December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jeetje lianne, kan me voorstellen dat dat een grote schrok is, en dat je daar goed overstuur van kan raken.

groot gezin krijgen jullie zo gnessy, gezellig hoor!

oh nu zie ik het, een zoute haring haha.... het leek op die eerste foto wel een afgerukte staart van een vogel (mijn ogen zien soms vreemde dingen :confused: )

lianne, ik heb hem voor mijn neefje gehaald dat boekje. ik zelf bestel hem bij bol.com heb daar nog kortingbonnen van.
    wat betrefd de fotos wil ik eerst wel weten wie er allemaal gaan. ik heb wel contact gehad met haar, en ze maakt erg leuke fotos, ze wil van safouane ook wel fotos maken na de vakantie. we zullen zien.

leuke fotos weer lianne.

nou ik ga even achter de naaimachine, moet nog even een tuniek afmaken.

2. Niet meer actief

wat betreft de foto's... ik wil wel mee doen, alleen zou ik t wel leuk vinden als we ookf oto's krijgen van de kids alleen. dus 3 van de hele groep en 3 van onze eigen kindjes? lijkt me redelijke deal....

Wat betreft groot gezin... ik vind het heerlijk en heel eerlijk gezegd verlang ik naar een derde kindje van me eigen, tweede samen met mijn vriend.... maar helaas is mijn ventje geholpen vorig jaar okt. dus dat zal hem niet worden... Maar het verlangen is er wel... en om t weer werkbaar te maken? tja ni echt handig dan..... Maar eerst maar us over de meningsverschillen heen komen.... hij vind 3 genoeg kids en zichzelf te oud straks (hij is nu 37) ik wil nog meer kids en ben nog jong zat... (25 over 4 wkeen 26).... dus tja..... als iemand nog tips heefT?

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ach wat is oud
    ik ben nu 37 en wijnand word 35 en ja als we er mss nog 1 willen.....zijn we nog iets ouders..eerst deze maar eens wat groter.... je bent zo oud als je zelf denkt te zijn..en oke ik vind de grens wel rond de 40 liggen hoor...anders is het straks ben je met oma of opa op stap...nee met mama en pappa daar "moet" je toch ook aan denken.....

4. Niet meer actief

egbert was het nakomertje uit hun gezin. tussen hem en zijn broer zit 13 jr...
    Ik vind ook inderdaad dat de grens zo rond de 40 ligt... maar nu al zeggen dat je oud bent? tja ik weet het niet......

En hij kreeg altijd naar zijn kop toe van goh wat leuk dat je opa en oma mee gaan.... maar die waren al 45 of ouder toen hij naar school toe ging en al grijs.... Dus hij weet hoe het voelt...
    maar aan de andere kant. me vnetje is ook al grijs sinds zijn 20ste... en sindsdien toch altijd mm op zijn koppie of helemaal glad.....

Ik zou m niet 37 geven als ik m op afstand zie.....

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ach wie weet over een paar mnd.....gooi je een balletje op van
    een vijftal is toch mooi.......hhii

6. Niet meer actief

hahahha
    we hebben pas een mpv gekocht....
    en is nog stoel over....
    zei vorige week van goh lieverd... ik zie het liefst dat er op die stoel ook wat zit van ons samen.....
    maar ik kreeg geen antwoord.....

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    straks gewoon de lege mc erop vast zetten.........
    daar mee rond gaan rijden en dan eens zeggen zullen we hem niet eens vullen....... :)

8. hallo allemaal,

ik ben er weer na een 5uur-dagje werken. Ik voel me al minder moe als gisteren, dus ik begin erin te komen. Mijn ex-collega vroeg of ik vanaf september niet elke week 1 dagje (van 5u) wou komen. Waarschijnlijk, 't is nog niet zeker dat het nodig zal zijn. Ik denk wel dat ik dat dan ga doen, mocht het nodig zijn.

Karin: ja Liene gaat mee naar de crèche. Het bevalt haar wel, alleen slapen doet ze er bijna niet. Hoop en al een uurtje, terwijl ze er thuis al 4u heeft opzitten tegen 14u.

Irma: ja, de foto's heb ik al lang ontvangen. Geweldig zijn ze. Heb ik er niks van gezegd ... :oops:
    Spannend seg, ik hoop zo voor je dat je gewoon fijn zwanger bent. Ik duim morgen.

Noralien: wat ene leuke foto van de hond met het tutje.

Gnessie: leuk gezinnetje heb je.

Ik ga mijn strijk doen en straks gaan we naar ikea Eindhoven. Liene haar kamer is bijna klaar... nu nog wat extra decoratie. Ik ga kiezen voor het vissenthema. Ik zal foto's nemen als ze klaar is.

Groetjes,
    Saartje

9. @Noura: Ik wil wel komen voor een fotoshoot (mijn hubbie heeft een lease-auto, dus ik kijk niet op een paar kilometer meer of minder :oops: ). Ik had er wel de voorwaarde aan gesteld dat ik dan ook een paar foto's wil hebben waar Jasmijn alleen op staat...

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    voor mij is het niet zo ver weg...nog geen 20 km dus zien maar wat julie doen...alleen hebben wij wel vakantei in september.... :D

11. Niet meer actief

helemaal met je eens.... 3 van de groep samen athans dat werd er gezegd. maar ik vind dat we er dan ook 3 van ons eigen kiddies apart erbij willen hebben... hahahaha

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    eerst maar eens zien op welke dag. en wat tijdstip, ivm reizen. ik dacht dat ik begrepen had dat ze die dag gebruik maken kon van de sporthal en meerdere groepen wou doen? dus of ze individueel fotos wil maken? ik weet niet.

13. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Jemig zeg, wat hebben jullie weer veel bijgeschreven terwijl ik aan het werk was.

Had vanochtend weinig zin om te werken, vooral om Lynn weer achter te laten. Het ging ook niet lekker op het kdv. Ze heeft heel veel gehuild, wilde niet slapen en toen ik haar ging halen hing ze helemaal voorover in het schommeltje. Ze zat helemaal alleen in een kamer, terwijl de rest allemaal in de gang zaten. Vond het zo zielig. Gelukkig gaat ze in september naar een ander kdv. Dat kdv is dichterbij mijn werk en daar zijn we al een keer eerder wezen kijken, alleen hadden ze toen geen plaats voor Lynn. Nu gelukkig wel en ze gaat miv sept. op woensdag naar mijn ouders toe (dan is mijn vader 's middags vrij) en op donderdag naar het kdv.

Heb weer veel foto's voorbij zien komen. Leuk hoor!

Ga nu ff frietjes halen, heb op woensdag nooit zoveel zin om te koken :oops: Michel heeft net Lynn naar mijn ouders gebracht en vanavond ga ik beginnen met schilderen. Vind dat erg leuk om te doen en kan het ook beter dan Michel :D

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wat vervelend dat je geen goed gevoel hebt bj het KDV. Gelukkg hoeft ze er niet meer zoveel naar toe. Maar ja, als je er geen goed gevoel bij hebt, is iedere dag er een te veel :(

Veel succes met schilderen.

Jikke moet morgen weer naar het CB. Ben beneuwd hoe zwaar ze nu is. Ga dan meteen ff bespreken wat ze mag eten. Denk dat ze inmddels wel aan iets anders toe is.

15. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Noortje wan een geweldige foto van je hond, ik lag echt in een deuk! Enne wat eet Jikke nu dan?
    Rick krijgt s`ochtends een fruithapje en s`avonds een warme hap, de rest krijgt hij nog gewoon borstvoeding.

Geeft niet hoor Saar, dat je niets hebt laten horen, ik wilde alleen weten of je ze had ontvangen, omdat er wel vaker iets niet aankomt, vandaar...

Ik ben echt een beetje gespannen merk ik en dinsdag ga ik ook nog op voor mijn theorie examen... Ik ben benieuwd hoe het gaat...

Doegie en tot morgen...

Irma.

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hier dan eindelijk weer een berichtje van mij.

Het onderzoek is gelukkig weer voorbij. De laxeerpillen die ik van te voren moest slikken waren een ramp. Mijn darmen reageerden er nml zeer heftig op. Zodoende heb ik vrijdagnacht en zaterdag veel op de wc gezeten. Was dus al gammel toen ik zondag nog die 4 liter moest gaan drinken. Mocht tot het onderzoek niks eten. En aangezien ik zaterdag al zo belabberd was en toen nergens trek in had heb ik dus bijna 3 dagen niks gegeten :( Het onderzoek zelf viel mee. Had gevraagd om een hogere dosering verdoving aangezien ik vorige keer dus halverwege wakker werd. Nu gelukkig helemaal niks gemerkt. Ben alleen wel 2 dagen nog suffig geweest. Er zijn 2 kleine poliepjes weggehaald maar die zagen er goed uit. Maar het is nu wel duidelijk dat ik er aanleg voor heb en dus echt om de 2 jaar op controle moet. Heb daar volgende maand een gesprek over. Op zich dus fijn dat ze niks verontrustends hebben gevonden maar niet leuk dat er wel iets zat. Tja, ik zal er mee moeten leren leven.

Uit het bloedonderzoek kwam naar voren dat ik iewat bezinking heb en een klein beetje ijzertekort. Hoef daar nu nog niks aan te doen maar moet over een maand weer laten prikken.

Verder worstel ik nog behoorlijk met m'n gevoelens maar het lukt me steeds beter om ze op een rijtje te zetten.

Maar alles bij elkaar maakt toch wel dat ik nog niet lekker in m'n vel zit en behoorlijk moe ben. Baal daar enorm van want kan nu niet zo intens van Fynn genieten als ik zou willen. Zal er dus hard aan gaan werken om me snel weer okay te voelen.

Vanaf nu ga ik wel weer gezellig mee kletsen hier!

@Irma: Spannend!

Heb Lies ook al een tijdje niet gezien.

En nog even een foto spammen die tijdens de vakantie is gemaakt

17. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    gnessy,hier een link naar de site over het ziektebeeld van dat meisje van twee jaar.
    http://www.gezond-gezondheid.nl/alexie.htmsy

Morgen spreek ik mijn collega weer, zal vragen om welke vorm het gaat.

Heb morgen een teammiddag, vervolg van een teamdag van vorige maand.
    Leuk om zo met elkaar bezig te zijn.
    Daarna gaan we lekker met elkaar uit eten, we hebben een team van 11 vrouwen tussen de 26 en 50.
    Erg gezellige bla bla club.
    We hebben extra team building omdat de gezelligheid soms ten koste gaat van professionaliteit.
    Maar we blijven het allemaal toch gewoon gezellig vinden
    \:D/

Eve, gelukkig dat het niet heel ernstig was, al is dit natuurlijk ook geen pretje voor je.
    Nou meid, hopelijk komen er gauw betere tijden, en probeer wel te genieten hoor! :thumup:

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Irma, Jikke krijgt 4 flessen, 1x groente en 1x fruit. Daar s natuurlijk op zch niets mis mee, maar ze krijgt dus nog niets door die flessen. Geen pap of zo. Verder krijgt ze eigenlijk ook nooit een bambxkoekje, diksap of zo. Wil dus ff bespreken of we het zo moeten houden of dat ze wel al zoiets mag hebben.

Veel sterkte met wachten...nog maar één nachtje, dat is dan ook nog wel te doen. Ik duim voor je.

Eve, pffff klinkt heftig allemaal.
    Inderdaad maar regelmatig laten controleren dan.
    Ik hoop voor je dat je snel alles voor jezelf op een rijtje hebt en je weer prettig gaat voelen. Kan je weer volop van je mannetje genieten.

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, dat klinkt niet lekker, zoveel afzien voor zo'n onderzoek :(
    Ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter voelt.

Had net mijn schoonmoeder aan de lijn. Aimée, ons nichtje met cf, wordt morgenochtend geopereerd aan haar darmpjes. Spannend dus.
    En ons ander nichtje Sara van 3.5 jaar(die is van Michels andere broer) is waarschijnlijk autistisch. Ze is heel erg in zichzelf gekeerd en kan soms een uur achter elkaar heen en weer wippen op een stoel en dan zegt ze niks. Gaat allemaal lekker, maar niet heus.
    Gelukkig doet Lynn 't hartstikke goed. Wat denk je, heeft ze vanavond bij mijn ouders voor het eerst van haar rug op haar buik gedraaid...en dat terwijl wij er niet bij waren... :(

Ga ff lekker in bad. Heb buiten nog wat geschilderd, maar 't werd steeds donkerder, dus heb 't kozijn nog niet helemaal kunnen schilderen.

Irma, veel succes morgen. Ik duim voor je.

Saar, ben benieuwd naar Lienes kamer, dus kom maar op met die foto's.

Noortje, wat een leuke foto van de hond met tutje :D
    Enne, Lynn krijgt eigenlijk verder ook nog niks tussendoor en ook niets door de flessen. Soms geef ik haar een kwart liga, die ze dan wel lekker opsabbelt, maar niet doorslikt, waardoor heel haar mond vol aangekoekte liga zit :)

Welterusten iedereen

20. Niet meer actief

@irma veel succes vandaag. hoe laat moet je er zijn? Ik duim heel hard voor je....

@eve heel veel sterkte. hopelijk voel je je snel beter...

@lianne dank je wel voor de link.. staat alleen beetje weinig op.... lol.... weet niet wat voor klachten een 2 jarige mag hebben voor ze zoiets constateren........ Wat voor klachten heeft dat meiske dan?

ik ga ff opschieten. ff ruth aankleden en dan jor richting school brengen. zijn laatste dag voor de vakantie... Dan heb ik hem 6 weken bij huis.....
    Tot straks......................

Deel Deze Pagina