December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik vind tatoo's wel mooi. heb er zelf geen een... heb er wel aan zitten te denken, maar ja.... moet in elk geval iets zijn met mijn kids erin.... en dat t uit te breiden is....

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @eve, bambix is geen verplicht nummer maar omdat Teun vroeger wakker werd met al een heel eet party overdag was het advies van het cb om bambix te gaan proberen ipv nutrix vandaar dat we zijn overgestapt, maar bambix in de fles word snel dik, nu eerst maar een tuigje kopen voor in de stoel blijft meneer beter zitten...wil nu voorover hangen...komt wel zelf weer recht hoor...en dan eerst een bordje pap en dan nog een beetje fles toe....

enne hoe krijg je zo'n leuk klein foto-tje onder je naam.....ik probeer hem ook te maken maar telkens zegt het programma foto is te groot.

Gisteravond hadden we mijn ouders, schoonouders en zwager te eten en hebben ze gelijk uitgenodigd voor het volgende etentje...en dat is tijdens onze vakantie in Mol Belgie......nou dat wilde ze wel..ze mogen het eerste weekend mee en dan weer naar huis hebben wij de rest van de week ook met zijn 3-tjes, en ze zeiden zelf van wij betalen de aanbetaling...nou mooi dat is dus de helft van de huur :D
    we gaan dus van 7 t/m 14 september naar Sunparks kemer meren...dus saar we komen de omgeving onveilig maken!

voor de rest heb ik weinig fut...lees wel mee maar soms gaat het me ff te hart om te reageren hoor...zag wel hele leuke foto's van een stoere kerel....

Nog ff een vraagje voor de kindjes ( ja baby's zijn het niet echt meer :cry: ) welke met de laatste fles nog in de kleren zitten...geven jullie eerst de fles en dan de pyama aan en naar bed of eerst pyama en dan fles -bed?

nou ga weer ff verder werken...en me voorbereiden op een nat pak vanmiddag... vanmorgen scheen het zonnetje zo lekker en nu.... :x

doei doei

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    badderen , pyama , flesje , en tuttie tuttie doen :)

zo deed ik het met Caitlin
    en ow ja janette heb jij dit beestenweer bestelt? ggrrrr :)

4. Niet meer actief

hier wisselt t met pyama aan en dan fles. is ook wel is fles en dan pyama aan... ligt eraan hoelaat ze de fles krijgt....en of ze onder de douche door moet of niet

5. Hallo allemaal,

Even een berichtje vanaf mijn werk (het is lunchpauze)...

Het wegbrengen van Jasmijn viel me erg mee. Ze lachtte meteen bij binnenkomst en liet zich gewillig door een leidster op de arm nemen. Dan ga je al met een fijner gevoel weg, dan wanneer je kleintje huilt natuurlijk. Ze namen op het kdv trouwens vanmorgen wel uitgebreid de tijd voor me en ze boden ook meteen een kopje thee aan. Ik heb zojuist nog even gebeld en het gaat nog steeds hartstikke goed. Ze heeft netjes alles opgegeten en gedronken en lag in bed toen ik belde. Ook dat was zonder problemen verlopen. Ben dus behoorlijk trots op mijn kanjer!

Op mijn werk is het minder. Ik ga een nieuw project opstarten (dat is natuurlijk hartstikke leuk...) samen met mijn baas en een andere collega en die hebben de komende twee weken allebei nog vakantie. Daarom zou ik de eerste twee weken de collega die mij vervangen heeft gedurende mijn verlof een beetje asssisteren, maar die is vandaag dus ziek... :( Met als gevolg dat ik dus niet echt aan de slag kan. Ik ga op mijn eerste dag dus maar meteen wat eerder naar huis...

@Irma: Succes met je examen!

@Janette: Dat fotootje onder je naam (een avatar heet dat) kun je zelf gemakkelijk maken, maar het bestand moet aan een aantal eisen voldoen. Zo mag de afbeelding niet groter zijn dan 80 x 80 pixels en niet meer ruimte in beslag nemen dan 5 kb. Jasmijn krijgt meestal eerst de laatste fles (met pap), daarna nog even knuffelen, dan schone luier en pyama aan en hup naar bed!

Nou: mijn lunchpauze is bijna voorbij, dus weer aan de slag. Tot later!

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Hé deb wat doe jij hier....ben jij een december mama geworden?
    dan kon je de safe t sleep ook nog wel gebruiken denk ik.... :D
    maar hij slaapt er zalig in....en heb de 2e in de tas gestopt om bij opa en oma te gebruiken..... :D

nee ik had het weer van gister graag gehad daarom was ik vanmorgen ook lekker op de fiets gegaan.......de zon en warmte mag nu wle komen hoor...... :rolleyes:

ja het douchen is hier ook voor de fles.......maar denk dat ik ga naar eerst eten en dan pyama en naar bed...omdat ik pap wil gaan geven ja als hij dan knoeit is het niet erg anders moet hij weer een schone pyama aan :(

7. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Eve, pap is volgens mij geen verplicht nummer, is denk ik meer om eten met de lepel te stimuleren, Dain vindt het in ieder geval erg lekker. De melkpap die wij hebben is overigens ook gewoon droog Otje, zodra je er water bij doet zal de melk wel vrij komen.

Wij geven de laatste fles nog met zijn kleertjes aan, daarna naar boven, pyjama aan, tand poetsen dan slaapzak aan en lekker naar bed. Badderen of douchen doen we 's morgens.

Das ook lekker Lola, je voelt je dus lekker nutteloos vandaag, niet echt een leuk begin.

Vanochtend heb ik mijn auto naar de garage gebracht, (michel in zijn auto er achteraan met Dain erin, zodat ik weer mee terug kon rijden), mijn remmen kraken namelijk de eerste paar minuten dat ik in de auto zit en ik heb net nieuwe remschijven en blokken erin. Belt de garage net, mijn remcylinders zijn lek ofzo en dat gaat me 166 euro kosten, lekker zonde dus, bah!

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lola, fijn dat Jasmijn het zo goed op het KDV. Ze is al die tijd gewend geweest bij jou te zijn en dan is het maar afwachten hoe ze reageert....ze is idd een kanjer!
    Wel balen van je werk.

Janette, heb je een PB gestuurd over je avater.

Eve, de pap is volgens mij niet echt noodzakelijk. Ik wil een fles vervangen door pap zodat ze steeds meer "normaal" gaat eten en minder de fles krijgt. Jikke krijgt nog geen bambix maar nutrixpap.

Jikke is de afgelopen dagen erg huilerig geweest. Ben ik niet van haar gewend. Heb echt het idee dat ze aan't uitproberen is. "hoe kan ik mama bij me krijgen" :( .
    Vandaag gaat het gelukkig weer beter en is ze lekker vrolijk.

Ik ga ook proberen het schema van Jikke wat aan te passen. Ik wil dus 1 fles vervangen door pap en 1 fles laten vervallen. Ze krijgt dat 200gr groente en fruit ipv 125gr.

Tot nu toe doet ze het goed op het nieuwe schema. Even afwachten of ze vanavond voldoende heeft aan groente ipv een fles.

9. Ik zal het jullie nog sterker vertellen: Ik zit hier momenteel helemaal alleen...

Nu heb ik sowieso maar weinig collega's (op deze vestiging dan...), maar vanochtend was de bezetting wel heel erg krap: alleen de management assistente en een stagiair waren aanwezig. De stagiair had vanmiddag een afspraak buiten de deur en de managemant assistente is met dezelfde klachten als mijn collega naar huis gegaan zojuist. Ik denk dat ik dus ook maar ga, ik doe vrijdag wel een nieuwe poging... :(

@Noralien: Het gedrag van Jikke is wel heel typerend hoor voor kindjes van deze leeftijd. Waait dus ook weer over... ;)

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Lola ff snel vanaf mijn werk...hihi
    geniet dan lekker van je onverwachte vrije middag............

noralien heb je pb-tje gelezen zou thuis wel ff een foto zenden

11. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Lola, wat voor werk doe je precies?

12. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lola zou lekker genieten van je onverwachte middagje vrij meis,

Owja als iemand nog iemand weet met een quinny freestyle 3xl regenhoes te koop en/of een muskietennet dan hoor ik het graag, de gene die ik erbij heb gehad passen namelijk alleen op mijn dreami :s

13. Tja, dat is een beetje lastig uit te leggen... Ik werk voor een reïntegratiebureau, maar ik begeleid zelf geen mensen naar (ander) werk. In 2005 heb ik voor mijn werkgever naar aanleiding van de liberalisering van de Arbowet arbodienstverlening als een nieuwe productgroep opgestart. Heel leuk om te doen: Het bepalen van je doelgroep, wat zijn je usp's, welke tarieven hanteer je, hoe ga je potentiële klanten benaderen...? Toen ik vorig jaar met vakantie ging begon de arbodienst lekker te draaien, het productenpakket was klaar en het was nu dus zaak om het aantal klanten uit te bouwen. Maar nu heeft mijn baas mij gevraagd of ik zoiets nog een keer wil doen, hij wil namelijk zelf een uitzendbureau c.q. payrollbedrijf gaan opstarten. Ik heb hier hartstikke veel zin in, alleen viel mijn terugkomst samen met zijn vakantie (en die van de collega die dit samen met mij gaat doen)... Ik moet me dus even twee weekjes met andere dingen bezig houden, maar de reïntegratieconsulenten kan ik weinig van dienst zijn en mijn arbodienst-collega is dus ziek...

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik ben ook weer terug van weg geweest en heb mij net door de 234 mailtjes gewosteld en ben u lekker voor het forum gaan zitten al moet ik hier ook 28 blaszijdes lezen om te kijken of ik belangrijke dingenhebgemist.
    We hebbenhet fantastisch gehad en het was daar zo leuk dat we er nog een weekend aan geplakt hebben vandaar dat we pas vandaag terug zijn gekomen.
    Mooi huisje (ze zijn nog aan het renoveren) en mooi park al wel een beetje achterstallig onderhoud maar daar zijn ze mee bezig.
    W e hebben het heerlijk gehad mijn schhonouders igngen een dag eerder weg dus maandag avond dus nog een week met z'n 3'en gehad.
    om 4 juli kwamtand 1 door bij kailynn en 6 juli nr. 2 dus dat hebben we ook gehad.
    zo ik zal eens kijken of ik op jullie kan reageren:

Bianca wat erg dat Michiel drager is van cf hopelijk draag jij het niet.
    goede foto met eva samenwat een verschil tussen die 2!

kailynn is soms ook wat eenkenig toen mijn ouderna 7 weken weer zag moest ze effe wennen.
    hierwordt over het algemeen maatje 62 gedragen maar soms ook nog maatje 56 broek of 68 kan soms ook al.
    kailynn is nu ook tegenwoordig om 7.30 wakken en na de fles en effe spelen slaapt ze nog een uur.
    kailynn haar eetschema ziet er nu zo uit:

7:30 - fles 210/7
    10.00 - 200 gr. fruithap
    12.30 - boterham met boter
    14.00 - fles 210/7
    tussendoor diksap en evt. koek
    17.30/18.00 - 200 gram warm
    20.00 - 210/7 met nutrix

wij hebben ook geen tripp trap stoel, wij hebben er 1 van topmark (nijntje) die je ook naar beneden aan de salon tafel kan zetten en kan kantelen enzo.

lees iets over een foto shoot ook voor mij leuk als het in combi is met een meeting want anders is het te ver weg.

saar: ik heb veel aan je gedacht op vkantie omdat we zo dicht bij jou in de buurt waren overal zal ik retie op de borden staan en war een mooi foto's van liene. mooie kamer hebben jullie ervan gemaakt.

Wat een mooie foto's stonden er tussen al die bladzijdens.

vales wat een naar bericht over wessel en zijn hartje sterkte!

Irma: jammer dat je niet zwanger bent.

noralien beterschap!

otje: gelukkig heb jij ook een leuke vakantie gehad.

lies mijn man heeft ook ruim 6 weken vakantie maar kailynn gaat ook gewoon naar het kdv omdat het weer veel te veel wennen is.

Molly, ik heb 6 weken na mijn ks een spiraal laten plaatsen en 14 dagen terug hadik voor het eersteen beetje (oud) bloed verlies.

zo ik heb geloof ik alles door gespit!

I am back!
    Het is nu wel een lang bericht geworden!
    zal later foto's plaatsten!

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    jannet: wij zijn naar de kempse mereen geweest erg leuk!
    ruime huisjes wij hadden en 6 cofortvilla.
    je kon er van alles doen (bowlen, midget golf, zwemmen, tafeltennis, badminton, squass, therme, sauna, fitnes, drinken, eten, ruime winkel) (minimaal qua aanbod) het was een heel groot park 2000 huizen wij zaten gelukkig vrij voorin vlak bij de plazza as je van achter zit moet je wel een fiets hebben.

wij zijn ook naar mol en balen geweest de abdij bij postel, en de olmse zoo, we hebben ook veel op het park gedaan en om de dag wezen zwemmen wat kailynn ook geweldig vond in de ik en mama band van nijnje zij hing er in en ik kon er ook in hangen aan de andere kant.
    je kan er zeker heel mooi lopen en fietsen 3000 km fietsroutes zijn er en op het park is er ook een heel groot meer.

wij hebben het erg naar ons zin gehad anders hadden we er niet nog een weekend aan vast geplakt.

16. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Welkom terug Cynthia! Fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben.

Noortje. Hoe is het nou met je? Ben je weer helemaal opgeknapt?

Eve, ik ga Rick ook geen pap geven hoor, hij krijgt nu zo af en toe een koekje en daar hapt hij al heel goed vanaf, ik wil dus meteen aan het brood gaan. Alleen wacht ik daar nog wel ff mee, eerst ff wennen aan al dat andere voedsel voor hem...

Lola, lijkt me ook geen lekker begin zo`n dag, wel heel fijn dat het met Jasmijn zo goed ging op het kinderdagverblijf. Hoelaat haal je er weer op?

Ik ga nu nog ff kolven en dan ook weer naar huis...

Morgen examen, heb een aantal proefexames gedaan en die deed ik best wel goed... We zullen zien morgen.

Irma.

17. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben erg aan het genieten van mijn dagje zonder Thijs. Vanmorgen naar Ikea geweest, daarna het huis schoongemaakt en nu even achter de computer een beetje relaxen voor ik hem zo weer op ga halen.

Irma: succes met je rijexamen. Ik hoop dat je het haalt. Ikzelf heb mijn rijbewijs niet en baal daar af en toe enorm van (zoals vandaag, als ik er 1,5 uur over doe om bij Ikea te komen terwijl ik er in een kwartier zou kunnen zijn....)

Cynthia: fijn dat je vakantie zo leuk was!

Noralien: Thijs heeft ook een paar weken geleden veel gehuild. Voor mijn gevoel omdat hij dingen wil, maar nog niet kan. Zou dat bij Jikke niet zo kunnen zijn?

Lola, fijn dat het goed gaat op het KDV! Je baan klinkt leuk. Ik ben zelf stiekem een beetje aan het rondkijken voor iets anders. Al ben ik zo in de vakantie opeens wel weer heel tevreden met mijn huidige werk....

Ik ben nog steeds een beetje aan het puzzelen met de schema's. Ik zag opeens dat het schema van Molly maar 3 flessen meer heeft. Dat is wel een grote stap, in een keer van 5 naar 3....

Lies

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben ook nog maar 3 flessen maar kailynn eet een boterham!

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    wij hebben ook nog maar 3 flessen en 2 potten van 200 gr en een liga door de fruit en een liga zo en rijstwafel of een korst brood.

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het gaat hard hier.

lola fijn dat het goed ging.

eve, dat kleertjes verhaal is heel herkenbaar. ik heb nu echt het gevoel dat ik meer in de kast heb dan dat die ooit aan kan. soms vind ik het zo zonde. ik heb me ook echt voorgenomen niets meer te kopen :oops:

debbie, ik ben niet zo van de tattoos, en als ik zou moeten kiezen dan vind ik de tribaldingen mooi. maar je moet wel doen wat je zelf mooi vind, ik had het idee dat je dat een mooie vond, het valt me soms op dat als mensen iets anders vinden dat je je makkelijk laat beinvloeden. maar ik vind zeker bij zoiets als een tatoeage, gaat het erom wat je zelf wilt en zelf mooi vind. je hebt het je hele leven op je lichaam staan. succes met kiezen

lianne ik ben benieuwd hoe die van jou eruit ziet. wat een onweer net he?
    het weer sloeg hier ineens om.

irma succes met je rijexamen!

lies lekker een dagje alleen op stap

cynthia, welkom terug, goed te horen dat je het leuk hebt gehad.

lola je baan klinkt leuk. moet alleen zeggen dat wij erg vervelende ervaringen hebben gehad met reintegratie bureaus. 3x waarvan de een nog erger was dan de ander. jij zal vast bij een goede werken

nou ikga weer aan het eten beginnen.

Deel Deze Pagina