December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de uitslag valt goed mee, alleen die stage van Nederlands valt wel tegen. Maar tegen 15 juli krijg ik een brief aan wat ik juist moet doen als tweede zit. Dus de echte opdrachten en dan weet ik pas wat deze onverwachte buis inhoudt. Ik hoop dat ik niet de stage opnieuw moet doen, want dat is toch steeds een heel geregel met Liene. Gelukkig zou het dan wel maar gaan over 3 momentjes (van ongeveer elk een half uur). We zien wel. Ik ben dus voorzichtig tevreden.

Die sudo-zalf waar jullie het over hebben, ken ik helemaal niet...

Ik zit hier nu te wachten tot Liene wakker wordt. Donderdagnamiddag ga ik steeds naar de moedergroep. En dat begint dus om half 2. Maar wij zitten dus nog thuis :). En nu juist dat ik het babyspeelkleed heb uitgewassen. Dat ligt hier nu bij mij, ook te wachten tot we kunnen gaan. En al die baby's daar dus zonder kleed. :oops:

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lonnek fijn dat je het hebt gevonden op mp.

kailynn raust ook door heel haar bedje.

saar: seudocreme is een soort zinkzalf.
    bethapen werkt ook hoor als je dat evt. wel in huis hebt.
    arme kindjes die vloer is zo wel hard zonder kleed.
    Maak jij liene nooit wakker als je weg moet/wil?

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vind bepanthen mischien nog wel beter werken. maar ja, we hebben hier nog geen echt kapotte bipsjes gehad.

zou zeker jammer zijn als je die stage op nieuw doen moet.

duikster, als er weer een kleintje komt gaat het shoppen vanzelf ;)

lianne? al klaar met de strijk?
    ik vind het wel leuk om te strijken haha, kan er altijd nog mijn werk van maken ;)

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noura's strijk sevice!

5. ik maak haar soms wel wakker als ik weg moet, maar nooit voor de moedergroep. Want het is niet ver rijden (15-20 minuten) en ze valt dan meestal niet in slaap in de auto. En als ze daar moe is, heb noch ik, noch zij er iets aan.

Maar nu ga ik toch eens kijken, ze slaapt al van 11.15u, dus dat is al lang.

Ik dnek dat het is door de veelvuldig onderbroken nacht, dat ze het nu een beetje aan het inhalen is.

Waw, als je niet zo ver woonde, had je je eerste klant al Noura. Ik denk wel niet dat mijn man er mee akkoord zou gaan :).

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    daar zat ik nu ook aan te denken Cynthia
    dus Noura we zenden onze strijk wel ff per post...hahaha

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hoezo saar? vertrouwd jou man mij niet? bang dat ik de vuile was buiten ga hangen? hahahahaha

hmm is mischien best een idee , vind strijken best leuk om te doen, en dan kan ik lekker thuis blijven

nou mensen heb het eten lekker op staan, zodadelijk even stofzuigen, en saf die slaapt ook nog.
    saar liene is zeker aan het inhalen, hopen dat ze vannacht niet wakker is.
    veel plezier

8. Niet meer actief

hier ontiegelijke hekel aan de strijk! echt waar... alleen als t echt moet omdat het voor iets belangrijks is doe ik het... Anders bied me mams het gelukkig aan....
    soms vraag ik me af of ik nog wel weet hoe ik moet strijken.... lol.....

Ben bij de h.a. geweest, moet de atrovin afbouwen naar 3x per dag 1 pufje, over twee weken even stoppen en kijken hoe het gaat. word ze weer zo ziek meteen beginnen met de atrovin en terug komen. hij heeft kinderarts gebeld (moet daar 10 juli heen) en gezegd dat ie ook moet kijken naar astma gebeuren... dus ben benieuwd.... Ze eet inmiddels weer, maar gooit er nog steeds gedeelte uit....

9. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hoi hoi meiden,

Hier nog steeds een onzekere mamma...

Nog iets vervelends trouwens, ik heb via deze site, te koop, een angelsound gekocht alleen nog steeds niet ontvangen, iemand een tip?
    Ik heb hem natuurlijk al lang betaald... Ik baal ervan... Die persoon reageert ook helenmaal niet meer...

Eve hou je taai meid!

Ik ga weer ben misselijk...

Irma.

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    irma: misselijk? dat is toch een duidelijk symptoom!

misschien via de moderator dat je tips kan krijgen? weet het verder niet.

11. irma, vervelend seg. Misschien via de moderators ja. Hopelijk levert het iets op.

noura, ik denk niet dat Ben er mee akkoord zou zijn dat ik was zou weg doen en zelf zou thuis blijven als huismoeder :). Vuile was... Hebben wij niet hoor ;).

gnessy, leuk dat het weer beter gaat en dat je zelfs de medicatie mag gaan afbouwen.

Vandaag toch nog op de moedergroep geraakt. Eén van de mama's had een leuk nieuwsje, ze is zwanger. Nu ik nog :).

Ik ga het eten klaar maken, Liene ligt al weer te slapen. Hoop idd dat ze deze nacht goed slaapt, maar heb er weinig bang voor. 't Is een echte slaapkop.

Saartje

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi saar, je hebt er zin in he? ben benieuwd wanneer het raak is.

irma, misselijk dat klinkt goed.... hihi heb je al meer symptomen? zoals meer plassen (dat had ik namelijk,moest ieder uur)

oh ja, ik zou zeker via de mods gaan proberen. want het is wel heel vervelend als je niets meer hoort. je hebt ook geen adres gegevens? of mischien even googlen op naam en woonplaats. wie weet achterhaal je het adres, en dan bluf je gewoon dat je man het anders halen komt.
    maar mischien dat haar internet eruit ligt ofzo. dat kan natuurlijk ook, ik weet niet wanneer je betaald hebt.

ik heb een keer een nieuw broekje gekocht, wat mooi met kaartjes eraan gefotograafd werd, duurde ook heel lang voor ik het kreeg. na herhaaldelijk mailen ontving ik het eigenlijk. toen bleek het helemaal niet nieuw te zijn. ze beweerde van wel, ik kwam via haar telefoonnummers op haar adres uit. ze bleken zelfs een eigen bedrijf nog te hebben (goede reclame) heb toen gezegd dat mijn man het wel even om kwam ruilen,dat ik mijn geld terug wou. toen heeft ze het ineens heel snel teruggestort.
    jammer dat sommige mensen de handel zo verpesten voor anderen.

13. 't Is dat je te ver woont, anders had je je derde klant al binnen hoor! Ik heb zó'n pokkenhekel aan strijken. Neem nou de vakantiewas: wassen, drogen en vouwen was allemaal zo gepiept, maar - je raadt het al - het strijkgoed ligt er nog! En aangezien het allemaal zomerkleding is, is er met dit weer ook geen haast bij... :oops:

Vandaag hebben we ons nieuwe sloepje te water gelaten. Gelukkig werkte het weer mee en bleef het droog. We hebben het zelf aangedurfd om een klein tochtje te maken, maar toen de zon achter een fikse wolk verdween, werd het toch flink koud. Mijn hubbie heeft nog een week vakantie (ik nog anderhalve), dus laten we hopen dat het weer na het weekeinde wat beter wordt...

Ik hoop ook dat Jasmijn mijn gevoel voor ritme en muziek heeft. Ik heb - net als Cynthia - een jaar of 10 in een drumband gespeeld en daarnaast speelde ik bugel (soort trompet) in het fanfare-orkest. Daar ben ik mee gestopt toen ik met mijn toenmalige vriend ben gaan wedstrijddansen (stijldansen, latijns-amerikaans), die hobby's vielen toen niet meer te combineren.

@Irma: Nou, ik denk dat je er niet meer omheen kunt hè...? Weet je wat: ik feliciteer je alvast: Van harte :)
    Ik zo ook proberen om via een moderator (stuur Daphne eens een pb-tje) meer gegevens van de verkoopster te achterhalen...

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja, mijn vriendin had een leuk speeltje voor safouane, rolly de rups...... zegt mij niets? zegt het jullie wat?

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat een muzikale babys zullen het hier worden zeg. ik ben helemaal niet zo muzikaal. ik denk dat ik bij idols niet zoveel kans maak, behalve dan om uitgezonden te worden bij de voorrondes, vanwege het voor schut staan :)

lola wat leuk zeg een bootje. alleen je moet er wel mooi weer voor hebben. de zomer zal vast nog wel komen.

ik heb debby ook al een tijdje niet gezien?

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallooooo!

Hier nog even een (voorlopig) laatste berichtje van mij. Drukke dag gehad met nog boodschappen doen en alles ingepakt. We reizen straks af met 2 grote propvolle koffers! En we hebben er echt veel zin in!

Ik wens jullie allemaal een fijne week. We komen in de nacht van 6 op 7 juli weer thuis dus zal die zaterdag wel weer langs komen.

Groetjuuuuuus van Otje (en familie)

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    otje een hele fijne vakantie met man en kids! geniet er maar lekker van !

tot snel

18. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Noura, doe je ook aan strijken aan huis? Dan meld ik me bij deze vast aan!

Hier ook geen muzikale familie en aan Dain zijn geram met spullen te merken heeft hij onze muzikale genen geerfd!

Irma, wat vervelend. Zou inderdaad even Daphne vragen of zij meer gegevens heeft en wat je kunt doen. Sommige mensen maken ook overal misbruik van. Enne, die misselijkheid moet toch een symptoom zijn, of heb je vanmiddag een zak snoep leeggegeten?

Dain had vanmiddag Isa, zijn vriendin van de pufclub babys op bezoek. Ze had alleen niet zoveel aandacht voor hem, toch jammer.

Ik heb ook al Dains kleertjes in een doos gestopt en ik denk inderdaad ook steeds, ach nog 1 keertje dan. Het schijnt wel dat ze met maat 68 vrij lang doen, dat hoop ik dan maar. Van maat 62 past ie sommige dingen ook nog. Er is bij de hema trouwens weer korting. Ik heb dus nu alvast wat shirtjes in maat 80 gekocht, heeft ie namelijk nog bijna niets van. Bij een eventuele 2e denk ik trouwens wel dat we dan ook weer veel krijgen en toch ook weer nieuwe dingen willen kopen. Dus waarschijnlijk worden deze kleertjes in dit huis niet meer gedragen. Denk dat ik het maar aan een goed doel schenk, maar nu nog niet!

19. @Otje: Heel veel plezier in Portugal en een voorspoedige reis gewenst! Hopelijk heb je het missen van een nacht slaap snel ingehaald...

@Slingding: Jij ook een heel fijne vakantie gewenst en geniet van de dagen met jullie drietjes!

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    otje, prettige vakantie!
    hier ook een laatste bericht waaarschijnlijk voor de vakantie.
    Wij ver trekken morgen en komen volgende week vrijdag weer terug!
    Tot dan!
    en niet te veel schrijven he anders moet ik heel veel lezen bij terug komst.

Deel Deze Pagina