Thijmen heeft trouwens niet zo heel erg veel last van spugen gelukkig, meestal als het alleen kwijl ik kleed ik hem ook niet om hoor. Dan denk ik gewoon bij mezelf, ach droogt wel weer anders blijf je bezig he. Thijmen was vanmorgen om 06.30 al wakker trouwens, Thijmen ze nieuwe tijd is bijna elke dag 07.10 das opzich wel netjes dus.
eve hier hetzelfde verhaal met kokhalzen, en hij stikt er ook zowat in. ik geef het eventjes niet, en dan later probeer ik het wel weer, ik denk dat die er gewoon nog niet aan toe is. ik doe de liga wel eens door fruithap, dan kruimel ik er een halve doorheen. ook knijp ik er wel eens een sinasappeltje doorheen, en dan een liga. is erg lekker. ik weet niet of sap uit pak zo goed is, daar zitten veel suikers in. oh jemig eve, om 5 uur hoop niet dat het morgen 4 uur is. wat betrefd spugen, dat doet safouane niet zo veel. ik kan onderin weer lezen bianca wat eng zeg, zulke hoge koorts bij lynn. ik hoop dat jullie de nacht goed doorgekomen zijn. safouane heeft maar 2 weken bij ons geslapen, hij sliep niet goed en ik ook niet. op zijn eigen kamer ging veel beter. maar als jullie het zo gezellig vinden en prettig, dan zou ik hem gewoon lekker bij jullie laten slapen. ik heb hier overigens nog steeds wel pampers, alleen ik heb laatst in de aanbieding de luiers van etos gehaald, en die zijn ook erg fijn en lekken niet. ik vind ze alleen wat dikker en stugger, maar geloof niet dat saf er enig verschil in merkt. kruitvat schijnt als beste getest te zijn. dat boek van kluun, ik had het zo uit. goed boek, hoewel ik die vent een grote eikel vind. mijn moeder had dat boek, en ik had hem van haar meegekregen om te lezen. het vervolg wil ik ook nog lezen. maar ben nu bezig in de aardkinderen saar en nynke wat jammer. cynthia hoe vond kailynn het eten? straks moet ik werken tot 6 uur en daarna gaan we bbq-en. hetis hier nu al goed warm. gister toen ik werken moest, wou safouane niet slapen. huilen... toen ik thuiskwam sliep die net. en vanmorgen weer net zo vrolijk wakker. hij hangt best wel erg aan mij, ik maak eigenlijk ook weinig mee dat die huilt. mischien had die ook wel last van de warmte
@vales: jiri slaapt ook nog steeds bij ons. Heeft inmiddels al een 2e ledikantje, omdat de wieg te klein was. Soms slaapt hij op zijn eigen kamer 's nachts als hij al rond 9 uur wakker is en de fles heeft gehad. Anders wordt hij wakker als ik hem bij ons op de kamer leg en wij gaan naar bed. Dat gaat ook goed. Maar vind het ook wel fijn als hij nog bij ons ligt. Hij draait nu ook regelmatig op zijn buik en dan kan ik hem snel weer terugdraaien als ie begint te huilen en dan weer verder slapen. @eve: hier soms kokhalstaferelen, maar ik geloof dat ze dit nu vrij vooraan hebben, zodat ze op tijd alles eruit kunnen werken. Moet zeggen dat het best goed gaat. Ook een soepstengel, ziet er eng uit, maar hij krijgt het goed verwerkt. Oh ja, hier ook af en toe een golf. Hij krijgt ook meteen een slabber om, heeft bijna altijd een slabber om Ik gebruik pampers nr. 3. Kan alleen vergelijken met huggies en kruidvat en dan vind ik pampers toch nog het fijnste. @saar: bij ons wordt het al de 3e ronde. Bij jiri was het ook ronde 3 raak, dus wie weet
bianca: hoe is de nacht gegaan? kailynn vond het eten heerlijk! ze snotterd nog behoorlijk, hoop dat het gauw weg is! debbie en thijmen sterkte met de tandjes! eve. bobbeltjes in de mond, spannend! ik vond dat boek van kluun help ik heb mijnvrouw zwanger gemaakt ook erg lachen, ik vind hem ook een eikel als je het leest maar zijn schrijfstijl en woord keuzes erg lekker weg lezen zeg maar terwijl ik normaal een hekel aan lezen heb omdat het heel langzxaam bij mij gaat. (dyslectisch) maar dit is goed te lezen voor mij. noura: werkse vandaag en bbq'se! mijn ouders komen mij vanmiddag bezig houden (mijn man was om 2 uur vannacht thuis en stond om 8 uur weer naast zijn bed om er vannacht niet voor 3 uur weer in te komen) en dan is het een lange dag, m'n moeder neemt mossels mee dus dat wordt smullen! eve kailynn sppuugd niet zoveel eigenlijk en ik gebruik veel slabbetjes, en kwijl droogt bij ons meestal kleurloos op. kailynn slaapt tegenwoordig van 20.30 tot 7.30 al gaat die ochtend tijd wel stiemkum steeds iets vroeger.
Hallo allemaal, Ben een paar dgn niet geweest en dan weet je het al....heel wat pagina's teruglezen. Daar zie ik dan zo tegenop (omdat je ook wilt reageren) dat ik het uitstel waardoor het weer meer wordt Maar hier ben ik dan Saar/Nynke, balen van de negatieve testen. Hier ook nog niets. Zit inmiddels al op dag 50 (normaal 23) en nog steeds niets te zien. Maar vrijdag ook weer negatief getest. Van mij mag ik nu wel gewoon ongi worden hoor. Ik was nl van plan er niet te veel mee bezig te zijn. Dat lukt wel aardig, maar zo langzamerhand begint het toch te frustreren. Vooral omdat ik dat nog nooit gehad heb. Na de pil max 25 dgn. Karin, wat fijn voor je nicht zeg. En een jongetje uit China....Hadden ze er niet meer rekening mee gehouden dat het een meisje zou zijn?! Adoptiekindjes uit China zijn meestal een jaar als ze geadopteerd worden, dat komt door de procedures daar. En dan krijgt zo'n heel weeshuis dezelfde achternaam (de naam van de "baas" van het weeshuis) omdat het vaak vondelingetjes zijn. Ontzettend gaaf voor ze. Weer leuke foto's gezien, en wat dtaat Nick goed zeg! Eve, dat is bij ons vorige week dus ook gebeurd. Jikke lag naast Robert op de nak. Ik zie haar naar voren rollen, zeg "Kijk uit"...te laat. Ze maakte een lelijke smak op haar hoofdje waarbij haar nekje een optater kreeg. Wij allebei de tranen in onze ogen. En Jikke bleef maar huilen, ze had zich echt goed pijn gedaan Buil op haar voorhoofd. 's Nachts heb ik haar nog een keer wakker gemaakt om te kijken hoe ze reageerde. Gelukkig de dag erna niets meer van te merken....weer lekker vrolijk. Irma, wat een rotnieuws van je moeder. Heel veel sterkte! Verder weet ik eigenlijk niet meer zo goed wat er allemaal geschreven is Hier nog ff een foto van Jikke die uit haar beker drinkt. Aan haar beker zitten trouwens geen handvatten, maar ze pakt hem gewoon met 2 handjes vast, gaat prima..... Ik moet vanmiddag helaas weer werken. Is het eindelijk mooi weer, moet ik het hele weekend werken. ma, di en wo heb ik vrij, dan zal het wel weer regenen
@Janette: Bij ons gaat Intratuin een dikke maand dicht vanwege een grote verbouwing, maar ze geven wel 40% korting... @Nynke & Saar: Jammer... @Eve: Interessante tip (van die luiers). Ik woon vlak bij de Duitse grens en kom dus geregeld bij de DM. Maarre... hoe kom jij daar? Het is nogal een eind vanaf Den Haag... Gelukkig spuugt Jasmijn een stuk minder dan eerst, dus hier niet zoveel vieze shirtjes meer. Ik ben het met je eens dat zo'n groezelige baby niet echt een fris gezicht is! Jasmijn heeft ook maanden lang continu een slab om gehad... @Bianca: Ach, wat zielig zo'n ziek kleintje. Gek dat jullie niet mochten komen. Ik vind ruim 40 graden koorts erg hoog hoor! Hopelijk gaat het vandaag al weer wat beter... @Noura: De serie 'De Aardkinderen' heb ik ook al twee keer helemaal gelezen... @Noralien: Wat vervelend (en wel raar ook) dat je nog steeds niet ongi bent geworden. Ik hoop echt dat het snel komt, dan kun je verder klussen... Ik had vroeger van mezelf zulke lange cycli, daardoor had ik de eerste keer na 9 weken pas door dat ik zwanger was... Bekend broekje trouwens op de foto. Welke maat heeft Jikke's broekje? Die van Jasmijn is in maat 56 (!) en is haar nog steeds te lang en te wijd. Ik heb het vermoeden dat er een verkeerd labeltje in zit... @Vales: Jasmijn heeft vanaf het begin in haar eigen kamertje geslapen... Gisteren heeft Jasmijn voor het eerst in het fietsstoeltje gezeten. We wilden een boottochtje maken en de haven is slechts 5 minuten fietsen van ons huis, dus dat durfden we wel aan. Nou, ze vond het geweldig!
Zie je, nu vergeet ik nog te reageren op Bianca... Wat zielig, hou het maar goed in de gaten. En als je het niet vertrouwd, gewoon bellen hoor! Lola, wat een geweldige foto. Ik vind Jasmijn zo'n mooi kindje. En ze kijkt altijd zo guitig, ze straalt echt uit dat ze er zin in heeft En dat tongetje..... Heb jij dat broekje ook? Is geen Mexx toch?! Dat labeltje zit er bij mij dus ook in, maat 56. Ik heb dat broekje gekocht toen ik nog zwanger was. Ik zei toen al tegen de verkoopster dat dat niet kon kloppen, maar zij zei dat je je daar op verkijkt. Nou, ze heeft het nu nog aan en ze draagt normaal maatje 68 of 74 (ze heeft lange benen). Maar ik vind het wel een leuk broekje en Jikke vind vooral de lintjes eraan erg leuk
@cynthia je mailde op 09-07 dat je "morgen " zou antwoorden...maar geeft niet hoor zie het wel vandaar me vraag @bianca zielig zeg..heo is het nu met haar? @eve ja kan de liga ook door de fruithap doen...doen wij ook en telkens wat grotere stukjes...wij hadden newbron van pampaers daarna kruitvat en nu etos en straks AH als Teun iets te erg spuugt laten wij het gewoon aan..meestal is het kwijl of veel speeksel na het eten...anders blijven we aan de gang @nynke en saar jammer op naar d evolgende ronde Noura hier is het onweer en regen los gebarsten! wij wilde vanavond ook BBQen ...helaas niet dus.... of het moet nog veranderen..... leuke fot's al en nu al op d efiets...zo zo nou ik ga ff eten en dan naar vrienden Teun is dara morgen..ouders zijn op vakantie, dus alles ff doorspreken.. prettige zondag allemaal
Hier onweert en regent het al een tijdje. Waar is nou dat mooi weer dat voorspeld werd....saaie zondag hoor. @Noralien: Jikke heeft het drinken goed onder de knie zo te zien! @Lola: Jeetje, wat lijkt Jasmijn ook al groot zoals ze daar zit. Misschien klopt mijn theorie dat de meiden sneller zijn dan toch En wat Duitsland betreft. M'n ouders hebben vrienden in Enschede. Dus als ze daar zijn gaan ze altijd even shoppen in Duitsland. Sowieso ga ik met m'n ouders een paar keer per jaar een dagje naar Duitsland. Gewoon gezellig wat rondkijken en van alles inslaan bij de DM, Edeka en Aldi Sud. Hebben jullie een EHBO boek voor kinderen in huis? Zo ja, welke? Wilde eerst een cursus kinder EHBO gaan doen. Maar die kost 88 euro voor 2 avonden van 19.00-22.00 (via ziekenfonds) Of is dat niet duur?
Eve, ik weet niet of dat duur is. Zelf ga ik geen cursus doen. Ik ben verpleegkundige en ga ervan uit dat ik wel goed reageer als er iets met Jikke gebeurt. Heb al 4x mijn EHBO en reanimatie gehaald, maar heb het helaas ook steeds laten verlopen Maar je hebt gelijk hoor, het is altijd een prettig idee als je zo'n cursus eens hebt gedaan.
@Noralien: Allereerst heel erg bedankt voor je compliment, ik ging er helemaal van blozen... Jasmijn heeft heus niet alles van Mexx hoor. Maar ik vind het een sport om zoveel mogelijk Mexx-kleertjes te kopen voor de helft. Dus in de uitverkoop scoor ik van alles in verschillende maten en door het seizoen heen kom ik er niet vaak. Ik vind het gewoon zulke leuke kleertjes en alles daarvan staat Jasmijn even leuk... @Eve: Ik denk dat 88,- een redelijke prijs is. Ik heb zelf BHV en kan reanimeren, vind dat wel een veilig idee...
Iedereen bedankt voor de meelevende reacties. Erg lief. Vannacht heeft ze best goed geslapen. Ben zelf wel regelmatig naar haar wezen kijken. Vanochtend was de koorts gelukkig gezakt naar 38.1. Ze is niet erg fit, wilt ook niet veel drinken, dus we geven haar elke keer maar kleine hoeveelheden. Ze jammert ook steeds, echt zo zielig. Nu is ze net in slaap gevallen. Ik hoop zo dat ze zich snel weer beter voelt, je voelt je zo machteloos, want ze kan ook niet zeggen waar ze pijn heeft of wat er aan de hand is Cynthia, fijn dat het met jullie weer wat beter gaat. Enne, wat een drukte gisteren richting Zeeland. We wilden de snelweg oprijden, maar zagen net op tijd dat alles vaststond, dus zijn we maar binnendoor gereden. Vales, leuke foto's weer van Wessel. Lynn heeft 9 weken op onze slaapkamer geslapen en is toen verhuisd naar haar eigen kamertje. Vond het in het begin ook erg moeilijk, maar het is eigenlijk meteen goed gegaan. Eve, wat een lekker ventje heb je toch. Leuke foto's Lynn is in love... Ik dacht eerst ook dat de koorts van d'r tandjes kon komen, maar het schijnt zo te zijn dat de koorts dan niet zo hoog is, hooguit 38.5. Karin, goed nieuws voor je nicht. Echt fijn. Enne, duik ze vandaag, duikster Waar gaan jullie meestal duiken in Zeeland? Ik was zo verbaasd over het feit dat Nick staat, dat ik vannacht gedroomd heb dat Lynn opeens ging zitten en zich vervolgens aan de spijlen van de box omhoog trok tot ze stond Eve, wat luiers betreft, ligt eraan wat er in de aanbieding is. Ik heb een tijd terug een heleboel huggies ingeslagen en heb nog pampers en bumblies liggen. En ik snap precies wat je bedoelt met dat spugen. Lynn spuugt meestal als ik net haar slab heb uitgedaan en die blijft vaak al een half uur om voor de zekerheid. Flesvoeding vind ik nog niet zo erg, dat geeft geen vlekken, maar ik heb al een aantal truitjes en broekjes waar ik de vlekken van de voeding niet uitkrijg. Met name worteltjes gaan niet uit Lynns kleding. Cynthia, heb ook allebei de boeken van Kluun gelezen. Jammer dat je je mannetje zo weinig ziet dit weekend Noortje, leuke broek heeft Jikke aan...Lynn heeft dezelfde, alleen dan in 't donkergroen. Alleen die gespjes bovenop de broek krijgt ze steeds los, dus doe ze ook niet meer vast. En Lola, idd, 't broekje is wel errug lang. Lynn heeft mt 62 en heeft vrij lange benen en normaal mt 74 van broek en deze is nog te lang. Ik heb 't broekje bij de prenatal gekocht. Leuke foto van Jasmijn. Ze zit ook goed stevig en heeft t echt naar haar zin. Janette, heb sinds gisteren ook een safe-t-sleep. Ideaal. Ze heeft er ook geen moeite mee. Heb vrijdagavond nog eventjes geshopt. Heb bij de H&M 5 truitjes voor Lynn gekocht in de opruiming voor totaal 18 euro en gisteren nog even bij de Prenatal geweest en heb daar nog 2 truitjes gekocht voor 9 euro totaal. Maat 80 en 86, dus ze moet er nog ingroeien. Hier is het ook geen lekker weer. Erg bewolkt en veel wind. Zo af en toe ook een spatje regen, maar gelukkig nog geen omweer. Heb dit weekend hier ook bijna geen zon gezien helaas.
eve ik denk ook dat de prijs redelijk is! ik zit zelf in de zorg en weet in bepaalde situaties wel te handelen ook heb ik bhv en reanimatie incl. ead. wij hebben net de boterham op en de zon gaat hier langzaam weer schijnen! op buien radar zag ik net dat het droog blijft voorlopig dus ga zo effe snel met kailynn naar de pin. ik zg ook op de radar dat het in maastricht nu 30 graden is en hier 20 hoe bedoel je verschil. lola ik hou ook van shoppen in de uitverkoop alleen geef ik dan nog niks om merk kleding ja nijntje, heb van de week bij v&d een paar gimpy's en mailots en sokken van nijntje gehaald allemaal meer dan de helft van de prijs eraf!
Hier heeft ze haar broekje aan. Ik realiseer me dat ze niet echt veel gegroeid is, want deze foto is begin mei gemaakt.
Cynthia, voel me nu op dit moment niet erg fit. Erg moe en weinig fut. Weet niet of het met de zwangerschap te maken heeft of de spanning van gisteren. Denk 't laatste. Wat betreft de zwangerschap. Af en toe misselijk, overgeven en pijnlijke borsten, stemmingswisselingen, maar verder valt het wel mee. Alleen die poepbroeken van Lynn verschonen, dat valt niet altijd mee. Dan kokhals ik en kijkt Lynn me echt zo aan van: nou,nou, zo erg stink ik nou toch ook weer niet. Oja, even een vraagje in het algemeen. Hyven jullie ook? Ik heb me in november aangemeld, maar verder nooit meer naar omgekeken. Gisteravond, ter afleiding, eens rondgesnuffeld en vind het wel leuk. Heb inmiddels al 2 vrienden, maar zoek er natuurlijk nog veeeeeeeel meer. Dus voelt iemand zich aangesproken, dan mag je me altijd uitnodigen. Ik sta onder Bianca Willems...uit Hoogerheide.
Onze favoriete luiers zijn Bumblies, die zijn van de Lidl, die hebben een plastrip, lekken niet door en er komt niks langs. C1000 heeft ook goeie. Nu hebben we Etos luiers, maar die vind ik niet zo fijn, de luier op zich wel, maar in 1 pak zitten er al een aantal met kapotte sluitingstrips, daar vind ik ze te duur voor! Pampers vinden wij helemaal niet fijn, vinden we zo'n plaslucht hebben. Dain heeft alleen de 1e week bij ons op de kamer gelegen, maar ik hoorde elk geluidje, dus hebben we hem toen al op zijn eigen kamer gelegd. Gelukkig gaat het weer wat beter met Lynn Bianca, schrikken he! Ik ben vanochtend met de meiden van de pufclub en de babys wezen picknicken. Het was superleuk, iedereen had iets meegenomen. Helaas was het weer niet zo stralend als voorspeld, maar we hebben het gelukkig droog gehouden. Nu is Dain diep in slaap, want van slapen is daar niet veel terecht gekomen.
helaas in hyve niet.... msn heb ik eigenlijk altijd al op offline staan.....geen fut of tijd voor.... ff spammmen van mijn binkie hoor we zetten hem vanmorgen op de bank neer en meneer bleef een hele tijd staan
en ff later zat hij heerlijk met zijn blooken te spelen ga weer lekker buiten zitten zonntej schijnt dus zalig