Hallo allemaal, Lees en leef wel met jullie mee maar heb ff geen fut om te reageren. Heb wel een paar algemene topics geopend op de site. Maar hier is alles veel persoonlijker en daar heb ik het wat moeilijker mee. Dwz: heb moeite om gezellig overal op te reageren. Er is nml nog meer gebeurd. Wil al een tijd tegen de vader van Fynn zeggen dat ik op de manier waarop het nu tussen ons gaat niet verder wil. Stel dat steeds uit omdat ik weet dat ik hem dan ga missen. Maar het sterfgeval was de druppel die m'n emoties deed overlopen. Was vastberaden om het vandaag tegen hem te zeggen. Maar ja, hij kwam later dan gepland, en toen moest Fynn eten en toen moest hij al weer weg. Kwam dus niks van. Ik was niet echt gezellig want erg gespannen. Heb hem toen hij weg was een email gestuurd en daarin gezegd wat ik eigenlijk persoonlijk wilde zeggen. Heb er een hekel aan om dat via email te doen maar ik moest het gewoon kwijt. Heb geen reactie van hem terwijl ik zeker weet dat hij het gelezen heeft. Ben nu in staat om hem te smsen maar daar doe ik denk ik geen goed aan. En dan zal ik maar meteen nog iets vertellen waar ik me druk om maak. Dan is het verhaal (hopelijk) compleet. Twee jaar geleden is er een poliep uit m'n darmen verwijderd. Deze bleek kwaadaardig te zijn. Dwz, als hij was blijven zitten had hij zich uiteindelijk tot kanker ontwikkeld. Ik moet nu om de 2 jaar preventief een onderzoek laten doen. Dat is maandag a.s. weer. De voorbereidingen en het onderzoek zijn geen pretje. En ik ben toch wel bang dat ze iets vinden. Alles bij elkaar genomen voel ik me niet okay. Leef echt een beetje in een roes (en dan niet in een prettige). Hoop mezelf snel weer beter te voelen en dan weer gezellig mee te kletsen!
He Eve, wat vervelend allemaal. En dat komt nog allemaal tegelijk ook. Je hoeft hier echt niet alleen gezellig aanwezig te zijn. Als je ergens tegen aan loopt mag je het hier kwijt, al is het voor jou gevoel alleen maar geklaag. Ook daar zijn we met zijn allen voor....en in je eentje heb jij het al zwaar genoeg! de vader van Fynn loslaten lijkt me erg moeilijk zeker als er nog gevoel zit naar hem toe. Anderszijds zal hij niet voor jou gaan kiezen dus blijf je telkens tegen je emoties aanlopen en dat blijft wringen. Ik denk persoonlijk dus dat je een goed stap daarin neemt, ondanks dat je het nu via de mail hebt gedaan. Ik heb al eens eerder gezegd dat ik vind dat hij van twee walletjes eet, maar jij kan beter echt afstand nemen om niet elke keer in een lawine van emoties terecht te komen. Je hebt het al zwaar genoeg! Heel veel sterkte en we zijn er ook voor je als het wat minder gaat. Wie weet tref ik je op MSN binnenkort....dat is toch wat persoonlijker..
@eve: kom hier ook als je niet prettig voeld, wij zijn er dan ook voor je en je hoet dan niet te reageren op ons maar vertel (als je dat wil) wat er in je omgaat. dit heb ik ook pas gehad. Wat bereft die darmonderzoek weet ik wat je door maakt ook de voorbereidingen ervoor enzo, moet jij ook cleanpreb drinken enzo? Heel veel sterkte maandag. ookal ben ik op vakantie ik zal maandag aan jou denken. Wat fynn zijn vader ben ik het eens met karin! Succes met alles en je bent altijd welkom in deze topic en schrijf wat je kwijt wil.
Karin, hier ook al zo'n musikaal talent. Misschien kunnen ze samen gaan optreden Wat een slaapkop die Nick. Idd, hopelijk niet eenmalig. Lynn komt tegenwoordig ook weer rond 6.30/7.00 uur om de eerste fles. Is een tijdje rond 8.30/9.30 uur geweest. Ach, ik vind het niet zo erg, dan loopt haar voedingsschema ook wat beter... Eve, heel veel sterkte toegewenst. Teun en Nick kunnen al goed zitten zeg. Lynn valt meteen naar voren als we haar laten 'zitten'. Otje, fijne vakantie en een goede vliegreis. Enne...niet stressen he Noura, fijn dat het wat beter gaat met je moeder. Enne....iedereen bedankt voor de felicitaties, werd er allemaal verlegen van
Mag Lynn er dan ook bij....volgens mij wonen we toch allemaal niet zo gek ver van elkaar, dus dat moet makkelijk gaan met repeteren enzo
wie weet! je woont idd nmiet ver van ons vandaan! jammer dat je dan niet bij de meeting was deze was in dongen. leuk om weer de eerste zwanger banner te zien! helaas zal dit bij mij niet gebeuren dat je zo'n banner zien, ben blij voor je hoor maar ook jaloers.
@Karin en Cynthia: Dank voor jullie bemoedigende woorden. Ben toch blij dat ik het weer even van me af geschreven heb. @Cynthia: Moet idd weer 4 liter van dat vieze KleanPrep naar binnen werken. Vorige keer stond ik op een gegeven moment echt te kokhalzen. Nu moet ik echter 3 dagen van te voren al beginnen met laxeermiddelen. Als het meezit hoef ik dan niet alle 4 de liters op te drinken. Ligt eraan hoe snel m'n darmen leeg zijn. Heb op internet ook de tip gevonden om de KleanPrep aan te maken met appelsap (dwz een halve liter water en een halve liter appelsap per sachet). Dat ga ik dus proberen. Vond de voorbereiding eigenlijk nog erger dan het onderzoek zelf. Enige nare was dat ik halverwege schreeuwend vd pijn 'wakker' werd uit het roesje. Ze hebben me toen snel extra verdoving toegediend. Maar vond het geen prettige ervaring
het is een vernederende ervaring vindt ik. hoop dat het drinken van die zooi mee valt met die appelsap! sterkte!
Cynthia, vind het nu ook wel jammer dat ik niet bij de meeting was. Wie weet de volgende keer. Ik lees al een hele tijd mee met dit forum, maar omdat jullie zo'n hechte groep zijn, durfde ik me er niet goed tussen te mengen. Nu ik eenmaal de stap heb genomen, snap ik niet goed waarom ik het niet durfde. En wie weet komt er bij jullie ook nog wel een tweede. Mijn zwager en schoonzus wilden allebei geen kinderen...en toch hebben ze op 2 juni een dochtertje gekregen.
He getver Eve, wat vervelend. Wat de vader van Fynn betreft denk ik dat je de juiste keus maakt, anders kun je het voor jezelf nooit afsluiten en loop je wellicht een kanjer van een vent mis, omdat je nog zo op hem gefocust bent! Wel vervelend dat de timing niet juist was, ben benieuwd naar zijn antwoord op je mail. Wat betreft je darmen, dat klinkt ook niet echt als een pretje, sterkte ermee!
Eve, ondanks dat ik mij ook weer eens niet goed voel, voel ik me geroepen om te reageren. Ik denk dat het goed is dat je het van je af hebt geschreven. Wat de vader van Fynn betreft moet je vooral voor jezelf kiezen en hoe moeilijk dat ook is, denk ik dat je wat dat betreft de juiste keuze hebt gemaakt. Betekent dat nu ook dat je hem helemaal niet meer wilt zien? En dat hij dus Fynn ook niet meer ziet? Dat heb ik nl. even niet begrepen. En wat betreft de poliep in je darmen. Mijn schoonvader zit in hetzelfde schuitje en moet ook af en toe aan de KleanPrep! Ook hij kokhalst ervan. Hij heeft dat ook zo'n 2 jaar geleden gehad en hij heeft nu een stoma. Hij moet ook zeer regelmatig op controle en heeft nog steeds last van de bijwerkingen van de bestralingen (hij had wel wat uitzaaiingen in de darmen zitten, maar die zijn dus operatief allemaal weggehaald). Het is een ongelofelijke rotziekte en ik snap heel goed dat je het er moeilijk mee hebt! Het onderzoek is rot, maar ook goed dat ze het kunnen. Je moet erdoorheen en ik wil je dan ook heel veel succes/sterkte toewensen! Hou je taai meis! Je hebt in ieder geval geweldige ouders die je steunen met de zorg voor Fynn! Verder wil ik BIANCA feliciteren met haar zwangerschap! BIANCA: gefeliciteerd meid! En o ja, hier kan Mika ook nog niet zitten hoor. Hij valt ook naar voren. Wat een muzikaal talent allemaal. Ik denk niet dat Mika dat heeft, want wij hebben dat ook niet, haha! Karin: de sollicitaties zijn gepland op 9 juli, op mijn verjaardag.... Wie weet brengt dat geluk. Otje: fijna vakantie! Noura: fijn te horen dat het beter gaat met je moeder. Die verbetering moet toch zelfvertrouwen geven of niet?! Ik ga weer. Tot later! Ik moet morgen werken en vrijdag ook, dus zal wellicht minder hier zijn de komende dagen. Doei! Groetjes Suusje
Suusje, dat moet succes brengen, een sollicitatiegesprek op je verjaardag Misschien heb je het al een keer verteld, maar hoe komt het dat je op zoek bent naar ander werk? Dus Lynn is nog niet de enige die niet kan zitten. Nu is Lynn een makkelijke baby die het nogal snel goed vindt, dus ik denk dat het zitten nog wel even zal duren. Bij mij op het werk gaan we fuseren, waarschijnlijk per 1 januari. Ben benieuwd wat dat voor consequenties heeft...Er hangt nu al niet zo'n gezellig sfeertje, iedereen is bang om zijn baan kwijt te raken, maar ja, als we niet gaan fuseren, dan gaan we gewoon failliet, dus dan sta je sowieso op straat.
nou ruth kan ook nog niet los zitten hoor die kiepert ook voorover.... voor de rest knapt ze goed op. heeft net een fles van 200 cc gehad, normale verhouding, en dat zit er nog steeds in..... morgen weer terug naar de h.a. dus ben benieuwd.... Espel... Waar je dat moet zoeken. kan ik wel zeggen van nou op de grond bij het derde weiland links en 6de weiland weer recht en dan de 10de boom aan de rechterkant, maar dat is onzin... lol..... Hoop dat jullie weten waar urk ligt? of emmeloord of lemmer? laat ik het simpel nemen vanaf het ijsselmeer hemelsbreed is het maar 2,2 km... het ligt in de noordoostpolder provincie flevoland..... Als jullie volgende keer een meeting hebben kom ik ook. lijkt me errug gezellig..... ik ga nou op tijd bedje in want met beetje geluk slaapt ruth door tot morgen ochtend.... truste en tot morgen allemaal!
jeetje eve, ik ben er even stil van. ik kan me je gevoelens maar al te goed voorstellen. ik heb begrepen dat het een heel vervelend onderzoek is, dus hoop dat je het snel achter de rug hebt. en wat betrefd de vader van fynn, het is een beslissing die je zelf maken moet maar vind het een heel sterke keus. en mischien is per mail niet de netste manier, maar als je fynn erbij had zitten is het mischien zo beter. de spanningen zijn niet goed voor hem. ik wens je veel kracht toe de komende tijd verder lees ik over rechtop zitten... safouane ligt nog gewoon die vind alles wel best. vanmiddag had die de grootste lol op fysio, en warempel hij heeft zich 1x zelf op zijn buik gerold. en nu heeft die zijn stem echt ontdekt en is heel de tijd keihard aan het gillen en spartelen, hij heeft de grootste lol omzichzelf. fijn dat ruth opknapt. gelukkig maar he bah bianca vervelend dat er een naar sfeertje hangt op het werk. hopen dat het van korte duur is. en dat jullie gauw meer zekerheid over jullie baan hebben. suusje werk ze komende dagen het is absoluut fijn om mijn moeder wat beter te zien, weer wat kleur in haar gezicht, en wat positiever. ze moet nu heel voorzichtig een beetje gaan wandelen enzo. gister had ze de was in de wasmachine gedaan. raar als je zo weer helemaal erin moet komen. hihi, otje je moet gewoon de pc uit doen, en de was doen en alles wat er nog te doen is, dan heb je morgen als alles klaar is lekker de tijd om achter de pc te zitten. anders zit je morgen in de stress nou ik ga even een magnum uit de diepvries plukken mmmmm
Lieve Eve, als je niet zo ver weg woonde, sprong ik in mijn auto en kwam naar je toe! Ik heb echt met je te doen. Ik begrijp dat je eens goed van je af wilt praten, maar over een probleem schrijven is vaak lastiger dan erover praten. Ik zal maandag zeker aan je denken! @Duikster: Jasmijn vond dat keyboard van Nick helemaal geweldig toen we bij jou waren. Ik heb eens in de speelgoedwinkels gekeken, maar kan het nergens vinden. Waar heb jij dat gekocht?
ff vlug toch wat schrijven voor Eve Eve heel veel sterkte en ik vind het knap van je dat je de stap hebt genomen met d epapa van Fynn....en nogmaals, ja ik had het al via mail gedaan, heel veel sterkte en ik zou maandag de hele dag duimen voor je....soory baas van werken komt er niets ik zou de komende dagen weinig reageren..vandaag werken vanavond pakken en dan morgen Teun weg brengen en wij door naar nijmegen en dan savonds geef ik zijn kaart.....zou mij benieuwen Otje een hele fijne vakantie Irma suc6 met de zenuwen Hier is er geen 1 die musicaal is dus zou teun het ook wel niet worden... hij blijft wel recht zitten maar als hij iets overhelt dan is het boem nou tot.......... ik weet het ff niet maar ik probeer mee te lezen Liefs Janet
ff snel...Janette, heel veel succes morgen met 'het aanzoek'...duim voor je dat er een volmondig JA komt.