Leuke foto, Bianca, maar inderdaad wat een verschil zeg! Je zou zeggen dat er een paar maanden verschil tussen die twee zit. En wat schrikken zeg dat Michel drager is. Ik weet niet of je het er al eerder over gehad hebt, maar het is me in ieder geval niet bijgebleven. Heb net even opgezocht wat het is. De kans dat jij het hebt is gelukkig niet zo heel groot, maar ik kan me voorstellen dat je het spannend vind. Weet je al wanneer je de uitslag krijgt . Gelukkig gaat het wel wat sneller dan normaal.
@Bianca16: Oef, da's toch wel schrikken, nietwaar? Ik hoop dat het wat jullie betreft allemaal een storm in een glas water blijkt te zijn! Eva is inderdaad wat je noemt 'hollands welvaren'... Voor Jasmijn waren vandaag na 4 dagen worteltjes de bruine bonen aan de beurt. Worteltjes vond ze inmiddels al echt lekker en dus ging het mondje wagenwijd open voor - naar wat zij aannam - een nieuwe hap worteltjes! Het gezicht dat ze trok toen deze 'worteltjes' wel erg vreemd bleken te smaken...
huh 1 dag ouder, ja echt een reusie... hihi, hollands welvaren. leuk hoor die 2 meisjes wat een schrik zeg. heb je nu niet dat je graag wilt dat je moeder weet dat je zwanger bent? zeker nu je deze test moet doen, dat je daar steun aan hebt? het is zeker rustig geweest vanmiddag. is ook weer makkelijk bijlezen. ik ben vanmiddag even op bezoek geweest met safouane bij iemand waar ik gewerkt heb. ze heeft voor zijn geboorte hele lieve sokjes gemaakt met touwtjes erdoor, die hem heerlijk zitten. ik heb haar gezegd dat ik ze heerlijk vind, en ze wil er mischien nog een paar breien. lief he. hij ging daar trouwens heel hard huilen, en hij lacht niet meer tegen vreemden, en als die mij dan ook nog eens niet ziet dan gaat die lip al trillen. en hij heeft nog steeds veel slaap nodig, dus dat is ook lastig als je op visite gaat. ik hang de was ook op zolder, of buiten, droger gebruik ik amper ga gtst kijken
O ja, ik heb vandaag toch mijn berg 'vakantie-strijkgoed' maar eens weggewerkt. Met dit slechte weer was ik door mijn arsenaal smoesjes heen... Ik gebruik de droger trouwens wel veel. Kledingstukken die ik op het rekje of buiten te drogen hang, stop ik wanneer ze droog zijn altijd nog eventjes (zo'n 5 minuten) in de droger. Dat scheelt enorm in strijkwerk (ik neem aan dat het inmiddels wel duidelijk is dat dit geen hobby van me is... ) Jasmijn wordt ook wat eenkennig hoor. En wat ook wel opvallend is: als familie of vrienden bij ons komen, kunnen ze Jasmijn gewoon meteen oppakken en met haar spelen. Maar wanneer wij bij deze zelfde mensen op bezoek gaan, moet ze eerst een kwartiertje 'acclimatiseren'. Geef je haar die kans, dan kunnen ze daarna gewoon alles met haar doen. Willen ze Jasmijn echter meteen knuffelen, dan begint ze te huilen... Dit geldt zowel voor mijn moeder - die Jasmijn toch minstens 2 keer per week ziet - als bij mensen die minder vaak komen...
Ducky, ik hoop dat ik binnen 2 a 3 weken de uitslag krijg. Michel heeft 5 juni bloed laten prikken en vandaag de uitslag gekregen, dus dat is ongeveer 3.5 week. Maar bij hem wisten ze al op welk gen ze moesten testen, omdat die al bekend was door zijn broer. En bij mij is alles nog onbekend natuurlijk. Dus het kan ook zijn dat het langer duurt Ik heb er bij jullie ook nog niet echt over gepraat, heb wel een topic geopend toen ik nog niet zeker wist of we ons konden testen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php? t=44739&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=taaislijmziekte Noura, ik ben eigenlijk juist blij dat mijn moeder niet weet dat ik zwanger ben. Ik ben enigst kind en het lijkt erop dat mijn moeder mij niet los kan laten. Ze komt te pas en te onpas langs, belt soms 5 keer per dag. En ze is niet voor rede vatbaar als ik subtiele hints geef. Ze probeert echt de baas over mij te spelen, waardoor ik vaak dichtklap. En ze weet alles beter. Juist daarom vind ik het nu wel fijn dat ze nog niet van mijn zwangerschap weet, dan kan ze zich daar niet mee bemoeien... Lynn begint ook eenkennig te worden. Vooral toen we naar een week Frankrijk weer thuiskwamen en de opa's en oma's weer zagen. Toen trok ze een pruillip en begon ze ook te jammeren. Maar het is ook wisselend.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... lijmziekte Er ging net iets niet helemaal goed, hopelijk nu wel en anders kun je via de zoekfunctie taaislijmziekte intikken en het topic lezen als je wilt.
ps. tekst is wel wat achterhaald, is natuurlijk al begin mei gepost en er staat o.a. in dat mijn kans 1 op 900 is, maar dat klopt dus niet, dat moet 1 op 25/30 zijn. Ik wist toen alleen nog niet zoveel van cf af. Ben er nu wel aardig in thuis vanwege ons nichtje.
Naast alle tripptrapp foto's die ik al gezien heb, mocht deze niet ontbreken, vond ik. Lief he! Hij vind het zo leuk om erin te zitten!
Inderdaad rustig hier zeg! Het exitgesprek op mijn werk was zo gedaan, natuurlijk ben ik nog even met Dain langs de afdelingen gegaan en gelukkig was ie op zijn best, dus iedereen vond m geweldig! 13 juli hebben we nog een kwartaalborrel en daar wordt mijn afscheid pas echt gedaan. Ik hou er nooit zo van om afscheid te nemen. 14 juli hebben we ook nog een dagje weg met het werk, dus vandaag heb ik ook nog geen afscheid genomen. Wel vond ik het raar om mijn bureau leeg te zien, ik wilde gelijk mijn e-mail gaan checken, maar ik heb me in weten te houden! Ze hebben nog steeds niemand voor me gevonden (is natuurlijk ook heel lastig ). Dain werd net huilend wakker met een deuk in zijn hoofd. Dit is al de 2e keer. Hij ligt dan met zijn koppie tegen de spijlen van zijn bedje, herkent iemand dit? Noura, jij had het laatst over het GMG fietszitje. Heb je die nog en wat wil je ervoor hebben, heb je er misschien een foto van?
Janette: je hebt vast je spannende moment al gehad.....ben benieuwd wat de reactie was.... Suus leuke foto enne ik heb de voorloper van rollie de rups: robbie de rups.... en smaakten de aardappel? Hier is vanavond met spinazie geknoeid, maar ik vraag me echt af wat er in gaat. In elk geval zat het in zijn wenkbrauwen.... gnessy: die babybeer heeft Nick ook bij oma....erg grappig, ook van Vtech.... bij ons hangt de muziekmobiel nog wel boven het bed...alleen is het bed omlaag gegaan... wat zijn er toch veel trip-trappstoelen hier.... hihi lianne, ik geloof dat ik die hydrofiele doeken alleen in de kraamtijd heb (laten) strijken. Ik vind dat ze ongestreken nog beter vocht opnemen ook.... Bianca wat een leuke foto van die twee meiden. Die van jou is wel knapper hoor! wat een naar nieuws over de CF drager. Hoop dat uit onderzoek snel zal blijken dat jij geen drager bent en je een relatief onbezorgde zwangerschap van je tweede mag hebben. En wat naar dat je het niet met je moeder (kan en) wil delen. Ik ben dan weer extra blij met mijn eigen mamsje die, ondanks dat ze zelf gehandicapt is, toch voor ons klaar probeert te staan, maar tegelijkertijd alle ruimte geeft om ons eigen plan te trekken. Duckie lastig hoor dat kwakkelen met de gezondheid...weet er alles van. Fijn dat Demi je zo veel plezier bezorgt momenteel... Hier is het kleed ook echt niet groot genoeg meer. Nick heeft min of meer het kruipen ontdekt, al doet hij het wel op een aparte manier. Hij is met name heel sterk met zijn armen en trekt zich echt vooruit. De beentjes doen al wel wat, maar hangen er toch nog wat achteraan. Toch komt hij waar hij wezen wil. Vanmiddag was hij vanaf de vloer al omhoog aan het rijken naar de spijlen van de box......en daar zit nog een lade onder....Hij is echt een ondernemend mannetje. momenteel ook voortdurend mopperen als iets niet lukt zoals hij het wil. Ik heb met de doop ook nog een leuke bal gehad die bij het rollen geluid maakt. Die vindt hij nu ook echt leuk, maar ook frustrerend als hij wegrolt..... En het lijkt erop dat Nick met zijn ieniemiene beetje fruithap (circa 50 ml vers of potje) toch genoeg heeft met 4 voedingen. Groente probeer ik ook wel wat, maar dat is vooral leuk om weer naar buiten te werken.... Daarentegen praten....hij stoot wat geluid uit en kan echt schateren maar verder kan ik er weinig van maken. Molly Nick ligt regelmatig met zijn hoofd in de spijlen van het bed. Over het algemeen trekt die deuk vrij snel weg... Je nieuwe werkgever heeft het vast met je getroffen als je nog zo actief bent op de dag van je exitgesprek...en afscheid nemen is best lastig...maar volgens mij krijg jij nog wel een paar momenten.... Wanneer begin je precies op je nieuwe stek?
hier ook regelmatig hoofdje tegen de spijlen aan en dan deuk in koppie.... trekt gelukkig snel weg... echt kruipen kan ruth nog niet. wel doet ze d'r beentjes onder d'r buikkie en echt op de handjes staan, maar veel verder komt ze niet. wel probeert ze ook steeds verder omhoog te komen om te zitten e.d. En het kleed is al ff te klein voor ruth... die komt inderdaad ook de hele kamer door... en de achtertuin.... @bianca wat een naar nieuws over dat cf drager... hopelijk valt jouw uitslag mee.. enne jouw meisje ziet er mooier uit... Wat een verschil met 1 dag zeg.... heb ruth eens naast eentje gehad die 3 mnd jonger was. en ruth was echt de kleinste van de twee... @ molly succes met afscheid nemen. het is nooit leuk... Wat betreft de muziekmobiel.... ruth d'r bed staat nu op stand 2 en kan nog een standje naar beneden. maar doordat ik bekkenprobs heb (nog b.i. van de zwangerschap en kom er waarschijnlijk niet meer af.....) vind ik het wel makkelijk met opmaken nog.... anders moet ik wel heel ver bukken.... En jordy slaapt op een 1 persoons bed dus dat is helemaal ideaal...... en die babybeer verveelt gelukkig niet.... is niet zo'n hele irritante deun..... Wat hebben jullie allemaal in de box liggen aan speelgoed voor die kids? hier wat knuffels, bijtring, poeh rammelaar met licht en geluid, gewone rammelaar, beertje hangt aan de box, boxspiraal en d'r speen.... en iejoor niet te vergeten....
Hier ook geregeld deukjes, vouwen en andere 'slaap-souvenirs'. Ze trekken inderdaad iedere keer snel weer weg. Ik ga er maar vanuit dat wanneer Jasmijn (daardoor) niet lekker ligt, ze wel een andere houding aanneemt... @Molly: Het was Melliemel die van een fietsstoeltje afwilde... (pagina 350) @Gnessy21: Ik wissel het speelgoed in de box af. Ik merk dat wanneer er (te)veel speelgoed in de box ligt, Jasmijn niet graag in de box wil en dan ook vrij snel begint te protesteren... @Bianca16: Ik heb het topic gelezen. Ik wens Aimée en haar papa en mama zo een zo lang mogelijke onbezorgde tijd! @Lies32: Leuk, we maken op deze manier wel veel reclame voor Tripp Trapp! We moesten er maar eens geld voor gaan vragen...
hihi lola, wel fijn dat het snel wegtrekt, die "slaap souvenirs" bij mij trekken ze want minder snel weg haha molly, ik heb dat zitje nog, heb er ook een bijpassend schermpje bij. alleen moet je even een klipje halen om op het stuur te zeggen waar je het scherm dan aanklikt. en ik hoef er niet veel voor te hebben hoor. ik zal vanavond even een foto maken want moet werken vanmiddag tot 6 uur. maar het is een zwart stoeltje, met een kussentje met kleurtjes. hetzelfde model wat je nog in de winkel ziet. alleen hebben ze nu andere motiefjes op de stoelkussentjes. nou ik ga de kleine man uit bed halen.
Noura, sliep Saf nog om 9.30 uur? Wat is het toch een slaapkoppie . Demi is tegenwoordig meestal rond 7.30 uur wakker. Prima tijd vind ik dat. En tsjaa...bij onze baby's trekken die slaapsouvenirs nog snel weg, haha @Duikster: demi is helemaal gek op een stoffen bal. Gekocht bij de action voor 1,= . Er zit een belletje in en het zorgt voor een hoop schaterlachen. Fruit en groente gaan hier ook nog niet zo super. Ik schat ook zo'n 50 tot 100 ml. Maar ik maak het zelf en weeg het niet altijd. Geef je nog wel volgens de rapley methode? @Lies: wat een leuke foto! @Bianca : Wat spannend allemaal. Hoe gaat het nu met je nichtje? En wat vervelend dat je moeder zo dicht op je zit. Ik ga zo even winkelen met m'n moeder. Manlief zit alleen boven op het dak (we zijn nog steeds bezig met de dakkapel), dus m'n zus komt voor Demi. Makkelijk voor ons en zij vindt het geweldig om voor haar te zorgen en met haar te spelen.
op wat voor maat kelding zitten jullie ukkie\s? hier past ze nog 56 en 62 aan.... hoewel t bij 56 er aan ligt hoe het valt.....
Gnessy: Mika heeft van broek maat 62 en 68, net hoe ruim ze vallen en van shirt 68 of 74. Hij is qua lengte gemiddeld. Ik heb alleen altijd het probleem dat broeken te wijd zijn, omdat hij vrij mager is. En wat betreft het speelgoed: we wisselen af. De la onder de box bevat van alles: rammelaar, knisperboekje, rollie de rups, rups van fisher price, labeldoekje, "sleutelbos", stapelbakjes, knuffeltje, bijtring, boxspiraal en knisperknuffel. De rups, Rollie de rups en het knisperboekje zijn favoriet. Bianca: vervelend dat je man cf drager is. Hopelijk valt het mee en ben jij het niet. Scheelt je een hoop zorgen! Moest overigens wel even googelen wat cf is, want dat wist ik niet, ondanks dat ik ook het topic heb gelezen. Wist niets van taaislijmziekte af, maar nu wel! Duckie: Mika is meestal rond 6.00 uur wakker en met geluk pas om 6.345 uur! Hier geen slaapsouvenirs. Mika werkt zich alleen omhoog, maar verder helemaal niets. Rustige jongen dus die netjes blijft liggen als hij wakker is. Karin: Mika vond de sperziebonen vermengd met een aardappeltje heerlijk! Hij at alles op (50 gr sperziebonen en 1 klein aardappeltje). Vanavond ga ik een "gerecht" voor hem maken met witlof, aardappel en appel. Overigens is het avondeten bij ons ook altijd een grote smeerpartij, hoewel ik moet zeggen dat het zelfgemaakte voedsel wat steviger is en beter gaat dan potjes. En hihi, hier ook geen gestreken hydrofiel luiers meer hoor, alleen in het begin en de hydrofielluier die onder z'n hoofdje ligt in bed. Noura: werkse! Praten gaat met Mika met heel goed. Hij zegt al dada,baba,rrrrr, mmmmbbb en ppffff, pprrr en llllll. Dat gaat dus erg goed. Daarentegen is hij niet zo bewegelijk en kan nog niet zelf zitten. Aanstalten tot kruipen zijn er ook nog niet. Molly: raar he, zo'n laatste dag. Vind ik ook wel. Hoe lang heb je daar nu gewerkt? Ga je nog contact houden? Ik heb na 2,5 jaar nog steeds contact met mijn oude teamgenootjes. Inmiddels werkt er nog maar eentje bij het bedrijf en is de rest ook al overgestapt! Lies: Mika zit nog niet goed in de Tripptrapp. We oefenen wek regelmatig, maar hij valt nog om. Wij hebben een witte met oranje kussens. Mika is heel hangerig en lastig vandaag en afgelopen donderdag ook al. Hij kan moeilijk alleen zijn en zodra wij weg lopen gaat hij huilen, Daarentegen wil hij graag bij mij zitten! In Oei ik groei staat dat ze rond 29 weken een huilerige, hangerige periode hebben omdat ze in de gaten krijgen dat papa en mama weg kunnen lopen. Zou dat het dan zijn? Wel lastig in ieder geval, maar ik troost hem graag hoor! Nu slaapt hij weer. Hij was al erg vroeg wakker vanmorgen! Groetjes Suusje
suusje, wat vervelend dat mika wat hangeris is. maar ze maken rond deze tijd ook weer een ontwikkeling mee. ik merk het hier ook wel een beetje dat safouane graag bij mij wil zijn, en andere mensen die wil die eerst heel goed bekijken voor die mischien gaat lachen. molly ik heb fotos gemaakt van het stoeltje, moet je maar even kijken nou zodadelijk aan het werk. zal wel rustig zijn want het is mooi weer
ja duckie, het is nog steeds een slaapkoppie. hij zal het wel nodig hebben. inmiddels ligt die ook al weer meer dan een uur in bed
nou heb net via marktplaats een moeder fiets gekocht. zelfde als lianne. incl. fietstoeltje voor (dus heb er nog 1 over) buggydrager, fietsttassen en fietsmand voor 500 euro. de sparta amazone trendy
Ziet er nog goed uit Noura en dat klipje wat mist is alleen het klipje om het scherm te bevestigen? Zeg maar wat je er voor hebben wilt (mag ook via een pb hoor). Dain heeft vanmiddag voor het eerst pap op, was ook een behoorlijke smeerboel, maar hij heeft het wel allemaal op. Nu is zijn schema als volgt: 07.00 710 cc met 7 scheppen opvolgmelk 10.00 fruithapje 12.00 pap 15.30 710 cc met 7 scheppen opvolgmelk 17.00 groentehap 19.00 180 cc met 6 scheppen opvolgmelk Verder is ie heel zeurderig vandaag en slaapt ie steeds maar een half uurtje, erg vermoeiend! Ik heb 10 jaar bij deze keten gewerkt, waarvan 5 jaar in dit hotel. Van het vorige hotel waar ik gewerkt heb, hebben we ook nog steeds een uit eten groepje.