@Setje: Leuk om weer van je te horen! En wat is Jayden toch een mooie vent! En wat grappig dat hij de kapper leuk vond. Dat hoor je wel es anders. Zo te horen zijn er toch wel een aantal onder ons die het niet naar hun zin hebben op het werk
@janette: wij hebben ook geregistreerd partnerschap gedaan, maar eigenlijk om op een goedkope manier de dingen geregeld te hebben. We hebben ook de gratis dag genomen. Waar heb jij dat waterspeelkleed gekocht? Ook bij babywalz? @saar: dank je voor de link. Is echt wel een leuk badje. Weet nog niet of ik hem koop. Mijn hond heeft al een badje stuk gemaakt met haar poten. Heb nu zo'n plastic schelp. Jiri wilde net zijn pap niet, hij was behoorlijk overstuur aan het huilen. Toen maar een fles gemaakt, die gaat er dan zo weer in. Had hem daarna een broodkorst gegeven en die ging makkelijk op. Nu ben ik hem de rest van de boterham aan het voeren, het smaakt hem wel goed.
en zo ligt hij dus het gratis trouwen/gereistreerd partnerschap is hier alleen op maandag of dinsdag om 9 uur...... maar ach het scheelt wel 200 euries en willen we het in het witte kerkje ..ook van de gemeente hoor kost het 550 euries...denk niet dta hij dat wil want hij wil toch niets grootes.... zullen we anders met z'n alle een nieuw bedrijfje gaan doen...zijn we allemaal tevreden....hahahaaa
setje wat leuk wat van je te horen. en wat een prachtig kind is jayden, mooie ogen in combinatie met zijn donkere haartjes. zijn deze fotos voor of na het knippen gemaakt?
@janette: die bedoelde ik inderdaad. Vind het jammer dat als ik alleen dat bestel, er ook nog 4.95 verzendkosten bij zitten. Wordt het nog 15 euro. Een bedrijfje met kinderopvang erbij, dan kunnen ze mooi mee
dan ben ik benieuwd hoe het geworden is. en wat fijn dat die het leuk vond, ik weet nog bij de eerste dat het een drama was, ik moest hem in de houtgreep houden. en de eerste jaren bleef het drama.
haha duiken in Egypte....het zijn plannen, maar of ze werkelijkheid gaan worden....we moeten er dan ook nog geld voor hebben tegen die tijd. Maar dromen mag toch? Het lijkt me wel heel gaaf... Noura: leuk dimphie's vriendje! wordt hier ook al een trouwdatum gepland? Noralien ik ben het met Lola eens, Jikke zal vast steeds meer willen staan ook als het jouw niet uitkomt..... Bianca fijn dat Lynn is opgeknapt. Weet Michel al welke baan het gaat worden? Heeft hij zelf een voorkeur? Otje wat jammer van je vacature. ER komt vast een keer iets leuks langs..... Lola fijn dat Jasmijn aan de beterende hand is. Waar het KDV al niet goed voor is....de eerste ziekte zit er al bijna op.... ik spreek hier Nick ook streng toe...al ben ik soms te laat. Hij heeft van de week de plant al omgetrokken en net had hij alweer een blad van een andere plant in zijn handen. Grappig...van de week was hij weer onderweg naar de plant en ikke: Niiick.....en hij draaide zich om....leek net alsof het werkte...maar de afleiding was waarschijnlijk meer de oorzaak dan mijn toontje.... Nick gaat inmiddels razendsnel de kamer door en heeft een voorkeur voor snoeren en planten.....de snoer van de laptop is ook favoriet....bah... Duckie wat fijn een schoonmaakhulp. Hier is het huis vanmorgen ook weer gedaan.... Saar fijn dat Liene vannacht maar 1 x is gekomen. Ik heb nooit een babyfoon aangehad. Ik hoor Nick soms inderdaad 's nachts ook wel maar als ik niets doe slaapt hij tegenwoordig meestal weer in.... Lies: klinkt alsof jullie flinke avonturiers waren op vakantie. Lekker hoor! en denk maar zo: die mooie bestemmingen lopen niet weg. ER komt een tijd dat je of je kids meeneemt of je weer zonder kids weggaat. Zoals je merkt zijn wij al een weekje aan het plannen over drie jaar...... Eve Brillen zijn hier ook favoriet! gelukkig heb ik er geen, maar Frank en de beide opa's en oma's wel, evenals de tante en oom, dus genoeg om aan te trekken. Janette wijnand houd het wel spannend zo hoor! Setje leuk weer van je te horen! en Jayden al bij de kapper geweest! Dan heeft hij vast nog een flinke bos haar over. Wow Noura: Saf heeft ook nog al zo'n mooie bos haar! en hij kijkt wel heel aandachtig naar de camera met zijn rijstwafel in de hand Zijn die slofjes van roosjes? ik heb er ook besteld daar.... Vanochtend had ik Nick op het kleed in de tuin gelegd. kijk ik even niet, ligt hij natuurlijk van het kleed af. Op zich niet zo erg....denk wat zie ik daar toch...hij was vast onkruid aan het plukken gegaan tussen de stenen en had dat maar lekker in zijn mond gestopt..... Vanmorgen heeft Nick aan de hand ook de eerste stapjes gezet....Hij kwam toch wel een halve meter op pad zeg maar.....Ook langs de boxrand probeert hij al op te schuiven en vanmorgen lukte het een heel klein stukje....
aaarg, hij had net de laadsnoer van mijn laptop in de mond, net bij het stuk wat je in de laptop stopt natuurlijk! eerst maar goed laten drogen voor ik die weer gebruik. Gelukkig heeft hij er geen schok van gekregen...
noura leuke slofjes Nynke weet niet waar je woon.....als het dicht bij is wil ik nog wel ff snuffelen dat ik wat mee kan bestellen..... delen we de kosten.... ze zijn heel leuk en veillig want ze kunnen niet bij het water komen en er zit een opblaasrand op... wij hebben Teun alleen zijn haartjes rond om zijn oortjes wat geknipt ging omwijt staan....
ja leuke foto he, en hij kan zeker wijs kijken. nu nog zo wijs dat die zich weer om kan draaien. wat lees ik toch allemaal , kindjes die gaan staan ende kamer doorgaan.... weten jullie zeker dat jullie in december bevallen zijn hahaha oh duikster wat een avonturier... hihi... tijd om de snoeren weg te werken de slofjes zijn van babypaws. maar die van roosjes zijn ook erg gaaf, ik ga de volgende daar bestellen. voor het najaar. ik kan alleen geen kleur kiezen. en hoe langer ik kijk hoe meer ik ga twijfelen.
@Janette: Ga nou es aan het werk! Vind het een goed plan om met z'n allen een bedrijfje op te zetten Ik wil trouwens ook nog iets bij Babywalz bestellen maar heb net een bestelling gedaan. Vind het ook zonde om nu weer verzendkosten te betalen @Noura: Toch weer een poging gedaan met de rijstewafel? Hier durf ik het nog steeds niet. En aangezien Fynn zoveel fruit en groenten eet heeft ie het eigenlijk niet echt nodig. Dus ik wacht nog ff. @Karin: Jeetje zeg, die Nick toch Je hebt nu zeker ogen en oren te kort? In die zin ben ik blij dat Fynn nog niet zo heel actief is.
maar eve het is hier ook zo gezellig....... en ik zit alleen met de radio in een hoekje de mannelijke collega tegen over mij is op vakantie...dus ja met wie moet ik anders kletsen? anders kunnen we samen bestellen en kom ik het samen met teun brengen...is dat een idee?