Dames vragen aan mijn wat er met de foto,s gedaan worden hieronder mijn uitleg. Nou ze wil gewoon een beetje uitbreiden met dr hobby. Dit is haar site kunnen jullie misschien zelf even snuffelen www.jekindopdefoto.nl Er zullen geen naam en toenaam genoemd worden bij de foto's ook niet online als men dat niet wil. En verder kaye is ook gebruik als een soort reclame voor de hobby! Zodat mensen meer een idee gaan krijgen wat je allemaal kan met een shoot. Maar als je dat niet wil dan plaats ze het gewoon niet. Dit is ongeveer een idee wat ze wil gaan doen http://people.zeelandnet.nl/annegeddes/lies030.jpg
debbie je bent altijd welkom hoor.... ik ga ff afslutien verder werken en dan sporten, Teun eten geven als zijn papa dat nog net zou hebben gedaan en dan zelf ff eten en dan kom ik wel weer terug groet Janet
Heel erg leuk die foto en vind het idee ook gewoon echt heel erg leuk hoor, gelijk heeft ze dat ze der hobby verder uit wil breiden enz. hoor. Is ook heel begrijpelijk toch?
Janet gelukkig ben ik altijd welkom , nee het lijkt me erg leuk om een keer af te spreken hoor. Alleen weet je wat vaak het nadeel van mij is haha, dat ik wat meer verlegen ben in het echt. Ze zeggen altijd via de chat of het forum de grootste praat, maar in het echt meestal het stilste
die foto shoot.... zoals ik al zei ik heb geen zin om heel noord holland door te crossen.... Want als we gewoon datum prikken en dan meteen meeting doen. kan die shoot toch ook op die meeting?
Nee dat kan niet dan zou de meeting gewoon op die dag in zaandam gehouden moeten worden. Karin kan niet met al dr spullen zomaar ergens heen reizen. Ze heeft ook veel lampen enzo. En in zaandam heeft ze gratis de gymzaal ter beschikking. Je bent natuurlijk niks verplicht.
Nee ik ken die karin niet, maar ze had een berichtje geplaats in gratis & aanbiedingen hier op zwangerschapspagina
Ik heb foto's in mijn album geplaatst. Ik moest ook een uur rijden maar ik heb het er zo voor over want je krijgt echt prachtige foto's.
tja...... maar ik vind t wel beetje weinig maar 3 foto's krijgen.....sorry.... maar ik moet er ook tank benzine aan besteden...... dus vind t dan wel prijzig..... kan aan mij liggen maar goed.... drom zeg ik ook kunnen we t een niet met het ander combineren....
Ja opzich heb je wel gelijk meis, maar als je er een meeting aan vast plakt dan ben je wel een hele dag zoet. Dan is het het ook gewoon meer waard en hoef je niet meteen weer naar huis toe snap je, en het is toch ook erg leuk idee? En natuurlijk zeer lief aanbod van karin
heeft iemand anders voorbeelden voor mij dan hoe die foto's eruit kunnen zien? Want op die website zie ik ni eg duidelijke voorbeelden.....
waar ik aan zat te denken. als die foto's toch digitaal worden gemaakt. stuur ze dan ook allemaal op. Wij willen mee werken, en hebben wij ze ook... De fotograaf hier doet dat ook als je er om vraagt. en die drukt de mooiste af.... Maar de beste krijg je ook allemaal digitaal.....
de baby's die mee werken krijgen van mij 3 foto's digitaal toegestuurd eventuele bijbestelling kan uiteraard ook..... Anders moet je even aan vales vragen die heeft het pas allemaal met karin geregeld.
toch wil ik graag wat meer info...want er zijn kinderen bij die nog niet kunnen zitten dus alleen kunnen liggen e.d.
Ja nu maar de shoot is in september dus dan is jou kindje 9 maanden oud ongeveer. Je moet het ook alleen maar doen als je zelf goed bij voelt! Je kan zelf ook vragen stellen aan de persoon die de foto,s maakt keppe is haar naam op forum.
Zoooo wilde "ff" 25 pagina's terug lezen die ik in mijn vakantie had gemist... Kom ik het leugenverhaal omtrent Benthe tegen. Ben dus uren aan het lezen geweest en heb het eigen topic nog steeds niet bijgelezen Wat een verhaal zeg, oke voor jullie alweer een tijdje terug en afgesloten, maar ik schrok er wel van! Mijn kabel van de laptop is kapot waardoor ie niet meer op kan laden. Zit nu op de laptop van mijn vriend. Wilde de beloofde banners gaan maken, maar kan dat nu dus niet doen. Moet eerst een nieuwe kabel halen. Sorry voor het lange wachten, maar ze komen er echt aan hoor Ik kan dus nog niet echt reageren omdat ik niet heb bijgelezen Over de foto's. Lijkt me leuk om te doen hoor. Ik wil wel meewerken, het is voor mij om de hoek. Maar wel één dingetje....ik zie in het album van Vales dat er een tekst over de foto's heen staat (Karin van der Wiel). Ik zou dan wel graag foto's zonder deze tekst willen hebben. Zó heb je er nl niet zoveel aan. Later weer meer reacties