hi hi, lola; hihi oke heb ik het een keer goed gezien , wat een lieve foto zeg. noura; nou hopelijk kun je ondanks alles komen, en ja dat vind ik ook altijd de leukste foto's hoor, wat een dom mens zeg. lola; ik hoop iig dat je gevoel wel bijtrekt hoor. ik kan het wel begrijpen denk ik hoor. slingding; zo hee sorry voor mijn big mistake met een 'week'. zo dat zal wel ff spannend zijn geweest zeg karin; balen zeg dat je bv zo terug loopt, maar mocht het zo zijn. je hebt het iig bijna dan 6 mnd volgehouden zo kun je het ook bekijken toch! fijn dat ze mee kunnen dan kan ik dit door gaan geven en ook dat ze mee kunnen eten. enne ik denk wel dat ze zich vermaken hoor. eve; getver fynn zo verkouden weer balen hoor. beterschap en bijtankse irma; hier dito hoor noralien; nou idd hopen dat het op deze manier allemaal voor hun ook goed gaat komen. lianne; jeetje moet je nagaan wat een beetje extra vocht al niet kan doen he! zo hee wat een kanjers allemaal zeg, vwb lengtes en gewichten. ik ben ook errug benieuwd hoor om jullie en de babies weer te zien as. wil eigenlijk alle beebs weleens zien bij elkaar van het dec mama forum maar dit zal wss niet realiseerbaar zijn. hier verder alles oke ga zo ff lekker sporten. mijn mannen blijven elkaar gezelschap houden. gr saskia
slingding ben jij trouwens niet bang dat ze stikt in stukjes? Ik vind het soms wel eng hoor, natuurlijk zit ik er wel altijd bij hoor
Lianne, wat fijn dat het goed gaat! Ik heb op vakantie nog aan j gedacht en hoopte dat het goed ging. Eve: met mijn zus gaat het weer beter. Ze gebruikt nog wel medicijnen en werkt nog niet, maar is wel weer "gewoon" en alert. Zo kreeg ik al commentaar op een spelfout op haar verjaardagskaart. Zo ken ik haar weer! Wat ik me afvroeg: weten de kinderen van de vader van Fynn eigenlijk dat Fynn bestaat? Voor iedereen de moeders van de tandenloze baby's: ze waren er hier echt van de een op de andere dag. ik had echt nog niks gevoeld (en ik voel regelmatig of er wat zit) en opeens twee! Suusje: de vakantie was zeker voor herhaling vatbaar! En voor diegenen die ook ver met de auto gaan: het viel mij echt mee. We hebben de reis wel in tweeen geknipt en regelmatig gestopt voor een flesje en een schone luier en zo, kon hij ook weer even lekker bewegen. Hij ging daarna zonder morren weer in z'n maxi-cosi. Noralien: ik PB je binnekort even! Oh ja: mijn vriend had vandaag weer een sollicitatiegesprek. Het gesprek ging erg goed. Volgende week hoort hij meer... Het positieve is dat hij bijna iedere keer als hij solliciteerd mag komen praten, maar het jammere is dat hij tot nu toe toch steeds wordt afgewezen... Maar deze keer klonk het weer heel goed. Toen hij terug kwam van zijn sollicitatie zag hij trouwens dat er net een heel erg ongeluk was gebeurd: er was een fietser doodgereden door een betonauto.... zo even AT5 bkijken
Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor een mammografie. Moet ik elk jaar laten doen ivm borstkanker in de familie. Gelukkig was alles weer goed Ben ook nog wel aan het ontzwangeren volgens mij. Ik zweet nml nog steeds meer dan normaal. Vooral 's nachts heb ik daar last van. Had gehoopt dat dat nu wel es over zou zijn. Maar helaas @Cynthia: Leuke foto's! Stond vandaag ook met de Bambix en Liga koekjes in m'n handen. Maar heb ze toch nog maar even laten liggen. Eerst de fruithap maar goed leren eten. En spammen mag best hoor. Doe ik ook graag @Lies: Nee, z'n gezin weet niet van het bestaan van Fynn. Lastige situatie dus. Maar ik heb toch de hoop dat dat in de toekomst gaat veranderen. En als ik naar 'Spoorloos' kijk dan denk ik altijd: Ik hoop niet dat ze er op deze manier achter moeten komen.
Zo ging dat bij Jikke dus ook. De week ervoor voelde ik nog niets en ineens waren er al 2 helemaal door Fijn dat het met je zus weer beter gaat. Ik werk zelf in de verstandelijk gehandicaptenzorg en heb al heel wat psychoses e.d. meegemaakt...dat is idd echt geen pretje. Gelukkig maar dat ze weer een beetje de oude is. Ik duim voor je dat je vriend dit keer wordt aangenomen! Cynthia, leuke foto's. Wat wordt ze alweer groot hé....een bambixkoekje Eve, nu jij het zegt...ik merk ook dat ik regelmatig echt een "okselluchtje" heb. Had dat in mijn zwangerschap ook, maar had er niet aan gedacht dat het daar nog van zou kunnen zijn.
Orlando......04/11/06 (2265 gr, 43 cm).........26 apr / 5mnd +3wkn.........6515gr.......63,8cm Jiri.............30/11/06 (3275 gr, 49 cm.......... 15 mei.................................7410 gr.......68 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........19 apr / 4,5 mnd.................5730 gr......60,5 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........29 mei / 25 wkn..................6370 gr......63,5 cm Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............4 juni / 6 mnd.......6340 gr......67 cm Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........05 juni.................................8360 gr.......68,4 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........3 mei/20wk ........................6960 gr.......62 cm Jelina.........14/12/06 (3140 gr, 47 cm)..........10 apr.................................6535 gr.......58,5 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......07 mei...20wkn...................7070 gr........64 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 mrt.................................5970 gr.......60 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........4 maanden.........................7130 gr.......67 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........10 apr / 16 wkn..................5880 gr.......60,5 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........27 apr / 18 wkn...................6320 gr.......61 cm Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm).........19 apr..................................6455 gr.......62 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........24 mei / 21 wkn, 6 dgn........7830 gr.......67 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........05 juni / 23 wkn, 4dgn.........7860 gr.......70 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........15 mei / 20 wkn, 3 dgn........6835 gr.......64 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........7 mei/4mnd+12dgn..............7160 gr.......65,5 cm Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm).........10 mei/ 4,5 mnd ..................8450 gr.......68 cm Koen..........28/12/06 (4050, 54 cm)..............02 mei / 4 mnd + 4 dgn........7200 gr.......65 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........21 mei / 5,5 mnd...................6505 gr.......64 cm Zo Rick ook weer ff bijgewerkt... Wat groeien onze beebs zeg! Irma.
Lies wat fijn dat de vakantie goed is bevallen en dat je zus weer lekker is opgeknapt. Dat geeft een lekker gevoel. hihi Lola: ik vond het de eerste keer ook wel raar, zo hoppend op zo'n slang, maar met zo'n liedje op de achtergrond is het al minder erg....en Nick vind het inderdaad ook helemaal geweldig. Noralien: ik duim mee voor je vrienden. Zo lang wachten moet toch eigenlijk beloond worden, maar.....we kunnen de natuur niet sturen al zouden we dat graag doen. Hoop dat de duimpjes gaan helpen.... Lianne: wat heerlijk dat Dimphie zo opgeknapt is. Het zal vast veel rust geven om nu echt te gaan genieten van je kleine meid! Ze is wel kieskeurig lees ik, kv zo lust ze niet...ik hoop maar dat Nick daar dadelijk niet moeilijk mee gaat doen als ik tekort ga komen.... Hier ook nog een tandloos mannetje....en dat vind ik niet zo erg.... Suusje: ik kolfde voorheen in 2x ook 400 (rond 11 en 15 uur) ml op werkdagen, maar het loopt nu snel terug en moet ook langer of vaker kolven om minder te krijgen. vandaag weer 80 ml tekort, maar we zien wel..... Ik geniet gewoon nog van het live geven zolang het kan. heb nu wel besloten dat ik na 13 juni in elk geval 1 voeding overdag ga afbouwen. Maar afbouwen vind ik ook wel eng, omdat ik toch regelmatig harde plekken heb in mijn borsten. Zo ook gisteren alweer..... Zo de kids groeien weer lekker hoor. Ik ga 14 juni weer naar het cb... slingding: lekker hoor als je zo kan tukken. Dat lukt mij s nachts nog niet... en lieve foto's van Kailynn weer! al aan de koekjes.... Nick is jaloers... Wij zijn net terug van kraamvisite. Onze vrienden reageerden leuk op de hockeyoutfit. Vriend pakte eerst het t-shirtje uit en zei: de L van Lieke....ikke...nou....niet echt, toen zag hij het rokje pas en kwam niet meer bij van het lachen....Hij was helemaal trots en ging het voorlopig effe ophangen in de kamer zodat het goed opviel. Mijn vriendin moest ook erg lachen, dus missie goed geslaagd! Ze hebben trouwens een flinke meid, zo'n 4300 gram en met heel veel haar! Nick is echt een kale dan....Daar moet ik nog steeds de haren van zoeken.... We hebben effe voetjes vergeleken maar Lieke's voetjes waren even groot als die van Nick... bijna 6 maanden verschil....
jeetje, wat is er weer veel geschreven, dat kan ik niet allemaal onthouden hooor @lianne: Wat fijn dat het zo goed gaat met Dimphy! @cynthia: leuke foto's. Schattig jurkje! Alle beebs zijn weer flink gegroeid lees ik. Demi heeft het vroeg wakker worden uitgevonden . Al twee dagen voor zessen wakker, en dat is erg vroeg voor haar (voorheen half acht ofzo). Denk dat ik morgenavond probeer een papfles te geven, misschien dat ze daar wat langer op door slaapt. Ze slaapt ook minder de laatste tijd. Behalve op het kdv, daar doet ze bijna niet anders als slapen Morgen ga ik ook beginnen met fruithap. Ze had al een keer banaan gehad maar toen kreeg ze daarna dat buikvirus, dus toen zijn we even gestopt. Vrijdag ga ik met Demi weer babyzwemmen. Door haar ziekzijn is ze pas 1x geweest en hebben we 3x overgeslagen. En nu moet ze vrijdag al proefzwemmen voor haar guppie 1 diploma . Met t-shirt aan . Het zal mij benieuwen wat ze allemaal moet kunnen Verder ben ik vooral heel moe. De zorg voor m'n moeder, de korte slaapjes van Demi en de verbouwing thuis kosten toch wel veel energie. En ook mijn baan kost nog wel veel energie. Zit bij een andere werkgever en in een nieuwe functie sinds 1 maart. Maar ik had vandaag wel een paar flinke complimenten van mijn werkgever gekregen, en dat doet een mens altijd goed
@Duckie: Sterkte met je vroege vogeltje. Ik weet helaas hoe het voelt. Fynn was vanmorgen ook weer om 5.30 wakker Ik laat hem dan wel rommelen in z'n bedje en hij valt dan af en toe wel weer even in slaap. Zo rek ik het tot 7.00/7.30. Maar ja, zelf slaap ik niet echt meer vanaf het moment dat hij wakker is. Soms vergist Fynn zich en wordt om 7.00 wakker. Maar niet vaak. En dan heb jij ook nog verbouwing en zorg voor je moeder. Dat vreet een hoop energie. Maar misschien kunnen we zaterdag gaan bijslapen tijdens de meeting. Besteden we onze beebs gewoon even uit
Hey Meiden, Ik kom ff een mooie foto van mijn mannetje spammen , deze is gemaakt bij Oma in Apeldoorn. Ik wou trouwens even zeggen dat ik het echt heel jammer vind dat ik niet op die meeting kan zijn aankomende zaterdag, maar volgende keer hoop ik er zeker bij te zijn. Maar ik zelf heb hopelijk ook een leuk weekend, want zoals ik al verteld had gaan we een lekker weekendje naar Medemblik. Me Opa & Oma zijn namelijk 50jaar getrouwd dus, we gaan met zijn 12en in 3 huisjes dus. Ik heb trouwens afgelopen vrijdag bij AH een fotoshoot laten maken van Thijmen, de prijs van de foto's valt opzich wel mee gelukkig. Ik krijg zoieso 1 foto gratis en kan 12 kleine kleurenfoto's kopen voor 9euro, ik kan ze 15juni bekijken dus is leuk voor vaderdag hahaha. Thijmen lachte echt op alle foto's, hier ben ik echt heel blij om en ze vonden hem echt een fotomodel haha. Hij gaat er ook gewoon echt voor zitten he, als je de camera pakt en hij ziet de camera dan gaat hij er echt leuk en mooi voor zitten lijkt het wel.
@Debbie: Wat een mooi mannetje! Je kunt idd zien dat hij echt zit te poseren. Leuk hoor! Fynn gaat nml heel aandachtig naar de camera zitten kijken en houdt dan spontaan op met lachen Moet dan echt alles uit de kast halen om hem er lachend op te krijgen. Misschien mag ie een keer bij Thijmen in de leer?
Hahahaha is goed hoor eve, zou me wel heel gezellig en leuk lijken om keer af te spreken. Kunnen de 2 boeffies met elkaar spelen en elkaar dingetjes leren hahaha, moeten we maar eens kijken he. Hierna heb ik nog 2 leuke foto's hahahahaha, daarna stop ik weer met spammen hoor.
Ik heb er ook nog 2 van Thijmen in ze maxi-cosi, deze ga ik ook nog even spammen haha. Moeten jullie kijken, meneer is er gewoon al bijna uitgegroeid. Wordt tijd voor een autostoeltje, ik ga denk ik die van de Hema aanschaffen. Kost 78.95 geloof ik en is echt niet lelijk hoor, wat vinden jullie ervan? Hij is te vinden via www.hema.nl en dan bij baby,onderweg en dan het autostoeltje, ik hoor graag jullie meningen.