@Eve en Noura lief zeg van jullie ik ben namelijk al echt zenuwachtig aan het worden. Ik probeer er niet teveel aan te denken maar opeens krijg ik zo'n zenuwgolf over me heen,ben blij als het morgen half 3 is. Jullie hebben veel bijgeschreven zeg. @Noura lijkt me niet goed nee staat er een nummer op de verpakking misschien even bellen. Wat een super foto van Saf ik vind zijn krulletjes zo leuk en leuke slofjes zijn die van het roosje? @Saar ik ga heel hard voor je duimen. @Karin leuke foto zeg @Eve ik zoek al een tijdje naar een leuke bandana voor Wessel maar ik vind er steeds geen. Ik vind het wel leuk staan @Setje wat leuk dat je er weer bent en leuke foto's van Jayden Ik kan ook niet wachten tot dat Wessel mee kan op de fiets. Ik zie alle banners wel hoor. En wat een geweldig nieuws hé dat Natasja eindelijk zwanger is ik ben zo blij voor haar
Wat vinden jullie van Thijs zijn petje? Ik vind hem heel schattig. Ik wil Thijs morgen een beetje brood gaan laten proeven (dat mag toch vanaf 7 maanden). Er zijn toch al een paar broodeters hier? Wat doen jullie er op? Karin: wat knap zeg, dat hij zich al zo kan voortbewegen. Thijs kruipt nog helemaal niet. Vales: succes morgen.
@lies: jiri is nu 7.5 maand en heb hem vandaag voor het eerst brood gegeven. Zonder iets erop. Je kunt er margarine opsmeren. Ik laat jiri eerst droog brood wennen en dan met boter en dan moet ik nog ff in de voedingslijst kijken wat ze wel al mogen hebben voor erop.
hallo ik reageer niet overal op ben dood moe en ga straks al lekker naar me mandje Wijnand is voetballen dus hoef me niet schuldig te voelen mij werd verteld met het brood geven eerst korstjes dan stukjes en plakt het te veel dan ff roosteren..... eve nieuwe baan bij prenatal.... kunnen wij inkopen via jou? iedereen succes morgen groet Janet
Eve: was hij maar zo onschuldig als hij keek....maar ik heb al een omgetrokken plant gehad en de hele vloer vol zand..... zo'n bandana vind ik wel stoer! Ik heb een mooie knaloranje pet voor Nick. Lies ik vind Thijs zijn pet ook leuk! en hier heeft Nick alleen nog maar broodkorstjes gehad....om op te sabbelen Noura wat vervelend van die pap....ik heb er nog geen ervaring mee. Maar snel bellenmet de fabrikant denk ik... Saar en Vales, ondanks een dagje weg zal ik morgen aan jullie denken. Cynthia: ik ga nu echt mijn tas inpakken en dan lekker bedje in, kunnen we morgen lekker luilakken....
lies ik heb eerst ruim 2 weken alleen er boter op gedaan m het ook een beetje smeuig te maken, sinds 3 dagen eet ze het met smeer kaas. eerst heb ik wit brood geven en toen licht bruin.
wat was er weer veel bij te lezen zeg! Schattige foto's allemaal weer. Dimphy doet nog helemaal geen poging tot kruipen. Vanmorgen een stunt Ging er om 7.10 uur de telefoon, was mijn collega die vroeg of ik nog kwam werken.... ik dacht dat ik vrij was.... Had allemaal leuke plannen, naar de braderie met de meiden, helaas ging het niet door en ik moest gewoon naar mijn werk. Vales Dimphy ligt erg te rommelen vanavond , is nu al vanaf 17.30 wakker! Het is nu 21.00 uur Heeft de laatste week al een paar van die vervelende avonden gehad. Ik ben dan zelf ook moe, heb helemaal geen zin meer in haar. Voel dat ik chagarijnig op haar wordt. Ga maar even kijken of ze niet op haar buik ligt
Morgen eerst maar eens beginnen met een broodkorstje. Lianne: ik kan me je gevoel wel voorstellen. Als het hier niet goed gaat, heb ik soms ook best weinig geduld meer over. Ik heb hem ook wel eens een keer gewoon maar even laten huilen in zijn bedje omdat ik het zelf even helemaal niet meer wist. Ik ga zo lekker slapen. lies
Ga zo ook slapen, maar wil Vales veel succes wensen morgen en ook Saar met de uitslag van de bloedtest. Ga morgen heel de dag duimen draaien op mijn werk... Lynn is weer helemaal happy gelukkig. Ze lacht weer volop, wilt zelfs weer fruit en groenten eten. Alleen......na 4 maanden elke nacht doorgeslapen te hebben, kwam ze vannacht om een fles. Hopelijk een eenmalige stunt van haar. Ze had wel echt honger, maar het kan ook zijn omdat ze gisteren haar flessen nog niet helemaal leeg had gedronken. Karin en Cynthia, veel plezier morgen. Gaan jullie naar Thermen Roosendaal? Maandag naar het cb toe. Ben benieuwd wat voor voedingsschema Lynn krijgt. Daarna een intakegesprek bij de verloskundige. Ga vragen of ze even een echo wilt maken. Ben bang dat ze dat niet zomaar doen, maar ik ben zo onzeker en bang nu, dat ik hoop dat ze een uitzondering wilt maken. De rest ben ik even kwijt.
Nou even verder bij waar ik vanmiddag was gebleven: ' @Noura: Wat een leuke foto van Saf. Echt een mooi ventje is het! Heb je nog een keer de link van Roosjes voor me? V.w.b. de pap: ik zou zeker de fabrikant (nutricia?) bellen. @Duikster: Wel onkruid eten, maar geen groenten. Het is wat met die baby's . En wat goed dat Nick al kan stappen. Het dochtertje van een vriendin van mij deed dat pas met 14 maanden. Wat een verschillen he! Geloof dat het hier ook nog wel even duurt hoor! @Duikster en Cynthia: Geniet er van morgen! @Noralien: Wij vonden een schoonmaakhulp ook altijd een beetje overdreven en hadden altijd zoiets van "dat kunnen we toch best zelf" en "zoveel werk is het nou toch ook weer niet". Maar in de praktijk komt het altijd voor een groot gedeelte op mij neer en ik werk ook nog best veel en onze vrije uren willen we zoveel mogelijk aan Demi besteden. Ze komt eens per week 3 uur of misschien eens per 2 weken drie uur. Dus nog genoeg te doen zelf, maar het scheelt natuurlijk wel! En schoonmaken zal nooit m'n hobby worden. @Vales: Veel succes morgen. hoop dat het allemaal meevalt. @Saar: morgen de bloeduitslag...spannend! @lies: Super leuk dat petje! @Lianne: Oeps, da's een tegenvaller, als je denkt dat je vrij bent en je dan toch moet werken. Had je wel oppas voor de meiden ? Vervelend dat Dimphy al een paar lastige avonden heeft. Vandaag weer totaal 40 gram groenten icm fruit gegeten, dus het lijkt vooruit te gaan. We zijn vandaag op pad geweest naar Ikea, prenatal en hebben ook nog vakantie-inkopen gedaan. Demi vond het allemaal geweldig interessant. De caravan staat al voor de deur, zaterdag gaan we weg, ik heb er zin in. Volgens mij zijn wij de enige hier op het forum die gaan kamperen? Of zijn er nog meer kampeerders hier? Je moet wel veel meenemen hoor. We hebben nu al vakantie en ik vind het wel gezellig zo met z'n drieen thuis. Ben alleen een beetje chagrijnig nu, want ik krijg net een heel vervelend verhaal te horen. Het gaat over strubbelingen die er blijkbaar geweest zijn tijdens en na ons vrijgezellenfeest, waar ik helemaal niets over wil weten en waarvan ik ook niet begrijp dat mensen dat (nu nog, een jaar na dato!) aan ons moeten gaan vertellen. Wil er gewoon op een leuke manier op terug kijken. Heb er echt de balen van . Kreeg het te horen van een vriendin van me, die het - naar eigen zeggen - kwijt moest. Nou lekker dan, nu zit ik er mee in m'n maag. Manlief kan het allemaal veel makkelijker van zich afzetten, maar ik kan dat niet zo goed. Trek me dat allemaal veels te veel aan. Heb ook gezegd dat ik graag op een leuke manier op mijn bruiloft en vrijgezellenfeest terug wil kijken en dat ik er niks meer over wil horen. hier nog gewoon 4 flessen trouwens, maar Demi eet natuurlijk ook nog niet zo goed groenten.
@Lies: Leuke pet van Thijs! Vind het altijd zo lief staan als ze iets op hun hoofd hebben Ben nog niet begonnen met brood. Zou eigenlijk niet zo goed weten waar ik dat in het voedingsschema moet inpassen Ik denk dat ik wacht tot Fynn bijna 8 maanden is. @Lianne: Ik zou echt balen als ik dacht vrij te zijn en toch moest werken En ik herken je gevoel heel goed. Fynn heeft ook wel es dat hij niet voor 21.30 in slaap valt en maar ligt te woelen, rommelen, miepen etc. Ik ben dan zelf erg moe en kan dan niet veel van hem hebben. Vind het dan echt heel vervelend van mezelf dat ik geirriteerd doe tegenover Fynn, maar ja, we're only human. @Bianca: Geven ze bij jou op het cb dan echt een voedingsschema mee? Hier doen ze dat niet. En eerlijk gezegd bepaal ik dat ook liever zelf. @Duckie: Hebben die strubbelingen direct met jullie te maken? Zo niet, dan zou ik het lekker laten voor wat het is hoor. En bovendien: als ze er een jaar later pas over beginnen dan zal het wel niet echt belangrijk zijn! Op www.rainbowbabies.nl hebben ze bandana's in verschillende kleuren. Maar ja, welke kleur kies je dan... Moet vandaag weer werken. En jullie raden het al: geen zin! Tot vanavond p.s. nog even een vraagje aan de computer experts. Ik heb een foto locket waarin ik een piepklein fotootje van Fynn wil doen. Maar hoe verklein ik een foto naar een dergelijk formaat? Hij moet ongeveer 1x1 cm worden
jaaaaa ben de laatste dingen bij elkaar aan het zoeken dus het komt helemaal goed. hihi @Lies, gaaf petje voor thijs, staat hem goed. succes met de korstjes. persoonlijk zie ik die als een tussendiooortje net als een koekje en een echte boterham als een hap. Bianca: hier gaven ze ook geen schema's mee en dat voeld idd niet echt fijn maar ja ieder volwassen mens eet en slaapt ook anders. Ik heb advies op het kdv gevraag omdat ze veel kindjes zien en ook kailynn en wetenhoe en wat met slapen en die heben me wel goed op weg geholpen en volg je gevoel. @Duckie: Hebben die strubbelingen direct met jullie te maken? Zo niet, dan zou ik het lekker laten voor wat het is hoor. En bovendien: als ze er een jaar later pas over beginnen dan zal het wel niet echt belangrijk zijn! sluit ik me bij aan. eve: werkse, hoopp dat het toch is mee gevallen vandaag. als het goed is komt vandaag het label doekje voor kailynn binnen via le petit tom. ik dacht eerst ze is er misschien als iets te oud voor maar ik betaal geen verzend kosten en ze zit nog zo aan alle labels overal aan, dus dacht doe het toch nog maar. lianne. balen idd als je wordt gebeld dat is geen lekker begin van de dag dan. Kailynn heeft het rommelen ook en sinds 2 dagen doe ik haar niet zoveel meer naar bed en het werkt ze slaapt gelijk ze slaap na de eerste voeding nog en aan het eind van de morgen een klein uurtje en aan het eind van de middag en dan na de laatste fles om 19.30. die hebben we dus zo ook kunnen vervroegen want soms was ik om 21 uur nog met haar bezig en wilde ze niet slapen (want ze was niet echt moe want ik liet haar dan na de warme hap nog slapen) en had je helemaal geen moment van de dag samen en nu zijn de avonden weer voor ons heerlijk zo kon ik lekker buiten om 20 uuur koffie drinken met een boek janette: weer een beetje bij geslapen? nou ga nog effe een boterhammetje eten. doei en als jullie ons missen (karin en mij) liggen we of op de massage tafel of in de sauna
goedemorgen ja zit weer op me werk mee te lezen maar wil valles en saar vandaag ff heel veel suc6 wensen... karin en synthia heel veel plezier vandaag en geniet lekker.... en nee ben niet uitgeslapen ondanks dat Teun pas om 6:45 wakker werd...maar toen was ik er al een half uur uit..... eve kan je hem niet verkleinen via de site hier en dan het aantal pixels op 10 zetten? voor het plaatje onder je naam is het 60..... dus wie weet.... ik zou een combatgroen of een koraalrood doen.... nou ga weer wat doen doei doei
Duikster en Slingding: Veel plezier vandaag! Laat jullie maar lekker verwennen. Wij gaan vandaag zwemmen bij de Tongelreep in Eindhoven... tot vanavond weer! Gr Otje
oh wat herkenbaar lianne, zou het in de lucht zitten... ik had dinsdagavond het zelfde. ik dacht dat ik volgende week moest werken op dinsdag, maar mijn werkgever dacht deze week. hij kon mij niet bereiken en mijn man had gezegd dat ik in de bieb was, staat die ineens achter me "wat doe jij hier? moet je niet werken?" nou lekker... midden in de bibliotheek, dus ik werd ook wel wat pissig, vooral vanwege de toon. en ik ben ervan overtuigd dat hij niet duidelijk is geweest. maar al met al kon ik niet werken want ik kon moeilijk de kleine alleen laten. maar volgende week is er weer braderie en zomerfeesten. otje zwem ze vales heeeel veel sterkte! saar ik wacht met spanning op nieuws duikster en slingding heel veel plezier janette werk ze oh ja, ik heb gebeld met nutricia, en ze willen het pak graag terug dan kan het onderzocht worden. ik krijg dan een nieuw, en krijg dan nog te horen wat het geweest kan zijn. safouane had gister 39,6 koorts, en vanmorgen was die heel vroeg wakker en huilde hard. nog steeds warm en heeft maar aan 1 kant gedronken. ik zal hem straks nog even tempen