Ben er weer ff... Gaat niet echt geweldig met mij... Ik heb niet zo`n behoefte om er iets over te zeggen maar ik dacht ik laat ff iets van me horen... Otje nog gefeliciteerd! Met Rick gaat het heerlijk! Doegie Irma.
Leuke foto's weer zeg! Er wordt al lekker gekletst door de kleintjes hier is het alleen nog tititititit tatatatattt @Otje, gefeliciteerd met je verjaardag, beetje laat maar hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Je had iig het weer mee! @Eve, wat een aardige baas heb jij zeg! En wat is Fynn toch een knap mannetje! 8) @Noura, gaat het inmiddels alweer iets beter met Safouane? @Lola, jammer dat ze niet uit logeren kon, maar fijn dat het al iets beter gaat. Leuk zeg dat ze mama zei! @Saar, ze zal het idd best weten hoor, dat heeft ze dan nog even bevestigd door papa te zeggen! @Slingding, leuke foto's! Lekker actief in haar loopkarretje, Jayden heeft er ook een, hij loopt alleen achteruit ipv vooruit Hier niet veel bijzonders gedaan vandaag. Misschien als het morgen mooi weer wordt eens even lekker een terrasje pakken 8) Ik heb het bedje nog niet verlaagd, maar zit er wel over te denken om de box al een standje lager te zetten. Het gaat allemaal zo ontzettend snel met de ontwikkeling! Owja, schrikken van de week! Donderdag heeft mijn moeder op Jayden gepast. Zij hebben een duitse dwergpincher, en die is ontzettend dominant, hij bijt ook gewoon als hem iets niet zint. Mijn moeder houd hem als Jayden er is altijd of boven, of ze doet hem zn muilkorfje om voor alle veiligheid. Ze was net even met hem en Jayden gaan wandelen, en wilde nog even een koekje pakken en hem dan op zijn kamer doen....... Jayden lag in de box en toen ze het koekje gepakt had, en in de kamer keek, stond hij naast hem in de box! gelukkig niks gebeurd, maar wel een eng idee! Met het vooruitzicht dat Jayden straks gaat kruipen en lopen, hebben ze besloten hem toch weg te brengen. Aan de ene kant vind ik het echt zielig, hij is al 9,5 jaar, maar we zouden het onszelf nooit vergeven als er iets met Jayden gebeurt natuurlijk groetjes Setje
Goedemorgen, Ik ben een ontbijtje voor Mies en mij aan het maken en de broodjes zitten in de oven, eitjes staan te koken, dus kan ik even hier kijken! Dain heeft vanochtend uitgeslapen tot 7.30! Helaas slaapt hij nu niet meer direct na zijn fles, pas weer rond 10 uur. Dus dan maar vast een ontbijtje op bed. Sinds gisteren heeft hij echt hele verhalen, hij kletst wat af, echt superleuk! Tijgeren doet hij nu ook veel. Hij tijgerde bijna uit zijn airtowel! Eve, wat een aardige baas heb jij, dat hij Harry Potter voor je gehaald heeft en wat een leuke foto's van Fynn bij de dieren. Dat is inderdaad schrikken Setje, gelukkig is er niets gebeurd. wel zielig dat ie nu weg moet, brengen ze m naar het asiel? Wel begrijpelijk hoor, daar niet van. Mijn eitjes zijn klaar, dus ik ga weer even verder met de ideale huisvrouw uithangen
oei setje dat is inderdaad schrikken zeg. en kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om de keus te maken hem weg te doen. mischien kan die bij vrienden of kennissen terecht zodat jullie hem nog regelmatig zien? eve super die baas van jou! en wat een lieve fotos van fynn op de kinderboerderij. het zal ook best een rare gewaarwording voor een kind zijn zo tussen de dieren. cynthia, jij ook al weer leuke fotos, je kan echt zien dat ze echt onderweg zijn om peutertjes te worden, ze kijken allemaal zo wijs en onderzoekend uit hun oogjes. gnessy wat een boel bedjes hebben jullie in huis, ziet er gezellig uit hoor en wat een lieve foto van de kids jordy gefeliciteerd! een hele fijne verjaardag voor jou met heel veel cadeautjes! safouane was gister heel jammerig, en sliep veel. gisteravond was ik aan het werk en toen is die dus heel hard gaan huilen. mijn man belde, en heeft hem toen maar een zetpil gedaan en naar bed gedaan. ik was blij dat dat laatste half uurtje erop zat, alhoewel er dan toch altijd weer om klokslag 9 uur klanten staan. ik heb dan ook echt gezegd dat ik weg moest. ben ook als een speer naar huis gegaan, en toen sliep die dus. vanmorgen heeft die heel lang geslapen, maar helemaal zichzelf is die nog niet, hij heeft nu ook wat uitslag op zijn gezichtje, ik denk van de koorts mischien. ik zal zo blij zijn als die hier doorheen is, en weer lekker zichzelf.
setje, schrikken zeg, moeilijke keus voor je ouders zeg.! jordy; gefeliciteerd! gnessy: mooie foto's Noura: sterkte weer vandaag en hoop dat hij snel opknapt. irma: sterkte! met wat ook wezen mag. en als je het kwijt wil via de msn kan je alles aan me kwijt. molly ik zie ook al dagen je banner niet
Hallo Meiden, Alles goed met jullie? Ik ga heel even niet reageren, want er is echt veelste veel geschreven haha. Aangezien ik al een aantal dagen niet geweest ben, excuses hiervoor trouwens. Ik was namelijk vrijdagochtend naar een vriendin van mij gegaan met Thijmen, ik bleef hier ook slapen. Er werd bij haar namelijk een kinderkledingparty gehouden, heel erg leuk hoor en heb nog van die vriendin 2 broeken en 2 truitjes voor Thijmen gehad. Het was er erg gezellig verder en Thijmen heeft lekker in bad gezeten en gelegen, hij vond het echt heerlijk en heel leuk. Helaas zaten we gisteravond om 00.00 nog bij de huisartsenpost, Thijmen had namelijk 35.0 als temperatuur. Dit was natuurlijk veelste laag, ook moest hij de hele tijd hoesten en huilde hij echt heel veel en was helemaal in paniek. Toen we bij de huisarts waren bleek het dat hij pijn had, hij heeft namelijk een lichte oor & lichte keelontsteking. Dit komt door een soort infectie, maar deze infectie kunnen ze weinig tot niks aan doen en moeten ze gewoon uitzieken. Hij moet nu 3 paracetemol per dag en 3 a 4x neusspray per dag, het gaat nu met die paracetemol wel iets beter met hem gelukkig. Maar hij is nog steeds heel erg aan het hoesten en huilt best veel, het heet trouwens droge hoest wat hij heeft.
Dank je wel slingding Trouwens Otje nog gefeliciteerd met je verjaardag en Jordy gefeliciteerd met je verjaardag kleine man. Ruth en Thijmen gefeliciteerd met jullie 7maandjes oud zijn, hiep hiep hoera haha
Wat zielig voor Thijmen Debbie, goed dat jullie naar de huisartsenpost waren gegaan. Geef m maar een dikke knuffel!
hallo meiden ik lees wel maar reageer denk ik weinig...ben kapot.....van de moeiigheid... Wijnand doet veel...maar ja zodra Teun wakker is en begint te brabbelen hoor ik hem dus...en afgelopen dagen was dat om kwart over 5......we hebben hem wel kunnen laten leggen tot 7 uur dus dat scheelt......dus Eve ik neem me petje voor je af dat je het allemaal alleen red met Fynn terwijl die "altijd" zo vroeg is..... en helaas wil meneer ook overdag niet meer slapen, 2x een half uur, dus kan ik dan ook niet ff bij tanken..... Irma suc6 met wat er is. Noura en Debbie sterkte met de zieke beebs... Setje jammer van de hond....sterkte met afscheid nemen.... Nou ik ga weer voor de rest hier alles oké
irma bedacht me net ineens dat ik geen reaktie had gegeven, terwijl ik toch wel een beetje schrok van wat je schreef. of mischien meer van hoe je schreef, ik hoop dan ook dat je je gauw weer wat beter voelt, sterkte! debbie, het valt me laatste tijd op dat je je steeds excuseert dat je niet gaat reageren. dus je zal wel erg druk zijn. thijmen beterschap