December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo

lekker zo'n koekje

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Leuke foto lies.
    Wat geeft het forum aan als je de foto wilt plaatsen. Als ie te groot is, krijg je dat nl te zien.
    Anders wil ik je zaterdag wel ff laten zien hoe je een foto kunt plaatsen. Doen we dat ff voor we naar Dongen rijden. Dan kunnen Jikke en Thijs alvast kennismaken ;) :D

Janette, lekker hé....zo'n bambixkoekje :)

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    nou nog 1 om het af te leren en dan ga ik slapen

4. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Hier op het cb het advies gekregen om met groentehap te beginnen en als Mika daar aan gewend is over te gaan op fruit. Net andersom dus.

Leuke foto's allemaal, maar ik weet ook niet hoe ik dat moet doen!

Lies: wij hebben een aantal dagen geleden ook gewoon gekeken hoever we in de nacht komen en tot nu toe gaat het al drie nachten goed, hoewel vanochtend Mika al om 6.00 uur wakker was en om 6.4 uur het echt niet langer volhield. We merkten dat we de late voeding konden laten vallen doordat hij elke keer als we hem wakker maakten chagrijnig en boos was.
    Gewoon proberen dus!

Wauw Saar, wat een gave huid zul je dan zelf hebben. Want die producten krijg je vast voor dat promotiewerk en hoef je niet zelf te kopen toch! Fijn dat het met je "schoonopa" weer beter gaat. Mijn oma heeft Alzheimer en ligt op dit moment op sterven. Ze heeft nog hooguit enkele weken te gaan volgens de dokters. Maar ja, ze is ook al 92 en we hebben er allemaal vrede mee als ze haar laatste adem uit zal blazen.

Eve: Mika is ook altijd bezig met zijn benen tussen de spijltjes en zijn stembanden testen. Kan ik hem boven horen roepen. Leuk is dat hè?

Zo, ik heb geen tijd meer om op anderen te reageren. Sorry! Mijn man wil ook eens de PC gebruiken :oops: :( en ik ga kolven!

Tot later.

Groetjes Suusje

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    V.w.b. de groentenhapjes en fruithapjes. Demi heeft vandaag voor de 2e keer fruit gehad. Ze vond het vreselijk en zat alleen maar te kokhalzen :rolleyes: . Zal er nog even een foto van plaatsen.

Demi was vanochtend weer "normaal" om 7.30 uur wakker, dus ik ben weer een beetje uitgerust. Dus Eve, wij passen gewoon lekker op Fynn zaterdag dan kun jij lekker bijtanken ;)

@Saar: Sterkte met de opa van je man.

Voor iedereen die foto's heeft geplaatst: Heerlijk om jullie baby's te zien. Mooie foto's allemaal!

Ik zal nog even een paar leuke foto's plaatsen, jullie brengen me op ideeen met al die leuke foto's!

6. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
  7. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
  8. Jasmijn heeft een indrukwekkende collectie slabbetjes van misschien wel 50 stuks. Een groot deel heb ik gekregen van de zus van een vriend van mijn man. Mijn dochter heeft geen hapjes nodig om flink te knoeien, ze drinkt vaak zó gulzig dat de melk langs haar kin druipt. Een slabbetje gaat dus ook slechts één voeding mee. Daarnaast moet ik - om te voorkomen dat haar truitje nat wordt - eerst nog een boterhamzakje onder het slabbetje stoppen... :oops: (@Eve: Als Fynn nu afhaakt, begrijp ik het wel hoor... ;) ) Ik heb wel twee plastic slabbetjes, maar die zitten (nog) niet fijn.

@Lianne: Bij mij ging het snel beter na het slikken van Domperidon. Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat ik tegelijkertijd ook ben gaan kolven met een professionele (gehuurde) borstkolf...
    Ik had mijn Tripp Trapp trouwens binnen drie dagen en dat was ook nog tijdens die januaristorm...

Proficiat voor alle beebs die hun eerste zwemdiploma binnen hebben. Geen idee of ze bij ons ook zo iets doen...

@Molly: Mijn man heeft gewoon van die ovale zwarte dingen voor het raam die met een zuignap vastzitten. Omdat ik Jasmijn naast me op de bijrijdersplaats heb, kan ik helaas geen zonwering aanbrengen...

@Eve: Leuk (!?) hé, dat gillen...? Hier ook eentje die af en toe niet genoeg van zichzelf kan krijgen...
    Ik denk dat babyzwemmen voor jou juist een goede opstap kan zijn om zelf ook weer meer te durven. Je staat in water van (bij ons) 1,10 meter en hebt dus altijd vaste grond onder je voeten. Bovendien zwem je zelf niet in het water, maar loop je er door. De kleintjes 'zwemmen'...

@Saar: Fijn dat je opa zo snel weer opknapt. Met recht een 'krasse knar'!

Ik heb ook begrepen dat je beter eerst met groente kunt beginnen en daarna pas met fruit. Dit omdat alle kinderen het zoet van fruit kunnen waarderen, waardoor de minder zoete (en soms een beetje bittere) groenten minder in trek zijn. Jasmijn moet trouwens nog even wachten, arm kind... :cry:

Iedereen heeft weer ontzettend leuke foto's gemaakt!

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo heb alles gelezen en alle foto´s gezien.

ik heb denk ik de fout gemaakt om met fruit te beginnen nou dat gaat er idd goed is bijna 200 gram dus een potje van 6 maanden maar de groee wil nog niet daar gaat net een half potje van 4 maanden is.

ga gauw mijn overdracht tikken voor de volgende collega, tot later of zaterdag!

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ga vandaag een dagje spijbelen van m'n werk :oops: Vind dat heel vervelend maar trek het gewoon even niet meer. Vannacht weer een slechte nacht. Fynn was erg aan het spoken. Hij is nu nog wat zeurderig en stilletjes. Niet echt in z'n hum dus. Ben zelf al een tijdje nogal moe en vannacht was de druppel. Ben nu ook erg huilerig en geirriteerd tegen Fynn. Duidelijk een teken dat ik even aan mezelf moet denken. Fynn gaat wel naar het kdv. En dan duik ik m'n bed in. Maar zal ook hier te vinden zijn hoor ;)

@Saar: wat een super-opa!

@Lies: ik ben ook gestopt met de 5e fles. Was bang dat dat niet zou lukken omdat Fynn deze altijd heel gulzig opdronk. Maar het ging goed. Geef hem wel meer per fles. Dus ipv 180 plus 6 krijgt hij nu 210 plus 7. En 's avonds 2 eetlepels Nutrix erbij.

Had ook gelezen dat het 'beter' is om met groenten te beginnen. Maar vind groenten echt iets voor in de avond. En ik wilde ivm met evt bijwerkingen liever 's ochtends beginnen. En ach, ik denk dat ze alles wel leren eten hoor. Kost misschien alleen wat meer tijd. En zo lekker vindt Fynn z'n fruit nou ook weer niet :D

Wat een leuke foto's weer! Vind het echt zo gaaf om alle beebs te zien. Jullie mogen zoveel spammen als je wilt :)

@Janette: de ab is hier ook niet veilig :)

@Lola: Fynn z'n truitje is ook regelmatig nat ondanks het slabbetje. Ze passen dus prima bij elkaar ;)

Hier nog een foto van Fynn die spontaan ophoudt met lachen als hij de camera ziet :(

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ben helemaal onder de indruk van alle fotos, geweldig!

lianne, ik heb geen schoentje gevonden in de stad. balen zeg dat je al verloren bent. mischien kom je het nog tegen de volgende keer ;)

saar wat fijn dat er goed nieuws is. duimen dat het zo blijft

ik ga ook even wat fotos overzetten, mischien zit er wat leuks bij voor hier.
    ik ben weer druk want heb hier 2 beebs

12. hallo allemaal,

ik ga eens proberen om een foto te plaatsen. Het is me al wel eens half gelukt (piepklein met letters errond), maar hier weer een poging...

Saartje

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
  14. kijk eens aan! Nu ben ik wel vertrokken. Ik ga nog iets spammen eh!

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    saaar wat lief is liene........ en volgens mij lijkt ze heel veel op jou

16. Liene wil ook wel iets anders drinken dan alleen borst.

17. Liene in de draagdoek, op wandel. En zewilt niet bij op de foto!

Deel Deze Pagina