ja leuk irma wil ook fotos zien. de wortels gingen hier gister echt niet in. ik denk dat ik van de week nog wat potjes bonen ga halen. ik merkte wel dat die het fruit beter at dan de groente, dus vandaag alleen maar de groente gegeven. 1 pot verdeeld over de morgen middag en avond.
hahah heerlijk die koppies zo met dat eten.... Miss dat ruth er binnenkort ook aan kan beginnen..... heb wel een paar foto's... zal ff kijken of ik ze via fotoemmer hier op kan zetten... nu eerst ff jordy naar bed brengen en dan tut weer troosten..... dus..........brb...................
Het is vandaag worteltjes dag. Mika heeft ook wat gegeten. Vorige week at hij een potje leeg, maar nu wil hij maar maximaal 10 hapjes. Ach ja, niks opdringen, komt allemaal vanzelf wel. Is hij net van de diarree af, heeft hij ontstoken oogjes. Opgelopen op het kdv, daar heerst het. En ik heb zelf ook een ontstoken oog. Ook ben ik inmiddels net zo verkouden aan het worden als hij! Keelpijn, hoesten en niezen...... @Gnessy: sterkte met je meissie. Sneu als ze niks binnenhoudt. Probeer inderdaad vol te houden en ORS te blijven geven! Vannacht een keertje extra wakker maken misschien? @Lola: wat een leuke foto's! Vooral die van Jasmijn in het zwembad vind ik errug mooi! Al die kleurtjes en dat blauwe water! SUPER! Jullie hebben dus heerlijk genoten! Fijn hoor! Ik heb er ook helemaal zin in om weg te gaan! @Debbie: ik stem ook niet op Thijmen! Je staat er trouwens twee keer op? Mag dat wel? @Noura: lekker scheet hoor! Kijkt ook al zo prachtig mooi in de lens! Doet Mika ook altijd! Volgens mij vinden ze dat wel interessant. @Bianca: welkom hier! @Slingding: wij hebben Mika gisteren Liga goede start gegeven! Wat een smeerpartij! Ik zal zo even een foto spammen van Mika met liga! @Karin: ik wil solliciteren voor de functie adviseur ruimtelijke plannen/planoloog. In mijn vorige functie heb ik hetzelfde werk gedaan bij een ingenieursbureau en deze functie is bij de gemeente. (Hoop nu niet dat er een bekende meeleest...... ) En mooie doopviering nog gehad lees ik! Heeft toch wel wat dat dopen... @Saar: spannend hoor. Je bent het klussen dus niet verleerd..... @Eve: hoe is het op je werk gegaan? Heb je gedachten een beetje kunnen verzetten? En genoeg afleiding kunnen hebben? Zo dat was het weer even. Groetjes Suusje
@Noura: mooi aanbieding hoor, ik zou het gewoon doen! Heerlijk dat je Saf mee mag nemen. @Saar: Spannend! @Irma: Nog steeds niet ongesteld lees ik, ook spannend! @Bianca: Welkom! @Gnessy: Ik kan me voorstellen dat je bezorgd bent. Demi heeft een tijdje geleden het rota-virus gehad en had constant diarree en spuugde ook alles uit. Dus ik weet hoe je je dan kan voelen. Veel beterschap voor je kindje. @Lola: Dat klinkt als een super vakantie! En dat jurkje....heeft Demi ook . Alleen is het ook 74 dus ik hoop wel dat ze het van de zomer nog aankan. Die foto in het zwembad vind ik echt geweldig, zo mooi, al die kleuren en dat vrolijke snoetje. Hier geen worteltjes dag maar bloemkool. De fruit en groenten gaan er steeds beter in. Ik maak het vers, maar ze eet nu de hoeveelheid van ongeveer 3/4 potje olvarit voor 4 maanden. Nog niet zoveel dus, maar komt vanzelf. Het rollen gaat steeds beter. Het duurde even voor ze het kon, maar ze gaat nu gelijk van buik naar rug en van rug naar buik. Ideaal, geen paniek dus hier omdat ze niet meer terug kan. Vandaag op het kinderdagverblijf jammerde Demi een beetje toen ik wegging. Misschien dat ze dat toch wat moeilijk begint te vinden. Ik heb Saskia straks gesproken. Heb het nummer van Karin en Otje gekregen en haar gebeld. Ze heeft het super, super druk, want ze krijgen deze week de sleutel van hun nieuwe huis en binnen een maand moet alles over. Internet is al afgesloten en wordt waarschijnlijk pas in september opnieuw aangesloten. Haar zus is echt lief, die is een aantal foto's aan het bewerken van de meeting. Maar hier gaat heel veel tijd in zitten, dus ze gaat ze nu toch alvast op een cd zetten en naar mij toezenden zodat ik ze online kan zetten. En als jullie dan een foto bewerkt willen hebben wil ze dat alsnog doen. Super he! Jullie horen van me zodra ik de cd heb ontvangen.
Suusje, leuke foto zeg! Vervelend dat hij last heeft van ontstoken oogjes. Ik zou ook wel graag een foto van Lynn willen spammen, maar weet niet goed hoe dat moet. Heb weleens gelezen hoe het moet, maar me er nooit echt in verdiept. Zou iemand het me nogmaals een keer uit willen leggen Gnessy, hoe gaat het nu met Ruth? Wij hebben nu vakantie, de 2e week inmiddels. Eigenlijk zouden we nu in Zeeland zitten. Mijn ouders hebben daar een stacaravan, maar met dit weer hebben we toch maar besloten om thuis te blijven. Vorige week zijn we naar Normandië geweest, was echt superleuk! Morgen gaan we voor het eerst ons nichtje bewonderen. Ze ligt in het Sophia Kinderziekenhuis. Wel heel triest, ze heeft CF, ofwel taaislijmziekte. Ze is een dag na haar geboorte al aan haar darmpjes geopereerd en volgende week moet ze weer geopereerd worden
http://i.euniverse.com/funpages/cms_con ... babies.swf Cynthia, lukt ie nu wel? Hoop het want hij is erg leuk... Groetjes en tot morgen... Irma.
Leuke foto Suusje, leuk shirtje ook, heeft Dain ook, alleen maat 74, dus past hij nog niet. Wat eten jullie kindjes als veel per keer zeg. Dain eet per keer een half potje olvarit, of 1/3 van zo'n grotere van de kruidvat. Fruit eet ie bijna altijd vers en dat is dan wel bijvoorbeeld een hele peer (wat er van overblijft tenminste). Ben benieuwd naar de foto's!
Saar, dat vind ik erg moeilijk te zeggen. Feit is dat ik nu waarschijnlijk nog maar hooguit 6 weken zwanger kan zijn, omdat er op de echo bijna 2 weken geleden nog niks te zien was. Tja, en omdat mijn cyclus toch al zo onregelmatig is, is het moeilijk vast te stellen. Als het woensdag goed is, moeten ze een vruchtzakje zien. Ik ben wel zenuwachtig. Stel je voor dat er niks te zien is. Maar goed, daar mag ik niet aan denken van manlief. Dus woensdag hoop ik meer duidelijkheid te krijgen en te horen wanneer ik uitgerekend ben.
Irma, zou wel leuk zijn, allebei decembermama's én maartmama's... Ga je nog naar de ha voor een bloedonderzoek?
Nee nog niet ik kijk nog een week verder en dan nog een test... Dan wanneer er nog geen duidelijkheid is of ongesteldheid dan lijkt het me goed om een bloedtest te doen... Ik ben er best wel zenuwachtig over... Irma.