tja ligt eraan wanneer in september.... eerste week? dan is me meid net 8 mnd... eind sept. pas 9 mnd.... lol..... verder ik ga eerst nog ff kijken en overleggen hier voor ik duidelijke vragen ga stellen....
en het is niet gezegd dat ze met 9 mnd kunnen zitten. vriendin van mij haar zoontje zat pas met 11 mnd..... en voor de rest zo stijf als het maar kon....
Ik krijg die foto's ook zonder watermerk dit is puur dat mensen er niks aan hebben een soort beveiliging.
goh wat leuk die fotos, lijkt me heel leuk. ik wil wel meewerken. ik denk dat het nogal een tijdrovend werkje is al die beebs met zijn allen op de foto. denk dat dat al heel gezellig en komisch zal zijn. mischien kunnen we er daarna een kop koffie drinken ofzo? lianne en ik kunnen mischien wel samen komen? even afwachten wat de rest er van vind
Oke, vond het al vreemd, zo'n tekst over de foto Ja het lijkt mij ook wel leuk. Ik woon vlakbij Zaandam. Wat mij betreft mogen jullie daarna ook bij mij komen, maar ik woon niet zo heel ruim....Lekker knus dus Als het mooi weer is, is het geen probleem. We hebben nl wel een grote tuin
wat lief noralien. ik vind het wel heel bijzonder zo`n fotoshoot. vooral als ik dat voorbeeld zie. ik ben moe, ga zo gauw douchen en dan op de bank denk ik. mannetje neemt hoop ik chocola mee.
Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd maar dat komt omdat ik veel moe ben en het gaat hier altijd zo snel met schrijven. Ik krijg nu elke week vitamine b12 spuiten na 5 weken gaan ze kijken of het goed is en dan ga ik ze iedere 3 maanden krijgen. Mijn vitamine b 12 was weer gezakt maar hopelijk gaat het nu alleen maar beter. Ik weet nu wel waar mijn migrane aanvallen van komen dat komt dus ook door het zoveel te kort hebben. Ik ga nu weer jullie proberen bij te houden
Voor mij is deze fotoshoot alleen interessant wanneer we dit combineren met een meeting (de volgende stond sowieso al gepland voor september/oktober...) De afstand is te groot om alleen voor de foto's te komen. Daarbij wil ik het alleen maar wanneer er dan ook een of meerdere foto's van Jasmijn alleen gemaakt worden. Hoe leuk ik de andere decemberbeebs ook vind, in een lijstje heb ik toch liever alleen mijn eigen kindje... Ik maak me trouwens zorgen over Setje, ze staat in mijn msn-lijst en achter haar naam verschijnen de laatste tijd teksten waar ik een beetje de rillingen van krijg: een poosje geleden 'chaos inside my head' (of iets van die strekking...) en nu 'kansloos'. Ze is ook al een tijdje niet meer actief op het forum. Ik heb haar een pb-tje gestuurd, maar ze heeft nog niet gereageerd...
heb er ff over na zitten denken maar wil ook wel mee werken aan die shoot met alle beebs.... Lijkt me errug leuk. Ze hebben het over september... maar ik kan alleen het weekend van 7, 8 en 9 september. weekend erna zitten we volgeboekt. weekend daarna hebben we reunie van de familie van mijn vriend en het weekend daarna gaan we samen weg naar normaal.... of eind augustus miss een idee? als t nog mooi weer is?
daar zat ik ook al aan te denken..... Dat dat eigenlijk wel een voorwaarde moet zijn. want als ik dat goed heb gelezen dan zijn er meer mensen die meer als een uur moeten rijden..... Kijk wij willen mee werken, maar dan moet er ook iets voor terug staan vind ik... maar goed. miss 3 foto's van de club beeb's en 3 foto's van elke beeb apart? En wat miss ook handig is is om je eigen digitale camera mee te nemen.... lol.....
Ben ik het helemaal mee eens, niks aan toe te voegen Irma, spannend zeg... Vandaag een rustig dagje gehad. Net als Safouane is ook Lynn een behoorlijke slaapkop. Ze heeft vanochtend om 8.30 uur de fles gekregen, is om 8.45 uur gaan slapen tot 12.00 uur. Om 14.00 uur lag ze weer in bed tot 18.00 uur en om 19.30 uur is ze weer gaan slapen. Dus bijna 20 uur geslapen vandaag Ga zo mijn bedje opzoeken. Welterusten allemaal!
Zo'n mooie foto van alle beebs bij elkaar is natuurlijk wel heel leuk om op Jasmijn's site te plaatsen...
Nou ik vind de kop van Noord-Holland veel te ver weg. Ik doe er niet aan mee. Voor de nabestellingen krijg je een dikke rekening en digitaal de foto's zijn ze zodanig slecht van resolutie en pixels dat je er niets aan hebt. Een meeting prima, maar zo'n fotoshoot hoeft van mij niet. Bovendien zijn we een deel van september op vakantie! Lola: wat zielig voor Setje. Ze liet toch al eens weten zich helemaal niet goed te voelen? Vales: sterkte met je moeheid. Helpt de vitamine B12? Ik ben ook regelmatig moe, maar kwakkel vooral heel erg met mijn gezondheid. Ik heb vanavond de stap genomen naar de sportschool. Ik heb 15 maanden niet gesport en de hele sportschool is venieuwd, ik herkende het niet meer terug. Nu ga ik morgen voor cardio eens beginnen, heb een afspraak gemaakt, want op al die nieuwe apparatuur ken ik de weg niet. Verder heb ik Mika vanavond avocado met banaan gegeven en hij vond het heerlijk! Morgen voor het laatst zwemmen voor de vakantie en na de vakantie gaan wij weg! Helaas dus, na 7 lessen voorbij! Ik ga na de vakantie wel voor een vervolg. Mijn man gaat morgen mee voor foto's! Groetjes Suusje
ik moet ook goed 5 kwartier rijden eer ik in noord holland ben....... dus in combi met meeting moet t te doen zijn....
dan is mijn meissie nog echt klein.... heeft nog nooit ind e kinderstoel gezeten...... ben nog op zoek naar verkleiner.... anders valt ze hele tijd om...
Kan iemand mij een PB-tje sturen met de uitleg om een foto te plaatsen... Kan ik Rick ook showen... Groet Irma.
@Irma: Ik heb je net een pb gestuurd... Nou ook toevallig... Ik heb het vorige bericht goed en wel geplaatst, logt Setje in op msn! Ik heb even met haar gesproken. Met Jayden gaat alles hartstikke goed, maar ze zit even met zichzelf in de knoop en heeft tijd nodig om een keuze te maken. Ze hoopt snel weer iets van zich te laten horen en ik moet jullie allemaal de hartelijke groetjes doen!
goeie morgen allemaal.... t was hier vanmorgen haasten haasten haasten. Kwamen pas om 8 uur ons bed uit en jordy moest om half 9 op school zijn (lees peuterspeelzaal). Dan is een half uurtje toch best krap tijd... Gelukkig had ruth om half 6 al fles gehad dus dat was ff geen geluk. alleen ze sliep nog... dus die ook wakker moeten maken.. en dat vind ze vreselijk.... gelukkig ging ze in de buggy weer slapen... Jordy zit geloof ik helemaal in een peuter puberteit.. word er gek van. overal t overgestelde reageren, je kan 10x wat zeggen maar doen ho maar. en de pech is dat hij een hele harde is. je kan m straf geven, maar het lijkt net of het hem niks interesseert. of hij gaat je recht in je gezicht uitlachen.... af en toe zou ik m wel achter de muurverf willen stoppen..... Ook gaat hij met de dag duidelijker praten. echt heel duidelijk.. hij kon nooit eerder juf thea zeggen, maar vanmorgen zei die het.Waar sommige kinderen al ver zijn praten met hele zinnen, loopt jordy er gewoon wat mee achter. hij is een late met praten en echt praten doet hij pas sinds zijn zusje er is.... Dus we zijn hier blij met elke vooruitgang die er is.. Blij dat er met setje contact geweest is. en hoop voor haar dat ze de dingen beetje vlot weer op een rij heeft en de juiste keuze heeft weten te maken. kan iemand mij een pb sturen over hoe ik foto's kan verkleinen? mijn foto's die ik wil plaatsen staan op photobucket, maar ze zijn te groot voor hier.... alvast bedankt...