Zo dit is de laatste foto, dan stop ik weer met spammen hoor. Wat bedoel je daarmee eve een open en fris gezichtje ? Lijkt het jou trouwens ook leuk om een keertje gewoon af te spreken of niet?
@Debbie: Tja, wat bedoel ik met een fris en open gezichtje...dat is moeilijk uit te leggen. Hij heeft gewoon een hele lieve en onbevangen blik in z'n oogjes. Kijkt lekker onschuldig de wereld in. Nou ja, kortom: het is een gaaf manneke. Ik zou hem wel zolang mogelijk in de maxi cosi laten. Dat is toch beter. Z'n beentjes mogen wel uitsteken. Maar als z'n hoofdje nog niet boven de rand uit komt (en zo te zien is dat nog niet zo) is de maxi cosi nog de beste plaats hoor. Heb je wel al dat kussentje onderin eruit gehaald? De autostoel vd Hema is prima. Die ga ik waarschijnlijk ook kopen. Heb zelf geen auto dus is alleen voor als ik met m'n ouders mee rijd. Maar als ik wel een auto had zou ik ook niet zo'n dure kopen hoor. Enne...tuurlijk wil ik wel een keer afspreken. Weet alleen uit ervaring dat dat er vaak niet van komt. Maar we gaan ons best doen
hallo allemaal, gisteren een vermoeiende dag gehad. 's Morgens belde mijn schoonmoeder dat haar schoonvader (dus grootvader en peter van mijn man) iets had gekregen. Wij dus snel uit bed. Nu hebben mijn schoonouders café en die moets open gaan (er kwamen mensen kaarten), dus ik daar snel naartoe met Liene (hop uit haar bed) en dan de hele dag café gedaan (van 09.30u tot 17.30u). heel de dag heel veel volk (rond de 50 man). Pfff, mijn benen seg. Voor Liene was er een nichtje van mijn man gekomen. En dan nog een andere nicht om te helpen in de café. 's Namiddags is mijn schoonzus dan ook gekomen voor 3uurtjes om warme dranken te doen. Dan hoederdekoeter naar huis want ik geef ook demonstraties en ik had er gisterenavodn een op het programma staan. Alles in mijn koffer en dan tot 10.30u demonstreren. Pff, was best moe. De grootvader is nu weer wat beter. Hij had iets aan zijn hart gekregen boven aan de trap, dus is hij naar beneden gevallen. Dan 20 minuten zonder hartslag eer de ambulance er was. Nu ligt hij in het ziekenhuis aan 100% zuurtsof en bekwikkelt hij, maar de dokters geven hem weinig kans. Vandaag gaan ze de zuurstof uit zetten en kijken wat hij doet. Hopelijk komt het goed. Hij is 83. Voor zaterdag kan ik dus niets beloven. Als het nu vandaag slecht loopt... Maar ik hou jullie op de hoogte. Vandaag ga ik weer verder werken in de tuin. Nog steeds mijn haag! En wij gaan ook babyzwemmen. Met een begeleiding gebaseerd op haptonomie. Mijn man en ik moeten erbij zijn. Eerst zijn er twee infoavonden die we moeten volgen en dan beginnen we. Op zondag 1/7. Even regaeren: Debby: mooie foto's seg. En idd, die maxicosi wordt klein. Geniet van je wk. Eve en Duckie: anders gaan jullie zaterdag gewoon slapen met de baby's? Lianne: geweldig dat het zo goed gaat met Dimphy. Duckie: waw! Al een eerste diploma voor Demi. Ik ben ook benieuwd wat ze allemaal moet doen. Duikster: jammer dat je bv ineens zo terugloopt. Misschien meer rust nemen? Ik weet het niet eh, ik denk maar. Op de website www.borstvoeding.com kan je zo alle problemen zien waardoor je bv kan teruglopen en dan een oplossing. Misschien kan je eens kijken? In ieder geval heb je dat al goed gedaan seg! En dat gecombineerd met een job. Hier ook nog geen tandjes. En ik denk al lang dat ze nu echt gaan komen. Lies: fijn dat het weer beter gaat met je zus. Eve: goed dat de mamografie goed was. Zal wel elke keer spannend zijn. Ik wist niet dat zijn gezin het bestaan van Fynn niet weet. Wel een rare situatie denk ik. Daarnet heb ik Liene in slaap moeten wiegen. Normaal slaapt ze gewoon door 's morgens na de voeding, nu dus niet. En ze was zo moe, haar ogen gingen bijna niet open. Maar als ik ze in bed legde, huilde ze. Hoop dat het een sprongetje is. Groetjes, Saartje
Jeetje saar wat een verhaal zeg, hopelijk komt het met de grootvader allemaal weer goed meis. Heel veel sterkte in ieder geval voor jou en je man gewenst, Thijmen heeft ook trouwens ze guppie 1 diploma al haha. Eve: Onschuldig kijken Jaaaa dat kan Thijmen heel erg goed hoor, wel leuk dat je Thijmen een gaaf mannetje vind. Wordt er helemaal verlegen van en Thijmen begint helemaal te blozen hoor hahahahaha. Maar fynn is ook echt een heel erg mooi kindje hoor, ook zo lekker ondeugend koppie en soms ook net zo een boefen koppie haha. Jaa ik wil Thijmen ook zolang mogelijk in de maxi-cosi houden hoor, maar ik heb die verkleiner er ook al uit en inderdaad ze koppie steekt er nog niet bovenuit. Maar veel scheelt het niet meer eigenlijk dus, ik denk nog een maand en dan kan het echt niet meer. En inderdaad vaak komt het er niet van met afspreken, maar net wat je zegt we gaan ons best doen . Het hoeft toch niet meteen morgen al haha, alles op zijn tijd toch?
Leuke foto's weer! Saar, wat een gedoe zeg. 20 minuten zonder hartslag....dat is wel lang hoor. Nu hopen dat ie er weer bovenop komt. Wat geef jij trouwens voor demonstratie's? Jikke was gistermiddag ook wat ziekjes. Ze zag bleek met ingevallen rode oogjes, hoestte heel veel en huilde voor haar doen erg veel. Op het laatst had ze echt een heel hees (zielig) stemmetje. Ik heb haar druppeltjes gegeven voor de tandjes; als ze daar ook last van zou hebben, wordt dat in ieder geval wat minder. Vandaag ga ik ff zo'n bijtring halen die in de koelkast kan. Ze zit toch wel veel met haar handjes in haar mond als ze huilt. Je weet natuurlijk niet of dat het is, maar ja, kwaad kan het niet. Zo, ik ben inmiddels al een heel eind met de voorbereidingen voor de vakantie. Een nieuwe garderobe voor Jikke gekocht en ja Cynthia, ik heb dit keer ook maar eens wat rokjes gekocht . Zonwering op maat gemaakt voor in de auto, nieuwe spiegel gekocht en gekeken hoe en waar die bevestigd kan worden zodat ik haar kan zien..... Jee wat moet er een hoop mee zeg. 28 potjes groente/fruit, 3 pakken nutrilon, 2 pakken luiers, zwemluiers en dan nog alle kleertjes, wippertje, campingbedje, speeltjes enz. Gelukkig ben ik daar dit keer op tijd mee begonnen. Ik heb van te voren nog wel een weekje vakantie, maar ik heb dus geen zin om dan de benen onder mijn lijf uit te rennen Kijk er echt naar uit, 2 weekjes weg....
@Saar: Hoop dat je schoonvader hersteld! En dat jij zaterdag kunt komen Vraag me net als Noralien ook af wat voor demonstraties je geeft? @Noralien: Jij bent snel zeg met inpakken! Ik pak altijd een dag van te voren in want anders vergeet ik juist van alles. Over 2 weken ga ik met m'n ouders een midweekje weg. Ben al wel vast aan het bedenken wat ik mee moet nemen. Zijn jullie beebs ook zo beweeglijk op de commode? Fynn ligt echt niet stil en grijpt naar alles om hem heen. Het liefst gooit ie het dan ook nog een eind weg. Eigenlijk kan er dus niks meer op de commode staan. Maar ja, dat werkt zo lastig Enne, af en toe zet ik Fynn 's avonds 15 minuten voor de tv zodat ik even rustig kan eten. Hij vindt dat helemaal leuk. Niet echt pedagogisch misschien maar het werkt wel. Doen jullie dat ook wel es?
Eve/noralien ik pak meestal ook pas 1dag van te voren alles in hoor, aankomend weekend gaan we dus ook een weekendje weg en ga morgen alles inpakken. Maar het maakt echt niet uit wanneer ik wat inpak ik ben en blijf toch altijd wel bang hoor dat ik iets vergeet, je moet dan ook aan zoveel dingen denken altijd. Eve Ja Thijmen is ook al zo bewegelijk op de commode hoor, je kan echt niks meer laten liggen of meneer pakt het. Meestal stopt hij het dan in ze mond, van de week had hij zelfs een keer ze sokken en ze broek in ze mond. Maar soms wilt hij het ook wel eens weg gooien hoor, maar in ze mond vind hij toch leuker. Thijmen zit eigenlijk wel vaker voor de tv , vooral de teletubbies, tweenies, k3, kabouter plop enz. vind hij nu al erg leuk. De teletubbies lijkt hij nu ook echt te gaan begrijpen en lachen doet hij dan ook erg veel en vaak, hij heeft vaak de grootste lol tijdens de teletubbies en tweenies.
Ik pakte voorheen ook altijd pas de dag van te voren, liefst zelfs pas 's avonds. Kleding e.d. pak ik nu ook pas de dag ervoor hoor. Nu heb ik vooral mijn lijstje afgewerkt met wat ik allemaal nog moest kopen en heb ik een en ander al bij elkaar gezet wat ik van te voren niet meer nodig heb. Jikke ligt op de commode ook niet stil hoor. Ze trappelt steeds wild met haar benen in het rond en werkt zichzelf zo van het kussen af. Ik kan wel nog spulletjes op de commode laten liggen, hier blijft ze wel af. Behalve dan van de knuffelgiraffe waar ze helemaal gek op is Ik keek altijd heel erg veel tv, maar kijk nu eigenlijk nauwelijks tv. Dit bewust, om Jikke niet aan te leren dat ze zich alleen maar voor de tv kan vermaken. Maar bij mij mag ze zo af en toe ook wel eens kijken hoor. En wat je zegt, als ze een dagje heel "bewerkelijk" is, is het wel eens lekker even voor jezelf te hebben.
Koen is ook zo'n wildebras op de commode. Het enige wat direct binnen bereik ligt is de doos met billendoekjes en daar schopt ie dan heel hard met zijn voetjes tegenaan (tot ie op de grond valt)
hi hi, slingding; wat een wijs koppie dan gelijk hè? lief hoor lies32; fijn joh dat de vakantie zo goed is verlopen en dat het weer beter gaat met je zus zal een hele opluchting zijn. hier zijn de duimen gedraaid hoor voor je vriend. eve; ook weer fijn dat je dat weer hebt gehad en dat het goed is karin; hihi ik zie hem al helemaal trots voor me...en wat groot is ze dan zeg. duckie; spannend morgen fruithap, en fijn dat je iig complimenten hebt gekregen is erg fijn. debbie hele leuker fotó's weer hoor. saar; getver zeg, nou hopelijk gaat het wel goed komen en ja is wel logisch he dat je moe was na die dag noralien; zo hee dat is idd een hoop zeg, nou ik ben benieuwd hoe wij dit gaan doen strakkies.. eve; heel soms doe ik dit ook hoor. enne hangt ervan af toch welk programma je opzet toch! enne hier ook een beweeglijke man hoor. nou ga weer aan het werk, heb gisteren lekker gesport, nu kan ik weer ff niet, want de tijden dat er lessen zijn die ik wil volgen moet ik andere dingen doen oa cb naar onze meeting en kraamvisite, maargoed volgende week weer orlando is echt superlief en lekker zelfstandig aan het spelen echt heel fijn vind ik dit. gr saskia
hihi debbie je bent weer los gegaan met de fotos zie ik leuk hoor, en wat word thijmen al groot en wijs! eve fijn dat je mammografie goed was. lijkt me toch steeds weer spannend. saar, sterkte met je opa! en zie dat je een drukke dag gehad hebt, wel fijn voor ze dat je ze bij springen kan. safouane is niet zo heel druk op de commode, maar wel meer beweeglijker dan voorheen. hij wil ook alles zien. eve, ik kan me wel voorstellen dat je fynn even voor de tv zet. ik merk wel dat als we savonds op de bank kijken dat die nu de tv erg interessant vind. en ik denk dat ik straks ook wel in de ochtend hem een half uurtje naar teletubbies laat kijken. mijn dochter vond het ook altijd leuk, en ging ook altijd meedansen enzo. lianne ik heb je een pb gestuurd, dus binnenkort gaan we vast op de koffie nog even over de autostoelen, zolang je maar een goedgekeurde autostoel koopt! en hema heeft altijd zeer goede producten. wat betrefd uiterlijk zou ik me niet zo druk maken, het ding staat toch altijd maar in de auto, niet veel mensen die dat zien. en nu ga ik even gauw onder de douche springen, anders loop ik vanavond nog in mijn huispak
@Saar: Goh, wat erg van je opa. Ik hoop niet dat dit betekent dat jullie hem gaan verliezen. Ik weet: 83 jaar is al best heel oud, maar de mensen van wie je houdt, wil je het liefst voor altijd bij je hebben. Sterkte...! Goh, ik dacht dat Jasmijn al zo'n wilde was op de commode, maar vergeleken met jullie beebs valt het dus nog heel erg mee. Hier staat in elke geval nog van alles op de commode zonder er vanaf te vallen. Jasmijn is meer van het draaien en omrollen (wat natuurlijk niet echt gaat...) op de commode, waardoor het soms lastig is om haar aan te kleden of te verschonen. Aankleden doe ik daarom ook vaker op ons bed...
trouwens voor wat betrefd het verschonen op de commode, dat word straks alleen maar erger, dan word het een strijd om de luier goed dicht te krijgen. en heb je 1 been in de broek dan is de ander er al weer uit haha het helpt om wat in de handjes te geven waar alle aandacht dan ineens naar toegaat, zodat ze de rest vergeten. zo ik ga naar de stad, even langs de bieb en kraamcadeuatje halen
zo hallo, nog even en ik kan niet meer gaan slapen overdag want dan moet ik veel te veel bijlezen. Ik ben al sinds 13.30 uur wakker en ik kan pas morgenochtend 8.30 uur er weer in Ik heb tot 14.45 op bed gelegen maar kan niet meer slapen, terwijl ik het zo ontzettend druk hebn gehad vannacht, kon pas om 4.30 even zitten en wat drinken en toen lag er nog een hele hoop werk. maar het is allemaal goed gekomen, moet nu nog 1 nacht die zal ik ook wel doorkomen maar zal zeer taai worden. Debbie leuk foto's en over het auto stoeltje ze mogen max 2 vingers dikte boven de rand van de maxi cosi komen, dan dat ze te vroeg in de volgende stoel gaan las ik toevallig van de week. Jij ook een fijn weekend! Noralien: ben benieuwd naar het rokje! Ik ben natuurlijk met de pinksteren weg geweest en had voor kailynn zo hard gedacht om alles mee te nemen ook zwemspullen enzo en vergat ik mijn badpak dus heb ik er nog 1 gekocht! voor kailynn was het te koud daar om te zwemmen en ik heb er 5 minuten ingelegen. Bij boodschappen zorg ik vaak dat iedereen het goed heeft en dan vergeet ik vaak spullen en eten voor mezelf te kopen. Saar: heel veel sterkte! Kan me voorstellen dat je erg moe geweest bent gisteren. en hoop je wel te zien hoor zaterdag! Hoop dat Liene haar huilen maar 1 malig was. Eve: goed dat de mamografie goed was. Zal wel elke keer spannend zijn. Karin leuk die vergelijking maar nu die vraag is zij groot of nick klein? Er jammer dat je bv niet lekker loopt! Kailynn is ook niet stil te houden op de commode, ze heeft nu een intrsant knufeltje daar die geef ik dan moet ze zich idd daar op consentreren. werkt erg goed! over de auto stoel nog ik heb een gewone saaie zwarte maar heb leuke gekleurde badstof hoezen erbij gekocht want straks dan zie ik het al voor me snotneus, vieze handen/voeten, en die hoezen haal je er makkelijk af en hup in de was en deze nemen ook het zweet op. Arno heeft aqua blauw en ik roze natuurlijk. Zo nu heb ik het geloof ik wel gehad, ga de was effe buitenhangen die staat al sinds gisterenavond te wachten om buyiten gehangen te worden. Zijn bij jullie de slabbetjes ook niet aan te slepen met die hapjes?
Hier nog een leuke van thijmen in ze mooie badjas, vinden jullie het niet schattig staan? Heb er nog eentje en daarna stop ik echt met spammen hoor hahaha, hopelijk vinden jullie me niet vervelend?
ik heb op marktplaats een autostoeltje gekocht een romer king, die hadden we bij de vorige ook en beviel prima. 65 euro.... niew 200. ziet er nog keurig uit. ben vandaag gestart met domperidom om de voeding op te krikken, iemand ervaring met hoe lang het duurt voor het werkt? ook de minipil aangevraagd, heb veel last van mijn eisprong en menstruatie hoop dan wat minder buikpijn te hebben. heb de tripp trapp uit duitsland nog niet binnen, zal wel even duren omdat het uit het buienland moet komen ofzo. noura, toevallig een bruin schoentje gevonden in de stad? ben vanochtend geweest, dimphy voor het eerst schoentjes aan, nu al 1 kwijt ...