vast nooit meer vergeten op de rem te zetten. Gelukkig had orlando alleen maar in zijn broekje gepoept.... ha ha Ik voed ook op verzoek, vorige week een paar avonden elk uur aan moeten leggen, nu gaat het weer heel regelmatig om de 2,5 of 3 uur. "snachts 1 maal 5 uur ertussen. saar, succes met de verhuizing. Hier in gelderland ook heftig weer! Als het dak er maar op blijft zitten, huis is nl verkocht heb er liever nu geen kosten meer aan, Noura, nog twee weken dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis in zutphen. Gaan we flink aan het klussen, en per 10, 11 maart gaan we oververhuizen.
Mijn zoontje doet zijn naam wel eer aan....qua weer dan. Het onweerde hier zelfs net! O wacht, nog steeds. Vriendlief is vandaag jarig, had vanmorgen met een foto van Storm een verjaardagskaart gemaakt en die naar hem toe gestuurd. Volgens mij werkt het zo met die banner; vier weken is vier weken sinds de dag van de geboorte (Storm is op een dinsdag geboren en was afgelopen dinsdag vier weken oud). Morgen is hij echter een maand (van 19 december tot 19 januari). Volgens mij werkt die banner zo..
ik zag net dat ons december bevallingsforum is gesloten dus we moeten nu echt met z'n allen hier verder. man lief is gelukkig heelhuids thuis gekomen (op de auto na dan die moet naar de garage) en we worstelen ons door de administratie want die was ook flink opgestapelt met een bedrijf erbij heb je nog meer papieren, al die jaar overzichten enz.
Hier ook weer een huilbaby vandaag. Heb hem weer in de draagdoek zitten en nu gaat het wel weer. Soms word ik er ook wanhopig van. Ik ben blij als straks de krampjes uiteindelijk minder gaan worden. Als het tenminste de krampjes zijn. Sinds ik bij de osteopaat ben geweest, huilt hij vaker en krijg hem soms echt niet stil. Volgende week moet ik gelukkig weer gaan. Wij gaan ons appartement te koop zetten en willen graag een huis gaan kopen, dus ik denk niet dat we dit jaar op vakantie gaan. Misschien een paar daagjes naar londen op familiebezoek. Ik voed sinds gisteren wel op tijd, maar hij komt zelf ook al om de 3.5 uur dus het komt ook wel goed uit. Helaas is hij afgelopen nacht toch om 3 uur alweer gekomen en de laatste fles was om 23.00 uur. Om 6 uur kwam hij alweer, waarschijnlijk omdat hij om 3 uur maar 100 cc heeft gehad. Het is inderdaad zo als ze overdag minder komen, ze de schade 's nachts inhalen. Dus ik probeer overdag zo veel mogelijk te geven. Hij krijgt toch al van 6 tot 23.00 uur in totaal 850 cc.
zo leuk vandaag, safouane had vanacht en vanochtend heel goed geslapen en was vanmiddag dan ook heel uitgeslapen. ik kon heel goed oogcontact met hem maken, en ineens toendie me zo aankeek, kwam er een lachje....... mischien was het per ongeluk, maar het was zo mooi! ooo lianne wat leuk en spannend, dus over 2 weken kan ik je mischien wel eens tegen gaan komen gelukkig heeft je man niks slingding. het is toch echt raar weer. ik hoorde net op het nieuws ook dat mensen geadviseerd word om niet de weg op te gaan. maar het is ook zo dat sommige wegen afgesloten zijn en je niet de stad uit kan komen. er werd gezecht dan maar wat langer in de kantine te vertoeven. (leuk vooruitzicht, en wie houd zich daaraan) oei, de brandweer komt hier net met zwaailicht door de straat. hier is het heel heftig, de voetbal van mijn zoon belde dat die niet hoeft te komen trainen. had die ook niet gemogen. en de containers rijden hier door de tuin, en ik schrok me wild straks, de metalen kap van ons zonnescherm donderde van de muur af. gelukkig stond er niemand onder. alleen moet ik zo naar de schuur lopen om de was in de droger te doen, en wil eigenlijk niet naar buiten.. ik heb ook zo`n friso boekje gehad, en ook dat bonnetje dat je een romper met naam krijgt. erg leuk! ook kreeg ik vandaag de rekening van de verloskundige, 1000euro. moet ik dan weer declareren bij de verzekering. ik mis ayla ook, tijdje geleden alweer...
tjee wat gaat het weer hard hier! @melliemel, das zeker schrikken zeg! Gelukkig is met Orlando alles goed! Leuke foto's trouwens! Ik ben benieuwd naar die post van friso, zo;n gratis rompertje is altijd leuk! Ik vloei al een tijdje niet meer, ben wel benieuwd wanneer de eerste menstruatie zich weer aandient. (niet dat ik er op zit te wachten hoor!) En wat een schijt weer idd. Maar wel een goede reden om lekker thuis te blijven! Normaal gaat mijn man altijd met de motor naar zijn werk, ik heb mooi wel tegen hem gezegd dat ie de auto mee moest nemen! Gelukkig vond hij dat zelf ook beter! @eve, idd je eigen gevoel volgen! Ik merk ook dat ikzelf én Jayden daar rustiger van word! Wij gaan dit jaar ook niet echt op vakantie. We gaan nog verhuizen, dus dat gaat ook nog het nodige kosten! Wel gaan we in september naar Duitsland op familie bezoek een weekje. Dus een klein beetje vakantie! @Nynke31, Jayden huilt ook meer sinds we bij de osteopaat geweest zijn. En dat terwijl hij gezegd had dat we al verbetering zouden moeten gaan zien... Ik mis trouwens een heleboel decembermama's hier. liefs Setje
Het stormt hier echt zooo hard nu... Ik zat net op de bank met Koen en zag de voorruit gewoon bewegen van de wind! Ik dacht eerst dat ik me het verbeelde maar echt niet dus. Het bewoog! Heb net alle rolluiken in het hele huis dicht gemaakt. Mijn man belde een half uurtje geleden dat ie ergens tussen 18.15 en 18.30 thuis is... Hij zit nu in de auto... Ik ben blij als ie thuis is....