December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saar, heb je via sensitest besteld? Ikke wel, maar toen ik daar positief mee testte, heb ik toch ook voor de zekerheid 3 digitale van clearblue gekocht. Misschien raar, maar ook al was ik via de sensitest-test zwanger, ik geloofde het pas echt toen er digitaal 'zwanger stond...
    Ik vind het wel knap van je dat je afwacht tot de testen binnen zijn, was zelf niet zo geduldig.

2. nee, niet via sensitest, via een andere site. Maar ik weet niet of ik die hier mag vermelden omdat ze ook via deze site testen verkopen.

Ik kan me helemaal voorstellen dat je toch nog eens moet testen voor de zekerheid :) :). Ik kan me al helemaal inleven in dat gevoel.

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    :oops: :oops: heb ik ook verkeerde reclame gemaakt, die testen zijn ook niet via zwangerschapspagina :oops: :oops:

4. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Bianca; ik ben niet blond, maar zoiets zou mij ook kunnen overkomen hoor :D

@Eve en Lola: sommige mensen, zouden geen kinderen op mogen voeden :evil: . Afgelopen zondag was het hier braderie en voor ons huis stonden auto's van standhouders. Wij wilden een stukje gaan wandelen en hoorden ineens een hond blaffen. Bleek iemand zijn hond in de auto te hebben achtergelaten. Alleen de raam was een paar centimeter open. Ik zei tegen Jeroen, ik wacht een half uur en als de hond er dan nog in zit dan bel ik de politie. Gelukkig was de hond later weg.

@Debbie: Wie is agnes? :oops:

@irma: Gefeliciteerd!

@saar: spannend!

@Eve: hier eigenlijk altijd 1 of 2 poepluiers per dag. Maar ach...zoveel eet Demi ook niet van haar bijvoeding, dusssss...misschien dat het daar aan ligt :)

@Cynthia: 3 maanden :rolleyes: , wat lang zeg. Misschien heeft het inderdaad nog zin als je je huisarts even laat bellen. Vervelend zeg.

@Suusje: Ik vind (en ik denk iedereen wel) het hartstikke leuk dat je meeleest en hoor graag je verhalen over Mika. Maar er wordt hier door heel veel mensen gepost, waardoor er dingen wel eens door heen schieten. Voor mij geldt dan ook nog dat ik hier soms wat vaker ben en dan weer een paar dagen niet en dan wordt het teveel om alles door te lezen. Maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! :whistle:

Dank julli voor alle reactie en tips mbt het eten van Demi! Ik wil er zeker ook geen strijd van gaan maken, want dat werkt alleen maar averechts. Dus we stoppen nu gewoon als ze aangeeft dat ze niets wil en vertrouwen er maar op dat het beter wordt. Vrijdag krijg ik vakantie en dan ga ik misschien wel eens proberen of het voeden via de rapley methode wat is.

En voor wat betreft de foto's: Saskia heeft mijn adres en zou mij de foto's toezenden, zodat ik ze online kan zetten. Helaas heeft ze dat nog niet gedaan, dus ik wacht ook in spanning af, want ik ben zo benieuwd. Weet alleen dat zij en haar zus het heel druk hadden met de verhuizing. Zal haar anders wel even SMS'en. Hoop dat ze het alsnog snel kan doen.

Voor wat betreft de volgende meeting: Moeten we niet maar weer eens een datum prikken? In oktober? En weer op een zaterdag? Dan zouden we het 6, 13, 20 of 27 oktober kunnen doen. Wat mij betreft kiezen we voor een centrale locatie en koppelen we het niet aan een fotoshoot, want dat wordt volgens mij veels te veel. En Noord-Holland is ook wel ver voor de meesten.

5. Ik heb altijd de testen van het huismerk van de DM-drogist (nee, geen type-fout... is een drogisterijketen in Duitsland) gebruikt. Deze kosten iets meer dan €3,- per stuk. Ik heb een poosje IUI-behandelingen ondergaan en dan moet je (of mag je...) op de 12e dag bloed laten prikken om te zien of de inseminatie succes heeft gehad, maar na de verhuizing vond ik dat zo'n eind rijden en heb ik op de 14e dag zelf getest. Alleen... omdat het bij ons toch nooit iets was, vond ik de A-merk testen te duur. Achteraf is het natuurlijk wel jammer dat ik toen het dus wél raak bleek te zijn, dus ook zo'n goedkope test heb gebruikt. Op zich werkt-ie natuurlijk hetzelfde (met streepjes), maar hij ziet er zo simpel uit, gewoon een smal strookje karton. Gelukkig heb ik ook de test van Moeders voor Moeders bewaard...

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    pfff ben je een paar uur niet geweest en zijn er alweer 3 blz bij gekomen...
    dus ja eve nu kan ik reageren op je poepbroek en gezicht schoonmaken... :D nee het is ier 1 per dag en smorgens al;s meneer wakker word of het is er een dag niet.... 8) en zijn gezicht doe ik met van die snoetepoetsers..oke hij draait zijn gezicht weg maar ik veeg lekker door en zeg het er ook bij "zo nu eerst je handjes en mond ff schoonmaken"

spannend hoor saar......

o bianca je kan wel in een reclame.... ;)

Irma gefeliciteerd! en nu praktijk? want dit was toch teorie?...weet nog wel een goede examinator...me schoonvader!

onder tussen heb ik me curses maar weer uit de kast gehaald...ben ik juli 2004 mee begonnen maar ja toen kwam ik ook wijnand tegen en gaf ik me zelf weinig tijd er meer voor...en toen huis zoeken en vorig jaar zwanger had ik ook geen fut maar ik kan tot 2009 huiswerk in sturen dus dat scheelt.....toch maar afmaken.....

dus ik ga weer ff wat doen nu Teun ligt te slapen.....

7. Bianca, ik weet niet zeker of het niet mag hoor. Maar ik denk het maar.

Lola: Ja, zo'n stukje karton is natuurlijk niet zo leuk om te bewaren... maar een positieve test is een positieve test :).

Cynthia, rot dat je zolang moet wachten... Ik denk nu niet dat je oor eraf gaat vallen tegen dan :), maar leuk is iets anders.

8. Ik heb voor alle zaterdagen in oktober nog niets in de agenda staan. In september kan ik alleen de laatste zaterdag niet, dan zit ik in Lissabon. We moeten die meeting inderdaad maar snel plannen, hoe eerder we een datum en locatie hebben hoe meer mensen mee kunnen gaan! Ik denk dat ´s-Hertogenbosch / Utrecht redelijk centraal is...

9. De volgende keer doe ik er denk ik een dure test achteraan, heb ik vorig jaar niet bij nagedacht... :oops:

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    dan liever in de buurt van Utrecht dan den bosch voor mij.....
    mag ook in heiloo hoor......

eve jij had Finn pyamapapje gegeven toch? gaf je dat in de fles met de gewone speen erop of een papspeen...ik heb het nu ook gekocht en ook
    fruitflesje..opvolgmelk met een smaakje nu aardbei zou mij benieuwen of hij dat lust wil ik van de week proberen hij was nu zo moe dat ik de sumilac heb gegeven en naar bed heb gedaan....

Oja teun kruipt....alleen in zijn achteruit :( ik was zijn bed aan het doen en gelijk de wikkel hoog in bed...eindelijk ligt hij dus onder de hemel...en toen lag teun op de grond erbij en ja hoor op zijn armen en in de achteruit..... dus baby's van december die kruipen kom het ff aan Teun uitleggen hoe het moet.... :D

11. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Wat mij betreft liever Den Bosch ;) (sorry Janette).
    Lijkt me wel leuk om jullie allemaal eens te zien, maar vind het ook wel spannend, aangezien jullie elkaar al eerder gezien hebben en ik dan eigenlijk 'vreemd' ben.

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ik ben ook "vreemd" hoor bianca
    met de 1e meeting was ik er nog niet bij en met de 2e kon ik niet

13. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Gelukkig, een lotgenoot :D

14. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Er zijn wel meer mensen die nog niet naar een meeting zijn geweest ;) . Den Bosch/Utrecht is een goed plan!

Ik ben trouwens vanochtend even met m'n dochter naar Eindhoven geweest, gezellig. Heb een leuk rokje en twee maillotjes (wanneer wordt het nou mooi weer :cry: ) gekocht bij H&M en een broekje met shirtje bij de Hema. En verder nog wat kleine prutsdingen. Was wel lekker om er even uit te zijn, en Demi vond het ook allemaal prima. Vanochtend was het hier best lekker weer, vanmiddag weer regen en onweer.

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    kom dan maar naar Noord-holland hier kan je nog steeds in de zon zitten....

maar als we "vreemd" op de meeting komen .... jullie eten ons toch niet op :(
    en ja dan ben ik toch best wel verlegen om het zo maar te noemen......

leuk weer wat nieus gekocht...ik keek ook maar zag weinig jongens dingen meer bij de hema...hebben ze toch minder dan meiden spul :( en dna nog maat je 80 of 86....ja hij heeft nu een shirt aan maat 74 maar dat is de laatste keer voor dit shirt het is te klein.....

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Nee, we eten jullie vast niet op. Ik durfde de vorige keer eigenlijk ook niet, ben ook niet zo'n held. Maar het was heel gezellig ;)

Demi draagt trouwens nog 68 en soms nog 62.

Heb ook altijd het idee dat er meer meisjeskleding dan jongenskleding word verkocht.

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Hiero schijnt ook de zon, maar heeft het al flink geregend en geonweerd.
    Janette, ik ben ook verlegen als ik ergens kom waar ik helemaal niemand ken. Maar als ik eenmaal de kat uit de boom heb gekeken, dan kom ik wel los.
    Lynn wordt wakker. Ga mijn fotootjes maar weer opbergen en lekker naar beneden toe.

18. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Fijn om te horen dat jullie mij nog welkom vinden, haha! ;)
    Ik was gewoon erg teleurgesteld en wilde mijn hart erover luchten. Zo ben ik nu eenmaal (ik vind het dan ook absoluut niet overdreven zoals Eve stelt). Ik ben gewoon geen binnenvetter maar zeg wat me op het hart ligt. En ik was het kwijt in ieder geval en dat lucht op!
    Ik wil jullie in ieder geval allemaal bedanken voor de felicitaties! :D ;) Jullie hebben het meer dan goed gemaakt! En ik wil graag bij het kluppie blijven horen hoor, ook al ben ik soms te druk om altijd te reageren. :D

Irma: gefeliciteerd met je 2 fout. Netjes hoor!

Agnes = Gnessy toch?

Eve: poepluiers bij Mika wisselt. Toen ik was gestopt met bv poepte hij naar verhouding ineens heel weinig (1 keer per dag), toen diarre heel erg veel (wel 10 x per dag, haha) en nu zit Mika gemiddeld op 2-3 per dag. Ze stinken echt enorm en het is heerlijk dikke kleipoep zoals mijn man dat dan zegt.

Bianca/Janette: ben ook nog niet bij een meeting geweest!

Meeting in Utrecht/Den Bosch is prima, maar ik hou absoluut niet van het OV.

Vales: je post weer wat regelmatiger. Voel je je al beter dan nu? Minder moe? Je geeft geen bv meer toch? Ik moet zeggen dat sinds ik van de bv af ben, ik zoveel fitter ben en me zoveel beter voel! Ik krijg steeds meer mijn eigen lichaam weer terug. Sterkte nog!

Zijn jullie trouwens al begonnen met brood? Mika eet zijn fruit en groente nu zo goed (vers gemaakt dan in ieder geval, potjes gaat minder, maar vind ik zelf ook minder lekker) dat ik vanmiddag begonnen ben met brood. Ik heb Mika op een broodkorst laten sabbelen/kauwen en hij vond het erg lekker. Over een paar dagen maar eens een dun laagje appelstroop ofzo erop doen! Verder hier geen pap ofzo hoor....

Saar: spannend he dat testen? Het is weer net als ruim een jaar geleden voor ons allemaal, hihi!

Gnessy: al terug uit het ziekenhuis? Wijzer geworden? Wel een druk programma, maar zeker prettig dat alles achter elkaar kan, Scheelt je weer een aantal ritjes naar het ziekenhuis. Je moet zeker naar Emmeloord of ga je naar Lelystad/Zwolle?

Eve: gezicht wassen vindt Mika best, maar ik mag zeker niet aan zijn neus komen. Ook de oortjes vindt hij niet altijd prettig!

Oh trouwens! Wij kregen gisteren bericht van het planningbureau dat vanaf 6 september de donderdag voor ons beschikbaar komt. Dan ben ik voortaan om de week op vrijdag vrij. Nu alleen de dinsdag nog en dan is ons rooster compleet. Maar dat kon nog wel een jaar (!) duren. Voorlopig dus kdv voor Mika op ma, woe, do. En dan kan ik op de dinsdag nog even blijven zwemmen, ook wel zo prettig!

Kreeg van Mika voor mijn verjaardag weer een kunstwerk! Een voetafdrukje! Was alweer een heel stuk groter dan de vorige van moederdag! Wat groeit hij snel dan zeg!

Cynthia, kan je verzekeraar niet bemiddelen zodat je sneller wordt geholpen? Of een ander ziekenhuis misschien met kortere wachtlijsten?

Nog een tip voor de moeilijke groente-eters: ik had voor Mika sperzieboontjes (100 gram) met een tomaat erdoor gemaakt, voor 2 dagen normaal gesproken. Maar hij vond het zo lekker dat hij alles in één keer op at! :confused:
    En Noura: broccoli ging er goed in bij Mika (maar volgens mij lust hij bijna alles), maar je zou het lekkerder kunnen maken door een paar gewelde rozijntjes erdoor te doen. Dat maakt het iets zoeter. Door de andijvie had ik ook een kwart appeltje gegooid toen Mika het niet lekker vond en het resultaat was toen een leeg bakje....

Tot later! Ik ga Mika uit zijn bedje halen.

Groetjes Suusje

19. Niet meer actief

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik kom nog 1x keer terug over het reageren. ik heb ook wel eens een "verloren" gevoel gehad. maar ook ik vergeet wel eens een reaktie op iemand. het is allemaal echt niet bewust. en ik heb heel veel steun hier gehad toen mijn moeder ziek was, en ik zo angstig was, kon ik hier heel goed afleiding vinden.

het word hier weer helemaal een in afwachting van zwangerschap forum.
    leuk hoor.

eve ik zag net dat ik je naam in even had veranderd... sorry

hier ook steeds flink gerommel in de lucht.

molly we zijn net langs het postkantoor gereden en je pakket is onderweg.

saartje ik ben benieuwd hoe die testen van jou heten?
    je mag het toch wel noemen? aangezien iedereen het toch ook over clearbleu enzo heeft? volgens mij mag je geen links plaatsen, en ook geen links naar andere forums

ik heb mijn test niet bewaard. na verloop van tijd gaat die ook verkleuren, word wat gelig. de test van mijn dochter heb ik uiteindelijk ook weggedaan, en de test van mvm is uiteindelijk ookvervaagd.

oh ja, vanavond gaat mijn fiets opgehaald worden

lianne, als wij ooit samen gaan fietsen, zouden we met die brede sturen nog wel naast mekaar op de brug passen ;)

Deel Deze Pagina