December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Gnessy, heb je een pb gestuurd. Succes ermee!

2. Niet meer actief

dit gaat niet helemaal goed.... hmmmm

ff wat anders proberen...

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hallo allemaal

alles goed vandaag?
    hier wel hoor
    bijgaand ff een foto van Teun

Teun heeft net zijn pot fruithap op...had er een liga doorheen gemalen...niet heel fijn zo went hij gelijk aan stukjes..... ;)

Helaas heeft vriendje gister niets gezegd dus ik wacht rustig af
    het duurde toen we de beslissing namen om te stoppen met de pil ook een dag of 14...... hij wilde toen wel maar moest ff aan het idee wennen dat hij binnenkort papa ging worden.......

Gnessy dat is zeker haasten alles in een half uur...nou ik zou het niet reden hoor.....als we nu al om 8 uur de deur uit moeten ga ik zelf al om kwart over 6 eruit...eerst zelf ff ontbijten en rustig aan kleden en dan om 7 uur Teun...die houd ook van alles op zijn gemak.....

Nou ik ga teun ff in bed leggen kijken of hij wil slapen.....

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Janette, wat een lekker manneke...Lynn is helemaal in love :)

Jammer dat je vriend nog niks gezegd heeft. Ik hoop voor je dat hij snel met een antwoord komt.

Heb net via marktplaats een smoby activitytafel gekocht én een little tikes krokodilwip (duurt nog wel even eer ze daarop kan, maar 't was bij hetzelfde adres) voor....15 euro totaal. Echt een koopje. Ze wilde eerst veel meer hebben, maar toen ik niet toehapte, is ze toch overstag gegaan.

Volgens mij begint er eentje hier in de box honger te krijgen. Ga gauw ff een banaan geven uit het vuistje...ben benieuwd, normaal zijn het altijd fijngemalen stukjes.

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hoi hoi,

In onze vakantie hoorden we dat de vrieden van die IVF-poging zwanger zijn. Ik krijg net een sms-je dat ze de eeste echo hebben gehad en het hartje hebben zien en horen kloppen :D
    Voor jullie niet zo interessant, maar ik wilde het toch ff melden....ben zo blij :p

Karin, ik las terug dat Nick de boogiebal van V-tech heeft. Leuk is ie he.
    Jikke heeft hem ook van mijn moeder gekregen en is er helemaal gek mee. Ook wel grappig..Ik heb mijn vriend via spelpunt.nl leren kennen en daar had hij de gebruikersnaam Boogie :)

Lies, ik heb in onze vakantie nog aan je moeten denken. Het laatste stuk op de heenweg reed mijn zus achter ons aan. Ze belde ons dat wij een verkeerde weg insloegen. We snapten er echt helemaal niets van. Verder maar achter mijn zus aangereden. Ons navigatiesysteem bleef maar aangeven "nieuwe berekening in uitvoering" en bleef ons eraf sturen.
    Je voelt hem al aankomen.....hij stond ingesteld op tolwegen vermijden :(

Jikke is vandaag niet helemaal in haar hum. Ze is huilerig en vecht tegen haar slaap. Nu ligt ze da toch eindelijk lekker te slapen.
    Volgens mij moet ze door alle indrukken van de vakantie nog een beetje bijslapen of zo. Gistermiddag heb ik haar om 15.00u in bed gelegd en werd ze om 18.15 pas wakker, ruim 2 uur na haar flessentijd. Heb haar maar laten liggen. Denk dat ze het hard nodig had, want vannacht heeft ze ook gewoon op de normale tijden geslapen.

6. Hallo allemaal,

oh, ik ben moe se... Ik moet deze week 1 weekje gaan werken in de crèche waar ik eerst werkte. Iemand ging op verlof en ze vroegen of ik 1 weekje kon invallen. Ik zei dat dit geen probleem was, geld is snel meegenomen, maar nu ik bezig ben is het wel zwaar.

Voor de rest gaat alles goed hier, alleen komt Liene sinds vorige week 2 keer terug om een nachtvoeding. Om 1.30u ongeveer en rond 5.00u.

Veel reageren doe ik niet, want ik ben weer veel vergeten... :oops:

Schrok wel van dat van Setje, en ben direct gaan kijken in mijn msnlijst en ik zag het ook. Hopelijk komt ze er snel uit. Als je dit leest Setje, veel sterkte.

Eve, jou heb ik al leng niet meer gehoord. Alles goed?

De meeting lijkt me leuk, maar lijkt me heel erg ver... Ik weet niet hoe ver, maar wel ver als sommige Nederlanders het al te ver vinden.
    Voor een meeting ben ik wel steeds te vinden.

Hoe zit het met de foto's van Melliemel, ben er zo benieuwd naar.

Ik heb hier nog twee foto's van ons Liene. Ik vind ze zo lief.

Groetjes, Saartje

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wouw, wat een leuke foto's Saar. En wat een bos haar, dat je nu al staartjes kan maken. Staat echt heel leuk! :D
    Jikke heeft wel haar, maar voor ik daar staartjes mee kan maken.....

8. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Wat een heerlijk koppie heeft Liene zeg!

Over de foto's; wij doen niet mee.

Gisteren ben ik begonnen met mijn nieuwe baan (introductiedag op maandag, dus deze week nog even 4 dagen). Tot nu toe ben ik erg positief en blij dat ik de keus gemaakt heb!

Nu ga ik lekker eten!

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    hey Molly, waar is je banner gebleven?
    Ben je hem nu al zat? :D

10. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wie zou er mee willen doen met die foto's?
    Kunnen we gelijk een meeting achter aan doen dan zie ik jullie ook eindelijk eens ;)

@Saar wat een super foto's en leuk joh dat ze al staartjes in kan :D

@Suusje ik heb pas 1 prik gehad en ik merk er nog niet heel erg veel van,vrijdag krijg ik de 2de spuit.

Ik moet morgen nog een dagje werken en donderdag gaan we naar blijdorp hopelijk regent het niet al te veel.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    saar wat een heerlijke fotos, en wat leuk die staartjes! en noralien, ik kan wel staartjes maken bij saf, maar laten we dat maar niet doen ;)
    en mooi blauwe kijkers heeft liene, past bij haar kleertjes.

vandaag lekker gewerkt, en ik had ook wat speelgoed besteld wat vandaag is binnengekomen. een zingend appeltje van vtech, en een fisherprijs mannetje waar je vormpjes in kan gooien en dan gaat dat zingen en de vormen benoemen, als je je hand erin stopt om het eruit te halen dan gaat het ook weer zingen, heel leuk
    ook een grote paddestoel, die tot mijn knie komt, met een deurtje en daar kunnen blokjes in, een telefoon zit erop en nog meer van dat spul.

ik schrok ook van dat bericht, hoop dat setje snel weer zichzelf is. groetjes terug.

eve hoe is het met je? als je dit leest, ik denk aan je en hoop dat het goed met je gaat.

janette wat een leuke stoere vent is teun. leuke foto hoor.

zondag is mijn oudste zoon jarig, 14 word die. moet je nagaan, dat ik 14 jaar geleden hoogzwanger was. de tijd gaat snel

12. keizerin

keizerin Niet meer actief

Sorry met mijn korte termijn geheugen vergeet ik heel snel dingen hopelijk gaat dat wel snel over zijn want af en toe word ik er gek van.

Ja idd setje ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

@Noura wat een leuk speelgoed heb je allemaal gekocht.
    Ik was vanmiddag ook aan het kijken voor nieuw speelgoed alleen weet ik nog niet wat ik ga kopen.
    Jeetje word je zoon alweer 14 en hoe oud is je dochter ook alweer?

Ik heb vanmiddag Nike's voor Wessel gekocht.

13. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    @Noortje, mijn banner staat er nog gewoon onder hoor, of is ie bij jullie niet zichtbaar?

14. Niet meer actief

ik kan hier miss 1 mini staartje maken boven op ruth d'r hoofd. voor de rest niet....

krijg nog steeds hier ni foto op..... zal er morgen ff goed mee bezig gaan.....

ik ga nou douchen en op tijd bedje in... heb mega bad off day... pijn in me bekken, hoofdpijn.....

15. Niet meer actief

ik zie wel een banner hoor

ik wil ook zo'n mooie banner, maar kan ze niet zelf maken... nog niet... wil het wel leren.....

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @gnessy als het niet lukt wil ik ze wel voor je erop zetten hoor

nog ff wat spammen en dan ga ik slapen

teun met zijn waterspeelkleed

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    nou nog 1 om het niet af te leren.....hihihi

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha janette leef je uit, ik vind het geweldig al die fotos!

leuk speelgoed he. ik vind het ook leuk. hij kan er nog niets mee, maar heb nu wat mandjes in de kast zodat ik straks steeds af wisselen kan.
    van de week krijg ik ook de activity bal van tiny love, dat vind ik zo geweldig spul

oh ja, lianne ik las laatst geloof ik dat je dat boekje van die mol hebt gekocht. dat is echt een topper onder kleine kinderen, al jaren. ik ga hem zeker ook halen voor safouane voor zijn verjaardag.
    leuk die nikes voor wessel, ik heb nog nikes, die van mijn zoon geweest zijn, en raar maar waar, ze zijn nu nog steeds leuk en hip. van die hele kleine, heb ze ook van fila, en halfhoge groene nikes.
    mijn dochter is 10.

molly ik zie je banner ook hoor.

gnessy beterschap

Deel Deze Pagina