December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Molly: Zomaar op de bank gaan hangen...dat kan echt niet ;) En nee, ze hoeven niet perse iets anders te drinken. Maar Fynn krijgt nu nog 4 flessen (1 van 210 plus 7 en 3 van 180 plus 6) en daarbij 200 gram fruit en 200 gram groenten en ook nog een Liga. Vind dat eigenlijk best veel. Hij zou dus best naar 3 flessen kunnen. Maar dan wil ik hem wel iets anders aanbieden. En dat wordt nu dus een sapje. Tenminste: eerst maar es afwachten of meneertje daar genoegen mee neemt.

@Janette: Ik ga Pyjamapapje en Nutrix ook afwisselen hoor. Want anders wordt het idd een dure business.

2. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

eerst iets over het reageren op elkaar: vervelend dat dat opeens weer een item is. Ikzelf vind hetaltijd erg leuk als iemand op me reageert, maar als het eens niet gebeurd, jammer dan.... Ik vind het ook onzin als we weer allemaal heel krapachtig gaan proberen niemand over te slaan. Liever een gemeende reactie dan al die "ik wil niemand overslaan" items...

Over de suikers: ik probeer het zo veel mogelijk te vermijden. Kinderen vinden zoet erg lekker en als je dan ook nog steeds zoet aanbiedt wennen ze slecht aan andere smaken. Daarnaast heb je natuurlijk overgewicht, tandbederf, hyperactief gedrag (ik zie het echt op school hoor: kinderen die constant aan de cola zitten en zo'n beetje door mijn klas stuiteren). Aan de andere kant, als je het met mate doet, lijkt het me niet zo ernstig. Ikzelf ben echt een zoetekauw en ben niet te dik en heb nog geen enkel gaatje in mijn tanden. Maar ik probeer er bij thijs we; een beetjeop te letten.

Vandaag heeft Thijs goed gegeten, maar nog lang geen 100 of 200 gram. Ik heb nu even gewogen wat ik hem geef, was ongeveer 75 gram, hij heeft wel alles opgegeven. Maar daarna keihard huilen. Hij vind het volgens mij een lekker voorafje, maar hij gaat toch echt voor de fles...
    Ik heb ook nog geen drinken gevonden dat hij graag lust, op de ORS na van vorige week.....Dat dronk hij in een teug op. En dat was VIES en ZOET.... Blahhh. Ik zou het toch ook wel fijn vinden als hij iets anders zou lusten, nu is het meteen weer melk.

Otje: leuk bedje. Misschien heb je op de meeting wel gezien dat wij ook zo'n soort bedje hebben. Hij past alleen niet zo goed in onze tent.... even verzinnen hoe we dat gaan doen.

Eve: wat een pech met je sleutels. Ik ben daar bang voor dat me dat overkomt. 50 euro is niet echt veel voor een sleutelopenmaker. Ik heb wel eens bedragen van 180 euro gehoord....

Irma: wanneer ga je voor je praktijk?

Thijs heeft trouwens veel gehuild vandaag. Zodra hij me niet meer ziet, begint hij te huilen. Heel vermoeiend vind ik het. Volgens oei ik groei hoort het bij deze fase, maar ik hoop dat het snel weer over is. Hebben jullie er ook last van?

Lies

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha otje en saar, gekke meiden, schaam je alsjeblieft niet. het reageren gaat zo hard dat ik nu ook niet meer weet waar op te reageren. mijn hoofd is nog steeds een zeef of vergiet.. ik gooi het nog steeds op zwangerschapsdementie (maar twijfel nu of het ooit nog overgaat)

ik ga ook proberen niet zo snel aan suikers te beginnen. vind het ook net zo makkelijk dat als ik een keer niets voor handen heb dat water ook goed is. of gewoon roosvicee, maar die kant en klare sapjes en papjes ik vind het maar een commerciele zet en goed voor de omzet van de winkels.
    ik weet niet in hoevere het invloed heeft op de tanden, maar ik heb hier in de buurt wat kindjes met zwarte tandjes lopen, en dat vind ik zo zonde, dat ik daarom ook oppas met zoetigheid.

saf heeft daarstraks ook wat lepeltjes joghurt als toetje gehad, lekker zuur, maar hij at het gewoon op. dit in tegenstelling tot de broccoli die die echt niet moet. ik had nog wat fruit, dat heb ik gemixt, en zo heb ikhem gefopt, maar toen vond die het wel lekker. gek kind.

jemig eve, wat een pech heb jij. zonde geld ook.

lies wat vermoeiend ja dat thijs huilt als die je niet ziet. mischien moet je een levensgrote foto van je maken en die neerzetten (grapje)

saar wat gaaf dat je een badpak gewonnen hebt! echt leuk

vales lekker zwemmen, maar ik ben net zo erg als eve.... ik ben ook nog niet geweest, en wil eigenlijk wel, maar t komt er niet van.

gnessy wat zeg je rode bietjes, dat vind ik zo vies, het idee dat ik mijn kind dat geef geeft me al kippenvel. maar ik kan me voorstellen hoe ik eruit zie als hij brrrrrr doet.... hahaha

en ik zit nu te wachten op manlief met de fiets, ben zo benieuwd, als het goed is, is hij onderweg... ga ik straks nog een proefritje maken

het onweerd hier steeds, steeds gerommel in de lucht. niets aan

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja dombo die ik ben, vergeet helemaal te zeggen dat safouane zich 3x heeft omgedraaid vandaag. ik heb het niet gezien want hij wou het niet doen als ik keek, maar hij is er wel helemaal happy mee.
    hebben we morgen mooi wat te vertellen op fysio

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Duckie over eten: Nick's mond gaat ook stijf dicht als er eten aankomt....behalve voor rijstwafel....en op stukjes fruit hapt hij ook wel, maar als ik een lepel in de buurt breng is het meestal foute boel. En hij weet toch wat een lepel is want de vitaminen krijgt hij al lang op een lepel....en daar opent hij zijn mond nog wel voor....raar kind. Maar als hier 50-75 gram fruit en/of groente per dag naar binnen gaat is het veel. Ben dus nog steeds aan het combineren tussen vers/potjes en rapley....

Irma gefeliciteerd met het behalen van je theorie...nu de praktijk nog en naar de volgende meeting tuf je zelf met Rick in de achterbank!

Saar spannend hoor! ben benieuwd naar de uitslag.
    waar ik nog wel nieuwsgierig naar was: jij was toch met katoenen luiers begonnen? bevalt dat een beetje?
    (niet dat ik het overweeg, maar gewoon nieuwsgierig....)
    enne ik wacht op die badpakfoto van Liene (al past ze maat 74 voorlopig nog niet denk ik)

Cynthia wat rot die exceem blijft echt iedere keer opspelen zeg! balen hoor. hoop dat het niet te veel gaat jeuken....kun je nu nog iets doen voordat je terug moet naar de arts, want die kloof lijkt me heel onprettig...

ikke ook nieuwsgierig naar de foto's van de meeting..
    over een nieuwe meet: mijn zaterdagen in oktober staan nu ook nog vrij....Voelt iemand zich geroepen om de organisatie op zich te nemen of heeft iemand een idee nabij Den Bosch/ Utrecht voor een plek om samen te komen.... en nee....we eten niemand op, hooguit een broodje....maar dat Nick niemand in zijn mond stopt kan ik niet garanderen...hij had vandaag bij de gastouder de haren van een meisje al te pakken in zijn mond....

Noura: broccoli was hier ook niet echt favoriet. Maar eigenlijk spuugt Nick aan het eind van zijn hapje elke keer zijn voeding helemaal uit. met name groenten. HIj smeert het dan met zijn handen over zijn hele gezicht en haren. Het is hier echt een bende na een hapje....
    Saf begint het echt door te krijgen Noura.....dadelijk draait hij continu!

Janette wat voor cursus ben je aan het doen?

gnessy fijn dat het positief uitviel bij de kinderarts. Wat voor voeding gaat Ruth nu krijgen?

Eve: hier nog geen druppel ander drinken dan melk....water laat hij gewoon uit zijn mond lopen en diksap is het ook niet. Maar ik probeer ook niet teveel uit, omdat ik eerst maar eens fruit en groente wil zien eten....
    Nynke is volgens mij inderdaad aan het verhuizen en zou naar mijn weten een tijdje i-net loos zijn...net als Saskia

Lies: snoepen is ook errug lekker! ah...heb meteen zin in drop, maar die heb ik niet in huis...
    en ORS is echt smerig! Toen ik zo ziek was een tijd terug en echt niets binnenhield moest ik dit van de dokter, zeker omdat ik nog BV geef en anders zelf veel tekort kwam. Maar ook datkwam er meteen uit, omdat ik eht zo vies vond. Ben toen maar aan de aquarius gegaan. Dat vind ik dus wel lekker en zitten ook zouten en dergelijke in. Maar voordat Thijs dat mag hebben....

pfff....ik ben nog niet bijgekomen vandaag. Vannacht om drie uur schoot ik weer wakker van een flinke schreeuw aan de overkant van de gang! en zijn tut gooide hij net zo resoluut aan de kant als ik hem er in als mijn sufheid probeerde in te stoppen. Ik heb hem nog maar eens goed ingestopt(eerst terug gedraaid op zijn rug) en ben toen gewoon terug naar bed gegaan. En Nick pikte het! Maar ik moet zeggen dat twee gebroken nachten niet goed zijn voor mij, zeker niet als ik moet werken

Morgen moet in naar de huisarts om een uitstrijkje te laten maken in verband met bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. tot voor kort mocht dat niet als je nog BV gaf, maar nu wel. Zwanger mag je niet zijn, want daardoor is het bij mij afgelopen jaar niet doorgegaan. Nu neem ik niet aan dat het al weer zover is, maar ik heb me voorgenomen dit morgen toch maar effe te checken voordat ik het uitstrijkje laat maken. Vond het wel weer erg raar om de winkel in te lopen om een test te halen....zeker ook omdat ik echt nog niet het idee heb dat het nodig is, maar toch....bij Nick heb ik ook niks gemerkt aan klachten en door de BV is mijn cyclus dus nog verre van duidelijk....of eigenlijk nauwelijks aanwezig.....

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Pffff, ik heb echt niet alles bijgelezen. Wat is er een hoop geschreven zeg.
    Ga er ook niet meer aan beginnen vandaag :(

Lies, Heeeeeel herkenbaar. jikke zit ook in de fase die jij beschrijft. Ben ik niet in het zicht, dan begint ze te huilen :rolleyes:

Over het slechte eten, Jikke had laatst ook een keer dat ze de groente niet wilde eten. Ik heb dit toen ook niet gepusht, maar hield een vol lepeltje op een beetje afstand. Ze pakte het dan zelf aan en deed dit automatisch in haar mond. Zo heeft ze het hele potje (sorry, hier ook potjes :oops: ) leeg gegeten. Potje leeg en ze leert nog zelf eten ook :D
    Ze krijgt nu ook een snee brood en dit eet ze ook "zelf". Ik prik het aan haar vorkje en zij eet het op.

Vandaag weer begonnen na mijn vakantie.
    Kreeg zondag per toeval te horen dat mijn dienst veranderd was zonder dat ik dat wist (hele dienst ipv halve). Geen opvang dus niet mogelijk.
    Vroeg mijn collega of ik Jikke niet mee kon nemen, ze wilden 's middags gaan zwemmen.
    Ben Jikke dus om 12 uur op het KDV gaan halen en heb haar meegenomen naar mijn werk. Samen met wat logé's gaan zwemmen. Was echt heel leuk. De cliënten vonden het geweldig en Jikke genoot van het zwemmen en alle aandacht. Daarna was ze wel bekaf!

Met mijn buik gaat het steeds iets beter. Ik blijf wat last houden van vage buikpijn, maar na een zetpil wordt dat wat minder.
    Met mijn rug gaat het door de zetpillen inmiddels ook al wat beter :D

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca: wolphaartsdijk komt mij zeker bekend voor!

Eve: kailynn lijkt hier ook wel een poep fabriek soms wel 5x op een dag!
    gelukkig heb je een finn drankje gevonden

de meeting oktober oke alleen is het dan wel herfstvakantie en hier is dat vanaf 22 oktober.
    's-hertogenbosch lijk mij ook fijner dan het verre utrecht en minder druk denk ik.

suusje kailynn eet al een paar weken brood wit of heel ichtbruin (volkoren mogen ze nog niet) zonder korst met boter (bleu band goede start)

saar gefeliciteerd met het winnen van de prijs!

gnessy hoop dat de andere voeding gaat helpenm en succes met de groente en fruit! sommige cb's je zou ze wat...

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    V.w.b. de meeting: ik wil het wel mee organiseren, maar dan wel graag in Den Bosch, daar ben ik nog een beetje bekend.
    En ik heb ook al een leuk idee: een fotopuzzelwandeltocht door Den Bosch. Zie www.doedenbosch.nl en dan kiezen voor "en nog veel meer" en vervolgens wandelen.
    De kosten zijn 7,60 per persoon incl. flesje drinken, koffie/thee en minibossche bol en volgens mij is dat prima te doen met onze baby's in de wandelwagen/draagzak.

Wat denken jullie? Mij lijkt het wel leuk en ik zou wel eens wat meer informatie op kunnen vragen. Doen we toch wat actiefs, maar hebben we ook de mogelijkheid om bij te kletsen enzo.

@Duikster: Blij om te horen dat het nog niet bij iedereen gesmeerd loopt, die groenten en fruit. Ik ga volgende week ook wat experimenteren met rapley denk ik. Ik ga voor je hopen op een betere nacht vannacht!

@Noura: Grappig dat Saf de yoghurt gewoon op at. Zo zie je maar, gewoon proberen!

@Otje: Wat jammer, hadden we dat nou maar van te voren van elkaar geweten zeg :cry: :cry: . Ik ging rond 12.30 naar huis, dus lunchen had prima gekund ;) . Maar we spreken zoiezo nog een keertje af!

@molly en lies: Vindt dat jullie wel een beetje gelijk hebben, het moet niet zo zijn dat je je verplicht voelt overal op te reageren.

Nou...ga slapen...welterusten!

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    goedemorgen allemaal

ff van me werkplekje af..... :oops:

Saar gefeliciteerd met je prijs!

en wat het weglopen en huilen heeft Teun ook...maar wij hebben er wat op gevonden loop pratend weg en dan kijk ik nog ff 2x om d ehoek met kiekeboe en loop weer pratend weg...en dat pikt hij.....

de cursec wat ik doe is basis kennisboekhouden...saaie stof dus....was lastig om er weer in te komen maar heb wel bijna 1 hoofdstuk af... :D

nou ga weer wat doen

10. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

Saar spannend hoor testen, wat denk je zelf zal je nu al zwanger zijn?

Over de nieuwe meeting, ik heb heel oktober nog niks gepland staan. Dus wat mij betreft is oktober prima, alleen den bosch is best ver voor mij. Maar hopelijk zou ik dan met iemand mee kunnen rijden, die me dan evt. ook in Amsterdam kan ophalen i.v.m autostoeltje. Maar dat moeten we dan nog maar even kijken, openbaar vervoer is namelijk echt niet te doen (vooral met die .... trams hier niet, waar je niet met meer dan 2 kinderwagens in mag)

Eve Thijmen krijgt ook Pyjamapap, hij vind het echt heel lekker. Maar hij krijgt het niet elke avond hoor, ten eerste vind ik het daar nogal duur voor en ten tweede vind ik het niet echt nodig. Hij krijgt het zo ongeveer 2x per week en dan meestal in het weekend, maar het bevalt hem zeer goed ha ha.

Janette Thijmen begint steeds meer te kruipen, het is nu nog iets meer slepen en tijgeren dan kruipen haha. Maar ik weet zeker dat het niet lang meer duurt voor meneer kruipt, Thijmen gaat wel in ze vooruit dus misschien moet Teun maar even langskomen voor Les ha ha.

Ik ben alleen op de 1ste meeting geweest, dus voor een aantal meiden ben ik ook nog best vreemd hoor haha. Maar dit is toch helemaal niet erg, daarom doen we die meetings juist toch?

Janette op eten zullen we zeker niet doen hoor haha, ik lust geen eens mensenvlees. ;) Je hebt hooguit kans om onder gekwijlt te worden, als onze kindjes dit dan nog zo erg doen.

Agnes is inderdaad Gnessy, sorry ik zit al ruim een jaar met haar op msn. Vandaar noem ik haar eigenlijk agnes haha, maar nu weten jullie ook wie ik bedoelde hihi.

Thijmen krijgt nu trouwens 2 hoektandjes heb ik gister gezien, links en rechtsboven. Hij heeft er ook echt wel last van, echt heel erg zielig. Zit nu veel met ze vingertjes in ze mond bij die tandjes, gelukkig heb ik druppels ervoor en helpen die toch best goed.

Thijmen krijgt namelijk sinds eergister brood af en toe, nog niet echt heel veel hoor. Maar eergister had die broodje met smeerworst, het smaakte hem echt prima en hij vond het erg lekker.

Lies hier nog eentje hoor die begint te huilen zodra die mij niet meer ziet, hij wil het liefst ook zo dicht mogelijk bij mij zijn de hele tijd. Mama even naar de wc, oowww help ik zie er niet meer en huilen maar weer. Inderdaad best vermoeiend soms en volgens mij hoort het ook bij deze periode hoor, maar hoop inderdaad wel dat het spoedig weer minder wordt ha ha.

Voor de meiden waarop ik niet heb gereageerd sorry sorry sorry, maar het was ook weer zoveel jeetje zeg. Ik moet er nu echt vandoor, begint er weer eentje te jengelen hierzo. Volgens mij moet er eentje zo ff lekker ze bed in, ligt in ze oogjes te wrijven namelijk.

11. goedemorgen allemaal,

en karin, heb je je test al gedaan. Ik denk dat het sowieso toch wel spannend is, dat wachten tot de tijd om is. Want zoals je zegt...je weet het nooit.

Ik heb aan mijn man beloofd dat we zaterdag pas testen. Ook al heb ik de testen eerder in huis. Nu kan ik me inhouden, maar als straks de post hier staat....:). Ik hoop dat ze ze pas vrijdag leveren. :)

Over de luiers, het bevalt me heel goed. Ik was elke tweede nacht een machine luiers. Ik hang ze dan 's morgens op de draad en als het weer meezit zijn ze de volgende ochtend droog. Anders gooi ik er snel een paar in de droogkast.

Duckie, leuk dat je de meeting wil helpen organiseren. De tocht lijkt me ook leuk, maar vraag me wel af of dat te doen is met zo'n grote hoop?
    Den bosch is ook wel veel dichter voor mij heb ik even opgezocht. Dus daar gaat mijn voorkeur ook naartoe... Of naar Retie uiteraard :).

Liene eet hier ook brood, al van met 6 maanden. Sinds vorige week eet ze boterhammen met boter en jonge kaas of met confituur. Ze vindt het allemaal wel grappig en likt eraan, maar veel gaat er nog niet in.

Noralien, leuk dat je Jikke kon meenemen.

Ik probeer hier ook de suikers te vermijden. Buiten in de confituur zitten er nergens geen in denk ik. Het mee-eten gaat hier al goed. Ze eet nu gewoon soep mee en dan patatjes en groenten. Vlees of vis krijgt ze ook, maar enkel als het puur vlees of vis is (niks gepaneerd of bereid). Ze heeft een eigen bordje/kommetje en dat zetten we voor haar. Ik schep gewoon mee uit de potten van ons. Dus haar eten is wel ook gekruid. Maar ze eet lekker mee.
    Vooral soep is favoriet. Die geef ik met een lepel en die likt/zuigt ze dan leeg.

Ik zou ook gewoon proberen geen druk te leggen op kindjes die niet eten. Ik zag dat soms in de crèche waar ik werkte. Het werkt echt averechts en eten wordt dan een echte hel. Probeer het leuk te houden. Kindjes zorgen echt zelf wel dat ze genoeg eten. Wel oppassen met suikerhoudende dranken voor het eten aan te bieden, ook sapjes enzo. Dat is mijn mening.

Eergisteren waren we in onze oude foto's aan het kijken en we vonden er van een reis naar Frankrijk met de tent. Mijn man hoopte dat we zo'n reis nog eens snel zouden maken en nu hebben we gezegd dat we het volgend jaar gaan doen. Ben benieuwd, maar ik lees hier heel positieve verhalen over reizen met tent en baby, dus zal het wel leuk worden.

Bedenk net dat het dan misschien tent met 2 baby's is... of ben ik te voortvarend :).

Hier ook een hangerige Liene. Kan natuurlijk ook zijn door haar oogjes en hoesten. Maar ze wil me constant zien en liefst zo dicht mogelijk ook.

Otje, fijn dat de draagzak handig is geweest. Ik moest ook lachen toen ik de hele lange trap zag... :)

Ga eens verder doen. Ik ga mijn man straks verrassen met zijn lievelingsgerecht. Ik lust het helemaal niet graag, maar hij zeurt de laatste weken tegen iedereen dat ik dat NOOIT niet maak voor hem... Dus zullen we dat maar eens doen eh :).

't Zijn vogelnestjes. Kennen jullie dat... Een hardgekookt ei, met daarrond gehakt en dat dan in de frituurpan. Bah, het wordt dan echt een ranzige, vettige, druipende bol... En dat met puree en tomatensaus.
    Dan eet Liene dus geen vlees :). Krijgt ze alleen puree en soep.

Saartje

12. ik heb net de testen binnen... de postbode reed hier net voorbij...

ik test gewoon.

Kan ik Ben misschien verrassen met vogelnestjes en een positieve test...

13. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Spannend Saar, laat je het weten als je getest hebt? Zo'n vogelnestje lijkt mij ook niet zo lekker, maar ik denk dat Michel het ook zou lusten!

Over de meeting in oktober, lijkt me leuk, ik weet alleen nog niet of ik mee kan. We zouden een weekendje weggaan in oktober, alleen weten we nog niet welk weekend, dus als we het weekend gepland hebben dan weet ik of ik mee kan.

Dain heeft net lekker verse ananas met peer en een bambix koekje erdoorheen gehad, hij vond het heerlijk! Wij zijn hier 's avonds ook nog veel van de potjes, maar we proberen nu wel iets meer vers te doen. Het fruit doen we bijna altijd vers sowieso. Van de week heeft Dain wel verse broccoli met aardappel en zalm gegeten, vond ie erg lekker. Gisteren verse sperziebonen met aardappel en vond ie ook wel aardig. Wat hij van de potjes erg lekker vind is de hutspot met kaas van bebirix! Wij hebben de potjes van bebirix en kruidvat. Olvarit vind ik te duur en dit vind ie ook lekker.

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ff een vlug vraagje
    als jullie vers geven maken jullie dat per dag of vriezen jullie ook wat in?

en de meeting den bosch is nu met al het werk aan de weg ongeveer 2 uur rijden :( normaal 1.5 uur.....
    utercht is nu al een dik uur...als je alles mee hebt.....

15. niks, negatief. :( 't Is nog wel maar ronde 1, maar ik vind het toch jammer.

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    jammer saar......maar we blijven duimen voor je.....
    dus na de bal klussen?

17. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    He, wat jammer Saar, kan me voorstellen dat je toch teleurgesteld bent. Ga maar gauw even knuffelen met je kleine meid!

Janette, wij hebben nog niets ingevroren, als we het vers maken geven we het gelijk.

18. :) ja, is wel niet zo leuk als een positieve test... :oops: Ben moest het horen. :):)

19. het klussen eh, niet het knuffelen met Liene. Er is niks leuker dan dat...

Dus klussen staat nu al op de 3de plek :):).

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    saar bedoel klussen voor de baby.....niet in huis hoor......

Deel Deze Pagina