Leuke foto's Gnessy. Leuk filmpje Debbie. Wat een kletskous die Thijmen Vind het ook erg gezellig om met jullie te kletsen. Voel me echt thuis bij jullie. Saar, zeg nou maar eerlijk, je wilde gewoon nog een keertje extra in de draaimolen Lynn heeft weer koorts. Net getemperatuurd, 38.5. Toch is ze levendig, heeft geen diarree meer en ligt nu lekker in de box te kletsen en te spelen. Moet hier nodig stofzuigen, maar durf niet omdat ze nog steeds niet gebeld heeft. Ik heb ook weinig geduld moet ik eerlijk zeggen, maar ik wil gewoon weten of de uitslag goed is. Dan kunnen wij dit hoofdstuk voor onszelf afsluiten. Molly, hier ook een kruisje bij je foto's helaas
hij lag te spelen en uiteindelijk ook te slapen.... ik reageer vanmiddag ff uitgebreid als kids op bed liggen....
bianca, vervelend seg... dat ze nu niet terug belt. Ik duim voor je dat alles heel goed is. gnessy, leuke foto's. Wat hebben we toch allemaal mooie baby's. Ik ben echt benieuwd naar het waterspeelkleed. Normaal is het donderdag of vrijdag hier. Ik heb direct gestort. Kunnen we dit weekend smaen spelen... als het weer meezit natuurlijk. Lola, bedankt voor de foto en daardoor ook voor de tip. Hier is het verschrikkelijk warm. Boven de 30 graden, en dat is dus niks voor mij. Geef mij maar 20-25 en ik ben reuzeblij. Al de rollen zijn nu ook dicht en ik blijf de hele dag binnen. Alleen straks natuurlijk naar de vk. Ben benieuwd. En ja...ik beken ...ik wou graag nog een keer op de molen... Nee dus . En Ben stond maar te lachen en foto's te nemen. Die vond het geweldig.
hallo ff laten weten dat ik wel mee lees maar niet zo veel kan reageren..zit op me werk en moet toch ook wat doen.. maar leuke foto's allemaal.....helaas kan ik hier geen filmpjes kijken.. Debbie weet niet waar je in a'dam woon maar ik heb evt nog wel plek hoor....kan er alleen geen wagen mee want dat past dan niet meer in mijn Matis.... Kunnen Teun en Thijmen lekker kletsen op de achterbank.... enne ik ben ook blij met jullie hoor......... ga weer wat doen
Janette opzich is het niet erg denk als er dan geen kinderwagen mee kan hoor, als we dan naar ballorig gaan tenminste. Ze zijn dan al 10 maanden ongeveer, denk dat ze dan toch niet echt meer in een kinderwagen slapen. Verder hebben ze bij ballorig vast ook wel een kinderstoel enz. dus om hem eten te geven hoeft hij ook niet mee, dus hoeft zijn wagen niet mee. Ik woon in Amsterdam West Bos En Lommer, weet natuurlijk niet of je dit kent? Maar als ik mee zou mogen rijden, graag zou ik heel lief vinden en kunnen de mannen inderdaad lekker kletsen. En op de terug weg lekker praten over de mooie meiden haha, you know
debbie help me wel tegen die tijd herinneren hoor..... enne nu "moet" ik wel komen..hahaha Cynthia bedankt voor je mail ...toppie!
Hahaha zal ik doen Janette, oowwww ik heb er echt al heel veel zin in. Zeker omdat ik vorige keer niet mee kon, zodra de datum bekend is wel meteen melden he haha
Even snel vanaf mijn werk... @Saar: hi, hi, ik zie het al helemaal voor me, jij in je uppie op de draaimolen! Liene lijkt er wel van te genieten zo te zien. Dat hoofddoekje staat haar trouwens wel ontzettend lief... @Bianca: Ik zit ook te duimen... ook voor Noura trouwens! Ik wil niemand jaloers maken, maar als ik door het raam kijk zie ik een blauwe lucht met witte wolken (niet dat ik daar dus wat aan heb hier binnen...) Het zonnetje schijnt nog volop, geen regen voorlopig dus hier... Jasmijn had vanmorgen nog een beetje verhoging (37,8), dus ik heb haar gewoon naar het kdv gebracht (wel eerlijk gemeld dat ze niet lekker is) en gezegd dat ze meteen moeten bellen als het niet goed gaat. Haar hele bedje zat vanmorgen trouwens onder het snot... Bij thuiskomst de boel meteen maar verschonen dus. En niet vergeten om Luuf te halen... Ga nog even wat doen voor de lunchpauze...
He he, ik ben weer bij. Dit weekend in Zeeland geweest. Het weer viel wel een beetje tegen (pas gisteren na drieen werd het echt goed) maar het was wel heelgezellig. Thijs heeft genoten van alle andacht, maar was gisteren wel een beetje over zijn toeren van de drukte. Vannacht heeft hij ook niet zo lekker geslapen, maar vanmorgen was hij wel erg vrolijk, hij is nu op het KDV. Bianca: wonen jouw ouders ook in Zeeland? Waar als ik het vragen mag? Ik ben in Heinkenszand opgegroeid. Ik hoop voor je dat je de uitslag snel weet en dat het allemaal goed is. Wat vervelend dat Lynn zo ziek was. Hoe gaat het nu? Cynthia: heb je ons niet gehoord zaterdagmiddag? Vanwege de file zijn we van de snelweg afgegaan en met loeiende babysirene (Thijs was het nogal zat) door Kruiningen gereden. Eve: Half 8 klinkt niet verkeerd, maar je moet niet vergeten dat ik dan om 6 uur ook al ben opgestaan om hem een flesje te geven. Na dit flesje slaapt hij dan nog een klein uurtje en dan is het echt gedaan. Over de babycook: je kunt er alles tegelijk in gooien, ook vlees (al heb ik dat nog niet gedaan) Ik heb op vakantie in Frankrijk gewoon gekookt en vond dat toch meer gedoe. Wat ook handig is, is dat het stomen gewoon stopt als het stoombakje leeg is. Je zet het dus aan, hoeft er verder niet meer aan te denken. Ik gebruik hem echt super veel. Dit weekend heb ik voor het eerst potjes gegeven en vond het minder. Ik vond het zelf veel minder lekker smaken (en ook allebei erg hetzelfde) en hij heeft ook meer gespuugd (maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn). Vandaag gewoon weer zelfgemaakt eten! Noura: ik hoop dat alles goed is vandaag! Thijs heeft gisteren voor het eerst echt los gezeten. Hij was apetrots! Hij is ook aan het staan.Keurig met zijn benen gestrekt. Hij wil het steeds doen. Hij heeft echt weer veel bijgeleerd de afgelopen dagen. Leuk om te zien! Ik ga even een boterham eten en dan verder met mijn klusjes Lies
sorry lies heb je niet gehoord want kruiningen ligt aan de andere kant van het water hihi maar je zal vast langs hansweert gerden zijn! ga ook een bammetje eten en naar bed want mijn man is er nu net uit!
Hier geen goed nieuws Ik ben ook drager. Kan het nog steeds niet geloven en heb al menig traantje gelaten. Volgende week dinsdag naar Rotterdam toe voor een gesprek. Lynn moet getest worden en ook het ongeboren babytje. We hebben 25% kans dat zij CF, oftewel taaislijmziekte, hebben, net als ons nichtje Aimée. Lies, mijn ouders hebben in Wolphaartsdijk een stacaravan, maar wonen zelf in Hoogerheide (daar zullen jullie ook wel voorbij zijn gereden). Noura, al thuis? En hoe was het? Verder reageer ik ff niet, sorry. Voel me net zo'n zombie. 't Lijkt wel of het een boze droom is. Ik hoop zo dat Lynn en ons ongeboren babytje geen CF hebben, maar dat is even afwachten.
Bianca heel veel sterkte en ik help duimen dat Lynn en de nieuwe spruit het niet hebben... maar hoe kunnen ze dat nu testen bij de nieuwe spruit....ben daar toch wel nieuwsgierig naar, hoor het wel als je er aan toe bent... sterkte
Janette, ik geloof dat ze dat vanaf 10 weken kunnen testen dmv een punctie. Althans, dat zei mijn schoonzus. Ze zijn zelfs als zover dat dmv ivf het gen van CF eruit gehaald kan worden, zodat je als je allebei drager bent, ook een kindje zonder CF kunt krijgen.
@Bianca: Jeetje, wat erg voor jullie om dit te moeten horen! Ook ik zal heel hard duimen voor Lynn en haar ongeboren broertje of zusje... @Lies: Jammer dat het weer niet meezat (jullie hadden naar Limburg moeten komen... ), maar fijn dat het tóch een leuk weekend was! Ik heb een uurtje geleden het kdv gebeld om te vragen hoe het met Jasmijn ging. Ze zat net gretig haar pap te eten, was vrolijk en had nog niet gehuild. Wel was haar temperatuur weer opgelopen - 38,8 - en stonden haar oogjes wat waterig. Maar ik vind haar wel een kanjer hoor: pas voor de derde dag op het kdv en iedere keer een andere leidster (vanwege vakantie), niet lekker zijn en toch geen traan laten... =D>
Hallo meiden, Bedankt voor jullie medeleven! Moet me wel van het hart dat ik met mijn biologische moeder niet zo`n geweldig contact heb omdat we nogal een heel vervelende jeugd hebben gehad maar het raakt me toch... Het is en blijft je moeder nietwaar... Het raakt me hierdoor iets minder en ik kan er iets gemakkelijker mee omgaan. Ik heb in een pleeggezin gewoond en die mensen zijn voor mij mijn ouders... Dus als ik het over mijn ouders heb dat gaat het dus eigenlijk over mijn pleegouders... Ik dacht laat ik dit maar ff vertellen dan snappen jullie het wanneer ik niet echt heel emotioneel reageer over mijn "echte" moeder. Maar goed dit wens ik natuurlijk niemand toe. Ik ben ook echt heel blij met het cluppie hierzo en zie al uit naar de volgende meeting! Lola wat een gezellig meisje heb je en wat goed dat het op het KDV zo goed gaat! Ik heb voor Rick een schriftje voor het KDV, alleen jammergenoeg schrijven ze er niet altijd iets in, en omdat Rick`s pappa hem altijd brengt en haalt weet ik nooit zo goed hoe zijn dag is geweest, hier baal ik van, weet iemand misschien iets om dat van hen te vragen? Of is dat een rare vraag? Bij mij gaat de BV nu ook een stuk minder, wanneer ik thuis ben dan drinkt Rick nog gewoon alles uit de borst maar wanneer ik aan het werk ben dan lukt het kolven op de één of andere manier niet lekker meer... Ik ben blij dat ik nog heel veel in de vriezer heb anders zou ik zeker nu moeten stoppen... Ga snel weer ff verder met werken... Irma.
irma kan je niet vragen aan de papa van rick of hij ff een verlag uitbrengt bij jou...dus dat hij het ff vraagt? weet niet hoe jou situatie zit...lijkt net zoals je het schrijft dat jij en de papa niet meer samen zijn....niet boos zijn als ik het mis heb hoor.... en anders ff aan het kdv vragen of ze het in het schrift willen schrijven dat jij het dan ook weet...als ik het kort en punt gewijs...toch maar bij on sschrijven ze ook niet altijd hoor...van de 10x schrijven ze dnek 7x wat...... en anders zelf ff bellen aan het eind van de dag.... ga weer wta doen kom hier al veel te vaak op een werkdag toch verslaafd? of lekker praten met me vriendinnen.....
@Bianca. Wat ontzettend schrikken . Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie kindjes het niet hebben. @Noura: Hoe was het vanochtend? @Irma: Hier schrijven ze altijd wat in het schriftje en brengen verslag uit aan mijn man als die haar op komt halen. ik zou gewoon vragen of ze iedere keer in haar schriftje willen schrijven. @Lola: Lekker hoor dat Jasmijn het zo goed doet op het KDV, ondanks dat ze ziek is. Kun jij ook weer een beetje wennen aan het leven als "werkende moeder"? Hier is het trouwens ook nog stralend weer! Net is een vriendin van me langsgeweest. Ze heeft een kindje van februari. Demi vond het erg interessant, maar pakte steeds de speeltjes van dat meisje af en die was daar niet zo blij mee, haha. Dus uiteindelijk moesten we ze uit elkaar leggen