December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Slingding: Jij ook een fijne vakantie!

2. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Otje en Slingding, een heel fijne vakantie...die van ons zit er alweer bijna op...snik! Geniet ervan.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Otje en Cynthia hele fijne vakantie
    en de rest een heel fijn weekend!
    en voor die die het nodig hebben een hele dikke knuffel!
    heb de koffer net gepakt en ga nu de comp uitzetten
    en hoop dat ik morgen niet al te zenuwachtig word..... :rolleyes:

tot maandag allemaal!

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    toi,toi,toi Janette...Hopelijk heb je goed nieuws als je terugkomt...heb weer wel zin in een feestje :) :) :)

5. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    @Noura: dit is Rollie de Rups, maakt muziek en de voelsprietjes geven licht. Hij praat en er zitten drukknopjes op met 1, 2 em 3 in een vierkantje, cirkeltje en driehoekje in het groen, rood en blauw. Ook educatief dus. Mika vindt het wel leuk. O ja, hij rijdt ook nog op wieltjes!
    Hij is alleen gefotografeerd vanaf de achterkant.

@Janette: SUCCES! Ik duim voor je....

@Irma: misselijkheid en overtijd? Oeioeioei, spannend hoor! Een voorzichtige felicitatie dan maar? En wat een rotstreek met die internetbestelling. Ik hou daar ook niet van en probeer als ik via Mp bestel altijd te halen ofzo.

@Otje en Cynthia: ik ben waarschijnlijk te laat maar toch: hele fijne vakantie gewenst! Ik moet nog twee maanden wachten.... :(

Ik heb Mika's kleine kleertjes al aan mijn zus geleend, die is 30 weken zwanger en uitgerekend begin september.

Verder @Karin en @Bianca heb ik besloten om niet te gaan solliciteren. Ik heb mij verdiept in de functie samen met mijn man en ben tot de conclusie gekomen dat hoe leuk het ook lijkt, dit niet helemaal is wat ik zoek. En mijn huidige baan is nog steeds leuk, dus om het dan alleen vanwege de reistijd en een hoger salaris te doen...... Ik weet nu wat ik heb en weet noet wat ik ervoor terug krijg. Dus laat het nog maar zo! Er komt vast nog een keer een betere baan voorbij.

Ik heb geen hekel aan strijken, maar doe het niet voor de lol. Alleen het meest noodzakelijk strijk ik.

Vandaag hebben we voor Mika verse sperziebonen gemaakt. Hij at ruim 50 gram in een keer op. Hij vond het erg lekker! Is ook lekkerder dan sperziebonen uit een potje! Ik maak met de Babycook voor twee dagen en dus morgen krijgt hij de tweede portie. Dan doen we er voor de verandering eens een aardappel door. Die mag hij al wel hebben toch?

@Lola: muzikaal en goed dansen.... Dan kun je wel meedoen aan een dansen voor instrumentale Idols, haha! :) Schop je het ver! En dan stemmen wij je wel naar nr 1! ;)

Zo, ga nog even in de kamer zitten en dan naar bedje! Morgen weer een dag werken en dan heb ik er vier werkdagen opzitten deze week.

Groetjes Suusje

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja hoor aardappeltjes mag
    leuk dat die het zo lekker vind.
    een flinke eter

ziet er leuk uit die rups. ik vind van tiny love, die activity ball ook zo leuk, daar zit ook een rups of iets wat erop lijkt in.

hihi molly breng die strijkgoed maar ;)

janette spannendddd

cynthia jij ook een supervakantie gewenst

ik heb geen vakantie opgenomen, heb ook nog geeneens een vakantie gevoel. komt waarschijnlijk door het zwangerschapsverlof. maar het is ook druk bij ons, dus dan heb ik het nog tegoed.

trouwens ik had het laatst met mijn vriendin over wassen en de was buiten hangen enzo, toen we ineens in de lach schoten.... we leken onze moeders wel (hadden ons altijd voorgenomen daar niet op te gaan lijken)
    nu praten we hier de hele dag al over strijkgoed.... ;)

7. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Goedemorgen!

We beginnen inderdaad op onze moeders te lijken! Maarja, over stappen hoef ik het persoonlijk niet te hebben, want dat heb ik al ff niet gedaan!

Ik ga zo naar mijn "oude" werk voor het exitgesprek en dan neem ik Dain mee, altijd leuk!
    Vanmiddag heeft een vriendin van mij uitverkoop van babykleertjes, dus daar ga ik met een andere vriendin naar toe. Vanavond komen mijn ouders eten, want ze zijn net terug uit Bulgarije en willen natuurlijk Dain graag zien. Al met al dus een druk dagje.

Wat heerlijk dat er al zoveel op vakantie gaan, bij mij is het vakantiegevoel er ook nog niet helemaal. Wij hebben ook pas half augustus vakantie. Vind ik ook wel lekker, want dan zijn de meesten al geweest en wij mogen dan lekker nog!

Vales, ik zag bij te koop aangeboden dat je de muziekmobiel gaat verkopen, vindt Wessel m niet meer leuk?

Fijne dag allemaal

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo heb voor het laatst gelezen!
    ik zal jullie erg missen!
    van mijn werk belde ze al of ik extra wil werken ook in mijn vakantie (6 weken) omdat een collega geopereerd is en voor 3.5 nacht per week er uit ligt dus moeilijk op te vangen in de vakantie, nou we vooruit ik werk half juli 2 nachten als ik kan wil ik maar ik ga er niks voor verzetten maar hij was weer geholpen.
    nou meiden hou het rustig!
    tot volgende week!

9. Niet meer actief

hier lekker uitgeslapen was heerlijk...... pas om kwart over 9 me bedje uit.....

Hangen jullie je was veel buiten of niet? zodra het kan hang ik het wel buiten, maar met dat bagger weer van laatste dgn dan doet de droogtrommel zijn best....

ruth heeft een nieuw speeltje.. een babybeer met kleurtjes die knuffelt en kusjes geeft en dan kinderliedjes melodietjes afspeelt... vind ze errug leuk... is van vtech... ook zet ik zo de babygym erin.... kijken wat ze daar van vind... deze had ik nog van mijn zoon.... en die heeft er uren plezier van gehad.

Ruth d'r muziekmobiel is wel van d'r bedje af. ze trekt eraan an dan valt ie op haar dus dat vond ik niet veilig genoeg meer. ik weet niet wat ik er mee ga doen. miss leg ik alleen die stang in de kast en dat egbert iets anders weet zodat ik m toch kan ophangen zonder dat ze er bij kan... maar ff over hebben het weekend..

egbert heeft drie dgn vakantie. 1, 2 en 3 augustus. Dit is heel uitzonderlijk, maar wel leuk. {in verband met zijn werk wat hij doet. peenbemonsternaar van parijse wortels, rooie bieten. transporter van tulpen en zilveruien en is dus druk van halverwege juni tot eind september ong. is hij meer van huis dan dat hij thuis is.} Nu is hij met mijn verjaardag thuis! en gaan we dagje weg met ons 6-en.... nu al zin in.....

@molly hoop dat je vanmiddag slaagt met kleertjes. veel plezier!

@suus die rups ziet er leuk uit!

Ik ga me zo maar us op me berg wasgoed storten om op te vouwen.... gisteravond kwam het er niet meer van. kreeg visite en was bek af om half 11. dus zometeen maar doen. en er komt nog meer aan. wasmachine draait nog.... vond het nodig om ff bedden te verschonen..... {voerige week ook gedaan, alleen hier alle twee liggen zweten als een otter, en jordy ook dus maar ff verschonen. Ruth hoeft alleen schoon onderlaken.... }

10. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Nou, ik heb de strijk erdoor gekregen.... baby kleertjes vind ik wel leuk om te doen.
    Ik ben nu gestopt met al die hydrofiele doeken te strijken, ik kan wel iets beters bedenken.
    Het is niet mijn hobby hoor.

Slingding en Otje geniet van jullie vakantie, hopelijk wordt het iets mooier weer.

Dimphy heeft een Nijntje met muziek is ze ook helemaal weg van.

Gisteren met de meiden naar zwemles geweest.
    Noura ben jij al eens wezen zwemmen met safaoune?
    Misschien kunnen we eens samen, ik hou niet van die groepjes met liedjes zingen enzo. Heb ik allemaal wel bij de oudste gedaan, maar he er nu echt geen zin meer in.
    Maar in het graaf otto bad is het water lekker warm en mag je ook vrij zwemmen met je kindjes.

Irma, klinkt allemaal zwanger hoor.....

11. Niet meer actief

bij jordy heb ik vrijgezwommen... maar met tut nog niet... ik weet daadwerkelijk niet hoe ik het voor me kaar moet krijgen om alleen met 2 kids te gaan zwemmen.... iemand ideeen... zou miss wel kunnen als jordy op de peuterspeel zaal is. toch maar is ff kijken.........

12. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik heb met Lynn een proefles babyzwemmen gedaan. Alleen het is 's ochtends om 9.30/10.00 uur en dan ligt Lynn normaal gesproken altijd te slapen. Na 10 minuten 'zwemmen' was ze al in haar oogjes aan het wrijven. Dus we hebben besloten het maar bij de proefles te laten. Als ze over een tijdje 's ochtends wat langer wakker is, dan kunnen we het weer een keer proberen.

Ga nu ff ontbijten...

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hoi meiden

nog ff vlug

leuke foto van Mika
    we eten nog ff bij me schoonouders en gaan dan op pad het is toch slecht weer en teun ligt nu lekker te slapen
    kaart is ingepakt!

nou tot maandag...nu echt

14. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Nou daar ben ik ook weer eens :D . Ben ziek geweest van de week :cry: en ben nog aan het snotteren enzo.

@Janette: Spannend, we willen maandag ALLES horen ! :)

@otje en Slingding: Ik ben te laat om jullie een fijne vakantie te wensen geloof ik. Geniet ervan!

@Noura: ik haaaaat strijken. Volgens mij heb je een gat in de markt gevonden, hihi.

@Molly: heb je nog een leuk afscheid gehad op je werk? Maandag op je nieuwe werk beginnen?

@Eve: Je krijgt het wel voor je kiezen zeg :cry: . Slaapt Fynn wel een beetje redelijk, zodat je wel goed kan slapen? Sterkte met alles.

Demi heeft van de week weer vreselijke oorpijn gehad. Echt verschrikkelijk. Uiteindelijk is ze 's avonds om 11 uur na een zetpil huilend in slaap gevallen. Ben de volgende ochtend met haar naar de dokter geweest. Zijn advies is om in ieder geval 2 maanden niet met haar te zwemmen. Balen, want ik ga iedere week babyzwemmen en vind het superleuk en Demi ook. En op vakantie hebben we speciaal een camping met subtropisch zwemparadijs uitgezocht :cry:

Geniet wel erg van d'r op het moment. Ze rolt de hele kamer door. Het kleedje op de grond is niet meer groot genoeg, ze blijft maar aan het rollen. Moet zeggen dat het misschien wat langer duurde voor ze draaide dan bij de meeste van jullie baby's, maar het is wel superhandig dat ze gelijk allebei de kanten op kan.

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hahaha zie je lianne wat je met je strijk teweeg hebt gebracht, ik heb nu allemaal potentiele klanten, iedereen maar hiernaar toe verhuizen ;) is gelijk handig met de meetings

ik heb nog nooit babygezwommen. ben ook niet van de liedjes (ben bang dat als ik ga zingen alle babys ook gaan huilen)
    maar mijn schoonzus gaat iedere week en die vertelde al dat je ook gewoon je eigen gang kan gaan.
    dus we kunnen best eens zwemmen gaan ja.

janette.... spannend hoop dat je wat geslapen hebt. we wachten hier met spannign af.

duckie dat is niet zo mooi, hoop dat je ook snel van het gesnotter af bent.

wat zielig van de oorpijn van demi. leuk wel om te horen dat je zo van haar geniet. hier gaat dat net zo, merk dat ik het heerlijk vind. en leuk dat ze omrolt. hier gister ging het een keer helemaal zelf, toen we aan het oefenen waren. maar hij lag wel in zijn romper, dan gaat het hem allemaal net wat makkelijker af. ik heb alleen het idee dat die zich liever niet al te veel inspant omdat dat vermoeiend is. hij kijkt en observeert liever.
    en het gillen is helemaal in op het moment

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Noura, Demi is ook begonnen met rollen in haar romper. Dat gaat wel makkelijker ja. En Demi observeert ook graag. Ze kan minutenlang naar 1 speeltje kijken ;) . Het gillen is hier juist weer een beetje over. Op het moment stoot ze de hele dag zachte geluidjes uit. Het lijkt wel bijna fluisteren ;)

17. Niet meer actief

hier af en toe nog us een gil... ik had hier hele gil wedstrijdjes als alle kids hier waren... ruth reageerde er heel erg op.... ze brabbelt nu tegen d'r knuffelstjes... gewoon normaal....

18. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Wat een rust hier! Geen nieuwe posts sinds twee uur vanmiddag. Je kunt wel merken dat er een paar actieve posters op vakantie zijn!

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Molly, hoe was het om voor het laatst op je werk te zijn? Lijkt me toch wel ff slikken.

Gnessy, ik hang eigenlijk nooit geen was buiten :oops: Bijna alles gaat in de droger en de rest op een droogrekje op de voorzolder. Scheelt mss omdat de wasmachine op zolder staat.

Ducky, vervelend zeg dat je ziek bent geweest en dat Demi zoveel last van oorpijn had. Leuk zeg dat ze zo goed kan rollen. Lynn is nog niet actief wat betreft rollen. Ze heeft in mei een paar keer van haar buik op haar rug gedraaid, maar verder nog niet. Ze probeert nu wel van haar rug op haar buik te draaien, maar haar arm ligt in de weg. Ach, komt vanzelf wel.

Lynn heeft nu echt het 'praten' ontdekt. Heel de tijd gaat het papapapapppppppppffffffftttttt. en bij die pfffffttt spuugt ze alles onder :)

Michel heeft vandaag de uitslag gekregen wat betreft het cf dragerschap. Dit omdat we een nichtje hebben met cf. Michel is ook drager :( Dit hadden we niet verwacht. Nu krijg ik morgen een doe-het-zelf-prik-kit thuisgestuurd en moet ik ook bloed prikken op cf dragerschap. Normaal duurt het 3 maanden eer we de uitslag krijgen, maar omdat ik zwanger ben, wordt het verspoedigd gelukkig. Ik vind het best spannend. Als ik ook drager ben (1 op 25/30), dan moeten we zo spoedig mogelijk naar Rotterdam om Lynn te laten testen en straks ook ons ongeboren kindje. Ik hoop maar dat ik geen drager ben. Mijn moeder reageerde meteen van: nu moet je toch maar even veilig vrijen tot je wat meer weet. Tja, ze moest eens weten.

Ja, Duckie, het is idd errug rustig hier. Was vanmiddag ook weg en hoefde bijna niks bij te lezen. We zijn naar Lynns achternichtje geweest. Zij is 1 dag ouder, maar wat een verschil. Eva is echt een reus t.o.v. Lynn. Zal zo eens een foto spammen...

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0

Lynn zit links en Eva rechts.

Deel Deze Pagina