December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    otje, ik kan met je meepraten hoor! het is soms zoooo vermoeiend om elke keer weer die speen terug te doen.... Hopelijk wordt het snel beter!

Leuke foto's weer! Leuk om te zien hoe snel die kleintjes veranderen.

Jayden heeft nog steeds blauw/grijze ogen, van mij mag het zo ook wel blijven maar dat zal wel niet helaas.

Heb vanmiddag nog ff gestreken, maar verder heb ik vandaag eigenlijk nergens zin in. Heb de hele dag maar een beetje achter de pc en op dit forum gezeten :oops: Misschien is morgen een wat productievere dag hihi

Is er al iets meer bekend over de meeting? Begint nu toch wel dichtbij te komen...

groetjes Lisette

2. Ik heb ook maar eens 'geknutseld...'

Verder niets bijzonders te melden hier. Ik moet morgen voor het eerst naar het cb, ben benieuwd...

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oeh wat een heerlijke fotos.

nou vandaag is mijn heer zowaar een hele dag aan het proberen wakker te blijven. af en toe leg ik hem in bed, en even later is die dan weer wakker, terwijl je kan zien dat die doodmoe is. nu is het weer even stil, maar denk dat die zo weer begint. als die weer gaat huilen ga ik ook maar een rondje met de wagen lopen, mischien dat die dan gaat slapen.

leuke fotos zeg, super.

4. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

hier zijn de oogjes een beetje blauwgrijzig maar bruin aan het worden zeg maar, hebben jullie wss we gezien (dat ze donker zijn :D ) en een lange wimpers echt lieffff. echt van zijn vader (de ogen)

slingding; ik had niks ingevuld bij zip maar het is je al gelukt zie ik, wat een super lief koppie heeft ze zeg, zullen we ze aan elkaar voorstellen?! ;) :D

noura; bij de bv bijeenkomsten gaven ze mij aan de bv een dag van tevoren uit de vriezer te halen en in de koelkast te zetten. dus maw 12 uur van tevoren ofzo mss langer. heb het nog niet geprobeert maar zal ik idd binnenkort ff doen om te kijken of hij het drinkt goed idee.

patricia; wat een poepie zeg.

lola; liefff...

gr saskia

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lisette en Otje: kan Fynn vandaag ook wel achter het behang plakken :( Gisteren was echt een supergoeie dag. Hij heeft veel geslapen en was tussendoor heel rustig. Vandaag wil ie gewoon echt niet slapen. Ligt nu gelukkig even rustig in de box maar vrees dat het toch weer een lange avond wordt. Kan iemand misschien verklaren waarom die kleintjes zo verschillen per dag?

Heb vandaag de Wrapper van Lodger ontvangen en meteen gebruikt in de kinderwagen. Het is echt een mooi en handig ding. Geen gedoe meer met jasjes en lakentjes en dekentjes. Gewoon, hop, de Wrapper in en klaar. Doe em alleen nog wel een mutsje op en een dun dasje om.

Fynn heeft nog steeds donkerblauwe ogen. Zal niet meer veranderen aangezien zowel ik als z'n vader blauwe ogen hebben :D

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Leuk allemaal die foto's!

Noura: Ik herken het echt wat je schrijft. De hele tijd wakker maar toch moe.

Koen slaapt nu al een hele tijd. Vanaf 15 uur al. Heerlijk zeg. Heb zoveel kunnen doen in die paar uurtjes. Was ook nodig....

Koen zijn oogjes zijn ook blauw-grijs... of het zo blijft? Geen idee. Mijn man heeft blauw-grijze ogen en ik bruin met een tikje groen. Dus afwachten wat het wordt.

Melliemel: Superschetig dat filmpje van Orlando! :D Wat n liefje zeg en idd mooie ogen.
    Mijn dochter komt niet mee met de meeting. Het is een gewone schooldag...

Gr Otje

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Wat herkenbaar weer zeg dat Fynn nu weer zoveel wakker is. Koen is het ene moment ook zooo lief en soms is het echt een klein duiveltje :evil:

Straks zei ik een beetje boos: Nou Koen! Houd eens op met zeuren! (net of het helpt..... haha) en toen Sara meteen in de verdeging voor d'r broertje: Ja mamaaaa hij is nog zo lief en klein. :)

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    op de meeting zullen we ze aan elkaar voorstellen, jij komt toch ook?

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Over de meeting trouwens: Als we die high-tea doen, moet dit wel gereserveerd worden dus moet ik eigenlijk wel weten wie er zeker wel of niet mee kan... Sorry, weet dat het lastig is... Maar kunnen jullie me iets laten weten?

10. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

Vandaag ben ik naar het cb geweest, ik moest voor het eerst naar de arts toe. Ze heeft even naar ze oogjes gekeken, deze waren helemaal goed. Ook heeft ze even hem verder onderzocht, ze balletjes waren goed ingedaald en ze hartje klonk goed. Ook zag hij er heel gezond uit zei ze, hij was ook mooi op gewicht vond ze. Hij was 900gram aangekomen en woog nu 4705, hij was op het moment ook 56.5cm lang. Dit was erg netjes, ze vond hem dan ook goed gegroeid en aangekomen.

Verder vond ze het geen probleem dat ik fles en borstvoeding gaf, maar ik moest wel ff opletten. Want thijmen wil nog wel eens spugen, maar dit was opzich niet erg. Al moest ik het wel even in de gaten houden natuurlijk, maar dit is begrijpelijk.

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Misschien een hele rare vraag, wat is high thea eigenlijk? Want thee lust ik niet :oops:, maar ik wil zeker wel mee hoor.

12. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Leuk al die foto's, ook jouw nieuwe foto setje ;)

Krijg net een mailtje van mijn collega: op mijn eerste werkdag (12 maart) heb ik gelijk een landelijke meeting in een ander hotel en daaropvolgend een 3 daagse meeting in mei. Moet ik dus gelijk mijn vrije woensdag weer gaan wisselen die week. Ik weet niet of het een meeting met overnachtingen is, maar dat doe ik dus niet! Jezus, ben nog niet eens begonnen en begint het nu al, zou er alweer bijna van in de stress schieten. 12 maart had ik al een training staan die ik expres verzet had naar een andere dag, had ik dus net zo goed kunnen laten staan. ik wil de eerste week me eerst even inlezen in de voorgaande 4 maanden en de lopende zaken en nu zit ik gelijk weer met een nieuw project, waarvan ik de deadlines nu al kan raden.. Gatver!

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    balen molly!

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    [​IMG][/url][/img]

Tja, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven :D

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat een mooie baby's he! Er zijn mooie baby's geboren rond december.

helaas ben ik de felicitas dans niet ontsprongen. eigenlijk wilde ze per se volgende week komen maar dan kunnen we niet dus komt ze de week erna. hoop dat ik sterk genoeg ben om geen onbenulligheden te kopen.
    hebben jullie wat gekocht? en wat dan?

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi

ben ik weer :) . eve wat heb jij ook een mooi manneke zeg. ook echt een ventje hè?

slingding; ja, ik kom ook, ik ga ervan uit dat orlando geen last heeft van zijn prikjes.

otje; ik kom hoor, dus mij kan je op de definitieve lijst zetten. mits orlando natuurlijk heeel erg veel last heeft van de prikjes maar daar ga ik niet vanuit.

was net ff langs de zw.schapsyoga vrouw gegaan, en heb gelijk ff geinformeerd over babymassage(doet zij ook vandaar). bij ons is het 75euro voor 4 bijeenkomsten van 1,5 uur. (massage zelf is een half uur hoor). denk dat ik het wel ga doen lijkt me erg ontspannend voor hem, en voor mij ook hihi.

gr saskia

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik zag net bij gtst dat charlie de zelfde maxi-cosi heeft als wij hebben. toevallig he!
    ik moet even naar boven kailynn is wakker.

Echt erg ik heb m'n hel;e zwangerschap een dagboek bijgehouden zit op blz. 230 alleen ben ik blijven steken op de geboorte dag ik kom er niet toe. ik geloof dat ik een samenvatting ga maken verder.
    Ik wacht nog even bericht van daphne af over de meeting om evt. met haar samen te reizen. het is vanaf hier toch 2 uur reizen dus om dat nou helemaal alleen te doen vindt ik wel wat.

18. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :( eve, dat vraag ik me ook wel eens af! De ene dag denk ik goh, het valt eigenlijk allemaal best mee, maar de andere dag als hij weer zit te janken de hele dag pfff gestoord word je er soms van!

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het me voor de bevalling toch allemaal iets anders had voorgesteld. Het is veeeel zwaarder dan ik gedacht had! Ik zou hem niet meer kunnen missen hoor, dat niet... maar ff klagen lucht wel lekker op! ;)

Otje, ik ben van de partij!

Molly, wat vervelend zeg. Hadden ze daar geen rekening mee kunnen houden?

Debbie, fijn dat alles goed is met Thijmen altijd goed om te horen!

groetjes Lisette

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: vind het moeilijk om voor 100% zeker te zeggen dat ik kom. Als het echt lastig is met reserveren moet je misschien maar niet voor mij reserveren. Weet iig waar jullie zijn en kan dan gewoon ff langskomen.

20. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    hè hè, de visite is weer pleite! Nu 4 dagen visitevrij, heerlijk!

@Setje; de meeting is landelijk en geldt voor alle general managers en revenue managers (dat ben ik) van de nederlandse hotels van onze keten (ongeveer 50), dus daar heb ik helaas geen inbreng in. Heb net wel al een collega revenue manager van een ander hotel gemailt waar ik goed mee omga en zij gaat gelukkig ook, dus we gaan lekker samen en we gaan er gewoon een leuk dagje van maken dan maar!

We hebben inderdaad een lichting knappe baby's op de wereld gezet zeg, daar mogen we trots op zijn!

Ik ga morgen ook proberen een foto erin te zetten, ben ik nu eigenlijk te moe voor. [/img]

Deel Deze Pagina