ok, ik heb contact gehad met een juli mama en hun meeting was in ballorig in houten. dat ligt bij utrecht en is makkelijk te bereiken. ik weet niet wie deze keer voor de organisatie gaat. ik heb otje aangeboden om haar te helpen, als ze het weer gaat doen. of dat iemand anders het gaat doen?
nogmaals hoe willen jullie het doen met de kids die en jr of 3 ouder zijn? want ik neem aan dat ik neit de enige ben met eentje erboven van 3 jr oud ong.
zie je, nu vergeet ik ook al weer waar ik op antwoorden wou. wat herkenbaar dat wessel de mensen om zich heen interessanter vond, hier hetzelfde. saf vond bij fysio de therapeute komisch. gnessy, mijn middelste is al 10, dus als die zou willen mag ze mee. de oudste is 14, en die wil niet meer gezien worden in een ballenbak hij is me trouwens aan het gek zeuren om een bjorn borg onderbroek. dat is in, en dat moet dan boven de spijkerbroek uitkomen (zodat iedereen ziet dat je een onderbroek van bb aan hebt) heb ff gegoogled voor de prijzen... pfffffff
NOD betekent niet ongesteldheids dag. Dat is dus de dag waarop je ongesteld zou moeten worden / hoopt niet ongesteld te worden.
zo worden we weer wat minder blond Noura jammer voor mij dat het stoeltje al verkocht is......maar gelukkig voor jou Zutphen is een hele mooie stad...en vriendin van mij woond daar...helaas heb ik geen contact meer met haar.......waar woon jij in de stad? zou vanavond ff kijken op de site voor slofjes...en is de maat de lengte van de voetjes voor slofjes? en ja het word steeds moeilijker om er niets over te zeggen...denk dat ik zaterdag of mss wel morgen lekker uitgebreid ga koken en dan weer wat op gooi......weet wel dat hij het nu hooi en hooi druk heeft op zijn werk en savonds als een uitgeblust vogeltje op de bank zit.....maar of er in die bovenkamer ook raddartjes draaien...geen idee.... ga ook maar zo'n beker halen denk...probeerde van de week zo'n tuit beker bij teun ging ook wel goed alleen hij wilde er aan zuigen..en dat ging wat minder......heeft deze bekker ook een blokkade dus op zijn kop komt er niets uit? want het liep uit de tuit wel zo.....gelukkig had ik de beker vast.....
Ja Janette, deze beker heeft een antilek-ventiel. Dat is vernieuwd en zit nu bovenaan het rietje waardoor de beker zelfs niet lekt als het rietje vol is...erg handig. O ja, weet niet meer wie het vroeg, maar mijn vriend is programmeur en werkt voor zichzelf op freelancebasis.
ik heb het idee dat de voorkeur voor een volgende meeting toch weer in de buurt van Utrecht gaat zijn. In Houten zit inderdaad een ballorig, ziet er leuk uit. Op zich vind ik het geen probleem om de organisatie mee vorm te geven.... Op zich is het bij ballorig simpel want je mag er geen etenswaar mee naar binnen nemen.....dus broodjes en dergelijke voor onszelf moeten we daar kopen. entree is 6 euro voor het kind, jijzelf bent dan gratis. maar eerst maar eens een datum prikken! Zal ik de aftrap geven. Ik stel een datum in september en twee data voor in oktober en dan kijken wanneer de meesten kunnen. 29 september /13 oktober /20 oktober (6 oktober kan ik zelf niet....)Dit zijn alle zaterdagen. Willen degenen die meewillen hun voorkeur naar mij PB-en, als ik het uit dit topic moet halen wordt ik gek..... Speciaal voor Saar: Houten ligt nog onder Utrecht, dus is iets dichter bij Belgie dan de eerste meet....
ik kan alle dagen zoals ik nu zie. ik weet bij een andere ballen toestand dat het voor de kids onder 3 gratis is.... maar dan betaal je als ouder geloof ik weer. en ik neem aan dat soepstengels en tuitbekers wel mogen. wat handig is bij ballorig, daar koop je een kan ranja, bekers pak je erbij. nod, ik dacht het al, maar vond het zo simpel denken, dacht dat er een ingewikkelde naam bij hoorde janette ik woon in de hoven, net als lianne. en ik heb nog geen mail terug gehad dus wie weet. anders kom je gezellie op de koffie? komt lianne ook, want we moeten gauw weer afspreken. en nu bij mij? de lengte maat is de maat van de voetjes opgemeten. maar je kan het altijd aan hun vragen in je bestelling, dan krijg je netjes antwoord, en je bestelling staat pas na betaling.
de hoven is dta het "nieuwe"gedeelte? dus daar bij het ziekenhuis? het is 2 uur rijden erheen...maar moet een keertje kunnen .... eerst maar eens de nieuwe stoel van teun passen in mijn auto anders moeten we nog opzoek naar een passende.....hihi gelukkig past hij wel bij wijnand daar zit hij toch het meeste in... ik weet zo dat ik de 29-9 niet kan...is Wijnand jarig de andere moet ik thuis ff kijken in de agenda maar dan pb ik wel.... ja zit nog steeds op me werk en mail hier wat af.... maar jheb helemaal geen zin om te werken..oei oei oei
@Noralien Wessel vond het water helemaal niet erg het boeide hem gewoon niet Wel gek want in bad zit hij vaak te spetteren maar ik denk dat het misschien door alle nieuwe indrukken komt. Gaan jullie mannen ook mee naar de meeting? Ik heb namelijk geen rijbewijs en van het openbaar vervoer hou ik niet zo van zeker niet alleen. En ja als Johan daar alleen tussen allemaal vrouwen zit is het niet echt leuk voor hem denk ik Ik ga nu Wessel even verschonen.
ohhh ik vind dit zo zieluggg kailynn is echt verkuden, hoesten, niesen en goed snotteren. en ontzettend hangerig, en omdat wij ook niet lekker zijn gaat dat goed hier mij niet heus.
Inprecipe kan ik alle zaterdagen die jullie noemen gewoon hoor, dus mij maakt het niet zo heel erg uit. Vales Thijmen vind de mensen enz. ook meestal intressanter hoor dan het water, Maar denk inderdaad ook dat dit komt door alle nieuwe indrukken. Sebas gaat trouwens niet mee hoor naar de meeting, is niks voor hem ha ha ha. aaahhh arme kleine meid cynthia, echt heel zielig he als ze zo zijn. Beterschap jullie allemaal, hopelijk zijn jullie snel weer beter. Vandaag cb geweest, alles was goed en thijmen zag er goed uit zei ze. Hij was 72.3cm en 8585cm, weet iemand waar de lijst is gebleven?
29 kan ik niet ben ik jarig. Noura, ja ik kom gauw bij je op de koffie. Geef maar wat data's door waneer ja kan. Ik ga de 31 ste op vakantie. Gnessy, ik heb er 1 van 6 boven zitten, die mag van mij mee. Zal ze vast geweldig vinden al die baby's. Man gaat echt niet mee! Ik heb vanmiddag van die kleine rijstewafeltjes van Bambix gekocht, en koekjes van Bambix, ze vond het heerlijk. En vies dat ze was #-o
lijst welke lijst? volgens mij tig pagina's terug...we beppen hier ook zo veel die vraag stelde ik me ook al Cinthia...want meestal als il op me werk afsluit en naar huis rij en dan een uur niet kijk "moet"ik tig blz lezen maar nu dus niet...wel makkelijk hoor..... zoals gezegt 29-9 niet want dan is Wijnand jarig...en Lianne 13 en 20 oktober geen probleem....... naar wie moest het pb-tje ook alweer? oja Duikster..ebn toch nog niet zo blond.....hij komt er aan! noura als je het stoeltje niet kwijt raak dan wil ik hem wel hebben....
Wij waren net Wessel aan het filmen en wij hebben 2 honden Bikkel en Spikie en opeens zegt hij 2 keer achter elkaar Spikie we hebben dus zijn 1ste woordje gefilmpt is dat nou niet toevallig. Alleen was zijn 1ste woordje niet eens mama maar Spikie @Slingding ach wat zielig dat ze zo ziek is
Dain heeft wel schoentjes en ook sandaaltjes voor als het lekker weer is. Thuis heeft ie gewoon sokjes of blote voetjes, maar als we naar buiten gaan trekken we zijn schoentjes aan. Speen gebruikt hij allang niet meer, als hij moe is gaat hij duimen. Houten is zo'n beetje bij mij om de hoek, dus lekker makkelijk!