ey was ik ff snel...... ben bij de h.a. geweest. ze krijgt meer binnen dan we dachten. er zijn geen verschijnselen van uitdroging dus goed teken. Verder heeft ie naar d'r longetjes geluisterd en hoorde het piepen en rochelen. waarop ik vraag kreeg of er astma e.d. voorkomt in de familie. En ja dat is het geval. mijn schoonvader, mijn vader en mijn broertje alle drie heel erg. Dus nu pufjes meegekregen 3x per dag 2 pufjes en donderdag weer terug. Dan moet ze zienderogen zijn opgeknapt. Verder zoveel mogelijk vocht blijven geven en zetpillen..... De verhoging moet donderdag weg zijn.... dit was het ff in het kort. ik ga d'r ff in bad doen nu.... tot straks....
nou gnessy toch fijn nieuws. behalve dan van het astma. ik hoop dat ze donderdag goed opgeknapt is. nou we hebben de boekenlijst doorgelopen, sjongejonge... moeten we een boek doorhuren, zegt mijn zoon dat ze daar al klaar mee zijn... ik heb hem gezegd dat morgen maar eens even na te vragen. want het is weer een best bedrag. maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. bij de schlecker krijg je bij aankoop van een olvarit product een flesje olvarit sap. vind dat wel een leuke aktie, omdat ik anders niet zo gauw zulke sapjes zou halen, en is best nog een grote fles
Dimphy vandaag voor het eerst aan de groente. Reepjes courgette uit het vuistje, ze heeft onder ons eten heerlijkzitten knutselen en kleien en af en toe verdween er wat naar binnen. Ze vond het erg leuk om te doen. Wij kregen ook van het cb de tip om 4 of 5 dagen hetzelfde te geven ivm allergische reaktie. Irma, spannend zeg voor jullie. Bianca welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap Noura, leuk joh die baan die je aangeboden kreeg, gewoon je eigen gevoel volgen hoor. Slingding wat een schattige vakantiekiekjes. Gnessy, wat naar voor je kindje zeg, volg je moederinstinckt die klopt bijna altijd hoor, trek op tijd aan de bel, want baby's kunnen heel snel uitdrogen...
Graag gedaan ga ook zo ff spamen van Teun met zijn nieuwe waterspeelkleed ja het si binnen en hij is er dol op
Lianne, mooie foto's van Dimphy Eve, hoe gaat het met je : Noura, dat zal niet mis zijn om boeken te bestellen. Tja, het is voor het goede doel, toch. Vandaag ons nichtje bewonderd. Ze is nu 3.5 week. Kan me niet voorstellen dat Lynn zo klein is geweest. Gelukkig gaat alles nu goed met haar. Volgende week word ze weer geopereerd. Wat ben je dan blij dat je zelf een gezond kindje hebt. Gnessy, hopelijk helpen de pufjes snel.
hier dan de beloofde foto was een beetje druk op internet...denk dat bianca de smaak van het spammen te pakken krijgt maar hij heeft het prima naar zijn zin met het kleed het is gevuld met wat water en er drijven dus figuren in... wel trusten allemaal
Leuke foto's! Vandaag ben ik lekker wezen winkelen met een vriendin, Dain was naar het kdv. Heerlijk weer eens zo'n dagje shoppen. Heb ook gelijk een kindertandenborstel en teletubbie tandpasta gekocht en ook maar gelijk uitgeprobeerd. Dain vond het een beetje vreemd, maar papa ging ook gelijk zijn tanden poetsen, dus toen vond ie het wel leuk. Vanavond heeft ie voor het eerst verse sperziebonen op, maar dat vond ie niks. De potjes vindt ie steeds heerlijk van alles, maar dit was geen succes. Morgen dus nog een keer proberen, want hij zal het toch moeten gaan eten! Ik had trouwens een abonnement op Kinderen genomen en vandaag kreeg ik de Bobike thuis. Blijkt deze alleen achterop te kunnen en niet voorop, ik dacht dat het allebei kon! Heb nu dus een mailtje gestuurd of ik m misschien mag omruilen. Anders heb ik er nog niets aan! Staat niet duidelijk omschreven bij de cadeaus. Nou Irma, hier ook vast een kleine felicitatie denk ik, het wijst er dan wel op he! Zijn jij en je vriend nu wel zo zeker van elkaar dat het goed blijft gaan in de toekomst ?(wil geen spelbreker of bemoeial zijn, maar omdat jullie pas weer bij elkaar zijn) Gnessy, gelukkig is het geen uitdroging!
haha bianca, het goede doel, tja de portemonnee van de leverancier. we zitten al op ruim 500 euro, en dan zijn de meeste boeken nog huur of 2dehands. ach ik bestel maar gauw, dan hebben we dat ook weer gehad. wat een leuke fotos lianne, je kan zien dat dimphy er lol in heeft. wat kan ze al goed zitten zeg! molly vervelend van het stoeltje zeg. maar uiteindelijk zal die toch in een achterzitje gaan, dus mischien kan je via marktplaats een leuk zitje scoren? zo hebben wij het ook gedaan. en ik heb ook nog een zwart gmg stoeltje, met een kussentje in kleurtjes. mag je zo hebben. je hangt het alleen aan het stuur. dat is de reden dat wij een bobike hebben gekocht herkenbaar van het eten, ik had gister een vers appeltje gepureerd, keek meneer ook vreemd bij. potjes smaakt toch anders. janette wat een leuke foto, ik zie dat die het leuk vind. blijft die zelf zo mooi zitten? bianca zeker dat we blij moeten zijn met onze gezonde kindjes. soms word je er even aan herinnerd dat alles niet zo vanzelfsprekend is als het lijkt. arm klein ding. en wat een heerlijke foto heb je gespammed. ben al benieuwd naar de rest. tja lianne, we hadden het er vanmiddag nog over... even achter internet in de avond en voor je het weet is het al weer middernacht. ik ga dan ook maar eens mijn plekje opzoeken slaaplekker allemaal
goeie morgen..... Hier redelijk goeie nacht geweest... ruth heeft inmiddels weer wat gedronken, niet veel maar toch. gisteravond was weer hopeloos. alleen maar huilen en ni stil te krijgen... pufjes gehad en zetpil en mevrouw viel om 11 uur eindelijk in slaap. (jordy had ik al voor 6 uur in bed liggen. die was stront vervelend en heeft potje gehad. die heeft zijn slaap 's middags nodig maar gister absoluut geen zin..... en verbouwde zijn kamer.... heeft echt last van peuterpuberteit.. grrrrr) vanaf 11 uur tot 6 is ze maar twee x wakker geweest... nu heeft ze voor eerst 75 cc gedronken en net zat alles erin.... ze ligt nu weer te slapen... Jordy is ook al weer wakker. is altijd een vroege vogel geweest..... krijgen vandaag monteur van @home langs. af en toe vliegt me internet en telefooneruit zonder duidelijke reden en dan duurt het uren voordat hij het weer doet... Vanaaf weer naar me schoonvader in het ziekenhuis. gaat nog ni super mee.... zal ook zo ff gaan spammen.....
Gnessy, in ieder geval al positief dat die 75 cc erin is gebleven. Hopelijk gaat het vandaag wat beter met Ruth. Noura, pffft 500 euro is niet mis. Ik dacht dat ik laatst ergens had gelezen dat ze de schoolboeken over een paar jaar kosteloos willen verstrekken, of heb ik het mis? Tja, mocht dat het geval zijn, dan heb jij daar op dit moment nog niks aan helaas. Over 2 uurtjes de 2e echo. Ben nu al hartstikke zenuwachtig. Ben zooooooo bang om slecht nieuws te horen. Duimen jullie voor me dat er wel een klein beebje aan het groeien is in mijn buik... Ga even Lynn de fles geven.
Gnessy: Beterschap met Ruth. Hopelijk knapt ze snel weer op! Bianca: Ik duim mee hoor! Irma: Meid, wat spannend zeg. Ik zou ook echt niet meer wachten en meteen naar de HA gaan voor die bloedtest. Molly: Balen van het stoeltje maar ik zou 'm gewoon houden. Uiteindelijk gebruik je hem toch wel alleen iets later. Noura: Wat een geld zeg, die boeken. Nu net in de vakantieperiode... Hier alles goed. Vanavond nog werken van 17.00 tot 21.00 uur en dan 3 1/2 week.... VAKANTIE! Ik heb er echt zin in. Mijn man werkt vandaag ook zijn laatste dag. Morgen overdag veel inpakken, en 's avonds willen we nog even slapen als het lukt want we vertrekken morgen (donderdag op vrijdag) rond middernacht. Zo, ik ga spullen pakken... ga zo babyzwemmen met Koen. Gr Otje
Oja vergeet ik nog helemaal te vertellen.... Ik melde toch laatst hier dat Koen allemaal rode bultjes in zijn gezicht kreeg? Dat was toen vrij snel weer over. Maar soms kwamen ze weer terug en werd het weer minder. Gisterenochtend haalde ik m uit bed en was het echt heftig. Toen heb ik maar de huisarts gebeld en gelukkig hadden ze nog een plekje voor de ochtend. Normaal duurt het soms best lang voor je terecht kunt als het geen spoed is. De dokter heeft er even naar gekeken en waarschijnlijk is het een soort van exceem Omdat het wat ruw aanvoelt heb ik een zalf meegekregen die het wat zachter maakt. Maar je ziet het duidelijk hoor. Echt flinke rode plekjes. Het zit alleen op zijn wangetjes, verder nergens anders op zijn lichaam. Iemand misschien nog een tip voor een wondermiddel tegen exceem? Gr Otje
goedemorgen, otje ik heb geen idee. mijn broer had/heeft ook eczeem en die was zelf allergisch voor regenwater (kom daar maar eens achter) balneum producten heeft die een tijd baat bij gehad. bianca, spannend hoor, ben heel benieuwd. en die boeken is zeker heel veel geld, maar we weten dat het eraan komt dus wat dat betrefd is het geen verrassing. en het word in de toekomst gratis, maar ze willen het gefaseerd in gaan voeren, dus eerst de onderbouw schooljaar 2008/2009 en dan schooljaar 2009/2010 alle klassen gratis. dus over 2 jaar zijn we pas aan de beurt. want als de onderbouw gratis word, gaat mijn zoon dus naar de bovenbouw. vind dat eerlijk gezegd niet eerlijk. de mensen die dus nieuw op school komen en nog nooit ervoor betaald hebben krijgen het gratis, terwijl de leerlingen die al jaren betalen nog moeten betalen. laten ze dan iedereen de helft gratis doen ofzo. in ieder geval moeten we eerst maar eens zien of het allemaal nog wel haalbaar is straks. we hebben nu wel een brief van school gehad dat je een vergoeding aan kan vragen. wij waren altijd in de veronderstelling daar niet in aanmerking voor te komen, maar mischien dat we dat toch komen. dus toch maar aangevraagd, en voor volgend jaar kon dat ook nog. ben benieuwd. het eerste jaar is niet meer aan te vragen helaas. gnessy wat fijn dat ze wat meer vocht binnen houd. otje veel plezier met babyzwemmen. tja ik ben nog in pyjama, kids naar school. safouane slaapt nog dus die ga ik zo wakker maken. mannetje is mijn schoonouders naar schiphol brengen. en vanmiddag weer naar fysio.