@Molly: Aangezien ik een douche heb zit Fynn ook nog gewoon in z'n badzitje in het kleine badje. Gaat op zich nog prima. Er staat alleen op dat de maximale belasting 40 kilo is. Nou is Fynn gelukkig nog niet zo zwaar maar vraag me toch af wat zo'n gevuld badje weegt. Ik hoor jullie trouwens allemaal over boxen en bedjes met 3 standen. Die van mij hebben er maar 2 @Janette: Haha, die Teun en Fynn toch En een goed idee van Marktplaats. Ga vanavond ff kijken. Moet nml zo naar m'n werk en ben al een beetje laat. @Gnessy: Wat ziet dat er schattig uit zeg, Ruth op de douchevloer. Volgens mij vind ze het prima zo. Laat je de douchekop gewoon hoog hangen? Ik ga het denk ik ook es zo proberen. Maar vind een anti slip matje dan wel wat zachter. @Slingding: Tja, maar Fynn slaapt dus echt niet meer als ie eenmaal wakker is. Gelukkig dat Kailynn toch nog wel tot 9.30 slaapt ook al was het dit keer met wat tussenpozes. Ach, ik ga er maar gewoon vanuit dat Gnessy gelijk krijgt
@Saar: Ik woon in Den Haag op de rand van Scheveningen! En succes met je schoonzus. Maak je niet te druk hoor. Moet er nu echt vandoor want ik ben nu al te laat. Het is hier ook veels te gezellig. Tot vanavond!
hier was het vanmorgen half 7 de eerste die wakker was en gilde van de honger. ruth dus.... heb nu ook antislipmatje dus vanaaf of zo weer uitproberen...... Hopelijk blijft het vanmiddag droog, dan kan ik met de kids ff naar het bos of kinderboerderij.... ja douchekop blijft gewoon hangen.... en ze wil atlijd echt warm douchen.... want zodra hij te koud is voor haar gevoel dan zet ze het op het gillen.... iemand idee of ik op het net ook passpartoute's kan vinden? wil 2 wat grote lijstjes maken met eentje allemaal foto's vna hendrik en eentje van esther zodat ze die aan hun mama kunnen geven na de vakantie....
Eve ook ons bedje heeft maar 2 standen hoor en de box heeft 4 steunen die ik op elke gewenste hoogte kan vast klemmen..... en het is zeker afgesproken werk van die 2 "rot" jongens....nmaar ze zijn wel om op tevreten als je dan weer hun kamer binnen kom en je krijg de grooste tandlooze glimlach ooit.... errug hé dta het hier zo gezellig is dan wil je niet meer werken.... Saar sterkte met je schoonzus.... gaat die vanmiddga ook mee? dan kan het nog gezellig worden...niet dus wij wonen ook dicht bij het strand..5 km..... ene klinkt lekker...mss maar uitproberen als we in mol zijn....
heey wat leuk al die badzitjes! Ik heb nog steeds zo'n ding waar hij in ligt. Ik ga ook eens even kijken voor een zitje! @Lianne, wat een gave lamp inderdaad zeg! En het is een mooi kamertje geworden! @Otje, dat is zeker een groot bad ! hihihi, hij heeft het wel lekker naar zijn zin zo te zien! Jammer dat jullie vakantie alweer voorbij is, succes met werken weer vanavond. @Slingding, hahaha, ik moest echt lachen toen ik de foto van Kailynn zag! Ze heeft echt lol.... @Lola, gelukkig gaat het weer beter met Jasmijn. Alleen jammer dat jullie je niet zo lekker voelen, beterschap! @Bianca, ik zou echt niet weten wat ik zou doen in jouw situatie. Ik kan je daarin niet echt mijn mening geven sorry. Ik hoop dat je er uit komt voor jezelf. @Gnessy, wat ligt ze er lekker bij zeg onder de douche! @Saar, veel plezier in de dierentuin! Succes met je schoonzus. Zo, ik ga nog even wat aan mn huishouden doen. Misschien tot later! groetjes Setje
Janette, 'steppegras' is een beschermde naam. Het mag maar in een paar restaurants zo genoemd worden. Dus meestal heeft het een andere naam: bv. postgras (in resaturant de post), Molse heide (in de belle vue in Mol), ... 't Is idd diezelfde schoonzus de mee naar de zoo gaat. 't Zal ook komen door mijn menstruatie denk ik, maar ik kan haar wel schieten. Och, ik concentreer me gewoon op de dieren. En deze avond gaan we normaal iets eten met zijn allen, dus dat is ook leuk.
Saar geniet lekker van Liene en de diertjes..... wou dat ik mee kon...maar helaas zit vast achter me burootje..... wie weet kunnen Wijnand en ik samen nog ergens een hapje eten...opa's en oma's zijn het 1e weekend mee
@setje: dan is het wel lastig als jayden 3 dagen bij je ouders is. @gnessy: ik heb een antislipmat in zijn badje gedaan. Omdat hij al zelf kan zitten, glijdt hij op deze manier ook niet weg. Ook in het grote bad leg ik deze mat neer. Is wel leuk zo op de buik onder de douche. Ga het ook eens proberen. Ook de antislipmat in de douche lijkt me wel handig. Kan hij zelf zitten. @molly: Jiri gaat meestal in zijn eigen badje. Is voor mij ook wel makkelijk. Maar zet dit wel in het grote bad, anders heb ik de hele vloer nat. Heb ook zo'n zitje voor in bad, maar sinds ik dus die mat neerleg, heb ik het niet meer gebruikt. Ook zonde eigenlijk.... Jiri zijn bedje heeft ook maar 2 standen. Is wel handig zo'n tussen stand. Maar als ze zich kunnen optrekken, heb je daar eigenlijk ook niet meer zoveel aan. @saar: wat zou je dan met de BV doen? Ik geloof dat ik dat gemist heb. Vervelend van je schoonzus. Je krijgt je schoonfamilie er helaas gratis bij @bianca: het is een moeilijke beslissing. Maar als het je niet uitmaakt, dan zou ik niet laten testen. Het is inderdaad de vraag wat je wilt doen als je de uitslag weet. En als je je echt druk zou gaan maken de hele zwangerschap, is het misschien toch fijn om het van te voren te weten. Vanavond komt mijn broer terug uit afhanistan. Gelukkig maar.... We gaan naar eindhoven om hem op te halen.
Nynke, fijn seg dat je broer terug is. Is hij bij het leger dat hij daar was? En hoe lang was hij al weg? Ik ging Liene bij een vriendin laten die ook bv gaf en dan kon Liene daar drinken, aangezien ze geen fles aanneemt. Ik heb dit lang geleden eens gevraagd hier wat jullie daarvan dachten.
Gnessy echt heel lief zeg die foto's hoor van Ruth onder de douche, onder die ene lijkt het net of ze zwaait hahahaha is dat ook zo of? Saar heel veel plezier in de dierentuin meis, hopelijk heb je een leuke dag en denk je niet teveel aan de dingen van je schoonzus. Maak er een leuke dag van en richt je aandacht lekker op Liene en de diertjes, heel veel plezier nogmaals. Mijn box had helemaal geen verstelbare bodem, maar deze hebben mijn opa & oma er wel in gemaakt haha. Ze hebben dit gedaan door een plaat en balkjes aan elkaar te schroeven en werkt prima, hij staat nu op een centimeter of 25 hoog nog denk. Het ledikant staat trouwens op standje 2 hier, ben anders veelste bang dat hij eruit valt. Eve lekker en leuk hoor dichtbij scheveningen, hier komen we eigenlijk best vaak (althans als het warm is). Ik vind de boulevard erg leuk en de winkeltjes ook, het is er ook altijd gezellig eigenlijk. Misschien keertje afspreken .
Nynke fijn hoor meis dat je broer terug komt, is hij lang weggeweest? Zit hij in het leger dat hij daar was?
Hallo Meiden, Thijmen heeft AUW gezegt haha, ik had hem eventjes in ze ledikant laten staan. Ik wou namelijk een foto maken ervan, hij stond even los en toen ik de foto had gemaakt viel die heel zachtjes om en stoote ze hoofdje. Het was eventjes stil en toen was het AUW, nou dan kan je mij niet zeggen dat dit niet bewust was toch?
Zo, ik heb net 2 kaartjes voor de comedytrain op 29 september besteld, alvast voor Michels verjaardag. Dan kunnen we daarvoor lekker een happie eten, daarna nog wat drinken, lijkt me een leuk avondje uit!
ze hield hele tijd d'r handje omhoog.... dus tja of het bewust was of niet... ik gok van niet.... Ik ga ff spullen pakken en op zoek naar winkel die foam verkoopt.... hema of action of zo zal het misschien wel hebben.... Dan kunnen de kids vandaag tekening met foam maken.... Ik zal ze toch 2 weken moeten zien te vermaken... en met het weer wat ze afgeven word je ook niet vrolijk dus veel knutseldingen maken... {word wel ff creatief nadenken...}
@Saar, dus je bedoelt dat die vriendin dan de borstvoeding geeft? Tja, das ook een oplossing. @Debbie, wel zielig hoor, dat hij zich auw gedaan heeft. @Molly, dat zal zeker wel een lekker avondje uit worden! Origineel kado in ieder geval! @Nynke, fijn dat je broer terug komt! Hoe lang is hij weg geweest? Het was de laatste tijd weer zoveel in het nieuws, jullie zullen ook wel in spanning hebben gezeten!? groetjes Setje
weet dat je bij de action een heleboel leuke dingen voor weinig kan kopen Gezellig Molly...ik mag ook wat gaan verzinnen want 29-9 is een goede datum....Wijnand is dan ook jarig... Debbie denk ook dat het heel bewust was,.... Teun heeft gister de hele tijd baba gezegd...wij verstaan papa en als ik heen ging ging hij verder mnet zeggen en ging Wijnand heen dan was het over...dus toch? Wat zou jij opgelucht zijn Nynke dat hij vanavond weer in nederland is.... Heb net een mail gezonden naar een winkel hier met mobieltjes ze hebben nu een aanbieding met een soort TomTom maar dan van sony en met een nieuw mobieltje...waar ik al mijn oog op laten vallen..en met een abbo wat nog goedkoper is dan wat ik nu betaal ben nieuwsgierig waneer ze contact opnemen.....
Molly wat is de comedytrain? Janette ik denk dat Teun inderdaad Papa zei, zeker zoals jij het verteld en uitlegt lijkt het er toch sterk op he. Ik heb trouwens een abbonement aangevraagd via de veronica, daar kreeg je namelijk een speciaal aanbod als je lid was haha.
Ik kom trouwens ook nog eventjes Spammen hoor met leuke foto's van Thijmen, hopelijk niet erg haha. Hier op deze foto zit meneer er zo lekker wijs bij vind ik, echt heel erg lief