@Noura heel flauw Ach ja mijn geheugen is nog steeds een zweef haal altijd dagen door elkaar heen Voor de zwangerschap was ik echt goed met dingen onthouden en tijdens ook nog wel maar na de bevalling is het een ramp lijkt wel of ik mijn geheugen mee eruit heb geperst zal het ooit nog goedkomen @Duckie Wessel plakt ook steeds vind het zo zielig. @Lola voel je geen slechte mama je kon het ook niet weten dat je telefoon opeens uit stond dat kan iedereen gebeuren. En hebben ze haar niet vast gezet in de wandelwagen dan? Zelfs als ze niet lacht is Jasmijn schattig @Nynke ik zie het probleem ook niet om mini-meetings te houden en te gaan msnen om daar nou ruzie over te maken. En over dat andere forum ja dat vind ik ook vreemd.
haha molly, vanwege die nieuwsgierigheid was ik ook gaan kijken. anders houd ik het ook niet bij hoor. enne lola, vergat helemaal te zeggen dat jasmijn ook zo een schatje is, als ze niet lacht. ik weet niet hoe ik aan die bonnen van ah kom, ik kreeg ze opgestuurd van albert heijn. hun hebben het denk ik van 1 van die babydozen ofzo ons adres. ik had laatst ook van de olvarit, dat je 10 potjes haalt, en 5 betaald. maar dat kreeg ik van de nutricia toegestuurd. en zo ook met pyjamapapje, liga, sapjes van olvarit. dat van nutricia moet je je dan aanmelden op de site.
@Noura dat van Olvarit heb ik niet gekregen. Heb jij een bonuskaart van de AH?misschien dat ze daar ook naar hebben gekeken ik roep maar wat. Hebben ze misschien van de babydozen te horen gekregen dat je een baby heb gekregen ofzo.
Hallo vriendinnen , Wat een onweer zeg. Het is hier echt steeds hartstikke donker. Vind het eigenlijk wel spannend. Nu nog een man om samen mee onder de dekens te zitten Op het kdv zijn ze vandaag met Fynn z'n nieuwe voedingschema begonnen en dat ging goed! Z'n fles van 16.00 is nu dus vervallen en hij krijgt in plaats daarvan om 15.00 Diksap en een Liga geprakt in sap. En om 17.00 geven ze hem z'n groenten. Als ik thuiskom doe ik hem in bad, slaapzak aan en laatste fles en om 19.00 ligt ie dan in bed Merk overigens wel aan mezelf dat ik af en toe wat bang ben voor wat er allemaal met Fynn kan gebeuren op het kdv. Toen ie kleiner was lag hij alleen in z'n mandje of box en kon er weinig gebeuren. Nu loert ineens overal 'gevaar'. Thuis kan ik dat zelf in de gaten houden maar op het kdv hebben ze zoveel kindjes. Denk dat ik ff door dit gevoel heen moet want kan er natuurlijk niet steeds bij stil blijven staan. Herkennen jullie dit? @Gnessy: Leuke foto's van je kanjers! @Debbie: Ik ga ook op zoek naar die bal. Zal ook es proberen een filmpje te maken van Fynn terwijl hij brabbelt. Vind zelf dat hij uitzonderlijk veel en gevarieerd brabbelt voor een baby van zijn leeftijd. @Lies: Oh, wist niet dat je om 6.00 al opstaat...Ga denk ik ook maar weer es proberen om Fynn zodra hij wakker is een klein flesje te geven. Wie weet slaapt hij dan nog even. Vrees van niet want heb dat al eerder geprobeerd. Maar je weet maar nooit. Over de Babycook ben ik nog aan het nadenken. Ga het nu eerst in de magnetron proberen met een speciale stoomschaal. @Bianca: Meis, wat erg voor je! Leef echt met je mee. Hoe groot was de kans eigenlijk dat jij drager zou zijn? Ik ga echt heel erg voor je duimen dat Lynn en haar brusje het niet hebben. En de kans dat dat zo is is iig groter dan dat ze het wel hebben. @Lola: Jasmijn is een stoere chick! Fynn wordt steeds verliefder. En thanks voor de foto. Heb je er veel moeite voor moeten doen om haar niet te laten lachen @Irma: Snap nu waarom je het nooit eerder over de ziekte van je moeder hebt gehad. Het blijft zoals je zegt je moeder maar kan me voorstellen dat het minder emotioneel is. Wat het schriftje betreft. Fynn heeft een eigen schrift waar ze af en toe een verhaal in schrijven evt met een tekening of foto. Verder ligt er elke dag een lijst met alle namen. Daar achter staat wanneer ze hebben geslapen, gegeten en hoeveel luiers. En evt bijzonderheden. Verder vraag ik zelf ook nog wel het een en ander. Zou zeker aan de vader van Rick vragen of hij toch wat meer info wil meenemen naar huis! @Nynke: Fynn slaapt (jawel, hij kan het best ) tegenwoordig van ongeveer 10.00 tot 11.30/12.00 en 's middags van ongeveer 14.00 tot 15.00. Ik ga dus na de fles van 12.00 op stap. Mocht het wat later zijn dan slaapt hij ook prima in de wagen. Maar snap wel wat je bedoelt hoor. Zeker nu er ipv alleen flessen ook hapjes en sapjes etc bij zijn gekomen. Zo ben je de hele dag bezig met eten, slapen en spelen @Janette: Heb ook de bonnen van AH en ga er zeker gebruik van maken. Heb me wel voorgenomen om vers te gaan maken maar mezelf kennende zal dat er toch wel es bij in schieten @Noura: Wat een opluchting dat alles goed is met Saf! Gaan ze nu nog verder onderzoek doen of is het nu klaar? Weet je wat ik denk? Dat Saf gewoon te veel slaapt. En tja, dan heb je geen tijd om te oefenen met draaien etc @Molly: Volgens mij krijg je die bonnen van AH als je een bonus pas hebt.
dag meiden nou hier hoost het het grasveld voor de deur staat blank dat is nog nooit gebeurd en helaas ook lekage in huis... de buurvrouw haar goot loopt niet door en komt het bij ons naar binnen gelukkig bij haar nog meer oeps of mocht ik dat niet zeggen Molly weet niet wat je geboden hebt maar die matrassen van Nijntje kosten 9.95 of 12.95 bij prenatal.....dus bied niet teveel! noura gelukkig dat alles geod is zeg eve me broer heeft me gebeld en ik heb ook nog ff bij een vriendin met 2 kids geinformeerd...ik mail je morgen wel ff goed? nou ik ga afsluiten en dweilen tot morgen
@Molly ik zie je banner wel. @Janette nou lekker dat je lekage hebt hopelijk stopt het snel met regenen.
Die nijntje towels kosten idd 9,95 en je kunt ze op diverse plekken kopen. Ik heb hem bij marskramer gekocht, maar bart smit, prenatal, en intertoys verkopen hem ook. De aanbieding van AH heb ik ook gekregen. Helaas kwam ik daar net pas achter toen we van AH terug kwamen en ik heel wat olvarit heb ingeslagen. Toch nog maar wat bijhalen, is de helft goedkoper dan wat ik nu heb betaald en is lang houdbaar. AH werkt met aanbiedingen via de bonuskaart. Ze houden bij wat je daar koopt en stemmen daar de aanbiedingen op af. Als je dus nooit babyproducten koopt krijg je deze aanbieding niet. Zo krijgen wij ook geregeld aanbiedingen voor dentastix of zo voor de hond. Lola, herken haar bijna niet zo....niet lachend 8) Eve, ik zit er ook altijd een beetje mee hoe ik dat het best kan zeggen. Niet idereen begrijpt het principe van een forum goed en er wordt wel eens op neergekeken. Vales, ik heb er ook nog steeds last van hoor, een geheugen als een "zweef" haha Hier komt het dus ook met bakken tegelijk uit de lucht. En dat nu ik lekker vrij heb
Die foto is niet door mij gemaakt, maar door een andere mama na afloop van een les babymassage... Jasmijn had er toen ineens schoon genoeg van en zette het op een gillen! En daarbij zwaaide ze met haar armpje als een boze vakbondsleider... Ik heb ook een bonuskaart van AH, maar heb geen bonnen gezien. Twee weken geleden lag er wel een leuk bonnenboekje in de bus, daar zaten alleen al twee bonnen in voor 10,00 korting op drie pakken pampers... @Janette: Ja hoor, dat mag je best zeggen (over die buurvrouw). Moet ze haar lekkage maar laten dichten...! @Molly: Ik zie je banner ook, maar de foto's zag ik (helaas) niet... @Vales: Hier nog zo'n 'zweef'... Ik moet trouwens ook nog even wat kwijt: Ik vergeet steeds om jullie te bedanken voor de lieve en begripvolle reacties op mijn stukje over onze keuze om de natuur haar gang te laten gaan. Ik ben ook echt blij dat ik dit met jullie gedeeld heb. Maar"that's what friends are for..." natuurlijk Ik ga ook eens even bij de novembermama's buurten...
hallo allemaal, ik ga zo ook bij de novembermama's lezen. Ben heel erg benieuwd nu. Wij zijn juist terug van de vk. Ze heeft, aan de hand van een vragenlijst, verschillende oorzaken kunnen vinden die evntueel tot de miskramen hebben geleid, maar de meeste zijn nu weg. Maar ze keek op mijn temperatuurkaart en omdat mijn temp al 18 dagen hoog is, dacht ze ook dat ik zwanger was. Dus wou ze dat ik testte. Dus gedaan, maar negatief. Voor al de zekerheid ook bloed afgenomen. Maar nu kom ik thuis, en haal ik de test uit mijn tas en nu staat er een heel licht streepje op. En Ben ziet het ook. Dus wie weet? Ik ga eerst even lezen bij de novembermama's en dan thee drinken. Morgen maak ik uitgebreid tijd om te reageren op al mijn vriendinnen. Saartje
gnessy, wat een schattige foto's van je kindjes. Eve, ik heb ook geen tij d om er nog bij te msn en hoor. Cynthia, bedankt voor je compliment, 7 mnd bv vind ik zelf ook erg goed. Bianca, duim voor je dat je kindjes deze nare ziekte bespaard blijven Saar, wat een schattig hoofddoekje...., ach ja we vergeten allemaal wel eens iets toch? Gelukkig wordt er in het kdv goed voor haar gezorgd Noura, super hoor dat alles oke is met saf. Die motor is inderdaad van mijn lief 8) Beterschap voor de ziek moeders en kindjes. Ga ook maar even neuzen bij de nov mama's ben niet nieuwschierig ofzo....
Noralien: mijn nicht en haar man hadden inderdaad op een meisje gerekend, maar toevallig zij mijn nicht van de week dat zij het gevoel had dat het een jongentje zou worden als ze bericht kregen..... die nijntje airtowel hebben wij hier ook. Gaat ook zeker mee op vakantie in augustus! maarreh Nick klimt er al uit.... Eve: Nick spuugt bijna niet...sorry...hoewel hij met zijn groente zijn hele gezicht onder kan smeren....tot in zijn haren en overal... ik ben zelf EHBO opgeleid dus ga geen specifieke kinderEHBO doen, maar de prijs die je noemt is niet slecht. De cursussen bij onze vereniging kennen ongeveer dezelfde prijs. Lola leuk Jasmijn ook al op de fiets. En wat een schattig hoedje! Nick vind het ook erg leuk op de fiets! Lacht Jasmijn altijd op de foto? heb haar nog weinig anders als lachend gezien. Heerlijk.... Nick is trouwens permanent aan het snotten....af en toe stop ik er wat neusspray in en smeer ik luuf als het echt erg is, maar verder doe ik er weinig meer aan. Je hebt echt een bikkel! niet lekker en toch vrolijk blijven op het KDV! pff lastig van je telefoon...maar niets menselijk is ons vreemd. De mijne is ook al een aantal keer leeg geweest terwijl ik werkte en Nick bij de gastouder was.... Ligt Jasmijn niet vast in de kinderwagen daar? Ik kan me voorstellen dat je liever hebt dat ze in bedje slaapt. Bianca ik krijg wel heel veel uitnodigingen van hyvers , maar ik snap er niets van en ik wil niet te veel daarop zetten, want mijn clienten hyven ook veel en ik wil niet dat ze me daar tegenkomen..... hihi Eve wij hebben toch ook allemaal veel vriendinnen met baby...we zien elkaar alleen niet heel vaak, maar maken dat op een andere manier goed.... zodat we toch van elkaar op de hoogte blijven. Ben erg blij met alle informatie en leuke dingen die we met elkaar delen...op een heel gezellige manier. Dat zie ik inderdaad wel anders. Heb ook effe bij de novembermama's gekeken...pff daar wordt je niet vrolijk van. Eve ik ben niet zo bang dat er bij de gastouder vanalles met Nick zal gebeuren. Wel denk ik nu: ik mis dadelijk vanalles van mijn mannetje. Zo vertelde Carla (=gastouder) vandaag dat Nick zich staand langs de rand van de box had voortbewogen! Dat had ik dus wel willen zien. Zelf weet ze ook niet hoe die het gedaan heeft, want op dat moment zat ze aan tafel te schrijven in onze boekjes... Duckie: hoewel Nick nu wel fruit en groente eet, gaat er ook nog geen drup ander vocht in dan melk! Ik probeer wel af en toe gewoon uit een oefenbekertje van Difrax water te geven. Hij vind een beker leuk, maar dat loopt grotendeels gewoon langs zijn mond in zijn shirt....Ik vind het ook lastig, maar Nick moppert niet om meer vocht, dus is het denk ik wel goed zo. hihi Saar, extra rondje op de molen.....grappig! kan me voorstellen hoe je je voelde... Lianne een camper! leuk lijkt me dat. pff Bianca wat een naar bericht. Nu maar hopen dat je snel duidelijkheid hebt over Lynn en baby. Duim voor je! Irma ikke jaloers op jouw vriezer. Hier is tie leeg.... In ons gezin zijn trouwens ook 4 pleegkinderen opgegroeid...naast mijn broer en mij... Nynke: ik vind het nu ook bewerkelijker om met Nick weg te gaan dan toen hij alleen nog maar BV kreeg. Toen kon ik makkelijk weg. Hij sliep in de wagen en voeding had ik bij me...maar nu...moet inderdaad met veel meer rekening houden.. Noura wat een opluchting is dat geweest om te horen dat met Saf alles goed is. en laat hem nu maar lekker in zijn eigen tempo verder ontwikkelen. Vales hihi geheugenloos! je bent gelukkig niet de enige! en ook ik had alles altijd zo goed op een rijtje! ik 'zweef' ook Saar je maakt het weer heel spannend! duim voor je! Gisteren heb ik dan eindelijk na bijna 20 maanden mijn eerste duik weer gemaakt! We waren al vroeg naar Zeeland gereden, maar het onweerde toen we er aan kwamen dus zijn we maar effe koffie gaan drinken. Daarna was het onweer weggetrokken en zijn we alsnog gaan duiken. Het werd toen wel een beetje krap, want ik moest natuurlijk rond half 2 weer uit het water zijn om Nick zijn voeding te kunnen geven.....Nick begon dan ook meteen nadat wij uit het water waren en hij mij zag te mopperen....en dan gaat zo'n duikpak ineens erg moeilijk uit als je snel wilt zijn....Ik was trouwens helemaal knock-out na 1 duik dus was maar goed dat het in de ochtend onweerde, want ik was vanmorgen nog niet wakker......en moest toch echt weer werken. Gisterenavond lekker nog geBBQ-ed en toen douche en bedje in. Heb heerlijk geslapen en Nick werkte ook goed mee door pas om 6.45 wakker te worden. Toen was mijn wekker toch al gegaan. Nick ligt inmiddels trouwens 's nachts ook vast in zijn bedje. Niet met een safetsleep, maar met twee ouderwetse klemmen die met een band onder het matras langs gaan en dan aan zijn slaapzak vastgeklemd worden. Had de moeder van Frank nog liggen en het werkt perfect. Nick blijft lekker op zijn rug liggen en ik hoef er niet meer 5 x per nacht uit om hem terug te draaien op zijn rug....Hoewel hij dit zelf kan, doet hij dat 's nachts niet, dus Noura en...(Weet niet meer wie nog meer) als ze zelf terug kunnen draaien is het geen garantie dat ze dat ook doen.....
ik heb het gelezen... alleen de laatste 5 pagina's...was al genoeg...ik hoop dat wij zo nooit doen tegen elkaar. Lola, maar we zijn een uur en half bij de vk binnen geweest, en na een half uur heb ik getest. Dus het tweede streepje heb ik pas een uur later opgemerkt. Dus ik weet niet wanneer het is verschenen, in ieder geval niet in de eerste 5 minuten... Dus ik weet niet goed wat ik er van moet denken... Donderdag weten we het zeker, dan weet ik mijn bloeduitslag. Maar misschien dat ik al wel eerder test met ochtenurine . Ik ga mijn thee drinken en bij mijn twee schatten zitten. Slaaplekker allemaal. Saartje
Nou, niet allemaal verkassen naar de november mama's he @Saar....een licht streepje! Spannend....! Wanneer komt de uitslag van het bloed? @Eve: Ik maak me over het algemeen geen zorgen als Demi op het KDV zit, maar ik krijg soms wel eens even zo'n aanval op het werk. Dan vraag ik me ineens af of het wel allemaal goed gaat. Als ik het dan niet uit m'n hoofd kan zetten dan bel ik even. Nou...demi ligt lekker in haar bedje. Ben nog lekker even met haar gaan douchen, zodat ze fris haar bedje in kon. Het begint hier nu een beetje te waaien en het lijkt buiten wat koeler te worden. Zit nu lekker achter m'n pc met een zelfgemaakte aardbeien-yoghurt shake. Mjammie. De groenten gingen weer heeeeel slecht vandaag. Drie hapjes en toen vond mevrouw het voldoende. Daarentegen heeft ze vandaag wel een hele peer op. Ik ben een lijstje aan het maken van wat er allemaal mee moet op vakantie. De lijst met spullen voor Demi lijkt oneindig, herkennen jullie dit? En we gaan kamperen en dan moet er toch altijd een hoop extra mee.
owww Saar, wat spannend...... Hoever ben je nu over tijd? Hier nog steeds niets We zijn niet nieuwsgierig hoor, ik ben ook al gaan teruglezen, maar ben nog niet bij de oorzaak.