December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    voor leuke petjes, bandana's of mutsjes www.olliewood.nl daar hebben ze nog wel eens leuke aanbiedingen.

groetjes Setje

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hier ben ik weer met goed nieuws :D
    Er zijn geen afwijkingen of gaatjes gevonden wat ze wel hebben gevonden heeft niks met de ruis te maken waarschijnlijk is zijn hartklep nog trillerig dus daarom heeft hij die ruis en dat gaat vanzelf over.
    Ze hebben een echo gemaakt en daar zagen ze op dat hij een extra buis bij zijn linkerboezem heeft.
    Als een baby in de baarmoeder zit hebben ze bij de rechterboezem(aan de onderkant) een buis en bij de linkerboezem een buis(aan de onderkant) bij de rechterboezem komt al het bloed van je benen en maag lever enz terecht en je linker alles van de bovenkant(die buis zit aan de bovenkant van de boezem)armen hoofd enz normaal gaat die linkerbuis(aan de onderkant)vlak voor de geboorte over naar de rechterbuis dus dat word 1 zal maar zeggen bij Wessel is dat niet gebeurt en hij heeft dus nog die linkerbuis.
    Het is helemaal niet erg dat hij het heeft veel mensen hebben dat alleen weten ze het niet omdat er nooit een echo van het hart is gemaakt.
    We moeten wel terug als hij 2 is om nog een keertje na te kijken want hij werd op een gegeven moment een beetje druk en pakte elke keer het draad van de echoapparaat :)
    De dokters vonden dat helemaal niet erg ze lagen de hele tijd in een deuk van hem :)
    Ik ben zo vreselijk opgelucht dat het geen afwijking is en geen vds de dokter heeft ook 5 keer tegen me gezegt dat het niks ergs is en dat ik me geen zorgen hoef te maken en ik moet alleen maar lekker gaan genieten van hem en dat ga ik zeker doen :D

Hopelijk is mijn verhaal duidelijk als er nog vragen zijn hoor ik het wel.

Ik ga even bij Johan zitten die moet zo weer naar werk ik kom vanavond weer.
    Heel erg bedankt allemaal voor het medeleven ik vind dat zo fijn doet me echt goed :D

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    rustig hier...
    kan ik geneens ff leuk kleppen onder het werk :(
    of is iedereen van het mooie weer aan het genieten.....al hoost het hier van de lucht en ben ik op de fiets met fietskar...helaas vergeten het het plastic ervoor te doen dus nu is de hele fietskar nat geworden..... en heeft Teun dus straks een nat pak...... :cry:

Valles en saar al nieuws?

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    :whistle: :whistle: :whistle: \:D/ \:D/ \:D/

Vales wat een goed nieuws.......
    GEFELICITEERD!

Alleen 1 vraagje wat betekend vds in je berichtje

Ik ben zo vreselijk opgelucht dat het geen afwijking is en geen vds de dokter heeft ook 5 keer tegen me gezegt dat het niks ergs is en dat ik me geen zorgen hoef te maken en ik moet alleen maar lekker gaan genieten van hem en dat ga ik zeker doen

geniet nu lekker van Wessel......

5. keizerin

Dank je wel :D

Vds is gaatje in het hart alleen zo heet het in medische termen zal maar zeggen.
    Vds heb je in hele erge vorm of minder erg.
    Ik hoorde de dokter ook de hele tijd tegen een ander zeggen ik zie nog geen vds volgens mij heeft hij geen vds en ik wist wat het betekende en Johan niet hij zat maar raar te kijken en ik werd er blij van om dat te horen ik zat maar te lachen :) ik dacht de hele tijd Joepie Joepie :whistle:

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    oke heel duidelijk
    dank je

7. hier ben ook ik weer. Ik heb het dus aan de vk gevraagd die op de moedergroep was, dat was niet de mijne.
    Ze heeft de brief dan opengedaan en de uitslag was negatief. Maar omdat ik nog steeds hoge temperaturen heb, heeft ze even gebeld naar mijn vk. Nu moet ik zondag weer testen en maandag terug bellen.

Wat deze vk dacht was... (nogal een moeilijk verhaal)...bij racepaarden (ja lach maar :D), is het zo dat wanneer ze deze voor de winter insemineren, de veulens toch pas in het voorjaar geboren worden. De ingenestelde eicel begint zich pas na een tijd te ontwikkelen, dus alles wordt even tegen gehouden, zodat het veulen in de betse periode geboren zou worden.
    Bij mensen komt dit soms ook voor. De temp blijft hoog, maar het hcg stijgt niet, omdat er nog niks gebeurt. Dus dat dacht ze. Dat mijn eicel bevrucht is, maar nu wacht. Dus moet ik ook wachten en dan weer testen.

Ik moet dus gewoon geduld hebben. Als ik dus niet getemperatuurt had, had ik gewoon gedacht dat ik een laat ei had, of geen. En de vk zei dat de meeste vrouwen die dit voorhebben, zo denken. Ze testen heel laat positief (pas na 2 weken na nod bijvoorbeeld) en denken dan dat hun ei laat is. Maar misschien was het aan het wachten...

Ik hoop het, dat ik een wachtende bevruchte eicel heb. Dus gewoon geduld hebben, dat moet ik nu doen.

Saartje

Vales: GEWELDIG!

8. @Noura: Wat vervelend! Ziek zijn is al niet leuk, maar als je dan ook nog ziek wordt van je eten...

@Vales: Goed nieuws van jullie kant, super...!

@Saar: Jeetje meid, wat een verhaal. Ik heb inderdaad stiekem een beetje moeten lachen... ;)

Hier niets bijzonders te melden vandaag...

9. keizerin

@Saar wat vervelend zeg dat je nu nog geen duidelijkheid heb.

@Noura ach wat zielig dat Saf ziek is :( zal het door de nutrix komen denk je?
    Leuke werkgever heb jij die je gaat zoeken :(

@Otje hoe was het zwemmen?

Wessel word wakker kom straks weer.

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Kreeg vanmiddag een telefoontje van het kdv. Schrok me rot. Fynn was erg aan het spugen. Hij had z'n fles van 12.00 eruit gegooid. Ze hadden hem daarna nog sap gegeven maar dat kwam er ook uit. En of ik hem wilde komen halen. Ben echt als een gek gaan fietsen. Niet echt handig want ik merkte aan mezelf dat ik niet goed op het verkeer lette. Ik heb hem om 17.00 een fles gegeven en die zit er tot nu toe nog in. Hoop dus dat dat zo blijft. Weet eigenlijk niet hoeveel later zo'n fles er nog uit kan komen. Verder is ie heel erg levendig en zit maar te kletsen en te lachen. Ik ga hem maar geen potje geven denk ik. Straks nog maar gewoon een fles. Dat zal toch wel kunnen voor een keer?

Ben vanmorgen even bij Prenatal geweest: geen badjes meer :cry:

Ben net met bij lezen eerst op zoek gegaan naar een bericht van Vales en Saar. Dus:

@Vales: Wat ontzettend fijn dat alles goed is met Wessel! Ik deel je opluchting. Geef Wessel maar een dikke knuffel!

@Saar: Wat balen dat je nog geen duidelijkheid hebt. Vind het verhaal vd wachtende bevruchte eicel best een beetje vaag. Maar het zal best waar zijn. We hopen er maar gewoon op!

@Cynthia en Karin: Hoe was het? Zijn jullie nu helemaal gechilled? Zou het ook zalig vinden zo'n dagje. Ben alleen geen fan vd sauna. Maar een massage sla ik niet af :D

Dus: wie gaat er mee? ;)

@Otje: Lekker gezwommen?

@Noura: Hoe is het nu met Saf?

@Duckie: Fynn en Demi zijn vandaag precies 7 maanden :D Enne...fijn, nog iemand die vroeg wakker is ;)

@Noortje: Het is gelukt om de foto's te verkleinen via deze site! Zijn idd wel erg klein maar je herkent Fynn nog wel. En het gaat om het idee. De locket is toch gesloten.

@Lola: Jasmijn weer beter \:D/

@Setje: Is je hoofdpijn weer over?

11. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Nou gelukkig is Dimphy toch nog om half 10 gaan slapen, dank jullie voor jullie steun.
    Heerlijk dat je soms hier je hart kan luchten.

Joepie... mijn laatste werkdag zit erop, heb nu 4 weken vrij ;)

Hier nog iemand die gaat kamperen hoor, we hebben een campertje en gaan er mee door nederland trekken.

Saar, ja balen dat je nu nog niets weet, als je weer zwanger wil worden wordt je wens ook steeds heftiger he?

Vales, fijn dat het niet ernstig is, ik had er nog nooit van gehoord.

Shit ik kan onder aan de pagina niet meer terug lezen, ben verder alles alweer vergeten..

Noura, beterschap voor saf, het zou toch wat zijn zeg als hij ziek zou zijn geworden van de pap..

Eve, massage klinkt ook goed, maar van mij mag er ook wel een sauna bij hoor.

12. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @vales: gelukkig dat het goed nieuws is over wessel.

@saar: balen dat je nu nog steeds moet wachten.

@eve: hier ook een vroege hoor. Normaal gaat de wekker om 5.45 uur als ik moet werken en jiri was al net van te voren wakker.

Vind de bandana's ook erg leuk.

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat lief zijn jullie allemaal weer. inmiddels heeft hij 40 graden koorts,maar hij drinkt nog wel en heeft ook wat banaan geheten. hij kijkt wat waterig maar is nog wel alert. ook slaapt hij veel. ik heb wel met hem te doen hoor.

vales, joepie wat een nieuws, gefeliciteerd! ik ben zooo blij voor jullie!

saar het renpaardje ;) maar ik vind het ook een beetje vaag verhaal. ben je niet bang voor valse hoop? het blijft in ieder geval wel spannend.

oh lekker zeg lianne, vakantie. ik had je morgen uit willen nodigen voor de koffie, maar safouane moet eerst maar beter zijn. en mijn neefje was hier vandaag en die had een paar rode puntjes, dus mischien de waterpokken.

eve jammer dat er geen badjes meer zijn. kunnen ze ze ook niet nabestellen? of via een ander filiaal?
    en is de fles van fynn er nog in gebleven?

janette hier is het droog gebleven vandaag. hoe vond teun het in de natte kar?

setje, leuke site!

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn ligt te slapen en de fles zit er nog in :D Denk dus dat het wel goed gaat. Ik geef hem over een uurtje nog een fles aangezien ik bang ben dat hij anders vannacht wakker wordt en dat zou ik zielig vinden.

@Lola: Zie net je nieuwe avatar. Echt heel erg lief! Zo'n foto wil ik ook wel van Fynn. Is deze in Dongen gemaakt?

@Nynke: Straks zijn de vroege vogels ineens in de meerderheid ;)

@Noura: Oef, Saf heeft wel hoge koorts. Maar gelukkig is hij ook alert. Beterschap!

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja eve ik vind het ook hoog, en best eng.

goed dat die fles er nog inzit. en ik zou het ook zielig voor jou vinden als die wakker zou worden vannacht ;)

16. Noura, hopelijk daalt zijn koorts snel en is hij weer beter. Zou het echt van de nutrix komen? Heb je nu nog teruggebeld om te zeggen dat hij nu ziek is? Of heb ik dat gemist? :oops:

Noura en Eve, ik vind het ook een vreemd verhaal en toen ik het getypt hier en het nalas moest ik zelf lachen. Maar de vk gaat toch niet zomaar iets zeggen denk ik dan. 't Zal wel gebeuren, want anders zegt ze zoiets toch niet. Ik vind het ook maar allemaal raar en ik ga het een beetje negeren nu. Ik zie wel gewoon wat er gebeurt.

Lianne, fijne vakantie en amuseer je. Ben wil volgend jaar ook zo op verlof met een camper, maar we hebben er geen, dus misschien een huren.

Eve, jammer van de badjes. Maar hier in België wordt het slecht weer van het weekend, dus kan je er niets mee. Hoe is het bij jullie?

Lianne, de wens wordt idd groter, maar nu ga ik het echt een beetje negeren. Je kan toch niets anders doen dan afwachten, dus zal ik maar wat meer geduld tonen en dit doen. Ik wou gewoon nu graag of een positieve test of mijn menstruatie en geen vergelijking met racepaarden :D.

Saartje

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: Heb nog es over dat pak Nutrix nagedacht. Ik zou idd echt wachten met opsturen. En iig een paar vd harde stukjes bewaren. Of zaten die er niet meer in? Dan kun je misschien ergens laten nakijken wat het is. Bij Nutricia gooien ze het misschien weg en heb je geen bewijs meer. Waarschijnlijk waren het stukjes zeer geconcentreerde zoetstof want volgens mij kunnen die heel sterk smaken. Maar dat mag natuurlijk absoluut niet voorkomen!

@Saar: Volgens mij wordt het hier vanaf morgen ook slechter :( Dus idd nog ff tijd om een badje te zoeken. Vind Saar trouwens geen goede naam voor een racepaard. Heb je al iets anders bedacht ;) ?

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Het zwemmen was heerlijk! Koen heeft ook echt genoten. Op een gegeven moment zaten we in het peuterbadje waar het water staat tot 30 cm. We hadden hem in de zwemband gezet en daardoor kwam ie met z'n voetjes aan de grond. Leuk vond ie dat! Hij ging echt wandelend/rennend door het water! We hebben echt in een deuk gelegen. Dan gingen Steef en ik een paar meter uit elkaar zitten en Koen "wandelde" op en neer. :)
    Sara had een vriendinnetje meegenomen en die hebben zich ook prima vermaakt!

Eve: Hopelijk is het spugen van Fynn eenmalig geweest? Beterschap!

Noura: Beterschap met Safouane. Hopelijk is het niet van die rijstebloem.

Saar: Spannend allemaal zeg!

Vales: Wat een goed nieuws van Wessel! Blij om dat te lezen! :D

Lianne: Geniet van je vakantie!

Cynthia en Duikster: Hoe was jullie relax-dagje?

Hier een snotverkouden Koen. We waren rond 17.30 thuis en hij is meteen naar bed gegaan tot 20.00 uur. Toen ik hem uit bed haalde zat z'n neusje helemaal vol :( Hij was gisteren ook al flink verkouden. Gelukkig zit het wel goed los.
    Morgen gaat ie naar het KDV. Steef en ik zijn nog vrij morgen maar is wel handig als ie even gaat. We moeten nog boodschappen doen voor zaterdag, dan ben ik jarig.

Doeidoei! Gr Otje

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Vales, wat een goed nieuws zeg! Ik ben echt ontzettend blij voor jullie. En nu lekker genieten van je ventje zonder al die kopzorgen :D

Oww Saar, het is dus eigenlijk nog steeds even spannend. Of ga je er nu al zeker van uit dat je zwanger bent?

Eve, vervelend, zo'n telefoontje van het KDV. Ik denk ook dat ik dan zou haasten hoor....moederinstinct :rolleyes:
    Fijn dat het met de foto gelukt is.
    Wel jammer dat de badjes op waren.

Wat zijn er toch veel beebs en mama's aan de sukkel :( .
    Ik ben wel weer opgeknapt, maar jikke is nog zo aan't snotteren. Ze blaast echt bellen uit haar neus en schoonmaken vindt ze toch zoooooo verschrikkelijk!
    Voor Saf, Koen en Fynn, veel beterschap.

Saar, mijn vriend wilt ook graag een camper huren, maar dat is echt zo ontzettend duur. En dan komen de standplaatsen, benzinekosten en zo er nog bij :(

Robert ging Jikke vanavond bij het KDV ophalen, kreeg hij haar in de luier met een t-shirtje mee. Ze had haar broek onder gepoept en er lagen geen reserve kleertjes meer van haar daar (daar moeten wij voor zorgen). Ze hebben daar dus echt niets, dus moest ze zo mee naar huis. Gelukkig was het warm op dat moment, anders zou ik het wel fijn vinden als ze dan ff bellen, dan kunnen we wat voor haar meenemen.
    Zo ie zo wel vreemd...daar heeft ze dus regelmatig haar kleren vol, terwijl ze dat hier maar een enkele keer heeft. Terwijl ik zeker weet dat ze daar regelmatig verschoond wordt. Volgens mij doen ze daar niet zo zuinig met de luiers.

20. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Vales: Wat een goed nieuws! Ben super blij voor je, zal een hele opluchting zijn.

@Noura, Otje en Eve: Beterschap met jullie kids. Noura, de koorts is wel hoog zeg. Hoop dat het snel wat beter gaat. Geef 'm maar een knuffel van me ;)

@Saar: wat een verhaal, ik moest ook wel ff lachen met je vergelijking met racepaarden ;) .

@lianne: Leuk een camper! Wij gaan met de caravan (lekker burgerlijk ;) )

@Cynthia en karin: En zijn jullie helemaal relaxed nu? Lekker genoten van jullie dagje uit?

Deel Deze Pagina