Hey Lianne, Je gaat naar http://www.imageshack.us en daar klik je op browse en dan zoek je de foto die je wilt plaatsen en klik je op openen, dan doe je resize for forum als je dat ziet staan en anders verkleinen voor forum als je dat ziet staan of iets in die trant. Dan klik je op host it en dan kopier je de hotlink for forums, hopelijk lukt het meis.
lianne: het kan tussen de 72 uur en 3 weken duren, ligt er net aan hoe snel je lichaam erop reageerd. Succes! je mag er max 4 op een dag en dan moet je gewoon kijken hoe je lechaam reageerd als je er steeds 1 minder neemt.
pff Saar heftig dagje heb jij gehad! hoop dat het allemaal goed zal komen met je man's opa. en ik hoop je natuurlijk zaterdag te zien... ja...ik zou meer rust moeten nemen, maar dat is nu net het probleem....Op mijn werk is het echt megadruk en deze maand heb ik nog wel wat op de planning staan: meeting, huwelijk, doop....geloof niet dat rust er in zit. Ik zie wel. Nick is niet ontevreden, dus in die zin lijkt er niets aan de hand met mijn voeding als ik live voed. Alleen drinkt hij zo kort....Hij heeft gelukkig wel plasluiers, maar voor mijn gevoel ook minder zwaar. Maar je gaat je er ook echt zo op focussen dat ik het ook niet meer zo goed weet.... De site ken ik en is inderdaad erg informatief, thanks voor meedenken pff Noralien vakantie: ik moet nog wachten tot half augustus... veel plezier met de voorbereidingen.... Eve: Nick is ook echt zo'n draaikont hoor. In het zwembad nog meer dan thuis op het aankleedkussen... saskia/cynthia: volgens mij is Lieke niet zo heel groot, hoewel ze wel ruim 8 pond is, maar ze heeft gewoon grote voeten.... Noura: de ene been in de broek de andere eruit tijdens het verschonen herken ik hier al wel....lekker makkelijk.... Cynthia: sterkte de laatste nacht nog... Debbie leuke foto's hoor! Vanmorgen ben ik weer met Nick wezen zwemmen en hij heeft ook zijn diploma gehaald, een bronzen berendiploma. Hij moest op zijn buik en rug drijven, onder water, zittend van de kant af in het water en lopen door het water. Dit laatste was erg grappig. Ik hield Nick onder zijn okseltjes vast in het peuterbadje en zowaar hij ging helemaal uit zich zelf de stapbewegingen maken. Ik wist helemaal niet dat hij dat kon....In water schijnt dat makkelijker opgewekt te worden of zo. Hij heeft zo wel anderhalve meter gestapt. Op mijn schoot maakt hij ook wel af en toe van die stapbewegingen, maar dat is altijd zo ongecontroleerd, dit was echt anders.... Vandaag al boodschappen gedaan, nu morgen nog broodjes halen....dan kunnen we zaterdag genieten.
pff Saar heftig dagje heb jij gehad! hoop dat het allemaal goed zal komen met je man's opa. en ik hoop je natuurlijk zaterdag te zien... ja...ik zou meer rust moeten nemen, maar dat is nu net het probleem....Op mijn werk is het echt megadruk en deze maand heb ik nog wel wat op de planning staan: meeting, huwelijk, doop....geloof niet dat rust er in zit. Ik zie wel. Nick is niet ontevreden, dus in die zin lijkt er niets aan de hand met mijn voeding als ik live voed. Alleen drinkt hij zo kort....Hij heeft gelukkig wel plasluiers, maar voor mijn gevoel ook minder zwaar. Maar je gaat je er ook echt zo op focussen dat ik het ook niet meer zo goed weet.... De site ken ik en is inderdaad erg informatief, thanks voor meedenken pff Noralien vakantie: ik moet nog wachten tot half augustus... veel plezier met de voorbereidingen.... Eve: Nick is ook echt zo'n draaikont hoor. In het zwembad nog meer dan thuis op het aankleedkussen... saskia/cynthia: volgens mij is Lieke niet zo heel groot, hoewel ze wel ruim 8 pond is, maar ze heeft gewoon grote voeten.... Noura: de ene been in de broek de andere eruit tijdens het verschonen herken ik hier al wel....lekker makkelijk.... Cynthia: sterkte de laatste nacht nog... Debbie leuke foto's hoor! Vanmorgen ben ik weer met Nick wezen zwemmen en hij heeft ook zijn diploma gehaald, een bronzen berendiploma. Hij moest op zijn buik en rug drijven, onder water, zittend van de kant af in het water en lopen door het water. Dit laatste was erg grappig. Ik hield Nick onder zijn okseltjes vast in het peuterbadje en zowaar hij ging helemaal uit zich zelf de stapbewegingen maken. Ik wist helemaal niet dat hij dat kon....In water schijnt dat makkelijker opgewekt te worden of zo. Hij heeft zo wel anderhalve meter gestapt. Op mijn schoot maakt hij ook wel af en toe van die stapbewegingen, maar dat is altijd zo ongecontroleerd, dit was echt anders.... Vandaag al boodschappen gedaan, nu morgen nog broodjes halen....dan kunnen we zaterdag genieten.
Zo, zo, jullie hebben weer niet stil gezeten! Ik ben vanmiddag bij een vriendin op de thee (nou ja dubbelfris) geweest en op de terugweg lag Dain pal in de zon en we stonden ook nog in de file. Vond het zo zielig, hij was helemaal aan het zweten. Nu ben ik op zoek naar van die zonweringen voor in de auto, weten jullie daar een leuke site van? Kan zo snel niets vinden. Thuis lekker bloemkool uit een potje gegeven en dit vindt hij tot nu toe echt het lekkerst, hij heeft zijn hele bordje leeg! Wij denken er trouwens over om bij 6 maanden over te stappen op de opvolgmelk van kruidvat. Schijnt ook goed te zijn en 3 euro goedkoper, heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Sorry, even geen reacties deze keer, want ik moet nog even eten!
Fynn heeft sinds vanmorgen iets nieuws: zo hard en zo hoog mogelijk gillen. Doet soms pijn aan je oren. Echt lachen Verder probeert hij zich door de spijlen van de box heen te wurmen. Maar dat gaat em echt niet lukken..haha Vraag me trouwens af of onze beebs zaterdag ook hun kunstjes laten zien. Fynn kennende zal hij veel te veel onder de indruk zijn van alles wat hij ziet en hoort. Waarschijnlijk is Nick de enige die wat laat zien aangezien hij thuis is @Cynthia: Af en toe draait de wasmachine hier bijna alleen voor de slabbetjes @Debbie: Wat goed dat het gelukt is om een foto vd tandjes te maken. Fynn houdt z'n mond echt stijf dicht. Leuk trouwens al die zwemdiploma's. Toch wel jammer dat ik zo'n hekel heb aan zwemmen. Denk dat het tijd wordt dat ik me daar es overheen zet. @Lianne: ik kan ook niet overweg met imageshack. Probeer www.photobucket.com es. Vind ik echt een makkelijke site. Nog een vraagje over bijvoeding. Hoelang hebben jullie een fruithap gegeven voordat jullie begonnen met een groentehap erbij?
hallo allemaal, @karin: als Nick nog tevreden is, zou ik toch proberen om me niet te veel zorgen te maken. Wrschl is je bv nu zo afgesteld op Nick dat jij precies het geveol hebt lege borsten te hebben en is Nick nu zo sterk dat hij snel zich kan vol drinken. Liene drinkt nu ongeveer een 4-tal minuten per voeding. @eve: geen idee ivm groente- en fruithap. Bedankt allemaal voor het medeleven. Vandaag is Ben zijn opa van de machine afgekoppelt en maakt hij al grapjes. De dokters begrijpen er niks van, maar alles gaat dus weer veel beter. Ongelooflijk eh. Gisteren kreeg hij 0% kans, vandaag waren de dokters al aan het nadenken wanneer hij naar huis mag. Dus voor zaterdag geen probleem, wij zullen er zijn! Ik geef trouwens demonstraties van jafra, dat zijn huid- en lichaamsverzorgingsproducten en makeup. Groetjes, Saartje
Liene, wat fijn dat het beter gaat. Wat wonderlijk zeg! Nou Lianne, ik krijg het ook niet voor elkaar hoor, met de foto's. Niet met imageshack en niet met photobucket. We hebben zulke mooi vakantiefoto's en ik wil ook wel eens spammen! Eve: wij zijn vooral nog bezig met fruit, maar ik ga binnenkort ook groente proberen. Hij eet 's ochtends en 's avonds een paar hapjes. Ik vraag me alleen af wanneer en hoe ik nu met de melk moet gaan afbouwen. Ik denk er nu over na om de avondfles te laten vervallen. Laatst waren we al vroeg gaan slapen en hadden we de wekker om 23.00 gezet, maar dat niet goed gedaan. Om twee uur werd ik toen wakker en heeft mijn vriend de fles alsnog gegeven. Vannacht ga ik maar eens kijken hoe ver we komen... Ik laat Thijs niet al te veel TV kijken, maar in jouw geval kan ik het me wel heel goed voorstellen. Ik kijk wel heel vaak TV als ik hem een flesje geef, en dan kijkt hij daarna ook wel even mee. Tennis vind hij leuk, en laatst vond hij Nova ook heel interessant, dat was echt grappig, hij zat heel geinteresseerd te kijken (terwijl het eigenlijk nogal saai was...) Over de autostoeltjes:het is echt belangrijk om je baby zo lang mogelijk in ee maxi cosi te zetten die achterstevoren op de bank staat. Veel kinderen raken ernstig gewond in het verkeer omdat de gordels organen in het lichaam beschadigen, of omdat het nekje bij een klap "breekt", in Duitsland zeggen ze zelfs dat je ze veiliger in een iets te kleine maxi cosi kan zetten, dan in een te grote "opvolgstoel". Ik wist trouwens niet dat dat kussentje er nog uit kon.... , gaan we snel doen, dan heeft 'ie weer een beetje ruimte. Lies
ik waag nog eens een poging om een foto te plaatsen, maar het lukt weer niet. Grrrr Ik krijg ze volgens mij wel goed verkleind, maar doe dan iets verkeerd in mijn bericht. ik wil ook graag een nieuwe avatar
zal ik dat dan maar eens doen (ik zie het wel als een nederlaag hoor...) Kan dat via een pb, eigenlijk?)
Eve: Koen krijgt vanaf 4 maanden fruithapjes en vanaf 5 maanden (eigenlijk ietsje eerder, 1 weekje eerder) groente. Het fruithapje ging al snel prima. Molly: Koen houdt helemaaaaaaaal niet van bloemkool! Hij vind de bruine bonen nog t lekkerst en wortels gaan er ook wel in. Zal binnenkort weer eens bloemkool proberen.... Ik heb trouwens iets nieuws ontdekt in de winkel: Danoontje 1e start. Das danoontje voor baby's vanaf 4 maanden. Er zitten amper toevoegingen in dus kan geen kwaad. Proeft een beetje yoghurt/kwark/fruit achtig. Koen vindt het lekker! Doe ik af en toe na zijn groentehap. Groetjes Otje