Otje gefeliciteerd en agnes ook een fijne dag alvast morgen.. eve je mag mij gewoon Janette of Janet noemen hoor...is me eigen naam...hihihih ik wacht met het potter boek op de ned.vertaling...oke weet iets later hoe het gaat maar heb dan wel de hele serie.... maar veel lees plezier alvast vanmorgen langs de fietsemaker met me fiets...het zitje zit erop windschermpje erbij en een nieuw zadel...normale hoor geen rok, en een goede standaart ...dus ik kan met teun fietsen....als hij straks goed kan zitten.....word elke dag beter....maar het valt me mee met de ruimte hoef niet wijdbeens te fietsen dus kan ook gewoon een rok aan....tip van hem was laat alles er lekker op en kan jij alvast oefenen met op en af stappen zonder dta de kleine erop zit.....nu maar hopen op het mooie weer! Lianne mooi dat je er 1 op zijn kop hebt weten tikken..suc6....al ben ik nu wel in de weer met Teun omdat hij zijn laken nu aftrapt...terwijl ik ze la vast heb zitten met lakenklemmen.... molly ik zie je banner wel hoor veel plezier iedereen en hoop dat de koorts van saf is gezakt
@Noura: Had gehoopt dat Saf weer beter was. Maar gelukkig vond de arts het niet verontrustend. Hou hem maar goed in de gaten en wederom een dikke knuffel! Ik heb een combinatietest laten doen. Dus nekplooimeting en bloedonderzoek. Dit moet echt rond de 12 weken gebeuren anders is de test niet betrouwbaar. Heb daarom eerder een echo gehad om de exacte duur vd zwangerschap te bepalen (had ik zelf al berekend, maar ja). De uitslag was 1:2900. Mocht wel gewoon thuis bevallen. Maar helaas is dat wat anders verlopen.
@Molly: Ik zag je banner eerst wel, maar nu niet... @Eve: Ik heb het boek besteld bij Bol.com voor 17,99... Maar ik mag van mezelf pas in deel 7 beginnen als ik deel 6 uit heb. Ik ben vorige week opnieuw begonnen in het engelse deel 6 om er weer helemaal in te komen, maar door tijdgebrek ben ik nog niet eens op de helft... . Twee jaar geleden had ik dat boek in 2 dagen uit! Lieve baas heb je trouwens hoor... @Saar: Nee, ik denk niet dat dat toeval was, maar dat Liene écht 'papa' heeft gezegd. Goed zo Liene! @Noura: Saf heeft het wel heel erg te pakken! Ik vind hem wel erg zielig hoor, gelukkig dat het nu iets beter lijkt te gaan. Ik was ook 36 toen ik zwanger raakte van Jasmijn en dan krijg je standaard de mogelijkheid om het vruchtje te laten testen. Ik heb toen gekozen voor de nekplooimeting icm serumscreening (dan nemen ze bloed af van de moeder...) Dezelfde test dus als Eve, bij mij gaf de uitslag (de kans op een kindje met het downsyndroom was 1:3800) ook geen reden tot verder onderzoek. Een vlokkentest of vruchtwaterpunctie wilde ik niet, de kans op een miskraam is dan hoger. Enne... ook wanneer je 'al' 36 bent, mag je thuis bevallen hoor... Hier hebben we redelijk rustige nacht achter de rug. Rond 3.00 uur moest ik naar het toilet en ik wilde net bedenken hoe fijn rustig Jasmijn was, toen ze ineens een giga hoestbui kreeg. Ik heb haar toen maar eventjes uit haar bedje gehaald - ze was helemaal overstuur - en na 10 minuutjes is ze weer gaan slapen tot 8.30 uur. Er zat vanmorgen ook niet meer zo'n heel dikke korst onder en in haar neusje, dus ik denk dat we het ergste inmiddels wel hebben gehad...
@otje: gefeliciteerd. @eve: hier vannacht ook geen fijne nacht. Om half 4 werd hij wakker, huilen en niet stil te krijgen. Uiteindelijk een flesje gegeven en dat hielp dan wel. Dus tegen half 5 gingen we weer slapen Wel tot half 8, maar ja, daar heb je dan wat aan als je midden in de nacht een uur wakker bent...... @noura: vervelend van Saf. Hopelijk wordt hij snel weer beter. Het is weer een warme dag vandaag. Vanochtend gaan shoppen in maastricht en als jiri dadelijk wakker wordt gaan we naar een verjaardag. Heb ook de airtowel gekocht, misschien kan ik hem morgen uitproberen met water als het zo warm blijft. Jiri zit wel al een paar weken goed recht op. Ik heb kussens om hem heen gelegd want hij viel nog om, maar nu liggen ze er eigenlijk voor niets. Hij kan echt al lang blijven zitten. Hij wil ook niet meer liggen. Heb hem nu eigenlijk al niet meer in de box, want daar kan ik hem niet alleen laten zitten. Of ik moet de kussen langs de zijkanten neerleggen. Hebben jullie het bedje al omlaag gedaan? Hier nog niet. Hij trekt zich nog niet op, dus het kan nog wel ff. Ik heb geen combinatietest laten doen, want ik zag het niet zitten om met 18 weken een beslissing te moeten nemen voor een abortus, mocht de uitslag downsyndroom zijn. En daarbij is het ook maar een kansberekening en kan het altijd nog 2 kanten uitgaan.
hier bedje op middelste stand en box op de helft. hoewel er geen sprake is van goed zitten of staan... vind het voor mezelf gewoon prettiger idee.... maar ik moet weer gaan, kids in gaten houden... doei doei zal na t weekend foto's plaatsen van de kinderkamers....
de reden waarom ik het vraag is dat het 10 jaar geleden ofzo niet was toegestaan om dan thuis te bevallen dacht ik. vandaar dat ik nieuwsgierig was of er wat veranderd was inmiddels. er is zoveel veranderd otje gefeliciteeeeerd! en jordy jij ook gefeliciteerd alvast! als ik morgen nog een keer online kom ga ik nogmaals feliciteren! en papa en mama natuurlijk ook van harte! jeetje veel beebs wakker geworden vanacht. nou hier is de koorts wat gezakt, maar nu sliep die zolang dat ikhem echt wakker moest maken, en nu is hij huilerig, en heeft de voeding eruit gegooid. ik ga weer naar hem toe
Vanmiddag zijn we op de kinderboerderij geweest. Op de heenweg zat Fynn te kletsen en lachen. Eenmaal bij de geiten, varkens etc werd hij heel serieus. Hij zat echt te kijken van: wat moet ik hier nou Eenmaal weer in de auto zat hij weer breeduit te lachen. Raar kind hoor Effe een paar foto's spammen: Wat moet ik nou met al die rare geiten?
Mama vindt me hier zo ontzettend lief kijken dat ze ook deze foto wilde plaatsen. En...kijk es hoe rechtop ik ineens kan zitten
Hallo! Hier even een berichtje van de jarige job. Bedankt voor jullie felicitaties! Lief! Hier alles goed. Op het moment is het even rustig in huis. Vanmiddag veel bezoek gehad. Wel erg gezellig en ben goed verwend. Nu gaan we even wat eten en straks nog even een vriend en vriendin op bezoek en dan is het weer rustig. Groetjes Otje Noura: Wat zielig dat Saf zo ziek is. Geef hem maar een dikke knuffel van me. Saar: Wat leuk van "papa" en "mama"
en de laatste hoor. deze is van de week al gemaakt we hebben een box met een telraam erin en daar doet ze alles voor om er bij te komen .
Cyntia, leuke foto's! Dimphy kan met hulp en steun van kussens nu redelijk zitten. Saar, denk geen toeval hoor... gaaf he als ze je mama noemen Janette, wat bedoel je met lakenklemmen? Saf, beterschap jochie, kusje van je vriendinnetje Dimphy. Vanavond bij de mac gegeten, dimphy daar in de kinderstoel ook drie frietjes gegeten, ze vond het lekker!
Lianne dit bedoel ik met lakenklemmen: http://www.baby-walz.com/neu/SyEngine.p ... Position=1 Cynthia en Eve leuke foto's... vandaag de nieuwe bank gehaald en het ging net..gelukkig waren de achterburen thuis want hun poort moest open ivm de draai... en ook me neefje gehad incl me ouders....gezellig hoor...ook hier gegeten en nu zijn ze weer weg dinsdag gaat hij weer terug naar frankrijk en zie ik hem waarschijnlijk een jaar niet meer Noura ook ik mocht gewoon thuis bevallen met me 36ste hoor...maar ik koos zelf voor het ziekenhuis en achteraf maar goed ook....want de navelstreng zat om zijn nek....en ook in het ziekenhuis hebben ze op de goede rails gezet ivm het ademen en ja dan komt alles in een sneltreinvaart.....ook ik heb de nekplooimeting genomen en daar was de kans van 1:10000 dus zijn we ook niet verder gegaan.... Ik hoop dat iedereen vannacht lekker slaapt..... daarom prettige avond allemaal en tot .......
ik heb ff tijd... heb vanaaf leuke foto's gemaakt die ik graag met jullie wil delen... dus zal die zo ff spammen... en terwijl die pc nog aan t uploaden is alvast slingers e.d. ophangen.... Ook foto;s van de kinderkamers hier... hebben jullie beetje indruk hoe het er hier uti ziet...