December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    nog een foto om af te sluiten vanavond:

lief he, is bij mijn schoonouders....

2. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Zo, hier ben ik weer. Eindelijk weekend. 't Werken viel mee, dankzij onze servicedesk en Michel. Er wordt bij ons 1x per maand systeemonderhoud gepleegd en dan kun je van 17.00-21.00 uur niet in de computer. En dat was dus vandaag :whistle: En Michel heeft deze week een sollicitatiegesprek gehad en ze hadden gebeld voor een 2e gesprek en dat kon vanmiddag :) Dus ik kon om 14.30 uur naar huis toe.
    Eindelijk weekend. Heb geen gesprek meer gehad vandaag, maar ze hebben de deadline nu naar de vakantie van die collega gepland. Dus heb nu opeens weer 3 weken de tijd.

Cynthia, beterschap. Hopelijk gaat het snel wat beter met jullie. Zal morgen ff claxoneren als we voorbij Hansweert rijden richting Wolphaartsdijk :D

Leuk Saar, het dolfinarium. Ik wist niet dat er eentje in Brugge zag. Ik vind Brugge sowieso een erg mooie stad. Dat is voor ons dichterbij dan het dolfinarium in Harderwijk én een stuk goedkoper zag ik wel. Dus misschien gaan we in augustus ook een keertje daar kijken. Ben gek van dolfijnen.
    Enne, veel succes morgen. Ben nu al aan het duimen.

Noura, fijn dat je moeder goed vooruit gaat.

Lola, gefeliciteerd met je hubbie. En was de film leuk?

Duckie, lekker gebbq-d? Die babymobiel lijkt me niet echt fijn fietsen.

Janette, mannen! :rolleyes:

Irma, jemig zeg, wat erg van je moeder. Veel sterkte.

Karin, wat een grote vent is Nick. Lynn was helemaal gefrustreerd toen ze de foto zag :) Ze was nog zo trots dat ze doorheeft hoe ze moet draaien van haar rug op haar buik, maar nu ze de foto van Nick heeft gezien is ze niet happy meer :)

Ga lekker slapen. Morgen naar Zeeland toe. Zal wel druk zijn met dat warme weer richting de zeeuwse kust.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    saar... duim duim duim

enne vales, de eer voor het maken gaat naar noralien, maar dat mooie mannetje heb jij toch gemaakt, dus die eer is voor jou ;)
    jullie moeten ook bijna naar het zh toch. laten we hopen dat het allemaal snel achter de rug is, met goed nieuws.

lianne, we moeten maandag nog.

mooie fotos weer van onze mooie december beebs

wat lees ik nu irma, ik weet niet wat te zeggen ben er stil van, en voel heel erg met je mee.

morgen reageer ik wel weer

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Whaha Noura nu ik het terug lees staat het er idd een beetje raar :)
    Ik moet donderdag als ik er aan denk word ik zenuwachtig pffff.

@Irma wat een vreselijk nieuws ik weet niet wat ik moet zeggen :(
    Ik wil je heel veel sterkte wensen.

@Karin succes met de wespen,ik haat die beesten ben er echt bang voor.
    En kan Nick dan al staan :confused:

@Lianne wat vervelend dat je nou dit weekend moet werken met het mooie weer.
    Johan moet dit weekend ook werken :(

@Janette ik wilde ook altijd graag trouwen Johan niet ik weet wel waarom hij houdt er helemaal niet van om in de belangstelling te staan en ja dat sta je die dag wel.
    Op een dag lagen we in bed samen met Wessel en toen zei die wil je met me trouwen ik dacht dat hij een grapje maakte maar hij meende het echt nou ik ging uit mijn dak :D
    Ik zou niet met hem willen trouwen als hij het echt niet wil en het alleen voor mij zou doen.
    Hopelijk is Wijnand snel duidelijk want dit lijkt me niks.
    Ik woon trouwens in Leiden maar volgens mij woont er hier niemand in de buurt van Leiden op Eve na dan.

@Duckie hoe was het BBQ'en?

@Saar ik ben al aan het duimen voor je :D

Trouwens Wessel kan ook al los zitten en houdt het echt lang vol maar hij kan nog niet uit zich zelf zitten dus ik doe het niet te lang lijkt me niet zo goed voor zijn rug en hij zal het toch echt zelf moeten gaan doen.
    Hij vind het wel echt leuk om los te zitten :D

5. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Even snel een stukje op dit veel te vroege uur! Thijs was al wakker om 7.30, en wilde per se spelen.Hij heeft zich een half uur uitgeleefd in de box en ligt nu weer te slepen. Ik duik er o ook nog even in.

Duckie: mijn zus was psychotisch. Het gaat nu weer goed. Ze is erg rustig en verder gewoon weer zichzelf. Ik heb haar al wel weer een tijdje niet meer gezien, maar vanmiddag gaan we naar mijn ouders in Zeeland en zie ik haar weer.

Ik vind dat fietsding er wel leuk uitzien. Ik denk dat ik het hier in de stad niet zou durven, maar verder denk ik wel. Op de fiets in een draagzak zou ik nooit doen. Ik heb wel eens iets op televisie gezien wat er dan kan gebeuren als je valt. Brrr. Maar ik zie het best veel om me heen. Er bestaat ook iets om een maxi cosi op een fiets te monteren, trouwens.

Karin en Vales: wat knap dat ze al zo kunnen staan en zitten!

Irma: wat vreselijk. Ik wist niet dat je moeder ziek was. Heel veel sterkte.

Oh ja, gisteren contact gehad met de huisarts. Toen ik er vorige week was i.v.m de diaree heb ik ook gevraagd wat hij van het plekje opThijs hoofd vond. Hij dacht een ooievaarsbeet maar heeft foto's gemaakt en die naar een dermatoloog gestuurd. Die dacht toch eerder aan een wijnvlek en wil dat we een keer langskomen. Ik vond het wel jammer, toch. Op zich is het nu helemaal niet zo'n grote plek, maar je hoort dat ze groter en donkerder kunnen worden...

Fijn weekend allemaal. Eindelijk eens echt zomer! Wij gaan lekker naar Zeeland in de tuin zitten en wandelen met de nieuwe drager (en Karin: zeker een kopen, het is super leuk!)

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn heeft vanmorgen z'n 1e valpartij gehad. Hij lag naast me op bed en ik dommelde wat weg. En ineens hoor ik: Boem! Ligt ie dus naast het bed :( Gek genoeg lag hij op z'n buik met hoofd richting bed. Kennelijk is hij er achteruit afgegleden ofzo. Hij huilde even vd schrik maar was snel weer over.

Gisteren werd ik trouwens op straat aangesproken door een leuke donkere man. Ik dacht: Ik heb sjans :D Maar nee hoor, z'n aandacht ging volledig uit naar Fynn. Hij vond het een 'mooie, lieve, vriendelijke jongen' en ik moest er maar veel van genieten. Was echt heel aandoenlijk om hem zo naar Fynn te zien kijken.

@Karin: Wat gaat Nick supersnel zeg :( Mijn theorie dat de meiden sneller zijn dan de jongens wordt door Nick ff totaal overhoop gegooid. Heb echt met verbazing naar die foto zitten kijken. Nick STAAT gewoon :confused: Pfoe, we zijn hier nog niet eens aan zitten toe en kan me niet voorstellen dat Fynn ooit gaat staan. En wat de rugdrager betreft. Op www.babyrent.nl kun je ze huren. Misschien handig om een keer uit te proberen. Zag alleen wel dat de dichtsbijzijnde vestiging voor jou Utrecht is :(

@Saar en Nynke: En....?

@Saar: Liene is ook niet bij te houden! Leuk hoor, zo'n vlot meiske :D

@Irma: Ik schrik me rot van je bericht. Wist niet dat je moeder zo ziek was. Weet even niet wat ik moet zeggen. Vind het echt vreselijk en wens je heel veel sterkte!

@Bianca: Zalig dat je nu ineens toch 3 weken vrij bent!

@Vales: Ik woon idd wel dichtbij. Op zich zou je wel mee mogen rijden. Maar de auto zit al vol met 4 personen (m'n ouders, Fynn en ik) dus dat past helaas een beetje moeilijk. Maar anders neem je Johan toch gewoon mee. Er is vast wel ergens een cafetaria ofzo en als het mooi weer is kan hij een stuk gaan lopen of met de auto ergens anders heen rijden. Tja, of gewoon met ons mee kletsen :D Wessel ook al zelf zitten. Fynn heeft nog echt wat in te halen...

@Lies: Haha, moet wel om je lachen. Thijs 'al' om 7.30 wakker. Ik zou er voor tekenen als Fynn elke ochtend om 7.30 wakker zou worden! Meestal is het dus 6.00 en vanmorgen zelfs 5.00 :cry: Wil er niet iedere keer over klagen maar kan er gewoon maar niet aan wennen.

O ja, Lies, wilde je ook nog iets vragen over de Bebicook. Kun je daar alleen groenten en fruit in stomen of ook vlees? Ik zou het nml handig vinden om alles bij elkaar te mikken en dan klaar te stomen. Ik heb een hekel aan koken en vraag me af wat makkelijker is: zelf wat klaarmaken met potten en pannen of met de Bebicook? En tot welke leeftijd kun je em gebruiken?

Ik heb Fynn tot nu toe steeds potjes gegeven En hoewel die best goed zijn vind ik het toch een prettiger idee om hem ook vers te gaan geven. Maar koken is nou niet bepaald m'n favoriete bezigheid. Hoe maken jullie vers klaar? Koken jullie voor jezelf en haal je daar dan iets vanaf voor die kleine? Of kook je apart? En wanneer? 's Middags al? Of gewoon 's avonds en dan invriezen? Ik wil het gewoon zo makkelijk mogelijk doen maar weet ff niet hoe :oops:

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Deze vraag daar zit ik dus ook mee....wilde hem al gaan stellen dinsdag op het cb maar als ik hier al antwoord kan krijgen is dat natuurlijk mooi...

Oeps Irma...heel veel sterkte.....aller eerst met je moeder en daarna met d e5 dgn werken......

@Eve hou je hem wel in d egaten ivm lichte hersenschudding wil je niet bang maken hoor...maar een collega van heeft het ook gehad..beeb van bed en die had het dus....

Nick is echt supper snel...kan het wat minder daar...de beebs kunnen het niet bij houden!

Vales over Leiden rijden naar Houten is voor mij net iets te veel om..sorry

Wijnand wil wel evt een geregistreerd partnerschap...maarja dat is bijna het zelfde...toch? maar kan je dan ook zijn naam aanemen en ringen uitwisselen?
    Em ja ook al heeft hij zo zijn twijfels wil ik nog steeds graag met hem trouwen want ik weet dat die twijfels erniet zijn voor mij :D maar voor de stap.....en omdat hij er zelf geen waarde aan plakt..maar dat zijn waarschijnlijk mannen :rolleyes:

nou ga lekker buiten zitten al waait het wel hard de temp is zalig....

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    het wordt hier nog druk in zeeland met al die december mama's die vakantie hier komen vieren mag dat wel van mij hihi.

karin: nick al zo mooi staan? als ik kailynn op haar voeten zet dan zakt ze door haar pootjes.
    brr. wespen, gelukkig is het nu alleen nog maar dooie rapen.

We zijn aan de beterende hand hier!
    kailynn en ik hebben prima geslapen al was kailynn rond middennacht effe goed wakker, maar na een neusspray en een likje luuf is ze weer gaan slapen tot 7.15.

Irma, wat een verschrikkelijk definitief bericht van je moeder.

noura, wat fijn dat je moeder steeds verder goed opknapt.

vales, mooie foto van wessel, de 2de foto krijg ik niet in beeld.

lola: leuk gehad gisteren? vast wel effe lekker met z'n 2'tjes zijn. en hoe was de film?
    nog gefeliciteerd met je man!

duckie heerlijk zo.n extra lange vakantie, was bij ons ook heerlijk en onverwachts.

saar, veel plezier in het dolinaruim.

janette, balen dat wijnand je zo lang in spanning houdt.

molly, leuk dat je afscheid (met kadootjes) geslaagd was.

dat was weer veel om op te reageren zeg....

nou hier nog geen tijger of kruip acties en zitten gaat hier ook nog niet zo super dus kailynn hoord daar niet bij de snelle meiden.

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Waar zou ik dan precies op moeten letten bij Fynn. Hij is nog heel levendig en heeft z'n potje fruit op. Ligt nu lekker te slapen. Als ie een lichte hersenschudding heeft is waarschijnlijk suf ofzo?

@Cynthia: Gelukkig maar! En nu lekker de zon in om weer wat extra vitaminen binnen te halen :D

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    het is hier bewokkt,
    maar ik gan nu wel naar buiten hoor!

11. keizerin

Even snel ga zo even onder de douche.

@Lies Wessel kan nog niet staan hoor.

@Saar en Nynke en en?

@Eve is lief van je jammer dat het niet gaat passen.

@Janette ik wist al dat je niet in de buurt woonde dus is helemaal niet erg en logisch dat je niet helemaal gaat omrijden.

Die foto's ik word er gek van eerst deed ik het met Imageshack als ik dat nu wil doen krijg ik opeens een zwarte balk onder de foto en ik wil gewoon de foto gelijk hier krijgen.
    Dus ik naar fotopocket en daar blijven je foto's dus op de site staan en dat wil ik helemaal niet.
    Dus de laatste foto heb ik er afgehaald alleen van de 1ste foto weet ik de verwijderlink niet meer dus ik heb die site gemaild en hopelijk halen ze hem er snel af.
    Ik heb al een mod een pb gestuurd en die zal hopelijk snel de foto's verwijderen dan zet ik ze er weer opnieuw op namelijk.
    Weet iemand verder nog een goeie site om je foto up te loaden zonder dat ze op de site blijven staan?

Zo en nu ga ik even onder de douche.

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve ja dan zou hij suf worden..... gelukkig eet hij lekker dus er zou weing aan de hand zijn

hier ook bewolkt maar wel lekker ondanks de harde wind

Cynthia....als je tijd hebt denk je dan nog aan me mail?

ga Teun ff fruit geven...papa dan....

13. keizerin

14. @Duikster: Je haalt me de woorden uit mijn mond! Hoe leuk en grappig het ook is om je kindje enthousiast van een lepeltje te zien happen, ik mis dat knusse van het flesje geven ook...
    Goed dat jullie dat wespennest nog redelijk op tijd hebben ontdekt. Je moet er niet aan denken om een wespenplaag in je eiegn huis te krijgen...
    Op de foto staat Nick echt al goed! Een heel mannetje. Het shirtje dat Nick op de foto aanheeft, heeft Jasmijn ook. Als ze dat droeg vonden we haar altijd net een jongetje, want haar meeste kleertjes zijn in zachte tinten...

@Noura: Ik kan me goed voorstellen dat je je ongerust maakt over hetgeen ze je maandag te vertellen hebben. Ik hoop heel erg voor jullie dat het meevalt!

@Duckie: Lekker hoor, nog wat extra vakantie erbij. Geniet er van!

@Irma: Wat een naar nieuws over je moeder. Ik haar en jou heel veel sterkte!

@Eve: Je smelt toch helemaal bij het horen van zo'n compliment!

Gisteren dus lekker even met z'n tweetjes een avondje weg geweest. Wat de vijfde film van Happy Potter betreft: Als je verwacht dat de film het hele boek netjes volgt, dan kom je uiteraard bedrogen uit. Je moet de film meer zien als een samenvatting. Een samenvatting die qua special effects weer erg mooi is gemaakt... Meer zal ik er niet over zeggen voor het geval er nog meer mama's zijn die naar deze film gaan...

15. keizerin

Lief zijn ze samen hé :D

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    vales ik doe het via photobucket heb daar een gratis accound aan gemaakt en kan er foto's in en uit halen....vreemd dat jij het niet kan

Lola hij is dus weer goed de film...ik wacht tot dat ze op dvd zijn maar zit wel met smart te wachten op het laatse boek..helaas duurd het nog ff voor de ned.editie.... :(

17. keizerin

Het is me nu wel gelukt via Imageshack :D

Zo en nu ga ik echt douchen ;)

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Vales: Wat een ontzettend lieve foto! Als Johan echt zo lief is mag ie wel mee naar de meeting hoor :D

En...jullie zullen het niet geloven...maar Fynn kan toch een beetje zitten! Heb het net weer even geprobeerd en zal meteen het resultaat even spammen

Meteen ook weer reclame voor de Tripp Trapp :D

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

En het lukt zelfs in een stoeltje. Beetje scheef, maar ach dat mag de pret niet drukken :)

Deel Deze Pagina