December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    suus: Hihi Mika wil nog meer.....ben al blij als ik bij Nick een heel klein beetje naar binnen krijg....hoewel hij soms toch meer eet dan ik denk aan zijn luiers te zien....

Noralien, wat geweldig dat jullie vrienden nu ook zwanger zijn. wat een heerlijk bericht....
    die boogiebal is echt leuk. Wij hebben hem niet hier thuis, maar hij is bij oma blijven liggen. Zo heeft hij overal wat leuks....en Boogie....dat moet voorbestemd geweest zijn....

laat Jikke maar lekker bijkomen van de vakantie. Ze zal vast heel vee lindrukken hebben opgedaan en niets slaapt natuurlijk zo lekker als je eigen bedje....

Saar had je Liene meegenomen naar de creche? Ik vind je meisje wel echt een schatje hoor! al staartjes en speldjes.....leuk!

Molly fijn dat de baan je lijkt aan te spreken. Het echte beginnen is toch altijd even afwachten. Maar 2 dagen Dain zijn natuurlijk ook echt lekker....

over de foto's: ik vind het ver rijden voor de foto's en ben bang dat als de meeting daar ook meteen gecombineerd mee is dat het veel haasten wordt en we eigenlijk weinig tijd overhouden om gezellig te kletsen en onze beebs te bewonderen en dat zou ik jammer vinden. Wat mij betreft is september ook nog wel een drukke maand, dus weet sowieso niet of het zou lukken. Voor een meeting zou mijn voorkeur dan ook naar oktober uitgaan....en ja...ik zou er wel heel graag bij zijn....

Wow Noura saf met staartjes :) lijkt me leuk....maar je hebt lekker inkopen gedaan waar je kleine man vast van zal gaan genieten.
    ik ga es effe googlen voor de tiny love ball. Ben namelijk wel nieuwsgierig hoe die eruit ziet...

Janette: Teun kijkt heerlijk in de camera. HIj geniet echt van zijn kleed. Dat was een goede aankoop....

pff... ik heb twee dagen gewerkt en ben bekaf. Nu Nick nog maar 4 voedingen krijgt ligt hij ook later op bed en wordt de avond korter...Gelukkig ben ik nu weer 2 dagen vrij....
    Het babyzwemmen is hier in verband met de vakantie stopgezet, dus moet nog iets leuks verzinnen voor morgenochtend....

Morgenmiddag gaan we naar de diplomauitreiking van mijn schoonzus dus dat is vast gezellig. Hoewel dat geloof ik wel tijdens voedingstijd is, dus niet heel handig...

Ik ga binnenkort weer effe neuzen in een ienieminie klein 2e handswinkeltje in Tilburg. Daar hebben ze echt heel veel speelgoed voor babies voor weinig geld en echt prima spul. En live kijken is toch weer anders dan marktplaats of zo....je kunt er je kont niet keren en de kinderwagen kan zeker niet binnen, maar ik kan er vast iets leuks scoren. Moet ook nog een cadeautje hebben voor een kindje van vrienden van ons, dus ik moet in elk geval deze week effe gaan shoppen....

Eve ik hoop dat het onderzoek is meegevallen! hoop je hier snel weer te treffen.

Setje sterkte! en hoop dat je snel orde in de warboel hebt kunnen aanbrengen....

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    nog effe foto spammen van de doop van Nick. Hij was het beu bij papa en mama en wilde wel even bij de pastor op de arm....

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Noralien, wat fijn dat die vrienden van jullie zwanger zijn en dat de eerste echo goed was. Wij hebben ook vrienden waarbij het niet zo goed wilt lukken om zwanger te raken. Dit weekend gaan we een dagje naar ze toe, want ze zijn op vakantie in Brabant, Oisterwijk (ze wonen zelf in Haarlem, dus zo vaak zien we ze niet). Zij weet ook dat ik zwanger ben en dat is voor haar ook moeilijk. Vooral omdat wij er niet zoveel moeite voor hebben gedaan :oops: Ze vindt het ook moeilijk om met Lynn om te gaan, wilde haar de vorige keer ook niet vasthouden, haar man wel.

Wat een leuke foto's Saar van Liene. Goh en wat een haar. Lynn is jaloers :)

Karin, leuke foto van Nick. Zal morgen een foto spammen van Lynn in haar doopkleertjes.

Ga zo slapen, morgen gaat om 5.45 uur de wekker weer. Vakantie is nu echt voorbij voor mij. Vind het weer wel moeilijk om Lynn weg te brengen naar het kdv.

Welterusten.

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Molly, ik zie het al. Het ligt aan deze laptop. Op de een of andere manier zie ik hier niet alle banners op. Ik zie alleen die van Noura.
    Geen idee waar dat aan ligt :rolleyes:

Gnessy, ik wil voor jou ook wel een banner maken hoor (ik heb die van Lola, Slingding, Molly, Vales en de oude van Saartje gemaakt). Maar dan moet je wel heel even geduld hebben. De kabel van mijn laptop is besteld en komt als het goed is overmorgen binnen, dan kan ik weer op mijn eigen laptop waar het bewerkingsprogramma op staat.
    Dan zijn er nog 3 wachtenden voor je en zelf ben ik ook wel weer toe aan een nieuwe :rolleyes: . Maar als je dus wilt en ff geduld hebt kun je me een PB-tje sturen.

Leuk hé Karin, zo'n snuffelwinkeltje. Daar kan ik me ook wel ff vermaken ;)

Noura, staartjes bij Saf.......wel foto's plaatsen dan hé, dat wil ik zien :D
    Dat boekje van molletje hadden wij op het werk ook. Erg leuk idd.

Bianca, ja dat is soms moeilijk, als het bij de één wel lukt en bij de ander niet. Wij merkte ook dat er op een gegeven moment een soort spanning in de lucht hing toen ik zwanger was van Jikke. Zij zijn al ruim 8 jaar bezig en sinds 2 jr in de mmm. We hebben er toen eens een goed gesprek over gehad en sindsdien zijn we altijd heel open over de gevoelens hierbij over en weer. Dat is wel fijn hoor.
    Maar nu is ze dus zwanger :D
    Leuk voor Jikke, heeft ze straks een speelmaatje :) (zijn onze beste vrienden en we zien ze heel vaak)

Wat betreft de meeting / fotoshoot.....de fotoshoot vnd ik wel lek en is bij mij om de hoek. Maar ik kan me voorstellen dat een meeting hier niet echt handig is. het ligt natuurlijk niet echt centraal en daarmee sluiten we mensen uit voor wie het te ver weg is. Dat zou jammer zijn.

5. @Gnessy: Op Photobucket kun je bij 'max image size, options' het gewenste formaat aanklikken. Klik dan op 320 x 240. Dan worden je foto's verkleind geupload...

@Noralien: jawel hoor, ook 'dat soort' nieuws is interessant. Een collega van mij is trouwens ook zwanger geworden na de eerste IVF-poging en mijn vriendin na de tweede. Ik was toen ook zó blij voor mijn vriendin, ook al omdat ze een maand na mij was uitgerekend...

@Saar: Jeetje, Liene kan al staartjes in het haar. Ik zal deze foto maar niet aan Jasmijn laten zien, om een minderwaardigheidscomplex te voorkomen... ;)

@Molly: Fijn dat je eerste dagen goed bevallen zijn!

@Eve: Hoe is het met je? Laat snel iets van je horen...

Vandaag een dagje naar Amsterdam geweest, mijn moeder ging ook mee. In eerste instantie leek het erop dat het weer ontzettend slecht zou zijn: tot 14.00 uur hebben we een beetje van café naar café gerend, zulke flinke buien vielen er. We zijn toen maar van ellende naar de Bijenkorf gegaan, maar eenmaal daar begon al gauw de zon te schijnen en de rest van de dag is het droog gebleven en heeft de zon zelfs geregeld geschenen! Pas toen we in de auto stapten (rond 20.00 uur) begon het weer te gieten... Jasmijn heeft zich erg voorbeeldig gedragen, als ze maar in de wagen kan zitten, om zich heen kan kijken en van tijd tot tijd kan sjansen met andere mensen dan vindt ze het allang best!

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat netjes dat jasmijn zich zo goed gedragen heeft. ik ben nog nooit verder dan ons eigen stadje geweest.
    ach ja, beter voor de portemonnee.
    ik ga wel binnenkort met mijn zoon samen een dagje winkelen naar amsterdam ofzo. we zouden eerst naar parijs, maar dat word een andere keer.

noralien je mag voor mij ook wel een keer een mooie banner maken.
    ik ben er zo lang mee bezig, en heb nu weer een nieuwe (proef) versie van psp waar ik niet uitkom.
    wanneer ik een keer deze beu ben dan wil ik als hetkan een beroep op je doen?

7. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hoi hoi,

Lola, heb je PB niet ontvangen?, vreemd want met Noura doe ik wel PB-en en dus hij doet t wel, zou je nog een keertje willen sturen?

Saar, wat een mooie meid is Liene ook met die staartjes... Heb je je foto`s van de meeting trouwens nog ontvangen?

Weet iemand trouwens met hoeveel weken je met de angelsound het hartje van de baby kan horen?
    Ik zal wel gek zijn denk ik, ik was gisteravond een beetje aan het kijken of hij werkte en toen zo maar ineens hoorde ik twee hartslagen en John hoorde het ook, beide waren we een beetje terughoudend maar toch, het leek er wel op... Nou nog één dagje wachten voor we het echt weten. Misschien maken we ons zelf wel gek...

Irma.

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Irma was het niet jou hartslag en die van de evt baby?
    of heb je het zo voor elkaar dat je er gelijk 2 krijg...hihihihihi
    maar heel spannend.

zo heb ff op me werk bijgelezen en ga nu maar weer een swat doen...blehhhhhhhhhh

nou dag dag tot later.....

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Leuk Lola, een dagje Amsterdam.

Noura, sluit maar achter in de rij aan hoor ;)
    Ik vind het leuk om te doen, dus als je het tijd vindt voor een nieuwe, stuur me maar ff een PB.
    Al moet ik zeggen dat het je de vorige keer goed gelukt is :D

Irma, spannendddd!
    Ik heb ff voor je gegoogled en het hartje is met de angelsound tussen de 12 en 16 wkn hoorbaar. Soms lukt dit ook al vanaf 10 wkn.
    Hoever zou je nu kunnen zijn?

Wij gaan dadelijk voor het eerst babywemmen. Hier mag dat pas vanaf een half jaar :( .Ik kreeg bericht dat ik 2 wkn geleden mocht beginnen, maar toen waren we op vakantie.
    We hebben op vakantie veel gezwommen. Eerst moest Jikke heel hard huilen omdat ze het te koud vond, maar daarna vond ze het steeds meteen leuk. Zelfs toen wij het water eigenlijk iets te koud vonden zat zij vrolijk te spetteren in haar babyfloat :D
    De zee vond ze echter écht te koud. Een teentje nat was al genoeg om helemaal van overstuur te raken.

Als mijn laptop het weer doet zal ik nog wat vakantiefoto's plaatsen.

10. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey Meiden,

Echt hele leuke foto's hebben jullie weer geplaatst zeg, saar echt heel leuk die staartjes bij Liene zeg. Wat lijkt ze alweer groot dan he, echt heel erg lief hoor.

Janette teun heeft echt grote lol zo te zien met zijn speelkleer, goede aankoop geweest dus. Echt lief om te zien hoor hoe lekker die aan het spelen en aan het kijken is, het is echt een mooi mannetje zeg.

Irma spannend hoor, je zal wel flink zenuwachtig zijn voor morgen denk?

Lola leuk hoor een dagje Amsterdam, ik ben eigenlijk al een tijd niet in de echt stad van Amsterdam geweest. Ik mag er dan wel wonen maar heb hier in de buurt ook genoeg winkels en met de tram is toch niet zo heel makkelijk hier, dus vandaar ben ik maar weinig te vinden hoor in het echte centrum.

Gister ben ik naar de dokter geweest en was weer een kg afgevallen, dit was wel mooi en goed natuurlijk. Maar nu wil ze dat ik aan het sonja bakker dieët ga beginnen, dus ik ga vandaag het boek maar bestellen en dan maar eens kijken denk hoe of wat. Hopelijk werkt het echt, want ik wil erg graag afvallen hoor.

Thijmen krijgt trouwens ook rechtsboven een hoektandje, arme mannetje heeft er wel best veel last van. Hierdoor ook een slechte nacht gehad, hij werd om de 2uur wakker en moest veel huilen. Vannacht heeft het ook de hele nacht zowat hier geonweerd, totaal niet fijn dus en voelde me er ook niet lekker bij. Ben niet echt bang voor onweer, maar vind het ook niet fijn en totaal niet leuk.

Noralien zou jij voor mij misschien ook zo een leuke banner willen maken? Ik hoor het wel van je, alvast bedankt

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Noralien leuk hoor babyzwemmen, heel erg veel plezier meis.

12. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Ik heb ook nog een paar leuke foto's van Thijmen, Hier heeft hij ze nieuwe trui aan en zit hij bij Oma in de kinderstoel

Shot at 2007-07-04

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ja hoor, stuur me maar een PB.

Het onweer van vannacht was ook wel heeeeel erg heftig. Het leek wel of het bij ons in de tuin steeds insloeg, zo heftig.

14. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Shot at 2007-07-04

Thijmen met ze nieuwe truitje, jeetje wat lijken ze handjes trouwens groot op deze foto zeg

15. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Shot at 2007-07-04

Samen met Oma Lita spelen

16. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Shot at 2007-07-04

17. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Shot at 2007-07-04

Haha hierna nog eentje om het af te leren, dan stop ik weer met foto's plaatsen hoor

18. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Shot at 2007-07-04

19. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Oww lekker noralien, dan zal je ook niet echt lekker hebben geslapen denk?

20. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Goedemorgen,

Dain is trouwens maandag weer naar het cb geweest en hij is flink gegroeid sinds april. Hij weegt nu 7890 gram en is 69 cm! wie houdt het lijstje ook alweer bij? Wel gek, want veel truitjes maat 62 past hij nog en 68 past hij echt nog goed in, maar goed, die maten zeggen ook niet alles. Hij zat in ieder geval goed in de curve. Vandaag is ie heel dreinerig, nu ligt ie lekker te slapen, hopelijk is zijn humeur straks wat beter!

Deel Deze Pagina