December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Janette: O, die vent van jou maakt het wel erg spannend. Ik hoop niet dat-ie er erg lang over moet nadenken...

@Suusje: Nog zo'n snelle prater, goed hoor...!

@Gnessy: O, je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hoor! Het was meer bedoeld ter achtergrondinformatie... ;)

@Noura: Jasmijn praat ook alleen nog maar 'Jasmijns' hoor... Fijn voor Saf dat-ie het ook in zijn grote bedje prettig vond, alleen zijn moeder vond het wat minder geloof ik... ;)

@Irma: Ooooooooh, wat spannend! Hoe is het nu met je misselijkheid?

Vanochtend de laatste les babyzwemmen gehad. Ik ga er na de vakantie zeker mee door, Jasmijn vindt het echt geweldig! Ikzelf trouwens ook...

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    irmaaa spannend hoor... ik kan ook niet wachten tot donderdag, leef helemaal met je mee

ja hij heeft zeker lang in de wieg gelegen, en had er nog wel heel even in kunnen liggen, maar ja, moet een keer de stap nemen he.
    en ik vond het helemaal niet leuk, lola, dat heb je helemaal goed. ikheb gister de babyfotos van alle kids doorgekeken en vond het zo snel allemaal gaan.
    jasmijn en saf kunnen dan waarschijnlijk wel heel goed met mekaar praten dan. ;)

3. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

Irma spannend zeg meis, hopelijk is het voor jou snel donderdag.

Gnessy ik moet zeker vaker langskomen en ga dit ook echt proberen hoor, alleen lukt het helaas niet altijd.

Thijmen begint ook al flink te praten/brabbelen, al kan ik echt nog niet vestaan wat hij me wil vertellen hoor. Hij kan trouwens zoieso al Ja zeggen, maar of hij dit nu echt bewust doet dat weet ik niet. Maar het is wel heel erg leuk hoor, je merkt echt dat hij je iets wilt vertellen en lacht dan nadat hij het verteld heeft zelf het hartste erom hahaha.

Thijmen kan trouwens sinds een week ongeveer zelfstandig zitten, hij kan het nog niet zo heel lang hoor. Maar het gaat erom dat hij het kan, hij gaat echt heel erg snel met dat soort dingen zeg.

Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest en heb ik mirenaspiraal laten plaatsen, ik heb er gelukkig weinig van gevoeld en voel me nu ook gewoon goed dus. Hopelijk heb ik er verder ook weinig last van en kan ik spoedig weer gewoon gemeenschap hebben enz., zonder dat er gevolgen aan zitten haha

Hier een foto van Thijmen, terwijl die zelfstandig zit:

Shot at 2007-07-02

4. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Leuk dat jullie allemaal zo mee leven... Straks ben ik helemaal niet zwanger, zijn jullie allemaal aan het mee hopen... :oops: :oops: Ik zou willen dat het alvast donderdag was.

Lola, ik ben vooral in de avond misselijk, maar het is al minder dan van de week... :confused: Maar ben in ieder geval nog steeds niet ongi...

Rick kan trouwens ook nog niet praten hoor, het is ook gewoon op zijn Ricks en zitten zit er bij meneer ook nog niet in... :p

Eve, hoe is het nou met je meid?

Tot later...

Irma.

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hallo dames,

Ik heb een vriendin en die wil graag eens een groepsfoto maken van baby,s die even oud zijn.
    Nou is mijn vraag lijkt het jullie wat om dat misschien eens samen te doen?
    Denk aan anne geddis en haar bloempot baby's

De locatie is in zaandam. en het is op een zaterdag of zondag, nader te bepalen.

de baby's die mee werken krijgen van mij 3 foto's digitaal toegestuurd eventuele bijbestelling kan uiteraard ook.....

groetjes
    Stef

6. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Hallo Stef,

Mij lijkt dit wel heel erg leuk zeg, hoe komt ze zo op dat idee?

En wat is dan precies de bedoeling?

7. Niet meer actief

zaandam?
    verkeerde kant van de dijk dus.. hahahah

op zich wel oren naar. kunnen we er dan niet meteen meeting of zo van maken? zodat we niet voor ff wat shots in de auto zitten?

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja ze doet nu ook al hobby gewoon foto,s maken van kleintje zie mijn album of www.jekindopdefoto.nl

Dus ze vond het nu dan wel eens leuk om allemaal kindjes samen te doen.

Ze mag in het weekend in de gymzaal van school en dan wil je leuke groeps foto,s maken met bloemen of kinderen in potten zoals met anne geddis.
    Dus vandaar en met de september mama,s ben ik ookal bezig want ze wil kindje bijna een jaar en een half jaartje doen.

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Leuk idee en zaandam is een half uurtje rijden!

dus meeting in Heiloo :D

hoor het wel

10. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Tsja gelijk een meeting er tegenaan gegooie is natuurlijk ook leuk! dat moeten jullie anders even zelf bekijken

11. Niet meer actief

ligt t trouwens allemaal beetje bij amsterdam in de buurt of enkhuizen?

want dan wil ik via de kortste weg natuurlijk!

12. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ligt bij amsterdam.

Anders moeten jullie samen even kijken voor een datum waarop iedereen kan het kan altijd in het weekend alleen moet het wel even na de schoolvakantie,s dan is wel zo makkelijk is iedereen er teminste.

13. Niet meer actief

ja maar dan zijnze geen half jaar meer
    maar al 8 mnd

dus schiet dan niet op als ze foto's wil vanaf een half jaar

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Het ligt boven amsterdam

ergens in september?

zijn ze 9 mnd...... 9 mnd in de buik en dan nu 9 mnd uit de buik :D

15. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Jaa ik vind het echt een heel leuk idee, ik wil ook zeker hier aan mee werken hoor. Alleen hoop ik dan wel met iemand mee te kunnen rijden naar zaandam toe, kan ik wel met de trein vanaf amsterdam. Maar als we er ergens anders een meeting aan vast plakken, dan zou ik daar naar toe wel vervoer moeten hebben. Maar dan moeten we maar even kijken, mij lijkt het tenminste erg leuk.

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    evt van zaandam naar Heiloo is geen probleem hoor kan je meenemen
    en van heiloo kan je weer met de trein naar a'dam
    het station ligt op nog geen 10 min lopen van ons huisje...

17. Niet meer actief

iikuh ga nu eerst is ff op kaart kijken.....

ff orienteren

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    suc6
    heiloo ligt net onder alkmaar.....
    als je egmond aan zee hebt dan iets naar het binnen land ( 5 km)

19. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Oké dat zou ik echt heel erg lief vinden Janette, heiloo ken ik opzich wel is een leuke plaats haha. Misschien kunnen we ook gewoon een keertje afspreken, lijkt me wel leuk ;)

20. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Ik krijg zoieso ook met karin een gewone afspraak voor een fotoshoot, maar omdat ze nog al vrij druk is krijg ik pas na de zomervakantie een afspraak. Dus dan zou het in september een fotoshoot samen met jullie zijn en een fotoshoot alleen met Thijmen, maar dit is geen probleem en lijkt me erg leuk.

Deel Deze Pagina