December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Molly dat is wel heel erg leuk zeg, vind stand up comedians ook altijd erg leuk. Heel veel plezier alvast ;), Thijmen lijkt inderdaad groter op die foto zeg. Nu valt het me eigenlijk pas echt op hoe groot hij al is, je hebt ook inderdaad gelijk dat hij ouder lijkt. :oops:

Noura geef safouane maar een dikke zoen en wens hem maar veel beterschap van ons, hoop echt dat het snel weer beter gaat met je kleine mannetje hoor.

Gnes gelukkig ben je geslaagd voor je Foam, hopelijk maken ze leuke dingetjes en het lijkt me zeker leuk hoor om foto's te zien.

Ook ik ben dit weer best wel zat eigenlijk, je kan gewoon helemaal niks leuk doen. Ik vind dit erg jammer, hopelijk wordt het spoedig weer warmer.

Eve als Thijmen me zeer doet of weer eens aan me haar ligt te trekken dan zeg ik wel AUW ja, misschien heeft hij het daarvan geleerd haha.

Eve misschien keertje afspreken als het mooier weer is en wij weer in scheveningen zijn? Als je dit leuk lijkt natuurlijk haha, moeten we maar eens kijken he.

2. Niet meer actief

zal zo foto's maken van wat ze gemaakt hebben....

en zal nog dingetjes uit de foam drukken... kunnen ze daar morgen mee aan de gang... waren van die gewone vellen.... al voorgedrukt..... echt relaxt....

3. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Thijmen slaapt sinds zaterdag echt heel erg veel trouwens, vandaag heeft hij tot 07.30 geslapen en van 12.30 tot 16.30 en nu slaapt hij ook alweer een uur ongeveer. Maar hij zal het wel nodig hebben denk ik, hopelijk wordt hij hierdoor snel beter.

4. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :rolleyes: nou, als ik in zo'n buurt zat zou ik ook graag willen verhuizen! Kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent! Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je je eigen kind voor een keuze stelt! Als je het ergens niet mee eens bent oke, dat kan, maar als je kind toch gelukkig is!? Tja, dat begrijp ik ook niet van zijn ouders. Jammer dat het dan zo moet gaan. Je hoeft de deur niet bij elkaar plat te lopen, maar elkaar een beetje respecteren is toch niet zo moeilijk?

sorry, liet me een beetje gaan :)

groetjes Setje

5. Niet meer actief

het is niet zijn vader.... het is zijn broer en 2 zussen.......

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    ow, sorry, dat kon ik niet uit het verhaal opmaken.

7. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb een hele leuke zondag gehad ik ben gister naar een vriendin geweest die ik op het forum heb ontmoet.
    We praten al ruim een jaar met elkaar en zeker toen we zwanger waren toen waren we echt elke dag een paar uur aan het msnen :D
    Zaterdag komen ze naar ons toe en gaan we lekker shoppen :D het was zondag echt veels te kort het was zo gezellig.
    Hier een foto van de 2 baby's samen.

@Gnessy ik hoop dat je snel een ander huis krijgt want zo wonen daar word je zeker niet blij van.

@Slingding/Setje ik vind het weer ook niet meer leuk.
    Ik ben niet zo'n zomermens maar dit vind ik ook echt niet meer leuk,ik wil zon :x
    Wessel heeft ook zulke leuke kleertjes en hij heeft ze amper aan gehad :(

@Bianca sterkte met de moeilijke beslissing die jullie moeten maken.
    Wel fijn dat je eventjes je baby heb kunnen zien.
    Volgens mij was Suusje op vakantie ja.

@Otje ik ben laat :oops: maar nog Gefeliciteerd :whistle:
    Leuk zeg die foto van Koen in bad en ik vind je dochter echt een mooie meid.

@Noura arme Saf nog steeds ziek :( hopelijk is hij snel beter.

@Molly leuk kado voor Michel.
    En ik zie je banner wel en ik zie hem ook altijd.

@Nynke wat heerlijk dat je broer terug komt zal een hele opluchting voor jullie zijn.

@Debbie als ik een tijdje niet ben geweest probeer ik op de meeste dingen wel te reageren ik maak gewoon een extra venster open en ga zo alles af.
    En leuke foto's van Thijmen en wat lijkt hij groot zeg als hij staat.

@Eve lieve baas heb jij zeg ik moet zeggen ik heb ook een lieve baas ben er erg blij mee :)

Wessel heeft nog geen tandjes en ik voel ook nog niks komen ach ik vind het niet erg het gaat al veels te snel dus van mij mag hij nog wel even tandloos blijven :D

@Karin en Noralien mooie banners hebben jullie weer :D

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Debbie: Geloof jij nog dat het mooi weer wordt dan? :(

@Vales: Wat een gave foto van Wessel en Daisy! Zijn ook van die mooie kleuren. Hoe heb je dat gedaan? En hoeveel schelen Wessel en Daisy in leeftijd? Ontzettend leuk trouwens dat je via het forum een goede vriendin hebt opgedaan. Wat is haar forumnaam (als je dat tenminste wilt vertellen)?

Ik ga nu lekker bankhangen en daarna m'n bed in en nog ff Potter lezen en dan....slapen :D

9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Vales echt heel leuk die foto zeg van wessel en daisy, dat wordt vast het koppel van het jaar hahahahahaha ;). Leuk hoor trouwens zo een vriendschap via het forum, ik heb zelf ook vriendschappen op gedaan via het forum. Maar heb nog nooit iemand 1 op 1 ontmoet eigenlijk, maar dit komt vast nog een keer.

Eve ik hoop het alleen heel erg dat het nog mooi weer word, maar geloven erin doe ik niet echt meer eigenlijk.

10. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    @Vales, idd en erg mooie foto! Leuk dat je er een vriendschap aan over hebt gehouden. Ik geloof dat het Bar(bara) is of niet? Dacht ik te zien aan de kleine meid.

@Eve, ik begin nu ook wel te twijfelen of het uberhaupt zomer gaat worden in Nederland :(

@Lianne, waar heb jij het badzitje voor Dimphy gekocht? Ik heb even gezocht op internet, maar die van jou kan ik niet vinden en vind hem erg leuk.

Ik heb een super leuke tas van Ruby Gloom gezien, wel een beetje prijzig. Maar volgens mij moeten ze ook wel goedkoper te krijgen zijn....jullie een idee?

groetjes Setje

11. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Eve Daisy is 4 maanden en Wessel over 2 dagen 7 maanden.
    Haar forumnaam is Bar.
    Haar vriend heeft die foto bewerkt,hier nog 1.

@Debbie ja het is zeker leuk het is ook echt een goeie vriendin geworden.
    Ik zou haar niet meer willen missen.

12. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D zij zit hem ook echt zo aan te kijken van ohw, wat een stoere bink. hihihi leuke foto

13. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Noura, wanneer moet je naar het cb?
    Ik vrijdag!
    Hopelijk knapt saf nu nog verder op, hij is wel goed ziek geweest zeg!

Debby, wat een tandjes..... hier nog niets te zien.

Dank jullie voor de reakties op haar kamertje, En Eve, die lamp heb ik voor 15 euries bij de blokker gekocht :)

Gnessy, hopelijk vind je snel een ander huisje, want wat je allemaal verteld lijkt me echt niks, snap dat je daar weg wil.

Heerlijke winkel die Action, kom er regelmatig en ga altijd met tassen vol naar huis.

Heb net via mp een chicco loopauto gekocht, echt een hele mooie Lime groen bijna nieuw voor 35 euro.
    Kan niet wachten om Dimphy er morgen in te zetten.
    Zijn er nog meer met zo'n loopwagentje?

Setje, die badzit, heb ik ook via mp op de kop getikt, ik vond hem zo leuk die kikker.Je kan hem ook bij weekamp bestellen geloof ik.
    Heb net nog even gekeken op mp, ze zijn nog te koop, zijn geloof ikvan smooby. Als je badzitje invoerd, kom je hem vanzelf tegen.

Hopelijk komt er gauw beter weer aan want dit is echt geen zomer hoor.

Vales, wat een ontzettende lieve foto van die twee geliefden. ;)

14. Niet meer actief

ben er gewoon zat van hier in de buurt.... maar goed... ik gedraag me gewoon en schaam me er niet meer voor om de politie te bellen.... net als een hanger. normaal staat ie op een stoep andere kant van de weg.... Nee van wie die was had m uitgeleend, brachten hem terug en hopla de lantaarnpaal pal voor ons huis was de lul.... en doordat die piep hagenees naast ons te beroerd is zijn auto in het hoekje te zetten was het dus een week parkeerplaats minder... onze auto kon er niet eens tussen.... Na drie dagen kunnen ze hooguit waarschuwen meer doen ze er niet aan.... stom gezeik..... maar na een week tegen een aanhanger aan te kijken en je auto nergens kwijt kunnen.... tja dan word je wel pissig.... grrr....

Maar goed.... ik ga me dochter in bed mikke, en dan zelf ff lekker douchen en ook naar bed... ff bijpitten.....

15. Niet meer actief

en ze liggen hier ook al met zijn 2-en op een kamer dus daar straks ook gewoon.... in welk huis dan ook.......

en idd het heeft ff opgelucht. stond vanaaf ff te sheeken op me benen.. te trillen als een idioot zo kwaad was ik....

Maar goed... op naar t volgende he......

trouwens leuk stel die twee samen...... (die foto van ?) hahahaha.....

ik nu echt douchen.... truste en tot morgen meiden....
    Thnxs voor het luisteren...

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hoi hoi,

Ik moest 7 pag teruglezen pffft.

Bianca, moeilijke keuze. Maar ik denk dat jullie die echt zelf moeten maken. Als je op adviezen van anderen afgaat, heb je er later misschien spijt van dat je niet naar je hart hebt geluisterd. De feiten ken je....nu is het aan jullie om daar je keuze op te baseren. Sterkte ermee!

Eve, oke..daar zit wel wat in. Dat reactie's op je foto krijgen leuk is. Ik ga erop letten dat ik opschrijf wat ik er spontaan bij denk. Want nu ik erop let denk ik er wel dingen bij maar schrijf ik dat niet altijd op.
    Ken het bibabad trouwens niet. Heb je een link voor me?
    Ennuh, mijn bedje en box hebben ook maar twee standen.

Gnessy, wat leuk...Ruth onder de douche. Daar heb ik nou nog nooit aan gedacht, Zo op de vloer van de douche. Misschien wel een idee.

Debbie, wat schattig dat Thijmen auw heeft gezegd. Oke ook wel een beetje zielig, maar vooral schattig.

Molly, ik vind het zo jammer dat ik je banner niet kan zien...hij is zo mooi!

Noura, verwen Saf zo af en toe maar eens met een extra dikke lekkere knuffel. Hou hem maar goed in de gaten, ik vind het ook wel erg lang duren. Hoop dat ie snel opknapt.

Vales, wat een mooie foto's van Wessel en Daisy. En mooi bewerkt!
    En leuk dat je een goede vriendin aan het forum hebt overgehouden.
    Ik heb mijn vriend via een spellensite leren kennen en heb hier ook vriendinnen opgedaan. Internet....... :D

Hier een na een druk weekend vandaag weer gewerkt. Ook nog eens een erg hectische dag op mijn werk :( .
    En als druppel vanavond een telefoontje van onze vriend. De zwangerschap is misgegaan. Na 8 jaar, 3x iui en 1x ivf zwanger.
    Eerste echo kloppend hartje. Tweede echo hartje klopt niet meer. Aan de groei te zien is het hartje er vorige week (8wkn) mee gestopt.
    We zijn er echt door aangeslagen.

En dan kom je forumvrienden op msn tegen die je weer een beetje weten op te vrolijken....bedankt ;)

17. @Gnessy: Nou, dat lucht op he? Maar als ik je verhaal zo lees, woon jij niet echt in een leuke buurt. Het komt op mij zelfs over als een achterbuurt! Daar zou ik mijn kinderen ook niet willen laten opgroeien. Ik hoop dat jullie binnenkort op een gezelliger plekje kunnen wonen!
    Gelukkig wonen wij in een leuke buurt met hoofdzakelijk jonge gezinnen (zo'n keurige brave nieuwbouwwijk... ;) )

@Vales: Leuk zoals die foto's bewerkt zijn, maakt het heel apart! Het forum als datingsite voor babies... :) :) :)

@Noura: Ik ben blij dat het met Saf inmiddels een heel stuk beter gaat. Hopelijk is hij gauw weer helemaal opgeknapt! Het is in elk geval een goed teken dat hij weer gewoon eet en drinkt...

@Noralien: Wat een triest nieuws over je vrienden! Ik wil hier absoluut niet beweren dat een miskraam minder erg is wanneer je snel en spontaan zwanger bent geraakt, maar wanneer je zóveel moeite hebt moeten doen, eindelijk zwanger wordt en het dan tóch nog mis gaat, is dat wel heel erg zuur (spreek helaas uit eigen ervaring). Ik hoop dat de toekomst nog een nieuwe 'kans' voor hen in het verschiet heeft...

Vandaag weer gewerkt en ik moet eerlijk bekennen dat ik het toch wel prettig vind om weer onder mijn collega's te vertoeven. Ik had dat niet verwacht, aangezien ik er van tevoren heel erg tegenop zag om Jasmijn naar het kdv te brengen. Maar we hebben haar tot nu toe nog elke keer lachend achtergelaten én opgehaald. Ik denk dat wanneer Jasmijn zou huilen bij het afscheid, ik met veel minder plezier ging werken...

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Die badring die Dimphie heeft heb ik ook voor Nick! maar hij heeft er nog niet ingezeten. Binnenkort eens proberen.
    (setje: ik heb hem gekregen/geleend dus kan je niet helpen waar hij vandaag komt. Hij is al wel wat ouder...)

Molly wat fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt! en tijd tekort....herken het probleem...
    leuk de comedytrain dus toch gelukt! Dat wordt vast een gezellig avondje.
    ah...je hebt dezelfde vakantieperiode als ik.
    ik duim dat jij mooi weer hebt, dan heb ik het hopelijk ook....

pff Bianca ik vind het een moeilijke keuze. een zo mogelijk onbezorgde zwangerschap is natuurlijk fijn, maar risico nemen is en blijft een moeilijke keuze. Sterkte! ik kan je niet meer advies geven, want ik zou ook twijfelen.
    Wat gaat je man nu doen voor werk?

Lola fijn dat Jasmijn zo aan het opknappen is.

Gnessy wat een leuke foto's onder de douche. En ze zijn heel netjes.... Ruth zit ook lekker in de kinderstoel. Lief lachje hoor!

Cynthia: kun je nagaan als je een dag moet werken in plaats van alleen maar uitslaapt!

Wat goed dat Liene soep uit een beker drinkt! fijn hoor, dat geeft jou een beetje meer ruimte! Hier drinkt Nick nog niets anders als melk....

Eve Kom je al op gang in Potter?

Nynke wat fijn dat je broer heelhuids terugkomt uit Afgahnistan. Dat zullen ook voor jullie spannende tijden geweest zijn. Blijft hij nu voorlopig effe in Nederland?

Hier ook nog tandenloos en dat vind mama helemaal niet erg.....

Lies fijn dat Thijs het goed doet! en het cb kan dus ook nog onzekerheid wegnemen. Hier lijkt het vaak meer op onzekerheid creeeren. Dus ik doe maar wat ik zelf denk dat goed is....

Noura Sterkte met Saf. fijn in elk geval dat hij wel goed drinkt! maar hoop dat hij snel opknapt. Zakt de koorts wel verder nu?

Ik wil ook mooi weer!

pff Gnessy klinkt alsof je veel over je heen krijgt. hoop dat je snel lucht krijgt....of een ander huisje.

Setje ben het met je eens....over de familieperikelen...

Vales Het is een leuke foto van de twee. Hihi kun je later als ze trouwen aan ze geven......

kennen jullie brum? dat is zo'n autotje dat rondrijd in een tekenfimpje. Mijn ouders hebben dus zo'n brum gekocht toen ze op vakantie waren en vandaag in elkaar gebouwd....Net of Nick daar voorlopig al in kan. Het is echt zo'n auto al met trappers en zo....Voor zo tussen de 2 en 5 jaar. Maar de trappers hoeven er nog niet in en dan kan hij er wel in zitten...hihi. Ze zijn ook echt gek. Maar Nick kan er vast leuk mee spelen als hij bij hun is. En wie weet over een tijdje nog wel meer kids (neefjes/nichtjes of brusjes van Nick)

Zijn jullie (schoon)ouders ook zo verwennend naar jullie kids? Nick is aan beide kanten het eerste kleinkind en ik merk dat de opa's en oma's het erg leuk vinden om dingen te kopen, speelgoed, maar ook kleertjes. Van de week heb ik een klein formaatje broodtrommeltje van mijn schoonmoeder gekregen (Cynthia: van NIJN) errug leuk, en Nick moet binnekort toch een klein stukje brood mee gaan nemen naar de gastouder.....
    Nu liggen bij beide opa's en oma's meerdere speelgoedjes en dergelijke en die laten we ook bewust daar. Hij heeft hier al meer dan genoeg....alleen die boogiebal die had ik wel mee naar huis willen nemen....

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noortje nogmaals bah! voor je vrienden

20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb die Brum-autootjes wel eens zien staan in een grote speelgoedwinkel.....Ze zijn wel errug leuk!

Deel Deze Pagina