December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier een leuke site voor de eerste verjaardag! of andere feestjes

feestslinger.nl kan je een leuke slinger laten maken met naam

2. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Bianca spannend, laat je het gauw horen?

Slingding, sorry verkeerd gelezen, ik denk ook dat het lonneke was ja.
    Jij een fijne vakantie gewenst en jou kiekjes komen nog wel..

Gnessy, fijn dat ze iets binnen houd.

Gisteren heeft Dimphy weer erg last van haar buikje gehad, hele avond aan het huilen geweest.
    Vandaag bureau gebeld, ze bellen straks terug, elke keer als ik haar eten geeft buiten de fles om is het raak.
    Lijkt toch dat er iets aan de hand is.

Otje, mijn oudste heeft ook exzeem, zij krijgt er hormoonzalf voor.
    Bij haar werkt niets, ik moet haar ook altijd met desinfekterende zeep wassen.
    Tegen de jeuk kan je wat baby poeder gebruiken.

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Zo, hier goed nieuws :) Van de zenuwen stonden we veel te vroeg bij de vlk. Dacht om 9.30 uur een afspraak te hebben, bleek 9.50 uur te zijn. Gelukkig was er verder niemand en konden we meteen naar binnen toe. Nu was er gelukkig wel wat te zien. Het duurde wel erg lang eer ze wat zag. Uiteindelijk heeft ze mijn polsslag opgenomen en concludeerde dat de hartactie die te zien was, toch niet van mij kwam, maar van ons beebje. Het vruchtje zelf was 0.3 mm, dus eigenlijk niet eens zichtbaar. Volgens de berekening ben ik 5 weken en 5 dagen zwanger en zou ik 22 februari uitgerekend zijn. 30 Juli heb ik weer een echo. Ben nu wel opgelucht zeg.

Lekker zeg Otje, bijna vakantie. Vervelend zeg exceem bij Koen.

Noura, niet echt eerlijk nee, om het gratis boekengeld zo in te voeren dat het eerst geldt voor de onderbouw en het jaar erop voor de bovenbouw. Doe dan gelijk alles gratis, of zoals jij zegt de helft gratis. Hopelijk kom je in aanmerking voor een vergoeding. Alles wat je terugkrijgt is meegenomen.

Ach Lianne, wat zielig dat Dimphy weer zoveel last heeft van haar buikje.

Zo, wij gaan lekker shoppen vandaag :) Ga nu eerst een huilende Lynn uit bed halen. Ze was net hartstikke moe en heb haar op bed gelegd, maar dat was toch niet echt een goed idee, ze blijft huilen.

Iedereen bedankt voor het duimen, het heeft dus echt geholpen.

4. Niet meer actief

hey meis

blij dat er dit keer wel wat te zien was.... gefeliciteerd!

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    gefeliciteerd Bianca met je zwangerschap!

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Bianca: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Kom net terug van het babyzwemmen en Koen ligt in bed. Die was onderweg al in slaap gevallen. Helemaal op.

Gr Otje

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    prettige vakantie otje! geniet ervan!

8. proficiat bianca! 't Is toch spannend eh, zo'n echo's.

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Bianca gefeliciteerd
    en otje prettige vakantie

ik dnek niet dat ik vandaag veel kan reageren
    zit op me werk en eet vanavond bij me schoonouders Teun is daar nu al....dus als we thuis komen is het alweer spullen pakken voor morgen want dan gaat hij het weer proberen op het kdv...

prettige dag verder

10. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Gefeliciteerd Bianca, dan ben jij de eerste december mama die officieel weer zwanger is!

Ik ga een berg wasgoed wegstrijken..

Prettige vakantie otje!

11. Niet meer actief

@janette werk ze

@molly strijk ze

Hier gaat het inmiddels beter met ruth. Ze lijkt goed te reageren op d'r medicijnen. ze was vanmorgen al een stuk vrolijker en brabbelde stuk meer als afgelopen dagen... heb het idee dat de medicatie goed aanslaat....
    inmiddels ook halve fles op en zit er nog in....

ik ff speelgoed ruimen en stofzuigen...

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    geleciteerd bianca, wat leuk (ben stiekem best een beetje jaloers ;) )

jeetje lianne wat vervelend dat ze zo last heeft van de voeding.

ben daarstraks even bij mijn moeder geweest, daar gaat het nu langzaamaan beter mee. wat haar ook aan te zien is, en je hoort het ook in d`r stem, er komt meer leven in. het ziet er nu ook naar uit dat de maag weer is gaan werken, gelukkig want dan mag de sonde er binnenkort uit.

straks naar fysio met safouane.

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Noura, wat fijn dat het beter gaat met je moeder!
    en de sonde eruit zou erg fijn zijn, gelukkig bestaat er tegenwoordig sondevoeding!
    Heb net mijn tijd zitten verdoen met een kop thee achter de pc heb kailynn haar site weer helemaal bijgewerkt en vernieuwed (ja Gnessy kan je weer lngs komen op de site)
    ga nu gauw inpakken!

14. Niet meer actief

ga ik cker doen cynthia.... lol.... miss straks en anders vanavond of morgen of zo....

site van jordy en ruth is ook flink bijgewerkt!

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    otje, vergeet ik je helemaal een fijne vakantie te wensen. bij deze :)

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik zit ook achter de pc :oops: maar heb eigenlijk helemaal geen tijd. Moet nog een enooooorme berg was strijken en moet nog koken en zo zelf eten want moet straks werken. Ach ja... morgen zijn we nog thuis en hebben we allebei vrij en Koen gaat vanaf 11.30 naar het KDV dus komt wel goed, toch? :( Kan echt enorm gaan stressen als niet alles zo snel gaat als ik het wil...

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wow jullie beppen weer aardig door!

Lola fijn dat je zo genoten hebt van de vakantie. De foto's zijn lief! en zo heel anders met vakantie gaan....wij gaan het dit jaar ook beleven, al hebben wij een appartementje op de boerderij in Duitsland geboekt....
    hier ook een rap voeselintroschema....we zien wel hoe het loopt.

Suus ik ben benieuwd hoe het je vergaat bij de sollicitatie. Hoop wel dat ze nog effe doorwerken in de procedure nu de vakantieperiode nadert...

Ha Ha Molly, ik vind dat Dain al veel eet....zo zie je maar weer. Een hele peer gaat er hier echt nog niet in...

Duckie ik ben benieuwd, fijn dat jij de foto's voor ons online wilt zetten!

Irma wist niet dat BV een test kon beinvloeden, maar ik zal het in mijn achterhoofd houden..maar waarom doet de HA dan nu nog geen bloedtest?

Lianne lieve foto's hoor! en Dymphie is flink aan het rapleyen.....leuk...

Gnessy veel sterkte met Ruth. Hoop dat ze met de medicatie snel wat opknapt.
    Espel waar in Nederland moet ik dat ergens plaatsen?

Otje Exceem vervelend zeg...hier geen tips voor je! geen idee....

Noura ik hoop dat je nog wat van de tegemoetkoming in boekenkosten krijgt, want het is toch een heel bedrag! wat fijn dat je moeder aan het opknappen is zeg. Dat is toch weer een zorg minder, ondanks dat ze nog wel even nodig zal hebben..

Bianca gefeliciteerd met je zwangerschap! je krijgt het straks druk met twee van die ukken...
    en noura: ik deel je gevoel.....

Cynthia ik ga ook weer effe kijken op de site.

otje foei...naar je strijk, anders kan je straks niet op vakantie!

ik werd vanmorgen positief verrast wakker....Nick heeft gisteren maar 4 voedingen gehad (voor het eerst)en een fruithap. Hij lag rond half 9 op bed bij mijn ouders want mijn vader was jarig. Heb hem om 22.00 uur mee naar huis genomen en in bed gelegd en ....vanmorgen om kwart voor 8 wakker gemaakt omdat we anders te laat zouden zijn voor het zwemmen....ik snap er niets van. Normaal is hij rond half 7 maximaal wakker....Laten we hopen dat dit niet eenmalig is!
    Mijn boobs stonden dus vanmorgen wel op explosiegevaar na bijna 12 uur werkloosheid!
    Ondanks die 4 voedingen zal Nick vanaf volgende week op mijn werkdagen toch ook gedeeltelijk aan de KV moeten :( Mijn vriezer is na volgende week echt leeg..... en op het werk kolf ik nog maar 1 in plaats van 2 voedingen in dezelfde tijd...

en vanmiddag lag hij op het kleed met de een vormenbal van tupperware. Hij vind het leuk om daar naar te grijpen. Op het moment dat die bal wegrolt Nick boos, huilen en ja....daar gingen de knieen onder het lijfje en schoof hij zo maar ineens een heel eind vooruit en zo wel een keer of drie achter elkaar....Heerlijk om te zien. Het begin van echt kruipen is er. Zodra hij overigens op de tegels ligt lukt het niet meer, want die zijn te glad om zich er tegen af te zetten....
    Ondanks dat ik vind dat het nu heeeeel snel gaat met de ontwikkeling vind ik het toch ook wel leuk om mijn ventje zo lekker bezig te zien. Hij is wel flink driftig als iets niet lukt, maar ....dat nemen we maar voor lief....

18. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hoi hoi,

Nou vanmorgen naar de huisarts gebeld voor een labformulier alleen kreeg ik deze niet, ze wil echt dat ik een maand over tijd ben omdat het best kan zijn dat ik een ei-sprong heb gemist, en dan wordt je ook niet ongesteld... Ik moet dus volgende week eerst nog een zwangerschapstest doen en hierna, wanneer deze weer negatief is een bloedtest.

Ben ik wel zwanger dan ben ik 18 februari uitgerekend... Op de verjaardag van mijn zusje...

Groetjes Irma.

19. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    bianca, gefeliciteerd met je zwangerschap \:D/

Noura, fijn dat het beter gaat met je moeder.

Otje, stressen voor de vakantie.....volgens mijn een vrouwenkwaal ;)

Irma, balen dat je nu moet wachten......

Met cb gesproken, hebben wel meer beebs last van, vooral borstvoedingsbaby's , dat is zo lichaamseigen dat ze nu pas hun darmen echt moeten gaan leren gebruiken. Even twee dagen geen bijvoeding, dan iets anders gaan proberen en voor 15.00 uur geven ,omdat voor die tijd de spijsvertering beter werkt zei ze.
    Ik vind het wel jammer want het is zo schattig om haar te zien eten, geduld nog even dus.

Gaan lekker een frietje halen, Izanka naar een kinderfeestje en ik geen zin om te koken.
    Morgen weer een nieuwe dag.

20. @Irma: Wauw, wat spannend! En wat een geduld moet je kunnen opbrengen nu...

@Bianca16: Fijn dat alles goed was op de echo! Proficiat! En nu genieten...

@Janette: Teun zit ook al goed rechtop hè?

@Otje: Ik gebruik voor Jasmijn Cardiflor zalf van VSM. Weet je nog dat een maand of twee, drie geleden schreef dat Jasmijn eczeem-achtige plekjes had? Ik ben toen naar een homeopatisch arts gegaan (iemand die dus zowel vanuit de reguliere geneeskunde als vanuit de homeopathie) en zij schreef me onder andere deze zalf voor (wordt ook grotendeels vergoed...) Bij Jasmijn werkt het heel goed. Voor de vakantie was haar huidje zelfs weer helemaall gaaf. Op Corfu kwamen wel weer wat plekjes terug, dus smeren we nu maar weer...

@Noura: Ik ben blij dat je moeder langzaam (maar zeker...) vooruit gaat!

@Iedereen: Leuke foto's alweer hoor! En vaak zo lekker herkenbaar... :)

Ik heb het slechte weer ook aangegrepen om weer eens flink aan Jasmijn's site te werken. Wil je het goed bijhouden, dan is het best veel (maar wel heel leuk) werk! Enne... als er nog mama's en/of beebs zijn die er nog niets op hebben achtergelaten: het lijkt me zó leuk om straks - als Jasmijn en alle andere december-beebs allang dwarse pubers zijn - de foto's (in het vriendenboek) van al die schattige beebs te bekijken en dan melancholiek te verzuchten hoe leuk het toen ook alweer was!

Deel Deze Pagina