hallo allemaal, ben klaar met Liene haar kamer. De foto's komen straks, want Liene ligt nog in haar bedje (dat op onze kamer staat) en dat moet natuurlijk bij op de foto. Irma, nu weet je waar je staat, maar ik kan me voorstellen dat het toch niet echt was wat je gehoopt had wel? Rick groeit nog al! Noura, ik moet morgen nog gaan en dan ben ik klaar. Gelukkig voor Liene, want ze slaapt helemaal of bijna niet daar. Ik hoor Liene. Dus snel klaar maken en naar de colruyt vertrekken. Straks reageer ik meer. Batchie, leuk je weer te horen! En proficiat met je huwelijk. Saartje
Irma: jammer....en vreemd dat je ongi dan toch wegblijft...maar dan gewoon maar verder oefenen.... en ik snap je volkomen ten aanzien van het (niet) stoppen met BV.. Rick groeit ook wel heel goed op jouw melk... noura dat is balen als je net weg wilt lekke band!. zette me wel aan het denken dat ik op vakantie in elk geval plakspullen meeneem.... en een hele pot is dat 125 of 200 gram? Saf is een flinke eter als ik het zo lees...Ik heb net weer misschien 50 gram aan Nick gegeven en dat heeft hij opgegeten (was verse sperzieboontjes met puree) en borstvoeding: even denken Irma, jij, ik, lianne nog dacht ik....verder weet ik het niet meer...Ik vind het nog zo leuk.....ergens baal ik al dat kolven niet meer genoeg geeft zodat hij KV moet gaan drinken, maar dat het op de dagen dat ik thuis ben nog wel gaat, vindt ik heerlijk. Dus hij krijgt denk ik vanaf volgende week 3 flessen KV in de week en de rest gewoon lekker bij mij/van mij. batchie: gefeliciteerd met je huwelijk en de doop van Vishesh. Goed te horen dat jullie nu het huis voor je gezinnetje hebt. Zijn je schoonouders nog boven jullie gaan wonen of toch niet? Lies: ik zou ook gewoon terug gaan naar de huisarts hoor. Vind het maar raar.... Saar wat is de colruyt? Ben benieuwd naar je foto's...
ah jammer irma. maar ach, gewoon lekker dooroefenen. raar he dat je nog niet ongesteld bent geworden. maar het kan best van de hormonen komen, je geeft toch nog bv, en als er iets weer veranderd in het drinkgedrag, en de samenstelling weer veranderd kan dat best gevolgen hebben voor je menstruatie. heeft de huisarts er nog wat over gezegd? en wat is rick gegroeid zeg. netjes hoor. batchie ik weet niet precies wat je aangepast moet hebben, maar je hele huis valt wel mee hoor. ik neem aan dat je het nu ook kindveilig hebt. veel opas en omas die doen het ook en die hebben ook niet extreme aanpassingen hoeven doen. maar wel fijn dat je bazin zo tevreden over je is. goed voor jou dat je eens voor jezelf bent opgekomen! vaak maakt dat een heleboel ineens duidelijk. lies daar ben je weer. jemig wat schrikken. ik las daar laatst wat over op het forum. had iemand het zelfde. de arts deed daar ook luchtig over. maar ze maakte zich ook bezorgd als het vanavond nog zo is, kan je ook de huisartsenpost bellen. en gewoon op je strepen staan hoor! saar wat leuk de nieuwe kamer van liene, ben benieuwd, dus kom maar op met die fotos. hier ligt safouane al weer in bed. heeft lekker worteltjes met rijst en kip gegeten. en een beetje yoghurt toe. toen ik in de winkel was heb ik ook nog een klein cadeautje voor mijn zoon bijgekocht. omdat hij nu wat pubert, en ook wel eens zijn vaders geurtjes pikt leek het me wel leuk om wat voor hem zelf te geven. ik heb een leuk setje van amando gehaald, eau de toillette en deo. lekker een fris luchtje.
Wat gek Irma, je had toch alle symptomen, hopelijk word je dan wel binnenkort ongesteld, dan weet je tenminste weer een beetje wat je cyclus is. Ik had toch laatst een abonnement op Kinderen genomen voor het fietszitje? Ik had de maxi besteld, maar wist niet dat ie voorop kon. Toen heb ik 2 keer een mail gestuurd of ik m kon ruilen, maar hoorde daar steeds niets op. Toen heb ik van Noura haar voorzitje overgenomen en nu krijg ik een mail dat ze m kunnen omruilen! Ach, ik doe het maar, dan geef ik Nouras zitje aan michel of mijn moeder. Dat achterzitje is toch pas over een paar jaar, daar koop ik er later wel 1 van. Vales, wat een eng verhaal, kan me voorstellen dat de tijd nu niet snel genoeg kan gaan voor je, sterkte! Eve, gelukkig is het goed gegaan! Hopelijk zit je snel weer lekker in je vel.
Vanavond heb ik de huisartsenpost nog even gebeld. Kreeg ik weer dezelfde arts als vanmiddag. Ik hoopte eigenlijk op een ander, voor de second opinion, zeg maar. Hij vond het nog steeds niet ernstig ("waar ben je dan bang voor?"), vond dat we ORS moesten halen i.v.m de de diaree en dat we als het morgen nog zo is, ontlasting moeten komen brengen voor een kweekje. Hij denkt aan een virus of bacterie. Ik hoop natuurlijk dat het morgen over is, maar anders doen we dat. Verder is Thijs gewoon heel vrolijk en beweeglijk, hoor.
Vales, dat is wel schrikken zeg. Kan me voorstellen dat je het liefst vandaag nog naar de kindercardioloog zou gaan. Heb je nog wel een beetje kunnen genieten in de dierentuin? Noura, balen zeg, een doorn in de band van je kinderwagen..ach, heeft manlief weer wat te doen..haha Irma, jammer zeg. Ben je teleurgesteld? Kan 't me wel voorstellen dat het wel tegenvalt. Wat groeit Rick goed zeg! Lynn moet 23 juli weer naar het cb. Lies, ik vind het niet meer dan logisch dat je naar de huisarts bent gegaan. Jammer zeg dat hij vanavond ook op de hap aanwezig is. Hopelijk gaat het morgen beter, anders snel een potje inleveren om op kweek te zetten. Wat betreft het kdv. Lynn was helemaal alleen in die kamer, maar ze hadden haar wel zo weggezet dat ze haar vanuit de gang konden zien. Maar ik begrijp niet dat ze haar niet bij de rest hebben gezet. Ik vind het zo zielig, juist omdat Lynn rustig is, vaak slaapt en goed alleen kan spelen, heb ik het idee dat ze daardoor minder aandacht krijgt. En dan gaat het een dag niet zo lekker met haar (vind je 't gek na 3 weken niet op het kdv te zijn geweest) en dan krijg ik te horen dat ze veel gemopperd heeft en dat ze zo hard krijste dat de oren van de leidsters er pijn van deden. Tja, daar zit ik dus niet op te wachten. En echt waar, ik zou willen dat ik dan mijn mond open kon doen en mijn gal kon spugen. Maar mijn probleem....ik klap dicht. Het enige wat ik dan denk is: ik moet hier nu weg. Ik hoop dat het ander kdv mij beter zal bevallen, anders zoek ik een andere oplossing. Karin, ik heb ons beebje in wording nog niet opgegeven. Ik wil eerst zekerheid hebben dat de volgende echo goed is en dan ga ik hem/haar al wel opgeven. En ik wil eerst 'uitproberen' of dit kdv beter bevalt. De operatie van Aimée is goed gelukt. Ze mag morgen van de high care af en naar de medium care. En dan is het afwachten of ze zelf ontlasting krijgt.
Deze foto is van de doop van Lynn. Links is mijn vader, daarnaast Michel, ik, Lynn en mijn schoonmoeder. Mijn vader en schoonmoeder zijn peter en meter van Lynn.
Hallo, hier zijn de foto's van Liene haar kamertje. Ze ligt er nu net voor de eerste keer in. Colruyt is een winkel voor voedingswaren, zoals eda. Ik geef ook nog bv, Liene krijgt niks ander vloeistoffen. Ik woon heel dicht bij de kempense meren in Mol. Is ongeveer 15km van hier. Hier zijn de foto's... Vales, veel sterkte!
Mooi dan weet je waarschijnlijk ook wel hoe het park is....hihhhi wij zitten er aan te denken om in september daar een week naar toe te gaan....dsu kunnen wij ons daar een week vermaken? ja kan koffie komen drinken maar om jou nu een hele week lastig te vallen...daar zit je denk ook niet op te wachten.... Leuke foto's weer Ik zou ook gelijk een potje brengen voor kweek...zelfs als het morgen mss wat minder zou zijn... Noura, dat spul wat je in een lekke band kan spuiten kost je dan wel een nieuwe band hoor,... hier zit het kdv ook te zeuren..Teun wilde niet slapen..en was dus wat meer aan wezig zullen we maar zeggen en ka dat willen ze niet....pfff maarja vorige week deed hij het er juist heel goed...ik bel dus ook niet meer overdag van hoe gaat het ze zoeken het maar ff uit...hij zat vanmiddag toen ik hem kwam halen aan tafel een koekje te eten....was wel een leuk gezicht er stond ook in zijn boekje dat hij overal bij wilde zinn als een grote jongen......nou laat hem lekker zou ik zeggen...maar ja daar hebben ze de handen dan weer niet voor.......maar ze laten de kindjes niet alleen spelen hier dat weet ik wel.....uit het zicht bedoel ik dan nou ga nog ff zitten en dan slapen...wat inhalen van afgelopen nacht...wat een weer hier..gelukkig sliep teun overal doorheen....
Wat een mooie kamer heeft Liene! Echt leuk met die frisse blauwe kleur! Bianca leuke foto`s heb je gespamddd! En ja, ben best een beetje teleurgesteld, maar goed het komt wel hoor daar ben ik ook van overtuigd! Nu ben je nog alleen zwanger, denk niet dat dat lang duurt... Hahaha... Doei Irma.
Janette, je moet het ook eens aan Cynthia vragen, die is er net geweest. Of is er nu nog... Nu begin ik weer te twijfelen, ging ze nu een weekend of een week? Ik ben er al wel gaan zwemmen en dat is me steeds bevallen, maar er gelogeerd heb ik natuurlijk niet. Ik kan je wel wat dingen vertellen die je in de buurt kan zien en natuurlijk kunnen we dan eens afspreken mocht je zin hebben. Groetjes, Saartje
Saar, leuk kamertje hoor Ik weet niet meer wie het vroeg, maar Dimphy heeft nogsteeds erg veel honger. om de 3 uur nog 220 cc. Ze eet nu s'middags wat groente uit het vuistje erbij. Ik denk nu dat er in mijn gekolfde bv misschien niet meer voldoende voedingstoffen zitten. Ik ben nu al 5 weken alleen nog maar aan het kolven, ze wil echt niet meer aan de borst. Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en besloten de bv te stoppen Het is erg intensief, en voeden met de fles en 4 maal daags kolven. Ik ben vandaag begonnen met 3 keer kolven, en nu kijken hoe lang het duurd voor de voeding op gaat raken. Ik ben heel trots op mezelf dat ik zolang heb kunnen geven, mijn streven was 6 maanden en dat is dus prima gelukt. Ergens is het moeilijk, dit is mijn laatste kindje, dus het zal nooit meer terug komen voor mij. ale: Het is een soort afscheid van een hele bijzondere tijd. Maar zoals het nu ging, alleen nog kolven was ook niet mijn wens. Je kindje in je armen en het smikkelen uit je borst was er al niet meer bij. Soms moet je gewoon keuze's maken.