En we hebben van vrienden en van mijn zus en haar vriendin een hele mooie foto op linnen gekregen. De foto heb ik een tijdje geleden zelf gemaakt. Zo lief van ze.
Er is idd weer behoorlijk veel gekletst vandaag Was vandaag een uur te laat op m'n werk. Reden: stroomstoring door blikseminslag. Onze lift deed het niet. Kon daardoor m'n fiets niet beneden krijgen. En de trams waren ook uitgevallen. Ik naar de bushalte gelopen. Duurde ook erg lang. Ineens zie ik de tram weer dus naar halte gehold. Zit nog geen 5 minuten in de tram knalt ie met een rotvaart op een stilstaand busje. Tja, ik hoop dat dat het wel was voor vandaag @Debbie: Weet nog niet welke dierentuin. Zal wel Blijdorp of Artis worden. Dat is het dichtsbij. @Janette: Fynn gaat eerst in bad, dan slaapzak aan en slapen. Voor z'n laatste fles haal ik hem slapend uit bed. De afgelopen 2 dagen is hij echter erg wakker 's avonds. Weet niet hoe dat ineens komt en hoop dat het tijdelijk is. Maar heb heb nu dus na de slaapzak meteen een fles gegeven. @Lola: Wat is Jasmijn een super makkelijke baby zeg! Ben echt blij dat het zo goed verlopen is. Lijkt wel of ze niks anders gewend is @Cynthia: Gezellig dat je er weer bent! En ook met zulke positieve berichten en lieve foto's. Leuk om te horen en te zien. @Irma: Succes morgen! Hoe laat moet je? @Lies: Lekker zo'n dagje voor jezelf @Duckie: Ik miste je al! Wel balen dat Demi slecht eet. Komt ze wel goed aan? Als dat zo is moet je misschien gewoon even stoppen met eten geven en het na een week ofzo weer proberen. Misschien is ze er net nog niet aan toe. Heb ook wel es gelezen dat je het eten kunt mengen met opvolgmelk. Dan wordt de smaak wat vertrouwder. En wellicht helpt het om haar met het lepeltje te laten spelen zodat ze daar aan went. Of vliegtuigje spelen met het lepeltje? Die foto op linnen is erg mooi! En sterkte met het vinden van je draai. Fynn heeft vanavond een pakje Nutrilon Goedenacht op. Hij vond het erg lekker en viel meteen in slaap
Cynthia, welcome back Leuk te lezen dat jullie vakantie zo goed bevallen is. Mooie foto's van Kailynn. Toevallig dat Kailynn ook op vakantie haar eerste tandjes heeft gekregen. Lynn kreeg ook haar eerste 2 tandjes in Frankrijk Irma, veel succes morgen...zal voor je duimen. Lola, gelukkig dat het zo goed is gegaan met Jasmijn op het kdv. Leuke foto's. Otje, ziet er leuk uit zeg dat campingbed. Pfft, Karin, dat was maar een kort nachtje vannacht Hopelijk slaapt Nick vannacht wat langer door. Duckie, Lynn eet sinds een week of 2 ook heel slecht haar groente-en fruithap. Fruit gaat op zich nog wel, met name verse banaan met liga eet ze wel goed. Maar wat betreft de groentehap, ik mag blij zijn dat ze een kwart potje (van 200 ml) leeg eet. En een paar weken terug at ze zeker 3/4 potje leeg. Ze draait ook steeds haar hoofd weg of stopt haar handje in haar mond. Als ik met de lepel bij haar mond komt, blijft deze dicht. Dan probeer ik haar aan het lachen te maken en als haar mond dan open gaat, pers ik 't eten erin Leuke foto's trouwens! Janette, wij doen Lynn voor haar laatste voeding haar pyjama aan en ook een schone luier, zodat ze na de fles meteen kan gaan slapen. Badderen doen wij 's ochtends. Eve, dat schoot niet echt op vanochtend...hopelijk ben je vrijdag vrij, dan is het de 13e Had er vanavond ff de pest in. Ik zou gaan werken, samen met een collega om clienten en zorgafspraken in ons computersysteem te zetten. Zij werkt nog in excel, maar dat moet omgezet worden. We hadden om 18.30 uur afgesproken. Belde ze om 17.30 uur dat ze pas om 19.00 uur kon. Dus ik stond om 19.00 uur op mijn werk, kwam ze pas om 19.30 uur en had ze haar zoontje bij. Dat geeft in principe niet, maar ik wist toen al dat ze het niet laat wilde maken, terwijl ik flink door wilde werken. Kreeg ze eerst nog een paar telefoontjes Kon ze vervolgens niet in het systeem, terwijl ik haar een paar weken geleden al gevraagd had of ze toestemming van de servicedesk had gehad voor dat programma. Toen was het inmiddels al 20.00 uur en om 21.00 uur ging ze naar huis toe. En het ergste is, ik kan dit niet zonder haar, want zij weet de zorgafspraken van die clienten. Nu proberen we het morgenavond opnieuw en waarschijnlijk vrijdagavond. Daar ben ik niet blij mee, want dat betekent dat ik deze week elke dag op mijn werk ben, maar ja, 't moet af aangezien ze volgende week vakantie heeft. Ga nog ff lekker lezen in bed. Welterusten iedereen.
nou over eten gesproken, vandaag voor het eerst voor meneertje gekookt, aardappel met broccoli. eerste happen ging nog wel, maar toen de ergste honger gestild was, werd er een heel vies gezicht getrokken, en met volle mond brrrrrr..... 3x raden waar de broccoli allemaal zat. duckie, ik zou het gewoon blijven aanbieden, of wat mischien helpt en wat saar en lianne ook doen, de rhapley methode. dan geef je gewoon wat stukjes eten zodat het meer op de eigen manier gaat. en wat met de lepel laten spelen mischien, zodat ze spelenderwijs aan de lepel in d`r mond kan wennen. lola wat leuk die fotos, je kan zien dat ze het naar dr zin heeft. jeetje eve, jij hebt je dagje wel gehad zeg. bianca dat klinkt lekker, ik zou daar ook de pest over in hebben. ik snap dat het moet, maar als ikhet zo lees dan kan het ook anders. trouwens duckie, ik vind de fotos prachtig, en het linnen doek is zeker heeel mooi!
ik reageer vanmiddag wel ff uitgebreid op iedereen... heb net wel weer 2 pagina's gelezen.... maar ik ga kids ff in kleren werken ga met een half uurtje weg richting ziekenhuis met me kids... word een drukke ochtend... en ga daarna nog ff shoppen... dus zal eind van middag worden..... 9 uur oogarts jordy {linkeroog blijft staan} 9.30 kinderarts ruth {voor al dat spugen} 10.15 kinderarts jordy {voor peuterdiarree} laters..............
Gnessy heel veel suc6 vanmorgen en irma we duimen voor je [-o< o eve wat zou jij gebaalt hebben zeg...... ik wil dus nu een bord pap gaan geven met de laatse voeding..die heeft Teun dus om half 7 en als hij niet meer moet nog wat van een fles....en ja dan lijkt me, ivm knoeien, het niet goed om zijn pyama al aan te trekken..... Ben blij dat Cynthia een hele leuke vakantie heeft gehad want dan zullen wij het in september ook wel hebben...want we gaan naar het zelfde park toe wil eigenlijk ook wel babyzwemmen, maar het is hier op van die vroege tijden half 9 og 9 uur op zaterdag en zondag morgen...pffff dan rusten we net nog uit van de hele week rennen en vliegen en wil het weekend dus rustig houden...dan maar ff verder naar andere zwembaden in de buurt kijken want ja nu gaan we ook eigenlijk niet zwemmen.... leuke foto's allemaal weer ga Teun ff in bed leggen en dan me zelf maar in de kleren hijsen...hoop dat het weer zo blijft zoals het nu is dan word het een mooie dag...zonnetje schijnt namelijk NOORTJE BEDANKT =D> heb een nieuwe avater
Zo mijn verjaardag zit er weer op. Ik kan er niets aan doen, maar ik heb een ontevreden gevoel. Ik dacht dat ik hier wat "vriendinnen" had opgebouwd, maar als ik zo alle pagina's terug lees, zijn er in totaal drie die mij gefeliciteerd hebben met mijn verjaardag. Dan krijg ik toch het gevoel dat ik niet serieus genomen word op dit forum en heb ik niet zoveel zin meer om nog serieus alle pagina's elke keer door te worstelen en reageren en te vertellen hoe het met Mika gaat. Ligt het misschien aan mij? Dan hoor ik dat graag! Als het voor mij geen zin heeft te reageren op dit forum, dan besteed ik mijn kostbare tijd liever aan andere dingen. Zo dat is er uit. Ga van het mooie weer genieten, net als afgelopen dagen klopt er hier weer helemaal niets van de voorspellingen. Het regent amper en het weer is geweldig! Groetjes Suusje
Zo zo, Nog ff voor ik ga voor mijn theorie, ik heb geloof ik best wel goed geleerd maar ja dat zegt helemaal niets hé, we zullen zien... Janette, had je mijn PB nog gekregen? En wat betreft het babyzwemmen, wij staan hiet ook al ruim een half jaar op de wachtlijst, we zijn nu zelf maar gaan zwemmen op de vrijdag middag, met een clubje van zwangerschapszwemmen... Heel gezellig en toch lekker met de beebs in het water aan het tutten. Hahaha, Noura, dat doet Rick ook sinds een paar dagen Prrrttt en overal eten. De grootste lol heeft ie dan, en wij ook wel hoor... Karin, vannacht wat beter geslapen? Cynthia, mooie foto`s hoor! lekker dat het zo fijn was... Duckie, leuke foto op canvas! Ik heb van Rick ook zo`n mooie! Staat in mijn album... Nou meiden ik moet gaan, om 10.30 heb ik het examen... Doegie tot straks... Irma.
Suusje....... ik zeg SORRY tegen je....... wist niet dat je jarig was en ik heb de laatse dagen het forum vluchtig gelezen en hier en daar vlug gereageerd dus heb over de melding van de andere heen gelezen........het is dat ik je mail adres niet heb anders had ik je via het kaartenhuis ff ene liefe kaart gezonden....... maar als nog van harte gefeliciteerd een een dikke knuffel van Teun hoop dta ik je dag zo wat beter kan maken? al schijnt het zonnetje vandaag speciaal voor jou!
Duckie: ik meng ook wel eens een beetje rijstebloem (en wat melk) door het eten als Thijs een smaakje nog wat te heftig vind. Dat kun je ook proberen
Suusje ook ik zeg SORRY meis, ik wist ook niet dat je jarig was. Ik heb dan ook het forum niet echt gelezen eigenlijk, ik heb snel snel hier en daar wat gelezen en maar op een aantal dingen gereageerd eigenlijk. Maar meis als nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, hele dikke kus en knuffel van mij en Thijmen. Heb je het ook gevierd? Heb je ook cadeautjes gehad, zoja wat heb je allemaal gehad? Nogmaals mijn excuses dat ik je niet eerder heb gefeliciteerd, ik snap hoe je je hier over moet voelen meis. Hopelijk kunnen we je toch nog wat vrolijker en weer tevredener maken door je als nog allemaal te feliciteren, want ik begrijp heel goed wat je bedoeld meis. En natuurlijk zijn we allemaal jou vriendinnen, alleen volgens mij hebben we het allemaal ook een beetje druk met de vakanties en de kindjes ha ha
Suusje ik zelf ben trouwens 26 juli jarig, zelf zou ik het ook niet leuk vinden hoor als mensen je vergeten te feliciteren. Hierdoor begrijp ik het ook heel goed juist hoe jij je moet voelen, maar geloof meis je wordt echt wel sirieus genomen hoor.
hallo allemaal, ik heb even alles vluchtig doorgelezen. Ik was nl gisteren ziek. Pff, ineens zo... zondagavond kregen we vrienden op bezoek en tegen 12u geingen ze door. Vanaf 11u is mijn keel beginnen zeer doen en toen ik 's morgens wakker werd had ik 38.4 en hoofdpijn en keelpijn. Dus is mijn man thuis gebleven om voor Liene te zorgen en heb ik een dagje op de zetel gelegen. Wel jammer, want mijn zusje (ze is 13) kwam 's namiddags lang. Mijn ouders gaan een weekje op vakantie en ze gaat mee. Maar natuurlijk moest en zou ze Liene nog zien voor ze vertrok. Ze is dan met Liene gaan wandelen en heeft dan met mij een film gezien. Hoop wel dat ze zich niet te hard heeft verveeld. Vandaag gaat het weer beter, nog wel wat moe en wat keel) en hoofdpijn, maar ik kan weer uit de voeten. Zondag zijn we dan gaan babyzwemmen. Erg leuk. Ik heb er geen foto's genomen, maar ga het volgende keer doen. Leuke foto's weer allemaal. Cynthia, geweldig dat je op je vakantie zo veel aan me denkt . En leuk dat je je zo geamuseerd hebt. Suusje, spijtig dat je je zo voelt. Ik vergeet niemand bewust, maar soms lees ik nogal wat snel door de berichten (lees ik bijvoorbeeld alleen waar ik mijn naam zie staan) en dan mis ik zoiets wel eens. Sorry! Ik hoop dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad. Speciaal voor jou, nog eens een superdikke proficiat met je verjaardag! Debby, ik ben ook niet voor de kleurentattoos. Ik heb er zelf ook twee, gewoon zwarte. Maar je moet idd doen wat je zelf leuk vind. Jij moet er de rest van je leven mee verder. Wat betreft de tattoos, ik heb dat ook dat mensen raar reageren als ze ze zien. Een staat op mijn rug en een op mijn buik, dus ze zijn niet vaak zichtbaar. Tattoos hebben, is toch nog iets wat je direct een stempel geeft. Dat vind ik wel jammer. Voor de rest ben ik weer veel vergeten. Hier is het wel spannend wat betreft zwanger worden. Volgens mij mocht ik van fertility friend eergisteren testen (maar ik begrijp het programma nog niet volledig, dus kan missen). Volgens de regel dat je je mesntruatie 14 dagen na je ei hebt, mag ik vandaag testen. En volgens een cyclus van 28d, dus de 15de. Maar ik wacht nog wel wat. De druk om te testen is er niet zo. Met Liene had ik al zeker eergisteren getest. 't Is ook zo dat je niet zo op je temperatuur kan verder gaan door de bv. Saartje
@Duckie: Ik denk dat je van het eten het beste geen strijd kunt maken en het lepeltje even moet laten voor wat het is. Misschien lukt het over een paar weken wel! Demi geniet ook volop van het babyzwemmen zo te zien... @Bianca: Tja, van sommige collega's moet je het (niet!) hebben... @Suusje: Nee, dat ligt niet aan jou, ik denk dat iedereen dat gevoel wel eens heeft (ik ook...) Ik weet bijvoorbeeld van mijzelf dat wanneer ik op een dag vaker op het forum kom (en dus niet zoveel hoef bij te lezen) ik aandachtiger lees en uitgebreider reageer. Ben ik een paar dagen niet geweest, dan lees ik snel door de pagina's heen (en lees dus maar de helft en reageer dus ook maar voor de helft... ) Ik zou het jammer vinden wanneer je om deze reden niet meer komt, maar ik herken je gevoel soms wel... @Saar: Spannend...!
Suusje: Van mij ook sorry en alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik denk echt niet dat mensen je hier bewust niet gefeliciteerd hebben maar door alle drukte misschien een beetje vergeten zijn.
suusje: SSOORRRRYY ik heb gisteren 26 bladzijdes doorgelezen na de vakantie en op den duur na 2 ruim uur lezen gaat er veel vluchtig langs je! ik wil zeker niet vergeten! als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik kom net van de ha af want ik heb een rare plek achter mijn oor en dat wil niet weg, nu moet ik weer naar rotterdam naar erasmus mc omdat het erg lijkt op mijn handen (eczeem)e n er zit nog een kloof bij ook. ik net gebeld naar rotterdam nou ik kan 16 oktober bij mij arts terecht. ik vindt het echt aso dit, ruim 3 maanden wachten nou mijn man zei net dan licht je oor er misschien al wel af. ze zou kijken of ze kon vervroegen. ze zei zal ik je niet eerder bij een andere arts laten komen nou dat hoeft niet want die weet mijn dossier van 5 jaar niet. ik baal er zo van echt! lianne: mooi foto's op dat cancvas doek. duckie maak geen strijd van eten want anders heb je kans dat demi helemaal niet meer wil! Bianca balen dat je zo'n collega hebt, die de kantjes er van af loopt terwijl jij je wel wil inzetten. saar spannend hoor.... we horen er graag van.
Wat een heerlijk weer @Bianca: Balen dat je hele avond dus eigenlijk voor niks was. Had je iets veel leukers kunnen doen. Hopelijk wordt het toch nog snel afgehandeld. @Noura: De wipstoel is hier inmiddels ook gespikkeld geworden. Origineel design @Gnessy: Hoe was het bij alle artsen? @Suusje: Snap dat je het vervelend vindt maar is deze reactie niet een beetje overdreven? Ik bedoel: we hebben waarschijnlijk allemaal wel es dat we het vervelend vinden dat we geen reactie krijgen op iets wat voor jezelf belangrijk is. Heb ik ook wel es. Tja, en voor jou is je verjaardag belangrijk (dat heb ik dan bijv weer niet) en voor de ander is een andere gebeurtenis belangrijk. Denk dat het moeilijk is om iedereen tevreden te stellen. En het heeft echt niks te maken met niet serieus nemen hoor. Dus lekker blijven vertellen hoe het met Mika en met jou gaat want ik lees het in ieder geval graag @Irma: En....? @Saar: Wij zijn wel de eersten die het horen toch? Fynn heeft er echt een hekel aan als ik z'n gezicht was en/of neus schoonmaak. Het wordt steeds erger. Hij schreeuwt dan echt moord en brand. Doen jullie beebs dat ook? Verder heeft Fynn sinds hij bijvoeding krijgt 4 poepluiers per dag. Is dat normaal? Hoop dat het op een gegeven moment wel minder wordt En wat ik gisteren zag: een baby van ongeveer 6 weken rechtop in een hele simpele buggy Ze zat er echt bij als een pop. Had er bijna wat van gezegd. Maar die moeder zag er niet uit alsof je er ruzie mee moest krijgen. Bovendien liep ze zwaar te roken en boog dan af en toe naar voren in de buggy om die baby weer recht te zetten waarbij ze dus zo alle rook het gezichtje in blies. Bah, sommige mensen... p.s. hoe zit het trouwens met de foto's van de meeting? Volgende keer maar weer m'n eigen toestel meenemen...of klink ik nu erg onaardig?
natuurlijk horen jullie het als eerste. We hebben zelfs besloten dat we een nieuwe zwangerschap pas tegen de buitenwereld vertellen na 12 weken. En ik moet tot dan toch ergens mijn hart kunnen luchten. Ik heb zwangerschapstesten besteld en ik kreeg gisteren een mailt dat ze binnen '2 tot 4 dagen geleverd zullen worden'. Dus dat is ten laatste vrijdag. Wanneer ik ze heb, ga ik de volgende dag testen met ochtenurine, dus dat is ten laatste zaterdagmorgen.