welkom bianca, leuk dat je mee gaat kletsen, gnessy is er ook sinds kort bij. soms word er zoveel geschreven dat er niet overal opgereageerd word, maar we doen ons best jeetje wat een schemas al. wij zijn net 2 dagen begonnen met hapjes. safouane snapt ook niet veel van de lepel. ik had wel het idee dat die ineens doorheeft dat die fruit lekker vind. de oranje wortelprut gaat er niet zo graag in. volgens de arts van het cb mag die wel 4 melkvoedingen blijven houden. kreeg net een sprongenwekker, rond de 6 maanden. wie had nu verteld over het eerste hoektandje? klein draculatje aangezien ze meestal in het midden doorkomen. grappig. hier in de verste verte nog geen tand te zien mijn vriendin wil ook al een moeder fiets, en aangezien mijn fiets een beetje onbetrouwbaar is nadat mijn zoon hem heeft meegehad wil ik ook graag een andere. nu ik er zoveel over lees, en de fiets van lianne heb gezien, ga ik er mischien ook wel aan. niet dat ik dat brede stuur nou zo mooi vind, ik vind de fiets nog steeds wat vreemd, maar het lijkt me wel fijn om een stevige fiets te hebben die ook stabiel staat bij het kind er op zetten. en natuurlijk het op en afstappen. mischien dat mijn vriendin en ik hem nu samen gaan halen. eve, ik vind het fijn te horen dat je steun hebt aan iemand die hem goed gekend heeft. zodat je er ook met iemand over praten kan. nogmaals sterkte
oh ja, karin klinkt als een drukke dag. en gefeliciteerd nog we hebben ook de oproep binnen van het ziekenhuis van safouane. hij moet de 16e komen voor de echo van zijn hersens. toen ik het zo las klonk het toch wel een beetje eng. ik hoop maar dat het gauw de 16e is. en dat dat achter de rug is
Duikster, nog gefeliciteerd met jullie 2-jarig huwelijk! Wij wilden Lynn graag op onze huwelijksdag laten dopen. Gelukkig konden wij zelf de datum vaststellen. De viering was verder echt waardeloos. Ze zei onze namen steevast verkeerd, haalde de oma's door elkaar, noemde mijn moeder oma én overgrootoma (ze is 54 en ziet er echt niet uit als iemand van pakweg 80...). Lynn heeft heel de viering rustig om zich heen gekeken en lekker het doopboekje verkreukt.
Noura, ik heb ook geen moederfiets. Vind dat brede stuur ook niet mooi en een vriendin van mij had een moederfiets, maar heeft deze juist ingeruild omdat 'ie zo zwaar fietste. Zelf bij de fietsenzaak zeiden ze dat het erg zwaar fietst. Ik heb nu een Gazelle Orange gekocht, een gewone fiets, maar wel met een iets ruimere instap. Ik vind het wel een voordeel dat een moederfiets veel stabieler staat en het wiel niet zomaar kan draaien, maar recht blijft staan.
@bianca: ik zie dat je alweer zwanger bent. Hier op het forum zijn er ook al een aantal die voor een 2e gaan, maar jij bent dan de eerste Wilde je bewust snel een 2e? Vandaag vroeg begonnen met werken, 7 uur. Mijn vriend past op Jiri. Kan ik straks ook al om half 4 weer naar huis.
Nynke, wij willen inderdaad bewust snel een tweede kindje. Maar dan moet het ook maar lukken. Ben Lynn was ik vrij snel zwanger, nu ook weer. Alleen is het allemaal nogal spannend, aangezien er anderhalve week geleden niks te zien was op de echo. Nu kan het zijn dat ik toen nog maar net zwanger was. Ik heb nl een zeer onregelmatige cyclus en ben 29 maart voor het laatst ongesteld geweest en pas 10 juni positief getest. Nu hebben we a.s. woensdagochtend weer een afspraak voor een echo. Ben wel erg gespannen. Hoop zo dat er wel wat zit. Ik las idd dat er meerdere dec. mama's bezig zijn voor de 2e. Jullie willen toch ook al een 2e? Wij vinden het gewoon heel leuk dat er weinig leeftijdsverschil tussen zit. Werkse vandaag!
Blij dat de doopviering leuk was, alleen jammer dat ie niet echt lekker fit er voor was... Hier beroerde nacht achter de rug... sinds gistermiddag is mijn meisje nog minder gaan eten... Ze is ontiegelijk verkouden, heeft inmiddels koorts 39 graden.. De fles van gisteravond wou ze niet. heeft de hele nacht liggen spoken, zweten als een grote otter. heeft gisteravond zetpil gehad. vanmorgen was ze de fles aan het drinken en alles wat ze binnen had kwam terwijl ze aan het drinken was er meteen uit. heb t opgevangen... (het lag in een kuiltje) en ff gekeken hoeveel het was.. het was meer als dat ze binnen had gekregen... vanmorgen ook alweer 38,5 dus ook maar zetpil. ze heeft net paar slokjes ors gehad.... Heb inderdaad zelf ook al aan reflux zitten denken, maar wat kun je er aan doen? Als ze nog zo paar dgn blijft de kinderarts maar ff vragen wat ik er mee moet... het is echt heel zielig om te zien dat ze zo beroerd is. heel zielig huilen/jengelen... verder qua groeien tja matig.. ene keer goed (500 gram in 4 wkn) en de andere keer gewoon weg kut met dt. sorry voor mijn taalgebruik maar 50 gram in 3 weken tijd terwijl ze daar voor 200 gram in 4 weken tijd was gegroeid. is gewoon niet leuk... Ze weegt nu 6250 gram en is 61 cm... ze was bij de geboorte ook niet groot, maar ze heeft t niet bijgehaald..... hoop gewoon dat het snel 10 juli is en dat ik dan meer duidelijkheid krijg... heb al zoveel dingen geprobeerd. andere voeding, exacte rust en regelmaat regels en noemmaar op... Zit er zelfs aan te denken om mijn wandelwagenbak van zolder te halen en haar daar weer in te leggen (past ze nog in) zodat ze meer rust heeft.... ik weet het gewoon even niet meer nu.... @duikster gefeli met jullie huwelijksdag! hopelijk was het erg leuk! @bianca wat naar dat jouw doopviering bagger is verlopen.
Bianca16: Welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen. Gnessy21: Wat zielig dat je meisje zo ziek is! Heb je je HA al gebeld? Want zoals ik het nu lees krijgt ze nog maar weinig binnen. En baby's kunnen snel uitdrogen. Veel beterschap hoor. Gr Otje
ik vanmiddag spreekuur van de h.a. bellen. op maandag ochtend kom je er voor geen meter door dus.... ff afwachten.....
vervelend gnessy dat ze zo ziek is. ik sluit me aan bij otje, heel goed in de gaten houden dat ze niet suf word. vervelend dat je er nooit door komt bij een huisarts. hier idem dito. en dan staat er dat je eigenlijk alleen tussen 8 en 9 bellen mag, nou mooi dat je er dan nooit door komt. vooral voor de wat dringende zaken is het vervelend. net de bruine bonen met appeltjes een paar lepeltjes geprobeerd, de eerst hapjes (lees= slurpjes) gingen nog wel, daarna werd het kokhalzen. vanmiddag dus nog maar een poging. gek dat ik dat van de andere 2 helemaal niet meer herinneren kan dat dat ook zo ging.
Hey meiden, http://www.toddler.nl/content/fotowedst ... rt=&page=0 willen jullie ff stemmen op Thijmen>? vergeet niet jullie stem te bevestigen via de mail, anders is hij niet geldig namelijk
bij jordy ging alles meteen goed. was een super ventje! at alles..... niet suffig? Ze is miss een kwartiertje wakker en slaapt dan weer... dus ze is behoorlijk van de wereld. ik ga niet w88 tot vanmiddag half 2, ga zo bellen als het afluistern van medicijnenlijn voorbij is en vragen wat ik kan doen..... Het zit me totaal niet lekker. net weer getempt en mevrouw had 38,6 ....
goedemorgen allemaal, eerst en vooral: welkom bianca 16. En proficiat met je zwangerschap. Ik hoop dat je dat ook snel tegen mij kan zeggen . Ik heb mijn banner weer verandert, ik werd vervelend van dat geknipper. Ik heb veek gelezen en weinig onthouden. Gisteren was het herdenkingsmis voor mijn grootvader. Nadien was er een ontbijt met alle nichten en neven, tantes en nonkels en mijn grootmoeder. Nu zijn er op 3 jaar en half 8 achterkleinkinderen geboren en is er nog eentje op komst. Nu vertelde twee van mijn nichten dat ze ook zwanger zijn, dus nu zijn er al 3 op komst. Groetjes allemaal. Saartje
gnessy, hoop dat je snel bij de dokter binnen geraakt, lijkt me echt niet leuk je dochtertje zo ziek te zien.
word lekker grote familie dus saar! gezellig... hopelijk was de mis voor je grootvader mooi! ik ga nou ff bellen dus jullie zo wel horen wat de h.a. heeft gezegd....
kwart over 3 naar de h.a. Ze meot gezien worden want geen vocht binnen krijgen is niet goed, en aangezien ze nog bijna niks aan bijvoeding krijgt helpt dat ook niet...... word helemaal onzeker hiervan en dat geeft ontiegelijk rotgevoel..... word er gewoon emo van... shit zooi......
gnessy, ik hoop dat je snel terecht kunt bij de huisarts. saar, bedankt voor je felicitatie! Hoop dat het voor jou en de rest van de decembermama's die aan het klussen zijn, ook snel raak is. groetjes Bianca.
gnessy ik wil je niet bang maken, maar mocht ze te suffig worden of je gevoel zegt dit is niet goed, gelijk bellen want uitdrogen kan heel snel gaan! bianca, gefeliciteerd met je zwangerschap! debbie sorry maar ik doe niet meer mee met stemmen. ik vind ten eerste alle babys leuk, en ik vind de wedstrijden niet meer leuk, omdat iedereen mailtjes gaat sturen van stem op die en die, waardoor ik het niet meer eerlijk en spontaan vind gaan.
ik heb me vriend al gebeld dat ik het niet vertrouw en m gesmeekt of die op tijd thuis kon zijn. (is peenbemonster van parijse wortels en komende 3 mnd zijn heel druk voor m. heel vroeg weg en laat thuis.) Hij ging ze best doen... Het enige wat ik voor me meisje kan doen is blijven proberen dat ze wat slokjes drinkt ook al is het water..... Ik vind dit echt eng worden, brrrr...... ze word weer ff wakker..... brb
Hoi, hier ben ik ook weer eventjes. Ik heb deze week lekker vakantie voordat ik volgende week met mijn nieuwe baan begin en ook lekker 3 dagen kan gaan werken! Qua voedingsschema ziet Dains schema er als volgt uit: 7.00 210 cc met 7 scheppen 9.30 fruithapje +/- 60 gram 11.30 210 cc met 7 scheppen 15.30 210 cc met 7 scheppen 17.30 groentehapje +/- 75 gram 19.00 180 cc met 6 scheppen en 1 schep nutrix Dain krijgt trouwens nog steeds de voeding nr 1. We maken eerst het pak op en dan gaan we over op de opvolgmelk van het kruidvat en dan zal ik me ook meer gaan verdiepen in stukjes rijstewafel, diksap etc. Tot nu toe hebben we ook alleen nog maar groente uit een potje gegeven, de potjes met de combi aardappels en groenten bevalt hier ook goed, eigenlijk vindt Dain alles wel lekker. Eve, wat erg van die vriend van je, hopelijk kun je het een plaatsje geven en wel fijn dat je zo goed terecht kunt bij zijn schoonzus.