Eve, zouden idd tandjes kunnen zijn Karin, duiken in Egypte.....Wauw! Cynthia, Ik lees net je P.s. Ik weet dat dit voor sommige meiden moeilijk kan zijn, vandaar ook mijn stukje hierover. Ben blij dat je hier eerlijk over bent. Ik ben ook niet van plan het NOD-forum (waar ik trouwens nooit post) hierheen te verplaatsen. Ik ben er ook pas over begonnen toen ik al 3 wkn over tijd was en probeer het ook te beperken. Dat is trouwens niet zo moeilijk, want ik ben er zelf geen hele dagen mee bezig. Wat mij betreft is het zeker een punt om rekening mee te houden.
duckie wat een gaaf ding op je fiets! en ik ben het wel eens dat demi wat op dimphy lijkt. het viel mij ook wel eerder eens op. ik heb ook een mama fiets, de zwarte en lianne heeft die ook. alleen fiets ik nu nog met een leeg stoeltje, want safouane doe ik er nog niet in. en meestal neem ik mijn andere fiets mee. maar het is een ideale fiets voor boodschappen, je kan er heel veel in meenemen en hij blijft stabiel. wat een mooie foto van jikke, en wat staat ze er mooi bij! go jikke haha moest lachen om het exorcistgeluidje (er werd mij eens gezegd dat ik op linda blair leek... wie is dat vroeg ik... die dat bezeten meisje speelt in de exorcist.. ik vraag me af voor of na het bezeten zijn) karin lekker naar egypte eve tandjes... hier nog niets te zien. hoop dat fynn ze snel doorheeft en er weinig last van ondervind gatverdamme lies, wat k.. van je portemonnee. het is echt niet te geloven dat mensen dit doen. vales, ik vind het ook erg spannend. hoop echt dat het allemaal reuze meevalt. lianne ik kwam izanka tegen met haar vriendinnetjes, ze stond te wijzen dat dimphy`s vriendje eraan kwam. leuk he
@Duckie: Demi zit er lekker relaxed bij... @Noralien: Goed zo Jikke! Je mama zal merken dat je steeds wil gaan staan als mama wil dat je gaat zitten. Zo gaat het bij Jasmijn tenminste al een paar weken, we moeten haar min of meer dwingen om te gaan zitten... @Slingding: Met Jasmijn gaat het al wat beter. Koorts heeft ze vandaag niet meer gehad, ze snottert en hoest wel nog behoorlijk. Ik heb ook geen moederfiets hoor. Ik heb een goede fiets en zie geen enkele reden om die weg te doen. Ik heb zaterdag dus voor het eerst met Jasmijn in het stoeltje gefietst en dat ging prima. Ik hoefde niet eens wijdbeens te fietsen, mijn knieën raakten het stoeltje niet. Ik heb wel een andere staander laten monteren, zodat de fiets ook met Jasmijn erop stabiel blijft staan. Ik zie dus niet wat een speciale moederfiets hier aan kan toevoegen. En natuurlijk mag Kailynn bruidsmeisje zijn, ze is Jasmijn's eerste vriendinnetje! Geniet van (hopelijk!) een rustige avond met Arno op de bank... @Eve: Klinkt inderdaad als tandjes! We hebben vandaag voor het eerst uit Jasmijn's gebrabbel een echt woordje kunnen ontdekken: 'jajajaja' (ja, telkens 4 keer achter elkaar). De bruiloft kan dus gepland worden, want het belangrijkste woordje kent ze nu al . Het is nu dus wachten op 'neeneeneenee'...
je hoeven voor mij geen rekening te houden! het is leuk om te horen dat jullie bezig zijn! ik wilde alleen eerlijk zijn! aan het genieten met arno op de bank komt nu ten einde ik moet nu gaan werken!
@Cynthia: Ik kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is, als je man geen kinderen meer wil en jij wel. @Lola: Zo'n dubbele standaard op je fiets is wel erg handig inderdaad. @eve: Succes met fynn, hoop dat het van de tandjes komt. @noralien: Jikke ook al staan, wat een grote meid . Leuk hoor, en ze heeft er echt lol in zo te zien. O, wat ik vergat te vertellen straks, we hebben waarschijnlijk een schoonmaakhulp! Ben er helemaal happy mee. De intentie was 1 x per 2 weken, maar ik denk toch dat het 1 x per week gaat worden. Heerlijk lijkt me dat , thuiskomen van je werk in een heerlijk fris huis. Ze komt waarschijnlijk drie uur per week, dus dan moet je ook nog wel zelf het een en ander doe, maar het ontlast in ieder geval. Demi wordt zo snel groot en als we thuis zijn willen we zo veel mogelijk van haar genieten. En schoonmaken is nou niet bepaald onze hobby.
@Duckie: Het is geen dubbele standaard, maar eentje die ook op de Spartamet wprdt gemonteerd. De Spartamet weegt namelijk twee keer zoveel als een gewone fiets, dus prima geschikt om ook mijn fiets (ook een Sparta trouwens) stabieler te maken. Enne... wat heerlijk, een poetshulp!
Even voor iedereen die bezig is met zwanger worden: Ik vind het geen probleem hoor dat jullie er hier over kletsen. Leuk zelfs om mee te leven. Hier voorlopig nog geen plannen. Of er straks eventueel nog een 3e komt of niet is hier nog onzeker. We twijfelen allebei. Duckie: Heerlijk zo'n poetshulp! Noralien: Wat een leuke foto van Jikke die staat! En over die geluiden: koen kan er ook wat van. Echt grappig Eve, Lianne, Noura, Duckie: Fietsmeeting doen? Slingding: Jammer dat Arno (nog) geen 2e wil. Maar wie weet wat er over een tijdje kan gebeuren. Als Kailynn iets groter is misschien? Lies: Wat balen van je portemonnee! Ik hang mijn tas ook altijd aan de kinderwagen... maar ga wel extra opletten nu hoor. Duikster: Die 3 datums kan ik allemaal dus noteer me maar! Koen had vanmiddag een ontzettende driftbui We hadden boodschappen gedaan en waren iets voor 16 uur thuis. Etenstijd. Dus had groente warm gemaakt (de helft van een groot potje). Dat had ie al snel op dus dacht: Ik maak die andere helft ook nog warm. Omdat ik weg liep (en hij moest wachten) ging ie heel hard huilen en schreeuwen. Toen ik (na 1 minuut) terug kwam met de warmte groentehap was ie helemaal overstuur en wilde ook niet meer happen. Toen maar een fles gemaakt en daarna was alles weer over. Maar jeeee... wat heeft dat mannetje een sterkte wil zeg! Sara was ook al snel boos/driftig als baby/peuter. Denk dat dit me weer te wachten staat met Koen. Wat worden ze snel groot he? Ik zat me net te realiseren dat Koen dus gewoon over zo'n 5 1/2 maand jarig is! Niet te filmen toch? Veel groetjes van Otje
Wie geeft er hier ook Friso opvolgmelk? Ben wel benieuwd want de prijs was dus eerst 7,09 euro en nu ineens 8,59 euro. 1,50 euro duurder dus terwijl er helemaal niets is veranderd aan het pak. Iemand enig idee? Gr Otje
dat vraag ik me ook af otje waarom de prijs ineens zo omhoog is maar hij is nog steeds goedkoper an nutrilon toch? ze adverteren ermee dat er bepaalde stoffen inzitten maar die zater er voorheen ook al in! heb al bijna spijt dat ik aangegeven heb dat het mij soms pijn doet om verhalen over zwangerschappen te lezen. want ik heb het idee gegeven volgens mij dat ik niet wil dat je er over schijven! ook ik zit in spanning hoor als er onzekerheden zijn over een evt. zwangerschap net zoals nu bij saar enzo. ga gauw wat doen anders heb ik straks mijn werk niet af!
Wat is er weer een hoop geschreven vandaag. Vergeef me als ik niet overal op reageer, ben een hoop vergeten. Gnessy, ach wat zielig voor Ruth. Hopelijk gaat het snel wat beter met haar. Veel beterschap! Saar, ik duim voor je dat je donderdag een positieve uitslag krijgt. En wat betreft de berekening die je gemaakt hebt mbt cf =D> klopt precies! Grote meid Jikke Lies, balen zeg van je portemonnee. Kan me voorstellen dat je er flink van baalt. Sirocco is mij wel bekend. Met de eigenaar, Peter vd Klundert, heb ik jaren terug op tennisles gezeten. Aardige man en levert goed werk. Goh zeg, jullie zijn wel avontuurlijk ingesteld, leuk hoor. Otje, welcome back in Holland. Ik heb ook Friso. Bij 't kruidvat stond nu ook 8.59, maar ik betaalde bij de kassa 7.59 (heb Friso voor hongerige baby's). Duckie, fijn zeg dat je een schoonmaakhulp hebt. Ben jaloers... Cynthia, werkse! Kan me voorstellen dat het voor jou moeilijk is vwb decembermama's die zwanger willen worden/zijn. Je moet je niet rot voelen dat je dat hebt aangegeven. Lynn is weer helemaal koortsvrij Vandaag tussen de 36.5 en 36.9. En nog steeds geen nieuwe tandjes te zien. Ik verwacht ze wel, vooral ook omdat ze zoveel kwijlt Heb lekker een weekje extra vrij in augustus. Heb vorige week extra gewerkt en vandaag ook en kan nu een weekje extra vrij nemen. Ik had al 2 weken vrij en Michel ook. Ook nog goed nieuws hier. Michel kan kiezen uit 2 banen! Hij heeft deze week nog een gesprek en dan gaat hij beslissen. Ga nu gauw slapen. Afgelopen nacht 3 uurtjes geslapen, dus ik denk dat ik nu wel snel in slaap zal vallen.
Fynn had vanmorgen geen diarree en temp is nu 37,5. Raar hoor. Hij had waarschijnlijk ff een dipje Haha...stel je voor dat Fynn en Jasmijn echt gaan trouwen. Mijn achterneef is nu 15 en heeft een vriendin. Ze kennen elkaar al sinds ze baby zijn omdat hun moeders van de zwangerschapsgym zijn en altijd contact zijn blijven houden. Dus... @Duckie: Lekker zo'n hulp! @Otje: Haha, dat lijkt me wel wat zo'n fietsmeeting Wie weet krijgen we dan nog wat van Sparta omdat we reclame rijden. Nog even terugkomend op London. Heb je Koen daar gewoon in z'n wandelwagen gedaan of in de buikdrager? En ging dat een beetje met de metro? Fynn is overigens ook best een driftkikkertje. Heeft echt een zeer sterk willetje. Af en toe spreek ik hem even streng toe. Dan kijkt hij me heel verongelijkt aan en trekt een pruillip. Maar het werkt wel! Vind het Friso-verhaal ook stom. Maar ja, ze weten dat mensen het toch wel blijven kopen als hun kind er eenmaal aan gewend is en het er goed op doet. En ach, ze krijgen nu toch minder flessen dus uiteindelijk zal ik denk ik niet duurder uit zijn. @Bianca: Fijn dat Lynn weer beter is. En wat een lekker vooruitzicht die vakantie. Kan je hopelijk weer wat ontspannen.
Eve: Wij hadden onze Koelstra lichtgewicht buggy meegenomen naar Londen en dit was goed te doen. Dat ding weegt 6 kg en Koen 8 of 9 kg (?) dus dat til je wel even gemakkelijk op met z'n 2-en. We zijn zondag veel met de metro geweest door Londen. Voor de kids was het gratis en wij hadden een dagkaart voor de metro voor 5,10 pond (omgerekend 7,55 euro) per persoon. Echt niet duur dus. Daar kon je dus de hele dag voor reizen (na 9.30 's ochtends). Over dat streng toespreken.... Soms werkt het hier ook wel. Bijv. met verschonen. Koen gaat dan altijd draaien waardoor je die pamper niet meer fatsoenlijk om krijgt. Echt irritant! Dan zeg ik soms op harde toon: Koen,blijf eens even liggen! En dan kijkt ie heel serieus alsof ie denkt "Oei, nu moet ik wel even lief zijn". Zo, ik moet er vandoor... heb zo een afspraak bij een uitzendbureau voor een eventuele vacature. Koen ligt nog in bed maar Steef is thuis dus das wel lekker. DOEI! Gr Otje
@Otje: Ik geef ook Friso opvolgmelk, maar dan de Preventief Hypoallergeen. Ik had nog niet gemerkt dat die duurder was geworden (die kost sowieso al ruim 12,00) maar dat kan ook komen doordat mijn man de grote boodschappen in zijn eentje doet sinds Jasmijn is geboren... @Bianca, Fijn dat Lynn geen koorts meer heeft. Jasmijn was gisteren ook koortsvrij. Wel heeft ze vannacht flink gehoest, dat vond ik best naar om aan te horen. Nu ligt ze tevreden in haar bedje te brabbelen. Ik ga haar zo halen voor een flesje, het is 9.00 uur... Leuk voor Michiel hoor: zo'n luxeprobleem... @Eve: Gelukkig is jouw kereltje ook weer uit zijn dipje (ga er maar even van uit dat het dat was...)
Ik vind het heel goed dat je het gezegd hebt! (en om eerlijk te zijn...nu komt er een complimentje voor jullie allemaal dat vind ik net zo leuk aan Nederlanders, dat ze het hart op de tong hebben) Je kan net zo goed meelvene en het er toch moeilijk mee hebben. Ik heb helemaal niet het idee dat je niet wil dat we erover schrijven, maar gewoon dat je er niet zo snel op zal reageren. Kan ik me goed voorstellen. Dus niks spijt hebben! Eve, Liene heeft dit ook al gehad, zo ineens koorts en voor de rest niks. Ik denk dan dat ze even heeft gevochten tegen een of andere ziekte en heeft gewonnen! Eve en Lola, als Fynn en Jasmijn trouwen, sta ik in de kerk... Dat zou iets zijn, dan komen jullie in de krant denk ik. Otje, fijn dat je terug bent! Duckie, geniet van je huishoudhulp. Bianca, wat een luxe voor je man, kunnen kiezen uit twee banen. Vandaag gaan Liene en ik de hele dag op stap... eerst naar de fietsenwinkel met mijn nicht om een scherm te halen voor het fietsstoeltje. We hebben er zo een als Noura, maar we hebben het als cadeau gekregen en er zat geen scherm bij. Ook ga ik eens kijken voor de bijhorende slaaprol. En in de reclamekrant stond dat er kortingen waren tot -70%, dus het is de moment. Dan gaan we bij mijn grootouders mosselen eten. Ze waren gisteren hier en ik heb mezelf even uitgenodigd . Ben eet niet graag mosselen, dus dat komt goed uit. En dan op bezoek bij een vriendin waar ik bij op kot (op kamers) zat. Is weer lang geleden. Maar nu slaapt Liene nog, dus daar wacht ik op. Deze nacht is ze trouwens maar 1 keer wakker geworden, om 4.45u, dus dat is goed. Vorige nacht ook maar 1 keer. Wat hebben we gedaan, de babyfoon weggenomen. De deuren staan open, dus we horen haar ook zonder babyfoon, maar gewoon net iets later. Ik denk dat ik eerst bij elk gilletje er al stond, nu denk ik dat ze gewoon weer gaat slapen. 't Kan ook zijn dat het aan iets helemaal anders ligt. Net een mail gehad vand de verkoper van het waterspeeltapijt dat het onderweg is! Morgen of vrijdag is het hier. Liefs, Saartje
@Otje: Het aankleedkussen is idd echt een ramp Fynn draait ook continu en de luier zit dan helemaal scheef. Hij is ook nog es behoorlijk sterk dus lastig in bedwang te houden. Ik draai hem dan resoluut op z'n rug en zeg: Fynn, nu blijf je even stil liggen! Je ziet dan aan z'n uitdrukking dat hij het heel goed begrijpt. En als hij dan blijft liggen zeg ik: Goed zo, grote jongen Succes op het uitzendbureau! Haha..klinkt net alsof ik Fynn succes wens. @Saar: Bedankt voor het compliment En veel mosselplezier!
Zien jullie mijn banner trouwens? Ik zie hem niet. En die van Otje ook niet. Trouwens las net dat Natasja (moderator met het olifantje) zwanger is.
@Saar: Zie jouw banner niet. Die van Otje wel. Valt me de laatste tijd sowieso op dat er telkens een paar banners/foto's niet te zien zijn. En wat ontzettend leuk voor Natasja!
@saar: waar heb je dat waterspeelkleed besteld? Ik zag dat ze ze bij babywalz hebben. Wil er misschien ook een kopen. @lola: jiri is ook flink aan het hoesten en had een loopneus. Heb hoestsiroop en neusspray van vsm gebruikt en het gaat nu al stukken beter. Ik had laatst gelezen dat baby's nog niet kunnen snappen als je boos op ze wordt. Ze vinden het alleen vreemd waarom je zo doet en kunnen zelfs ervan gaan huilen. Ik leid jiri meestal af met een speeltje op de commode. Dat ze niet goed gaan zitten als ze staan heeft met de knieen te maken, het schijnt lastig te zijn om vanuit staan te buigen. @vales: het is ook niet echt een woordje, maar ik vond het echt geweldig dat hij dit deed.
ik heb het besteld via ebay. Maar het is het waterspeelkleed dat Lola ook heeft. Niet dat van babywalz. Ik heb het ook gevonden op mp, en ik had hier een paar dagen geleden de link gezet. Wacht ik zoek hem weer... 't is trouwens dezelfde verkoper.