Dank je Janette, ik heb trouwens ook een reactie gehad op een advertentie die ik had geplaatst. Ik had op Mr Nosey een advertentie geplaatst, waarin ik mezelf aanbood als oppas. Nu heeft een vrouwtje gereageerd met een dochtertje van 4 en een zoontje van 3 maanden, ik ga dan bij haar oppassen en thijmen is ook welkom. Dus als ik dit ga doen verdien ik dus lekker, en kan ik Thijmen lekker meenemen. Ik heb er gemailt dat ik wel intresse heb, ik wacht nu weer op een reactie van haar. Het zou dan voor de dinsdag, woensdag, donderdag en misschien de vrijdag zijn
@Otje: Je bent inmiddels al in Londen als ik dit schrijf, maar ik wil je toch nog even veel plezier wensen! @Duikster: Jasmijn draagt nog geen 'echte' schoenen, wel zachte leren Baby Paws. Dat zijn eigenlijk slofjes, maar die van Jasmijn hebben wel het model van een schoentje: Thuis heeft ze ze eigenlijk nooit aan (ze heeft het liefst blote voetjes), maar ik vind ze erg handig voor als we weg gaan. Jasmijn trekt namelijk 20 keer in een uur haar sokken uit... En wat de speen betreft: die heeft Jasmijn nooit gewild, ze zuigt inderdaad ook op haar duim... @Eve: Nu maar hopen dat dat 'rare trekje' blijft... @Nynke: Spannend weekend dus... @Slingding en Debbie: Beterschap!
Het zijn idd hele mooie schoentjes Lola Maar om ze dan meteen 3x te plaatsen... Debbie, jij ook beterschap. Mooie oplossing toch Lies, dan kun je tóch al lekker met Thijs gaan fietsen.
De cursor bleef op een rare manier boven de OK-knop vasthangen. Ik heb de twee laatste berichtjes daarom ook maar gauw verwijderd...
wat een leuke schoentjes, ook in schoentjes kan je met meisjes meer kanten op ik heb de knapen in bed liggen, ff tijd voor mezelf. straks om 6 uur moet ik werken dus komt mijn broer zijn zoontje wat eerder halen. ik had de fietstoel hier te koop gezet op het forum, en al best veel reakties gekregen. ben benieuwd of ikhem ook daadwerkelijk verkoop.
oh ja, debbie, ik weet niet in hoeverre de kids al echt toe aan ballorig zijn. maar het voordeel daar is, dat ze lekker op de matten kunnen scharrelen, en gillen, en in een restaurant of coffeecorner, weet ik niet of ze wel zo blij zijn met zo`n groot gezelschap plus dat daar ruimte is voor de kinderwagens. maar mischien hebben anderen nog meer ideeen?
Noura, gaaf dat je de fiets binnen hebt, heb je niet zien fietsen in je pyama Dimphy draagt een soort zooitjes maar dan van prenatal, alleen als we naar buiten gaan, binnen vaak blote voetjes. Dimphy ook nog helemaal vetzot op haar speen, kan hem zelf prima bedienen, plopt hem er zelf in en uit. Eve, herkenbaar hoor dat wisselende slaappatroon. Dimphy hier vorige weeek de hele avond op gezeten.... Vind de avond eigelijk voor mezelf, gaat de oudste naar bed, komt zij er weer uit..... Gelukkig deze week weer normaal aaan het slapen in de avond. Wat schrijven jjullie veel zeg, moet dagelijks 6 bladzijde lezen ofzo. Amersfoort balllorig lijkt me erg leuk!
Zo daar ben ik weer eerst ben ik vandaag naar de tandarts geweest en alles is goed en daarna naar de dokter voor mijn spuit. Gister wezen zwemmen maar Wessel vind het water niet zo intressant hij vond de mensen om zich heen veel intressanter. We gaan nog een keertje als Johan vrij is op zondagmorgen familiezwemmen. @Lola leuke schoentjes. Ik heb voor Wessel van die zachte Nike schoentjes gekocht ze zijn wel wat te groot maar dat vind ik niet erg kan hij ze aan als het kouder word. Het waren de laaste leuke dus ja die kon ik niet laten liggen @Noura hopelijk verkoop je je stoeltje snel. Ik heb mijn muziekmobiel een tijdje terug te koop gezet en ik ben hem nog steeds niet kwijt dat had ik dus niet verwacht. @Debbie beterschap! @Nynke hoe was het op oudergesprek? @Slingding beterschap jullie 2 en jammer dat het niet door kon gaan met Noortje. @Otje je leest het niet meer maar veel plezier in London. @Eve wat schrikken zeg met het rijstewafeltje ik snap dat je ze niet meer geeft. Ik wilde ze van de week ook kopen maar dat doe ik nu maar niet meer ik vind dat echt veels te eng.
debbie leuk joh en goed van je dat je dat wil doen.... enne cynthia dan moeten we maar ff plannen..wie weet als Kaylinn naar Jikke gaat dat Teun ook komt? heeft hij 2 dames wormerveer is niet zo ver van mij vandaan..... Ballorig is leuk en ze hebben wel meer groepen hoor staat zelfs op hun site voor feestjes of schooluitjes.....zou alleen dan wel ff informeren of ze dit ook op zaterdag doen....en dan kunnen ze lekker ballen gooien.... Noura wat voor stoeltje is het?
Hier Janette de advertentie van Noura http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=52927 Ik vind het een mooi stoeltje zo 1 wil ik er ook jammer dat ik er nu geen geld voor heb. Mij lijkt Ballorig ook wel een leuk idee.
@saar.. balen dat ie negatief was.... volgende ronde miss wel raak... duim voor je... @janette... als ze er aan toe is ga ik gewoon vers geven van wat wij eten. hou dan alleen rekening dat er niet zoveel zout op komt als anders... Hoelang gaat het nog duren met het antwoord? lijkt me niks om zolang in spanning te zitten... @noura blij dat je fiets zo goed bevalt.... @eve hier gewoon sokjes {voor zolang ze aan blijven} en als we weg gaan schoentjes / slofjes.. @lola..... lijkt me moeilijke beslissing te zijn geweest maar vind het erg moedig van jullie... Miss ff geen chemische zooi meer in je lichaam is ook goed... Ik wens je veel klusplezier en hoop dat de natuur iets heel moois voor jullie in petto heeft... duim in elk geval voor je.... Wat een sotere stappers voor jasmijn zeg... echt mooi.... @lies... hier nog steeds fles rond klok van half 10 of 10 uur.... en al 6 tandjes? jemig die gaat wel heel vlot.... @duikster hier wel fanatiek een speen... heel soms vind ze d'r duim, maar zonder speen ben ik nergens... gelukkig stopt ruth hem zelf in en uit haar mondje.... maar speen is altijd in de buurt.... beter als duimen. gaan eventuele tandjes straks ni scheef staan.... @nouralien wat een lekker bambix koppie zeg.... en wat voor werk doet je vriend eigenlijk? @vales hoe was het zwemmen? en hoe is t met je prikken? @nynke hier ouders verteld toen ik wel 12 weken zwanger was... heb het redelijk verborgen kunnen houden door sportbroeken en wijde t-shirts te dragen. En een geluk dat deed ik al.... maar buikje begon al bij 6 weken. kreeg toen nieuwe kleren van me moeder voor verjaardag van me ouders {allebei 50 geworden, dus groot feest} en dat was mega irritant. ik wou per se heupbroek wat me mams ni begreep.. achteraf gezien natuurlijk wel maar op dat moment niet... lol.... Succes met testen als je het gaat doen! @slingding.... heel veel beterschap toegewenst.... en wat een leuke schoentjes! @debbie beterschap meis, hopelijk voel je je snel weer de oude... succes bij het cb.... Wat betreft de meeting, utrecht is dan centraler als amersfoort bij mijn weten..... hier het het ook baloorig..... Oudste van eg is er geweest en die vond het heel erg geweldig... Hier ook nog steeds geen tandjes te vinden hoor... Wat betreft uitstrijkjes... ben nog lang ni 30 dus geloof dat ik er voorlopig nog vrij van ben....
hoe willen jullie het eigenlijk doen met de oudere kinderen? ik hoop niet dat ik de enige ben die er eentje van jr of 3 er boven zitten?
vales het is zeker een mooi stoeltje. en hij is nog niet verkocht, wel veel mensen die gaan overleggen, maar wie weet is die er over een paar weken ook nog wel. heb je je mobiel ook op marktplaats staan? over ballorig, ik dacht dat er zoiets in amersfoort zat, maar het heet dan geen ballorig.
noura heb je ff een pbtje gezonden ivm het stoeltje ik begin nu wel nieusgierig te wordne naar zijn antwoord maar weet niet of ik er over moet beginnen of niet... zit hier een zwembad te zoeken voor babyzwemmen maar de meesten hebben wachtlijsten van hier tot tokio.... schijnt bij sommige dat je het al moet opgeven voor dat het geboren is..... ga ook maar kijken voor slofje sdenk ik...al laat Teun zijn sokken nog aan.... hebben jullie dat ook teun heeft zijn voeten en tenen gevonden en nu als er een hap eten ingaat gaat zijn teen erachter aan...
janette, je moet eens op de site van roosjes kijken. hele leuke slofjes voor weinig geld, daar ga ik ze ook halen. en je kan ze bestellen in de kleur, of combinatie hoe je wilt. het stoeltje is waarschijnlijk verkocht.
Vales, jammer dat Wessel het water niet zo leuk vond, maja, hij heeft zich iig wel geamuseerd Janette, jeetje zeg, dat jij nog steeds je mond hebt kunnen houden. Als ik heel erlijk ben vind ik het ook niet zo leuk van je vriend dat ie het er helemaal niet meer over gehad heeft / doet alsof er niets geweest is. Hij moet toch weten dat jij in spanning zit Ik zwem met Jikke in een zwembad hier aan de overkant (5 minuutjes lopen). Dat is dus wel ideaal. Daar was ook een wachtlijst, maar daar mogen ze ook pas heen v.a. een half jaar. Ik heb haar opgegeven na de bevalling toen ik me afmeldde voor zwangerschapszwemmen en kon beginnen met een half jaar. Cynthia, toen jij vertelde dat Kailynn met een rietje drinkt, vond ik dat echt ongelooflijk, dacht dat dat pas veel later kon. Dat wilde ik ook wel eens proberen. Eerst met een gewoon rietje en dit had ze echt heeeeeel snel door. Een Nuby-beker met rietje gehaald. FF geoefend en ja hoor, dat lukt haar nu ook. Er zit een afsluitventiel in dat rietje waardoor de beker niet lekt. Ze moet dan wel op een bepaalde manier aan het rietje zuigen, anders komt er niets uit. Soms lukt dat ff niet en raakt ze gefrustreerd, maar ze gaat net zo leng door tot het haar weer lukt.