ja, ik weet het wel... dat maakt het net zo erg... Het zakt maar dieper en dieper weg op mijn 'lievelingslijst'.
ojee tijd om er samen tussen uit te gaan! hebben wij ook gedaan en zalig lekker tijd voor elkaar een keer........ oja meiden ik heb nog steeds geen antwoord
saar: kookse het klinkt niet echt lekker. je kan voor liene toch ook gehakt doen? wat jammer van je negatieve test! succes met de volgende ronde! ik maakt gehakt dat doe ik in zeer kleine porties in de vriezer zodat ik zo voor kailynn kan pakken. over potjes en vers: ik probeer het beide want potjes smaken het zelfde elke keer weer en als je zelf iets maak smaakt het elke keer anders. maar potjes zijn soms beter dan vers omdat er zeer geselcteerde voedingsmiddelen voor worden gebruikt die heel erg gecontroleerd worden meer dan onze voeding. ik vries ook vers in als ik te veel heb is altijd handig zo ga mijn vakantie was wegwerken want morgen ben ik heel de dag bij noralien dus ben ik niet hier (of bij haar) doei!
geven julllie het zelfde aan de beebs wat je zelf eet...dus incl kruiden en zout. want ja je kook aardappels toch met zout ...wij wel tenminste?
ik wel in ieder geval, Liene eet mee met ons. Slingding, ik dacht dat gehakt nog niet mocht? Alleen gemalen biefstuk. Zo deden we het in de crèche toch...
Wij doen geen kruiden of zout bij Dains eten, voor hem maken we het apart. Zelf zijn we sowieso geen aardappeleters, dus maken we alleen voor hem.
Noura, ha ha twee van die grote fietsen over de brug...... en vind je hem fijn fietsen, jammer dat het zo slecht weer is he? Saar, jammer voor je Duckie, Dimphy wil ook niet van een lepeltje eten, rhapley werkt prima bij haar. Gisteren wel 10 sperciebonen op, broccoli is bij haar juist favoriet. Je hebt wel een hoop schoonmaakwerk bij deze methode van eten, maar Dimphy vindt het helemaal geweldig! Grappig ik vind nu allemaal verschillende kleurtjes poep in haar luier Irma gefeliciteerd met het slagen. Eve, ik vries het eten gewoon in, heb ook kleine potjes bij Xenos ervoor gekocht. bah het regend weer, moet naar school toe....
@Debbie: Ik ben zelf niet van plan om Jasmijn opnieuw in Thijmen's vriendenboekje te zetten. Ik zie daar de toegevoegde waarde niet van in. Jasmijn was toen 0 jaar, had geen broertjes of zusjes, ging nog niet school etc... en die info is echt nog niet ingrijpend gewijzigd. Je bent zeker welkom op Jasmijn's site (zag dat je inderdaad al een nieuw berichtje had achtergelaten en Thijmen opnieuw in het vriendenboekje hebt gezet...) Ik heb wel een berichtje in je gastenboek achtergelaten. Je hebt trouwen zó'n uitgebreide site, dat het onbegonnen werk is om alles (met name de foto's) te bekijken... @Vales: Veel pleizer met zwemmen, hopelijk vindt Wessel het net zo leuk als Jasmijn! @Otje: Ik heb de hele Shopaholic-serie (inmiddels 5 boeken). Ik vind ze geweldig, vooral de laatste - Shopaholic en een baby - is nu we zelf moeder zijn van een baby natuurlijk al helemaal leuk... @Noura: Goed zo Saf @Noralien: Grote meid hoor, die Jikke: Zelluf doen...! Fijn trouwens dat je pijn al een stuk minder is... @Duckie: Ik vind de fotopuzzeltocht wel een leuk idee. Ik had zelf gisteren ook al eens zitten googlen, maar kwam niet echt iets leuks tegen. Onze beebs zitten wat dat betreft ook op een wat lastige leeftijd. Als ze wat ouder zijn, kunnen we alle (binnen)speeltuinen met ze af... @Saar: Jammer, maar meteen raak is natuurlijk ook te mooi om waar te zijn. Op naar ronde 2...!
ik ben helemaal happy, de fiets rijd geweldig, wat een heerlijke zit. en lianne, ik was zo enthousiast, dat ik na 10 uur nog heb rondgefietst in pyjama met jas eroverheen. molly, jij maakt de broccoli zeker lekkerder klaar haha ik ben het eens met dat er richting den bosch veel reisvertraging is. mischien is amersfoort ook een optie? vlak bij utrecht, en zowel per trein als met auto goed te bereiken, bij het station zit ook een grote parkeergarage. mischien dat we naar iets als ballorig ofzo kunnen gaan? saar, ik weet niet zo goed wat ik me voor moet stellen bij de vogelnestjes. het klinkt vreemd, maar ben wel benieuwd hoe het smaakt. jammer van de negatieve test, het kan natuurlijk ook dat je te vroeg getest hebt? vales hoe is het zwemmen gegaan? noralien ben blij te horen dat het al iets beter gaat. en goed zeg van jikke. wat een rotweer hier. ik krijg zo nog verjaarsvisite, en wou wat bij de koffie halen. maar t blijft regenen
Noura, speciaal voor jou... een foto van een bord vogelnestjes Ik kreeg net al een mail dat ik het badpak mag gaan afhalen. Gaan we dus dadelijk doen. En laat het nu net in de winkelstraat zijn. Kan ik een troostcadeautje voor mezelf uitzoeken . Natuurlijk is ronde 1 te mooi om waar te zijn. En misschien is het idd te vroeg getest. Maar in ieder geval ligt er een prachtige meid te spelen in onze living... En dat maakt alles zo weer goed. Ik ging ze net halen uit bed. Ze werd net wakker om op te staan van de nacht... En ik kreeg een geweldige glimlach. En dan ben je toch zo weer vrolijk! Bedankt voor het meeleven allemaal. Saartje
ik kook geen aardappels en groente met zout soms doe ik er achteraf zout op maar dan heb ik voor kailynn al apart ehouden. soms eten wij later en dan heb de dag ervoor al eten van ons apart gehouden om het haar de volgende dag te geven, en anders een potje. saar: alleen biefstuk? in potjes zit toch ook kip en varkensvlees enzo?
Cynthia, nee niet alleen biefstuk hoor. Maar gemalen biefstuk ter vervanging van gehakt, ziet er hetzelfde uit... is alleen tig keer duurder. Ook kipfilet, kabeljauwfilet, ... alles wat 'zuiver' is, zonder eieren, paneermeel,... Zo dacht ik het eh...
slingding, volgens mij is gehakt pas bij een latere leeftijd aanbevolen, ook in potjes. en kip is mager geloof ik, vandaar ook tartaar saar, volgens mij is dat best lekker zo`n vogelnest, ik krijg er honger van ben ook benieuwd naar je badpak. dat gevoel van die glimlach ken ik. hier ook altijd een stralende lach, en hij is zo gigantisch blij me te zien dat ik ter plekke smelt.
ik wou ook nog reageren op het uitstrijkje van duikster, ik moet volgend jaar weer. maar ik had ook te horen gekregen dat bij bv de uitslag anders kon zijn, omdat ik hiernaar gevraagd had omdat mijn baarmoedermond tijden de zwangerschap zo gevoelig was en ik graag een uitstrijkje wou. omdat mijn man als saf een jaar is mischien weer voor een beeb wou gaan, bedacht ik me van de week dat ik toch graag voor die tijd een uitstrijkje zou willen. ik ga dat binnenkort toch eens overleggen met de huisarts.
Over de meeting, ik heb mijn rooster nog niet dus weet nog niet wanneer ik wel of niet kan. Het is al te laat om nog vrij te vragen, dus ik zie het wel. Waar de meeting is maakt mij ook niet zoveel uit. Ik ben gewend regelmatig een stuk met Jikke te rijden als ik naar mijn moeder in Limburg ga, alleen is het dan natuurlijk voor iets langer dan een paar uurtjes. Jammer Saar, dat je negatief getest hebt. Maar idd, wat je zegt, als je dan zo'n glimlach ziet maakt dat weer een hoop goed. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Normaal een cyclus van 23 dgn, nu zit ik al op dag 46 Er zijn een hoop cyclussen van slag bij de decembermama's geloof ik. En wat leuk dat je het zwempakje op kan halen. Oei, in een winkelstraat..... Janette, nog steeds geen antwoord....ik zou het echt niet kunnen laten af en toe tussen door een beetje te vissen Lianne, wat fijn dat Dimphy nu zo goed gaat en lekker van de spercieboontjes smikkelt. Noura, haha zie het helemaal voor me, in de pyjama op de fiets. Herken het wel hoor, als ik iets nieuws heb ga ik er soms gewoon naar staan kijken Die vogelnestjes maakte mijn oma vroeger altijd. Als kind vond ik het wel lekker. Maar volgens mij had dat er meer mee te maken dat ik het erg leuk vond dit samen met haar te maken (iets samen met oma doen is natuurlijk altijd leuk ) en het er leuk uitzag. Ik ga weer ff verder. Moet nog wat boodschappen doen en nog een beetje opruimen. Cynthia komt morgen en ik wil hier niet te boek staan als diegene waar het zo'n zooi is...
hoi saar, het is dus een gehaktbal maken en dan een ei erin doen en dan in de frituur? vroeger maakte me vader dit ook wel maar dan met een kwartelei erin en dan gewoon on de koekepan bakken.........zou dat ook met die van jou kunnen? Hier eet Teun ook eerder dan wij...wijnand komt meestal pas tegen kwart over 6 thuis en teun valt om half 7 om van de slaap dus is het eerst hij naar bed en dan wij eten...waren al gewend om om 7 uur aan tafel te zitten dus dat doen we nu nog... Teun krijgt nu om 16oo zijn groenten en dan om half 7 zijn laatste fles zijn er eigenlijk al mama's die de groente hap als laatste voeding geven? ik denk dat ik eerst ga proberen met vers fruit ....kan al het fruit al ?
noralien nu ga ik goed opletten op rommel nutuurlijk hihi. maak je niet druk kom niet voor je huis maar voor jullie!
zo uitstrijkje is weer gemaakt....de test vanmorgen was dus negatief....maar ik had niet anders verwacht....Ben toch wel blij dat uitstrijkje gebeurd is. Nu over 4 weken de uitslag, over bellen. Noura uitstrijkje kan nu dus wel gewoon met BV, dat is veranderd, want het kon vorig jaar nog niet volgens het toenmalige formulier, maar nu wel, ik had het al bijna ingevuld nu en teruggezonden toen ik de bijgaande brief nog eens las....Maar ik vind het ook een prettig idee dat het effe gecheckt is voor ik eventueel zwanger zou raken van ons volgende ukje... hihi in pyama op de fiets Noura...maar fijn dat het zo goed bevalt. Dat worden flink wat tochtjes op de fiets voor Saf straks... Saar: vogelnestjes zijn niet mijn ding als ik ze zo zie! enne saar dat lievelingslijstje.....je moet prioriteiten stellen he! en dat is nu effe Liene..... Wow Noralien Jikke al zelf met de lepel en vork aan de gang. Nick steekt alleen lege lepels in zijn mond.... wat maakt die shopaholic reeks zo leuk? Amersfoort is ook een leuke stad voor de meeting trouwens, maar wat is ballorig Noura? en ik zou het erg leuk vinden om jou de volgende keer echt te zien.....was afgelopen keer al zo nieuwsgierig en toen kon het op het laatst toch niet... overigens ziet de puzzelwandeltocht er ook leuk uit.... heb geen idee over de wegvertragingen...vanaf hier is het volgens mij geen probleem, maar vanuit het noorden....ah ik kom tegenwoordig nog maar weinig die kant uit, dus ben blij dat de meeste werkzaamheden langs me heen gaan....
Hey Meiden... Ga even niet reageren sorry moet zo weer weg, maar heb net 3 hele leuke filmpjes gemaakt van Thijmen en wou deze toch eventjes met jullie delen haha. http://img532.imageshack.us/my.php?imag ... 698tc1.flv http://img532.imageshack.us/my.php?imag ... 699zp8.flv http://img532.imageshack.us/my.php?imag ... 700qp8.flv Hopelijk vinden jullie ze ook leuk , thijmen is hier lekker aan het spelen onder ze muziekactivity.