December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    saar spannend!

eve: ik vroeg me vanmorgen ook het zelfde af hoor over de foto's.

ga gauw eten en dan kailynn naar het kdv brengen.

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Suusje ook ik heb je over het hoofd gezien :oops: sorry dus nog Gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik moet zeggen dat ik je gevoel heel goed begrijp en het niet overdreven vind,hoe vaak ik wel niet heb gedacht ik kom hier niet meer is niet meer te tellen.
    En dat is niet zo omdat ik de meiden niet leuk vind maar omdat ik heel vaak het gevoel heb of ik niet gelezen word en dat vind ik echt niet leuk.
    En ik begrijp ook dat je er soms geen zin in hebt op al die pagina's terug te lezen maar als ik een berichtje achter elkaar typ en dan nog niks krijg dan denk ik nou laat maar net zoals met die foto's bijv.

@Suusje jij bent de enige die heb gevraagt hoe het gaat met de b 12 prikken en niemand heeft er op gereageerd dat ik er even niet was omdat ik me zo klote voel.

3. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Meiden ik ben geslaagd! ik had 2 foutjes dus... Ben best een beetje trots op mezelf!

Wat betreft het reageren, of beter gezegd het niet reageren op elkaar ik hoop niet dat we elkaar nu gaan verwijten dat er niet voldoende op elkaar gereageerd word want dat zou ik jammer vinden. Eerlijk gezegd was ik gisteren heel druk met mezelf en mijn examen dat ik zeker wel gelezen heb dat je jarig was Suusje alleen heb ik het gewoon vergeten neer te zetten en dat was zeker geen onwil, en interesse in de spuiten van Vales heb ik ook wel ik weet alleen niet goed hoe ik op één en ander moet reageren... Is niet goed om het dan maar helemaal niet te doen maar goed zo ben ik dan. Het is in ieder geval niet de bedoeling en ik vind het alleen maar geweldig dat wij hier met elkaar zoveel lief en leed kunnen delen. Dus ik hoop dat we dat gewoon blijven doen zonder het elkaar kwalijk te nemen als het niet helemaal loopt zoals je graag zou willen.

Groetjes Irma.

4. keizerin

@Irma Gefeliciteerd :D en heel netjes hoor 2 foutjes maar.

En ik verwijt ook niemand want zoals ik al zei snap ik dat je weleens wat over het hoofd ziet maar toch is het heel vervelend dat er op een berichtje wat boven of onder je staat wel word gereageerd en op mij dan bijv niet.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Irma: Way to go girl =D>

6. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Irma van harte gefeliciteerd met je Examen meis, netjes hoor maar 2 foutjes.

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    vales, ken het gevoel wel
    irma gefeliciteerd

8. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Ja Vales precies daarom ook... Ik snap je heel goed en ik denk ook juist dat iedereen dit herkent...
    Daarom is het ook goed dat het zo nu en dan wel op tafel komt en dat we er niet mee blijven zitten!

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ach, ik heb net ook 2 vragen gesteld waar nog niet op wordt gereageerd...ik denk dan maar zo: Waarschijnlijk weet niemand een zinnig antwoord. Volgende keer beter. En zolang we wel op echt belangrijke dingen blijven reageren vind ik het prima. We moeten elkaar nu ook geen schuldgevoel gaan aan praten omtrent het wel of niet reageren. Dan is de spontaniteit snel verdwenen, denk ik.

10. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Suusje, alsnog gefeliciteerd, natuurlijk doe ik dat niet express vergeten jo :({|= h!

Inderdaad regelmatig vluchtig lezen, en dan mis je dingen...

Noortje, mag ik je ook een pb stuen om te vragen hoe het werkt met het kleine fototje?
    Mij lukt het ook niet.

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Eve een kind van 6 weken ongeveer rechtop in een buggy? Dat meen je niet, dat kan toch nooit goed wezen. Ik ben zelf trouwens ook weer begonnen met roken, natuurlijk weet ik heel erg fout. Maar roken waar Thijmen bij in de buurt is doe ik niet, en in huis roken doe ik al helemaal niet. Echt sommige mensen bluh!, arme kindje

Thijmen houd er trouwens ook niet van hoor als je aan ze neusje zit, hij wordt dan echt helemaal hystirisch en begint echt te krijsen. Ik denk dat dit ook komt misschien omdat hij heel vaak verkouden is, nu is hij ook al weer verkouden namelijk. Misschien is hierdoor hun neusje wat meer gevoelig of pijnlijker geworden, ik zou anders ook niet weten waarom ze dit doen.

Thijmen heeft trouwens de laatste paar dagen ook steeds 3 a 5 poepluiers op een dag, misschien wel een periode haha. Ik dacht zelf dat het met het krijgen van ze hoektandjes te maken heeft, maar of dat zo is weet ik niet eigenlijk.

12. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Agnes meis ben je al terug uit het ziekenhuis? Hoe was het en hoe is het afgelopen?

13. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Eve, Rick vind het ook heel vervelend wanneer je aan zijn neus en/of gezichtje komt met schoonmaken, hij vind het wel prima als zijn gezicht onder de douche komt waardoor ik hem daar lekker kan wassen. De snot komt dan ook zijn neusje uitlopen dus dat scheelt... Verder heeft Rick al vanaf het begin af aan al meerdere poepbroeken op een dag, voor mij dus niets nieuws, alleen dat de poep nu niet zo dun meer is als eerst.

En wat erg zeg zo`n klein baby`tje in een buggy...

Cynthia, belachelijk dat je zolang moet wachten voor een afspraak zeg, kan je er niets aan doen?

Ik ga zo aan het werk, heb late dienst...

Doegie Irma.

14. keizerin

@Eve ik vind een vraag wel wat anders dan een persoonlijk iets wat je verteld maarja oke de boodschap is wel duidelijk zo laten we weer verder gaan :D
    Ik had je verhaal nog niet verder gelezen want ik wilde even alleen over Suusje reageren omdat ik het heel erg herken ;)
    Wessel heeft ook sinds hij bijvoeding krijgt meer poepluiers,eerst was het er altijd 1 of sloeg soms een dagje over nu zijn het er vaak 2 soms 3 en ook ik hoop dat dat minder gaat worden.
    Over de meeting ja ik weet het niet ik zou graag bij keppe die foto's willen doen maar ik geloof dat de meeste het niet zo zien zitten.

@Slingding nou lekker dat het 3 maanden duurt voordat je er heen mag :(
    Ik had dat met Wessel dus ook de dokter heeft gebeld omdat hij wil dat Wessel zo snel mogelijk nagekeken word,wilde ze me 1 augustus laten komen en daar was de dokter het dus echt niet mee eens en is het gelukkig 19 juli geworden.
    Kan jij de dokter niet laten bellen voor je?

@Duckie wat een mooie foto zeg op het linnendoek.

@Otje ik heb Wessel net de bambixpap gegeven en hij vond het wel heel erg lekker :D
    Hoeveel maak jij en hoeveel eet Koen ongeveer op?

Nou ik ruik opeens een lekker luchtje hier :( dus ik ga Wessel even verschonen.

15. @Slingding: Wat vervelend dat je eczeem nu weer op een nieuwe plek de kop opsteekt. Ik vind drie maanden wachten ook erg lang...

@Eve: Jij bent wel ongeduldig hoor... ;) ;) Ik lees je vragen nu pas en wil er graag op reageren: Jasmijn houdt er ook niet van als haar gezicht wordt schoongemaakt. Wanneer het haar té lang duurt, gaat ze ook piepen. En net zoals Rick vindt ze water op haar gezicht onder de douche of in het zwembad helemaal niet erg.
    En wat de poepluiers betreft: Jasmijn heeft ook vaker een poepluier sinds ze bijvoeding krijgt (soms wel 3 op een dag en eerder maar eentje in de 2 dagen...) Ik heb er echter niet veel aandacht aan besteed en aangenomen dat dit wel normaal zou zijn. De ene poepluier bevat ook de dunne gebruikelijke poep en de andere een echte keutel. Heel grappig, het is iedere keer weer een verrassing wat er in die luier zit...

@Saar: Waarom koop je de testen niet gewoon in de winkel, hoef je niet zo lang te wachten?

@Vales: Maar hebben we niet heel erg met jou meegeleefd toen Elize werd geboren en alles wat daarna gebeurde? Ik ben het met Irma eens dat we nu niet op alle slakken zout moeten gaan leggen. Zoals ik in mijn vorige reactie al schreef: ik deel jullie gevoel ook wel eens, maar denk dan: volgende keer beter... Dat is voor mij nooit een reden geweest om minder vaak langs te komen!

@Irma: Gefeliciteerd!

Zo was ik laatst met een vriendin in de stad. We wilden bij een babywinkel naar binnen en de vrouw (zo te zien de oma van het kindje) die voor ons naar binnen wilde, liet de kinderwagen buiten staan (!?) en ging zelf uitgebreid binnen tussen de kleertjes neuzen. Op een gegeven moment heb ik er wat gezegd, maar ze liet de wagen toch gewoon buiten staan. Nu moet ik er wel bij zeggen dat die vrouw eruit zag alsof ze ze niet allemaal op een rijtje had...
    En ik heb eens een stel in een snackbar gezien met een babietje van niet meer dan twee weken (!) oud. Dat kindje zat rechtop op schoot met het hoofdje helemaal geknikt. Ik moest me toen heel erg beheersen om daar niets van te zeggen (die ouders zagen er nogal aso uit...) En dat die snackbar blauw stond van de rook (de beide ouders rookten gezellig mee) hoef ik er denk ik niet bij te zeggen...

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Noura, haha, zie het helemaal voor me hoe Saf zijn broccoli uitspuugt :D
    Lynn had dus gisteren ook totaal geen zin in haar groentehap. Een volle lepel kwam op mijn broek terecht :( En toen ik net een hapje in haar mond had gekregen, moest ze niezen :rolleyes: Gelukkig kon ik nog net mijn hand voor haar mond doen, waardoor de schade beperkt is gebleven.

Gnessy, hoe was het in het ziekenhuis?

Irma, gefeliciteerd =D>

Gelukkig dat je je weer wat beter voelt Saar. Enne, wat betreft de testen, ik heb er hier ook nog liggen, maar als ik ze naar je op moet sturen, zullen ze wel langer onderweg zijn. Mijn schoonouders wonen ook in België en het duurt vaak 5 dagen eer de post er dan is vanuit Nederland. Maarre, veel succes en ik duim keihard voor je.

Cynthia, jemig zeg, 3 maanden wachttijd. Schiet niet echt op. Kan de huisarts niet iets voor je regelen? Soms gebeurt het weleens dat wanneer de huisarts belt, dat je dan eerder aan de beurt bent.

Eve, Lynns poepluiers variëren nogal. Soms 1 per dag, maar 4 per dag gebeurt hier ook hoor.
    Enne wat betreft het wassen van Lynns gezicht. Toen ze heel klein was, begon ze ook meteen te krijsen. Nu vindt ze het wel lekker, vooral als ze met haar mond het washandje te pakken krijgt.

Ben op internet aan het kijken naar vakantieparken, aangezien we in augustus nog een midweekje weg willen. We hebben 2 weken vakantie en kunnen ook op de camping terecht waar mijn ouders een stacaravan hebben (Cynthia, Wolphaartsdijk zal jou wel bekend in de oren klinken). Dat willen we ook wel doen, maar we willen ook nog ff ergens anders naartoe. Heb een leuk huisje gezien op Bospark Wolfsven in Mierlo. Misschien klinkt het iemand bekend in de oren en kan die mij wat informatie geven. Ik vind het er leuk uitzien. We willen mijn schoonouders meenemen, aangezien mijn schoonvader bij ons de buitenboel helemaal gaat schilderen, omdat wij geen schilder konden vinden die het dit jaar nog kon doen.

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    er word momenteel zoveel bijgeschreven dat ik de helft vergeet, of de namen erbij niet meer weet. ook lees ik wel eens snel bij, waardoor ik niet op alles reageer. ik trek het me ook niet zo aan.
    als je op alles reageren moet word het soms ook een heel lang verhaal, waar je net tijd voor moet hebben.

mijn mannetje ligt nu op zijn kleed dus tik ik ook ietwat gejaagd.
    suusje ik lees nu pas dat je jarig was, dus ook van mij sorry. mijn zoon was afgelopen weekend ook jarig, maar er word zoveel geschreven en zoveel verschillende onderwerpen dat niet overal op gereageerd kan worden. ik trek het me ook niet aan. want ik geloof dat iedereen echt begaan is met iedereen hier. en jij hoort ook echt bij ons cluppie hoor :)

saar wat spannend... van mij mag je testen hoor... ik wil het wel weten ;)

cynthia, vervelend zeg dat plekje

irma gefeliciteerd.

foei debbie, roken ;)

even, wat herkenbaar, hier dus hetzelfde! de poepluiers zijn niet te tellen sind de bijvoeding.
    nadeel is ook dat die nu kapotte billetjes heeft. ik doe er steeds een dikke laag creme op.

ik moet nu naar mijn ventje, die wil niet meer
    tot straks.

oh ja ,molly ik ga de stoel op de bus doen

18. keizerin

@Lola ja dat is zeker zo en dat vind ik ook heel erg lief maar de laatste tijd had ik soms weer het gevoel of ik tegen muren aan het praten was en toen kwam het bericht van Wessel en dan word er wel weer heel lief gereageerd :D en dat doet me ook echt wel goed :D
    Maar over dat ik even niet ben geweest omdat ik me helemaal niet goed voel is niks over gezegt alleen suusje heeft er wat over gezegt ik vind dat gewoon echt helemaal niet leuk maarja zo zie je maar dat sommige het niet erg vinden en sommige wel.

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    :oops: Was net helemaal gefrustreerd. Ik wilde weer een keer wat foto's van Lynn afdrukken op de printer, maar dat rotding werkt niet altijd wanneer ik dat wil :( Dus ik druk op printen en wat denk je....doet helemaal niks. Ik pissig natuurlijk, totdat....ik ontdekt dat ik het kabeltje van de laptop naar de printer niet had aangesloten :oops:
    Tja, dat komt ervan als je dus echt blond bent...

Ga nu weer gauw verder. Lynn ligt lekker te slapen.

20. hallo,

ik heb de testen via internet besteld, omdat ze daar veel goedkoper zijn. Echt voor het geld dat ik er in de winkel 1 heb, kan ik er wel 9 bestellen via internet incl verzendkosten. Dus dan is de keuze snel gemaakt. En zeker omdat ik met Liene wel 5 keer heb getest om te zien of het streepje duidelijker werd. :oops:

Nu ik het hier zo heb verteld, neemt de testdrang ook wel erg toe... :)

Bianca, ik kan me ook zo verschrikkelijk kwaad maken in de pc, printer, koffiezet, ... alles met een kabel aan dat niet luistert. Bedankt voor het voorstel van de testen, maar ik ga geduldig wachten.

Hier ook veel meer poepluiers sinds de bijvoeding, ook al eet Liene nog niet veel extra.

Ik kan me soms ook ergeren aan wat sommige ouders doen hoor. Dan heb ik zo'n medelijden met de kindjes in kwestie.

Ik ga naar Liene, ze huilt.

Saartje

Deel Deze Pagina