Noura soms ben ik inderdaad best druk en als er dan echt gewoon 6 a 7 pagina's worden bijgeschreven, jaa dan is het helaas niet te doen he om te reageren. Vandaar dat ik me excuseer, want ik voel me opzich wel lullig dat ik niet reageer weet je. Ik heb nog wel een vraagje voor de gene die een spiraal hebben of hadden, hoelang hebben jullie nog gebloed eigenlijk?
ik 2dagen en heb een soort van mini menstuatie gehad een week of 3 terug nadat hij er al bijna een 1/2 jaar in zit. Debbie het is wel jammer dat je soms zo weinig reagerrd want elke keer excuseer jij je en soms lijkt het dan van wij moeten wel op jou reager (nemen de moeite ervoor en jij niet op ons. Ik had je dit al langer willen vertellen. snap dat je het druk heb maar ook wij hebben het druk.
alingding ik bloed nu al 2 weken ongeveer, ik heb de spiraal nu 3 weken ongeveer. Hopelijk bloed ik niet al te lang meer, bluh vind het maar niks zo. Ja ik weet ook wel dat jullie het druk hebben, ben ook blij dat je gewoon zegt wat je dwars zit. Ik zal echt proberen vaker te reageren, maar kijk zoals volgende week zit ik 4 dagen bij me moeder met Thijmen en me vriend. Hier kan ik dan gewoon niet zo vaak op de computen snap je en soms wordt er echt zoveel geschreven haha, dan is het gewoon bijna niet bij te houden zeg haha.
Hmm, het is vandaag toch iets minder lekker weer als ik gehoopt had Dat wordt dus geen terrasje..... @Irma, sterkte met wat er aan de hand is. @Noura, ik hoop ook dat Safouane snel weer lekker zichzelf is! Ik kan me voorstellen dat je dan echt niet meer lekker op je werk bent na dat telefoontje! Gelukkig is hij lekker gaan slapen. @Debbie, wat zielig voor Thijmen zeg, beterschap mannetje! @Janette, hopelijk is het tijdelijk, en ben je snel weer een beetje uitgerust. Helaas kan de hond niet binnen familie ondergebracht worden (het is ook wel een klein terroristje hoor), hij moet inderdaad naar het asiel. Echt zielig, maar we willen het risico gewoon niet lopen. Hier verder geen nieuws, het is weer eens een saaie zondag groetjes Setje
Goedemorgen allemaal, gisterenavond zijn we (onverwacht) gezellig gaan eten met 2 bevriende koppels. Ik had gekozen voor een heerlijke steppegras. Mmmm, ik kan er nu nog van genieten. Het was echt gezellig. Ons zwembad/paradijs is nu opgeblazen, maar ook hier is het weer niet goed genoeg. Ik ben daarnet met mijn zusje (13 is ze en ze is komen logeren) een klamboe gaan halen voor Liene. Ze staat helemaal vol met muggebeten. Echt zielig, maar we hebben geen horren genoeg voor alle ramen en de muggen kiezen haar er echt uit. Setje, ook hier is het geen terrasjesweer. Ik ben blij dat je er weer bent. Het moet wel erg zijn dat de hond nu naar het asiel moet, maar idd, je kan geen risico lopen. En als het zo'n terroristje is, is het helemaal niet te vertrouwen... Debbie, hopelijk stopt het bloeden snel. Lijkt me niks...2 weken lang. Veel beterschap voor Thijmen. Gnessy, mooie foto's. 4 kindjes, lijkt me echt een gezellige boel daar bij jullie. Molly, ik zie je banner gewoon staan, maar de mijne is ook al is even spoorloos verdwenen. Wie is Mies? Waarschijnlijk moet ik dat gewoon weten, maar ik doe het dus niet... Noura, kan me voorstellen dat dat laatste half uur lang heeft geduurd. Hopelijk is hij het nu snel door. Irma, hopelijk geraak je er snel uit. Ik miste je al. Even een sollicitatie...als iemand zin heeft om eens af te spreken met een buitenlandse datum, 24 jaar oud, 1 dochtertje... ik stel me kandidaat. Groetjes, Saartje
Ach Irma, veel sterkte gewenst. Mocht je erover willen praten, mag je me altijd pb-en of toevoegen op je msn: brammazzel@hotmail.com Jemig zeg Setje, lijkt me erg moeilijk om t hondje weg te doen. Maar net wat je zegt, je moet er niet aan denken als hij Jayden zou bijten. Gnessy, gefeliciteerd met Jordy! Mooie foto's weer. Noura, hopelijk knapt Safouane snel op. Lynn heeft 3 dagen koorts gehad en toen was ze weer helemaal opgeknapt. Alleen sinds die tijd komt ze 's nachts weer. We laten haar eerst een tijdje jammeren, maar ze valt niet terug in slaap. Als we haar een aai over haar bol geven en daarna weer weggaan, dan krijst ze heel de straat bij elkaar. En ze maakt ook echt van die drinkgeluidjes met haar mond. Dus geven we haar water met een schepje friso erin, want anders hoeft ze geen water. Hopelijk is dit niet iets blijvends, want na 4 maanden elke nacht doorgeslapen te hebben, valt dit toch wel even tegen. Na de fles gaat ze wel meteen slapen, maar dan duurt het toch weer even eer jezelf weer in slaap valt. Maarja, verder mogen we niet mopperen. Debbie, beterschap met Thijmen. Eve en Cynthia, leuke foto's. Hier ook een saaie zondag. Heb net de frietpan schoongemaakt. Heb ik echt een hekel aan en aangezien wij geen vaatwasser hebben, moet t met de hand Lynn ligt lekker te slapen. Michel heeft net het onkruid uit de brandgang verwijderd, maar moest stoppen toen het begon te gieten. Dinsdag naar Rotterdam toe. Ben best gespannen. Weet dat dmv een vlokkentest of vruchtwaterpunctie gekeken kan worden of het beebje in wording cf heeft. Maar we hebben besloten om dit niet te laten doen, omdat we dan toch meer risico hebben op een miskraam. Saar, volgens mij is de Mies van Molly haar vriend/man Michel. Mijn hubbie heet ook Michel en wordt ook vaak Mies genoemd.
Wat me trouwens wel opvalt is dat alle decemberbeebs zo 'snel' gaan. Zitten, kruipen, staan. Hier nog weinig actie wat dat betreft. Ze wilt wel graag zitten en op schoot gaat het wel aardig, maar zodra ze 'los' zit valt ze meteen om.
@setje: kunnen jullie de hond dan niet aanlijnen als jullie op bezoek zijn of als je moeder oppast hem niet beneden laten? Voor die paar keer dat jayden er is, moet dus de hond naar het assiel... Vind het echt zielig voor het beestje en hij is al zolang bij jullie. Sorry, maar dit is mijn mening, ben gewoon erg begaan met dieren. @saar: snap je sollicitatie niet helemaal Net regende het hier weer erg hard en nu is de zon er weer.
@Nynke, Jayden is daar sowieso drie volle dagen, en logeert er ook van tijd tot tijd. Daar komt nog eens bij dat hij mijn moeder ook vaak bijt. Hij gaat nu altijd naar zn kamer, aanlijnen is geen oplossing, dan blaft hij de hele straat bij elkaar. Ze hebben nog een gedragscursus met hem gedaan iom de dierenarts, maar dat helpt ook niet. Ik vind het ook heel erg, het is dan nog niet eens mijn eigen hond, maar ben toch erg gehecht aan hem ondanks hij zo is. @Bianca, hier ook nog niet zo snel hoor! Wel een grappig gezicht als ze ineens omvallen.... Jayden doet het ook gewoon lekker rustig aan. @Saar, ik heb altijd al eens in België willen winkelen...... groetjes Setje
Saar heb je een datum in september van 7 t/m 14 zijn we in de buurt ... ben ik toch in de buurt.... en kunnen Liene en Teun lekker keuvelen...vriendje vermaakt zich wel denk ik....hahahaaa
ja je zit idd dan dich bij saar en liene in de buurt. ik heb het even te druk saar om langs te komen maar iok hou het zeker in mijn achterhoofd!
Saar ik hoop ook dat het bloeden snel stopt, maar ik hoorde dat je zoieso 6 maanden na het zetten van een spiraal nog mag bloeden dus. Helaas erg lang, maya daarna ben je er wel af . Tenminste hoef ik geen pil meer te gebruiken, daar ben ik allang blij om hoor. Saar ook zou ik wel eens af willen spreken hoor met je, maya gaat helaas beetje moeilijk denk. Heb natuurlijk geen vervoer, ik ben in november wel in limburg een midweekje haha. Misschien is dat een beetje in de buurt, zoja kunnen we dan misschien afspreken. Bianca Thijmen is eigenlijk echt een snelle hoor, staan wil die heel graag en zitten doet hij ook al los nu. Hij zegt sinds 2 dagen trouwens ook MAMA!, echt geweldig om het te horen hoor. Eerst was het elke keer mamamamamamamamamamamamamamamamama en nu was het eergister en gister toen ik iets te lang weg bleef MAMA!MAMA!MAMA!, dus ook Thijmen ze eerste woordje is nu echt een feit. Hier nog een hele leuke foto van Thijmen, ze wipstoeltje stond in ligstand en meneer was zelf rechtop gaan zitten haha. Shot at 2007-07-22
Hallooo ben er weer... Gisteren een gezellige dag gehad. Ik heb geld gekregen (ben aan t sparen voor rijlessen), een nieuwe horloge van mijn man, veel bloemen, een kralengordijn tegen de vliegen, enz. Het was leuk! Zelfs Sara was 's ochtends toen ik onder de douche stond zelf naar de bloemist geweest om een bloemetje te kopen van haar eigen zakcentjes. Das toch lief he? Vrijdagavond zijn we uit eten geweest bij een restaurant in Venlo. We wilden eerst naar de Griek maar die was helaas vanwege vakantie gesloten. Toen naar Gaudi's in Venlo geweest. Daar kan je zo lekker eten! Erg gezellig ook. Ik had als voorgerecht tapas en als hoofdgerecht visrolletjes met frietjes en salade. MMMMM! Helaas moest Koen even heeeeel erg huilen toen mijn hoofdgerecht geserveerd werd... Maar ja... niets aan te doen. Mocht je ooit een keer in Venlo zijn en een lekker tentje zoekt om te eten moet je er beslist langs gaan: http://www.eetcafegaudi.nl/ Saar: Lijkt me zeker leuk om iets af te spreken maar heb helaas geen vervoer... of je moet het leuk vinden om naar Nederlands Limburg te rijden? Setje: Wat vervelend dat het hondje weg moet. Maar kan me wel voorstellen dat de veiligheid van Jayden natuurlijk belangrijk is. Bianca16: Hier ook nog niet zo'n snelle Koen hoor. Zelf zitten kan ie nog niet en kruipen doet ie ook niet. Komt vanzelf, toch? Sterkte dinsdag! Irma: Sterkte hoor! Noura: Beterschap met Saf. Ik hoop echt dat ie snel weer de oude is. Gnessy: Gefeliciteerd met Jordy! Gr Otje
Wij zijn gisteren naar de verjaardag van mijn zus geweest. Toch een hele onderneming, ff naar Limburg voor een dagje. Maar oke, het was gezellig en leuk om weer wat bekenden uit limburg te zien. En tja, daar moet je natuurlijk iets voor over hebben. Maar de terugweg was echt een ramp....Onweer, Regen en zelfs Hagel. Flinke aquaplanning. Moest echt denken aan de slip op de terugweg van Cynthia . gelukkig zijn we veilig thuis aangekomen Lola, we zijn nog langs je oude huis gereden. Heb er toch ff op gelet . Heb je in zo'n vierkant blok of huis met puntdak gewoond? Net twee banners gemaakt. Sorry voor het lange wachten. Maar degene die er nog één te goed hebben van me....hij komt er echt nog aan hoor
Saar, Mies is inderdaad de afkorting van de naam van mijn vriend Michel! Vanochtend heeft Dain ook een korstje brood op, ik vond het nog best eng, er ging een flink stuk in 1 keer naar binnen, maar gelukkig ging het goed. Otje, je bent dus flink verwend, inderdaad lief dat Sara nog even bloemen voor je gehaald heeft. Dat uit eten klinkt ook errug lekker! Ik wil binnenkort ook weer een keertje alleen met michel uit eten. Wel hebben we vrijdag lekker grieks besteld, was ook goed te doen! Michel is in september jarig, ik denk dat ik kaartjes voor de comedytrain ga bestellen en vooral lekker een hapje eten, lijkt me wel gezellig. Is iemand van jullie wel eens bij de comedytrain of toomler geweest?