@Janette: Snap je wel hoor. Als ik op m'n werk een pc had dan zou ik ook vaak op het forum te vinden zijn. Dan moeten we wel snel afspreken want ik wil een zwembadje voor op balkon bestellen. Het duurt volgens mij sowieso ongeveer 2 weken voor de bestelling binnen is. Hoop dat het tegen die tijd nog mooi weer is Ga eerst nog maar es bij Prenatal en Hema kijken. Hier bij Bart Smit, Blokker, Zeeman en Kruidvat hadden ze alleen zwembaden. Tja, en die passen echt niet op het balkon...
@janette: ik woon in limburg, een beetje uit de buurt dus. Ga nog maar eens kijken of ik niet nog iets anders wil bestellen. @noura: ik vind het ook altijd zo moeilijk om slofjes te bestellen. Het liefst zou ik ze in het echt willen zien. Op een foto kun je niet zo goed vergelijken. Roosjes heb ik ook al gehad. Maar vind het meer iets voor de winter. Dus misschien voor het najaar, dan heeft hij er ook wat aan. En hier is de activiteit ook ver te zoeken. Maar Nick die gaat als een trein zo te lezen......
geen probleem hoor eve ga wel ff snufflen vanavond laat ik je het wel weten of ik wat gevonden heb en als jij het ook evt doe dan bestel ik en dan moet het toch lukken? en het mooie wer zou toch nog wel eens komen? zelfs dat staat hier aan de tour! helaas kan ik net d etv niet zien...
Ben net terug van de winkels, gezellig even met mams en Dain geweest. Ik heb zo'n airtowel gekocht, hopelijk wordt het dit weekend ook lekker weer, dan gaan we m gelijk gebruiken met een klein laagje water erin. Dain ligt nu in zijn buggy te slapen. Ik heb ook weer kleding erbij, moet niet gekker worden koop nu bijna iedere week kleren, allemaal onder het mom van ; ik heb een nieuwe baan! Ook voor Dain nog een korte broek, wat rompertjes, 2 shirtjes en wat sokjes gekocht, ja hij heeft nog niets
Er wordt al een hoop bij elkaar gebrabbeld / gepraat Duckie, lekker een schoonmaakhulpp. Wij hadden het er deze week ook over. Ik vind het een beetje decadent maar we gaan toch eens kijken of we iemand kunnen vinden. Jikke was vanmorgen ook heel driftig, maar dan juist tijdens het eten van haar pap. Volgens mij had ze dorst, toen ik haar wat diksap gaf, was het over. Jaaaa, we krijgen nu zo langzaam aan een kind met eigen willetje Goed zo, Lynn en Jasmijn ook weer beter. Janette, haha een roze badje. Doet me aan mijn neefje (2) denken. Die vindt alles wat roze is mooi (waarschijnlijk omdat z'n grote zus(3) roze mooi vindt ). Laatst wilde hij ook een roze kamer...dat ging mijn zus nét te ver Jammer Otje, dat het uitzendbureau niets heeft opgeleverd. Setje, wat een mooi ventje...die foto in bad met het gietertje.... Is toch handig karin....een hulp in de huishouding én een tuinman Eve, hier bij prenatal hebben ze de airtowel van nijntje, maar ook een zwembadje met 2 kleine luchtbandjes. Dit is heel klein en past ook op je balkon denk ik. Ik heb ze allebei. Hier een foto van Jikke op de airtowel... Molly, ik zie jouw banner ook niet..... Vreemd, want als jij die link van mij nog gebruikt is dat vanaf dezelfde site als die van mij en die zie ik wel
@Otje, doen we zo'n fietsmeeting @Saar: Grappig dat je dat zegt, dat nederlanders het hart op de tong hebben. Ik moet ook altijd lachen bij Expeditie Robinson, daar zijn de nederlanders altijd veel directer, waardoor het altijd ruzie wordt tussen de belgen en de nederlanders . Hier hebben we onlangs ook de babyfoon uitgedaan 's nachts. Met de deuren open horen we haar ook, maar inderdaad, net wat minder snel. @Lies: Hier ook steeds meer een dametje met een eigen karakter. Geweldig vind ik dat om te zien. Als ik een speeltje afpak omdat ik haar op wil pakken ofzo kan ze ineens flink gaan mopperen. @Eve: Demi wil 's ochtends ook steeds de bril van m'n hoofd trekken. Ik blijf haar ook zeggen dat dat niet mag. @Noura: hier geen driftbuien als het eten op is. Sterker nog , alleen de flessen gaan hier echt leeg @Setje: leuke foto's en welkom terug! Goed wat van je te horen. Straks meer...ga demi uit haar bedje halen...ze is wakker.
@Noralien: Ik werk bij Prenatal in de buurt dus ga morgen even kijken. Heb net even m'n balkon opgemeten en het badje past net. Hoe groot is de airtowel ongeveer?
@ Eve dacht uit me hoofd 1.20 bij 1.20 groter iig niet en nu ga ik hier afsluiten en dan ff boodschappen doen en dan naar huis tot later
wat een getik. ik kan het effe niet bij benen. heb alles gelezen maar een beetje te brak om te reageren. kom net van boosdschappen doen en ga nu kailynn ophalen. straks mijn tas inpakken voor morgen! heb er zin in hoor karin! voor het eerst een dagje voor mezelf. heerlijk! tot later...
Setje: Wat een mooie foto's van Jayden! En wat leuk dat ie mee op de fiets kan! Ik zit me al te verheugen voor het moment dat Koen mee kan. Molly: Hoe gaat het op je nieuwe werk? Duikster: Crossen door de woonkamer? Wooow! Dat zie ik Koen nog niet echt doen hier. Even een vraagje aan iedereen hier over voeding... Ik lees hier van verschillende babys die op 3 flessen zitten. Hoe dan? Koen krijgt 8.00 fles friso 10.30 fruit 12.00 pap van bambix met friso 16.00 groente en 90 cc friso 20.00 fles friso Vandaag heeft ie een van de 1e keren een groot potje groente op en daarna nog een beetje melk uit de fles (90 cc + 3 schepjes). Maar of ie het daarmee red tot 20 uur... geen idee... even afwachten. Nu ligt ie in bed. Maar ja... kortom. Eigenlijk krijgt Koen 3 x melk waarvan 2 flessen en 1 x pap. Is dit goed zo? Ik moet 30-7 naar het CB. Zo, ik ga ff koken. Doei. gr Otje
@Otje: Fynn z'n schema is op dit moment: 7.30 fles 210 plus 7 Friso Normaal 9.30 fruit 200 gram 12.00 fles 210 plus 7 rond 15.30 125 cc sap (en soms een Liga) 17.00 groenten 200 gram 19.00 fles 180 plus 6 en 3 eetlepels Nutrix of een Bambix smulpapje oid Hoe vinden jullie een bandana voor een jongetje? Ik vind het wel stoer maar heb het idee dat het meer door meisjes wordt gedragen.
@Karin: Nick kijkt heel onschuldig. Volgens mij heb je hem daar gewoon neergelegd Denk dat ik vanavond nog wel een keer langskom maar zeg nu alvast: Vales: Sterkte morgen! Saar: Ik duim voor een positieve uitslag Karin en Cynthia: Veel ontspanplezier
haha karin, ik zie je al met het fototoestel er achter aan rennen, maar wat een boefje zeg! eve, de foto was van de eerste hap... hij hapte er ook bijna de helft van af.. en verslikte zich later flink. eve ik vind een bandana wel stoer hoor! zolang het maar geen roze is, ik weet dat jij van roze houd maar zo`n grote blauwe zakdoek is ook stoer noralien wat een prachtige foto van jikke! en dat badje ziet er erg leuk uit. saar ik denk dat jij nu de uren aan het aftellen bent tot morgen. en vales ik hoop dat je het een beetje rustig houd, en dat het maar gauw voorbij mag zijn met een goede uitslag! ik zal aan jullie denken!
wat ik vergeet te zeggen. ik heb net wat rijstebloem pap gemaakt, en safouane spuugde het een paar keer uit. ik nam net een hap, maar ik had ineens een heel bitter hard stukje in mijn mond. en na onderzoek zitten er meer van die bittere stukjes in. ik vind dit wel raar hoor, in babyvoeding mag dat toch niet.