Zooo, terug gelezen. Nu nog ff wat reactie's Saar / Noura, Ik heb idd gehoord dat een helmpje wel vaker lijkt te helpen. Wij voelen er niet zo veel voor omdat de scheefstand in het gezichtje alleen zichtbaar is als je er echt op let. Achter groeit daar straks haar over en mbv fysio wordt het waarschijnlijk ook nog minder. Dan vinden we 22 uur p.d. wel erg veel terwijl betwist wordt of het zal helpen. Maar oke, we gaan eerst nog in overleg met de fysiotherapeute die Jikke gaat behandelen en nemen nog geen definitieve beslissing. Setje, oh wat zielig voor dat hondje. Lijkt me echt een moeilijke beslissing. Saar, Ik zou het echt heel erg gezellig vinden. Maar vanuit hier is het een hele rit volgens mij. Ik ben wel regelmatig in limburg, dus wie weet Ik zag trouwens staan "24", heb echt ff gekeken of jij dat onder je naam hebt staan. Dacht dat je ouder was Wat zijn er veel kindjes ziek, en ook behoorlijk ziek geloof ik. Heeeeel veel beterschap en een dikke knuffel van Jikke en mij. Irma, sterkte, voor jou ook een knuffel. Leuke foto's weer! O ja...de fysio zei nog tegen me dat we het staan niet te veel moeten stimuleren. Ze mag wel af en toe staan, maar het schijnt nog niet zo goed te zijn als ze nog zo jong zijn. Maar ja...Ze heeft het nu ontdekt he. En mijn redenatie.....als ze het kunnen zal het lichaam er toch wel klaar voor zijn?! Ze trekt zichzelf op tot staand als ik haar mijn vingers geef.
Otje gelukkig dat je een gezellige dag hebt gehad gister en lekker verwend dus, zeker lief hoor van Sara dat ze helemaal zelf bloemen had gehaald voor je en nog wel van der eigen centjes. Oww jullie hebben dus lekker gegeten bij de griek haha, mogen wij ook wel weer eens doen met ze tweetjes uit eten alweer veelste lang geleden eigenlijk. Noralien gelukkig zijn jullie veilig thuis aangekomen en hebben jullie het gezellig gehad, en oude bekende zien is zeker leuk toch. Bianca erg leuke foto's hoor Molly Thijmen eet ook al brood af en toe, ik was eerst begonnen met korstjes ook. Nu eet hij om de dag al een hele boterham, maya hij is vandaag ook alweer 7 maandjes haha. Otje echt heel erg leuk die foto's zeg, vooral die van koen in het grote badje vind ik erg lief. Soms baal ik wel hoor dat ik geen bad heb, Thijmen vond het namelijk echt heel leuk gister bij die vriendin van mij in het grote bad. Hij lag lekker op zijn buik in een klein laagje water te spelen met zijn stapelblokjes, hij had echt de grootste lol en maar spetteren he haha.
hallo, Otje, ik zie geen foto's... Straks nog eens proberen van thuis uit, want we zijn nu bij mijn ouders, want ik ben precies de enige die ze niet ziet aan de reacties te zien. Aan iedereen die wel eens iets wil doen met me: lijkt me erg leuk. Ik hoor het wel wanneer jullie in België zijn. Ik wil natuurlijk ook wel naar Nederland rijden. En ik bedoelde natuurlijk 'dame' ipv 'datum'. Noralien, zal ik dat ouder lijken nu als compliment opnemen... Eén paar jaar geleden was ik er heel blij mee geweest, over een paar jaar wrschl helemaal niet meer. Ik zit er net tussenin. Molly, ik kon er al niet aan uit... ik dacht dat het misschien een zusje/nichtje/... was en ik schaamde me dat ik het niet wist. Bianca, leuke foto's. Gnessy, veel sterkte met de afspraak. Ik zal straks nog eens wat foto's plaatsen. Ik ga weer even gezellig doen met mijn familie. Saartje
Saar: Ik had even iets fout gedaan in Photobucket dus vandaar dat de foto's even weg waren. Nu staan ze er weer!
wow wat een huis zeg, en koen, wat is die gegrooeid tjonge jonge wat een ventje is het mooie dochter heb je hoor! bianca wat heeft lynn mooie ogen! mooie kleur iedereen heel erg bedankt voor het meeleven, dat doet me toch wel goed! ik vind het wel eens stom dat ik op internet zit terwijl mijn mannetje zich zo ziek voelt, maar ik merk dat het fijn is als ik het van mij af kan schrijven en dat er mensen met je meeleven. vandaag lijkt het wat beter te gaan, vanmiddag heeft hij 5 uur achtermekaar geslapen. alleen zit zijn gezich nu onder de rode vlekjes (wat zou dat nu weer zijn )
Weet je wat ik nou echt irritant vind? Als ik tegen collega's, kennissen, vreemden etc zeg dat ik het af en toe best zwaar vind om voor m'n kleintje te zorgen, dan krijg ik 9 vd 10 keer een antwoord in de trant van: Ja, maar ik heb 3 kinderen of Ja, maar mijn dochter/zus/nicht etc heeft 2 kinderen....Alsof je het dus niet zwaar mag vinden als je maar 1 kind hebt. Bah, vind dit zo mega irritant @Cynthia: Lekker guitig koppie heeft Kaylinn met dat petje op! @Gnessy: Je hebt een leuk stelletje kids! Moet wel een hoop werk zijn zeg. @Setje: Vind het een goede beslissing wat de hond betreft. Natuurlijk is het absoluut niet leuk om hem weg te doen. Zowel voor jullie als voor de hond niet. Maar ik zou hem ook echt niet vertrouwen met m'n kind. Sterkte ermee! @Noura: Saf heeft weer een hele dag gehad om wat op te knappen. Hoop dus dat hij nu echt een stuk beter is. @Debbie: Thijmen ook al zo ziekjes. Klinkt niet lekker zo'n droge hoest. Beterschap voor hem! En Thijmen is echt een blije baby zo te zien op de foto's. @Janette: Wat raar toch dat Fynn en Teun beiden om 5.15 wakker zijn. Waarom nou niet 5.00 of 5.30 Maar goed, ik zal er niet meer over zeuren want dan kan ik wel aan de gang blijven. Laten we maar hopen dat het na het 1e jaar beter wordt! Enne...gaan we nog wat afspreken? @Saar: Ik ben behoorlijk thuis in Belgie...maar wat is steppegras? Heb al eerder tegen je gezegd dat ik graag een keer afspreek. Maar ik vind het toch nog wel lastig om met Fynn met het openbaar vervoer te reizen. Ik zal m'n ouders weer es lief aankijken en er een dagje Belgie van maken. Maar je bent uiteraard ook in Den Haag welkom. Kunnen we met de beebs langs het strand gaan wandelen. @Bianca: Wat gaan ze dinsdag precies doen? Lynn ziet er trouwens best actief uit op de foto's hoor! Lekker grietje @Otje: Jammer dat ik de foto van Koen in het bad niet kan zien. Maar die op de bank is ook erg leuk. Trotse zus met haar lieve broertje! @Karin: Hoe gaat het met je? Tijdje niet gezien. Nog last van je darmen? Ik durf Fynn nog geen brood te geven aangezien hij zich dus een paar keer zo verslikt heeft in Liga en rijstewafel. Ik wacht dus nog ff. Brood is nu toch nog geen must? Iemand de foto's vd meeting al gezien? Volgende keer gaan we dat anders doen hoor. En nu ik het toch over foto's heb: even een kritische opmerking. Ik vind het erg leuk om foto's van jullie kids etc te zien. En ik probeer ook een persoonlijke reactie te geven op datgene wat ik zie. Maar het valt me op dat er toch wel vaak wordt gezegd (niet door iedereen hoor!): Leuke foto's. Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje een nietszeggende opmerking Ben niet boos hoor en hou nog steeds van jullie maar wilde het toch even zeggen.
Saar, dat was ook als compliment bedoeld hoor Noura, 5 uur...dan zal Saf z'n slaap nodig hebben gehad. Hopenlijk is hij daar een beetje van opgeknapt. Eve, tja, beetje menseigen, om altijd met ergere dingen aan te komen . Het kan natuurlijk altijd erger, maar ja. Gewoon af en toe hier "zeuren" (zoals je hetzelf noemt), kan me voorstellen dat het af en toe zwaar is. En wat betreft de foto's. Ja, ik schrijf wel vaker "leuke foto's". Er komen vaak veel foto's achter elkaar en als ik dan alles terug lees is blijven hangen dat ik leuke foto's heb gezien. Persoonlijk zeg ik liever "leuke foto's" als ik dat echt meen dan dat ik het gevoel heb dat ik er commentaar bij moet bedenken om persoonlijker over te komen.
Otje, ik zie de eerste foto van Koen in het bad niet, Eve en Saar ook niet volgens mij. Je dochter is inderdaad een mooie dame! Dat wordt straks nog wat met alle jongens aan de deur Eve, brood is nog zeker geen must hoor en dat geven we normaal ook niet, maar vanochtend had ik een ontbijtje gemaakt en Dain zat zo geintrigeerd te kijken dat ik m een stukje korst had gegeven. Er ging wel een vrij groot stuk in 1 keer naar binnen, dus vond het best eng, zal dus ook geen gewoonte worden nog. En Eve, je hebt altijd baas boven baas, sommige mensen snappen gewoon niet dat je dan even je ei kwijt wilt, dus moet je toch maar hier spuien! Ik ben het met Noralien eens over het commentaar bij de foto's, het zijn toch leuke foto's!
@Noralien: Misschien heb ik het een beetje verkeerd gezegd. Ik denk gewoon dat als iemand een foto plaatst dat diegene dan echt trots is op datgene wat te zien is. En dan is het gewoon leuker om een persoonlijke reactie te krijgen. Maar dat moet uiteraard geen verplichting zijn. Daarom zeg ik ook dat ik het 'probeer' want ik doe het ook niet altijd hoor.
Gelukkig dat ik niet de enige ben die niet weet wat steppegras is . Heb het daarstraks gegoogled en het is een aardappelgerecht van dun gesneden aardappelen die krokant gebakken worden geserveerd. En onder die berg steppegras ligt het vlees op je te wachten . Ik denk dus zelf een soort rosti. Eve, dinsdag krijgen we een gesprek in Rotterdam en hoop ik dat Lynn dmv een zweettest meteen getest kan worden op cf. Ik ga daar wel op aandringen. Hoe eerder we de uitslag hebben, hoe liever natuurlijk. Had het nieuws net tegen een vriendin verteld die ik deze week niet telefonisch kon bereiken. Haar duidelijk gezegd dat wij geen punctie of vlokkentest laten doen ivm het risico van 1% op een miskraam. Zei ze dat we dat toch maar eens precies moesten navragen, want stel je voor dat het beebje cf zou hebben, dan zouden we het beter weg kunnen laten halen Ik weet het, iedereen mag een eigen mening hebben, maar ik stond toch wel even perplex. Jullie begrijpen wel dat ik het gesprek zeer snel heb beëindigd.
Noortje: onwijs bedankt! voor mijn mooie nieuwe banner. Ik vind hem echt super. Otje fijn dat je verjaardag leuk was....Klinkt als een lekker etentje. Ik zal het eens doorgeven aan mijn broer...die woont immers ook in Venlo. leuke foto's van Sara en Koen...en wat een leuk optrekje hebben je schoonzus en zwager.... Molly ik ben het met je eens dat mensen rekening met de werkenden onder ons moeten houden. Wat een kletsers zijn wij allemaal zeg! Het gaat de ene dag veel sneller dan de andere. Bevalt je nieuwe werk trouwens goed? Heeft het ontbijt Michel gesmaakt? (hier vanochtend idem dito, Nick had om 7.40 uur ook geen zin meer om te slapen) ik ben lang geleden een keer bij de comedytrain geweest. Vond het toen errug leuk. Toomler heb ik ook een keer gedaan.... ah...je brengt me op ideeen. Kan ook wel weer eens kijken. ik zie je banner ook niet. over dat kletsten. Ik wilde mijn moeder effe de foto van Nick waarop hij staat laten zien. Die is van vorig weekend ongeveer. Dat was ruim 30 pagina's terug! Eve: maakt mij niet uit hoe je me noemt op het forum. Ik reageer op beiden en mijn naam is niet geheim, anders zette ik hem zelf ook niet onder mijn berichtjes.... enne ik ben er nog hoor. Lief dat je aan me denkt. Ben t weekend druk geweest met klussen op zolder en familiebezoek. Mijn darmen zijn weer iets rustiger gelukkig! Kun je Fynn niet weer een keer een nachtje uit logeren sturen zodat je zelf weer eens helemaal bij kunt slapen? Zo'n vroege vogel is wel heftig hoor! Wat een leuke foto's van Fynn bij de beestjes..en hij zit echt goed rechtop in de kinderwagen. enne 1 kind is ook zwaar, zeker in je eentje. Lola wat zonde dat Jasmijn ziekjes is geworden voor haar logeerpartijtje, maar snap wel dat het dan niet doorgaat. wat geweldig zeg dat ze al mama zegt! ah....en jezelf pijnigen door eerst deel 6 van Potter nog uit te lezen...Veel plezier met lezen. Ik ga ook maar eens opnieuw beginnen zodat ik in november/december meteen met deel 7 NL aan de gang kan als het uitkomt... Noralien: Staan is inderdaad een leuke bezigheid als ze het eenmaal ontdekt hebben. Vermoeiend voor jezelf is het ook wel.... Nick is zich inmiddels ook flink aan mijn handen aan het optrekken en staat dan ook razendsnel vanuit buiklig. Gelukkig lukt het behalve aan onze handen nog niet meteen, zoals aan de box of zo, maar ook daar doet hij verwoedde pogingen toe.... enne...ik ben het met je redenatie eens....ik had hem zelf ook al bedacht.... Saar: Liene is echt een snelle dame he! kruipen, tot zit komen, en al praten! wow.... enne ik wil best een keer met je daten..... wat lekker uit eten, maarre wat is steppegras? (ik ben gelukkig niet de enige die het niet weet) ik zat trouwens te denken: had je nog een beslissing genomen over het aanbod wat een vriendin van je gedaan had over het voeden van Liene, mocht jij eens een avondje weg willen? Noura: is Saf al weer opgeknapt. Het lijkt me wel eng hoor als de koorts zo hoog blijft. Nog geen vlekjes bij hem ontdekt zoals bij je neefje? dus toch... je niet schuldig voelen hoor! als saf slaapt is t goed om je even te ontspannen dan kun je er daarna weer helemaal voor hem zijn Nynke: hier staan zowel box als bed omlaag. Wil niet meemaken dat Nick er uitklimt. Hoewel....hij is gisteren als vanuit stand en vanuit zit achterover op zijn hoofdje gevallen. Ook al zat ik er naast Was effe flink brullen, maar ook zo weer over. Cynthia Kailynn was in een zeer goed humeur op de foto. Wat lief dat petje! Janette: ben benieuwd naar je lakenklemmen, heb effe gespiekt bij babywalz. Ik heb ook zoiets van mijn schoonmoeder gekregen. Zij had ze nog bewaard van vroeger. Ik gebruik ze dus ook om te kijken of Nick wil blijven liggen... Gnessy lieve foto's hoor! je hebt een hoop dingen te regelen zo met zoveel kids. Leuke verjaardag gehad van Jordy? Irma Veel sterkte! ik hoop dat je snel weer wat beter voelt. Kan me voorstellen dat je een moeilijke tijd doormaakt, waarin je gevoel in de knel kan komen te zitten... Ik dacht toevallig vandaag nog hoe het met je zou zijn, maar zag net je berichtje.... pff Setje wat naar dat het hondje van je ouders weg moet. vervelend dat het zo moet lopen, maar als zo'n beestje niet te vertrouwen is, moet je iets.... Hier was het ook geen terrasjesweer. Paar flinke buien zijn hier overgetrokken... Debbie ik hoop dat Thijmen ook snel opknapt. Bianca Sterkte dinsdag in Rotterdam. Ga je na de geboortje van beebje wel laten testen of toch al eerder? pff Ik ga proberen om toch weer elke dag te kijken, want er wordt hier wel echt veel gebept de laatste tijd....
Hmm... vreemd. Ik zie zelf wel de foto hier van Koen in bad. Hier nogmaals... Lukt het nu wel? Gr Otje
Eve: Ik vind dat je best wel eens mag "klagen" hoor dat het zwaar is met 1 kind. Ik heb er nu natuurlijk 2 maar vond het toen met Sara alleen ook wel eens veel. Werken, huishouden, boodschappen, naar zwem/sport of muziekles.... Pfff... Maar ja... andere mensen vinden hun situatie altijd erger. Gr Otje
Noortje, super die banners die je weer gemaakt hebt. De nieuwe van jezelf is ook echt schattig, Jikke heeft zo'n lief toetje.. Noura, misschien een kinderziekte die vlekjes? Vanavond bruine bonen met appel en aardappel gemaakt, ze moest er niets van hebben... Janette ik kan niets vinden van de lakenklemmen? Beterschap voor alle zieke baby's.
Nog eentje dan stop ik weer. Kon nu in ons nieuwe huis eindelijk ook een babykamertje maken. In de zwschap heb ik dat erg gemist, wilde het nog even met jullie delen.