@Noortje ik heb helemaal over je verhaal van je vrienden heen gelezen Echt vreselijk voor je vrienden zeg @Molly ik ga van de week toch een keer weer naar de Action dan kijk ik gelijk voor die snoetdoekjes. En sportse
Maar zie je dan deze curves, doet ze het veel beter. Dit zijn curves voor borstvoedingskindjes. Dus daar hoort ze bij qua vergelijking.
Hey Meiden, Met Thijmen gaat het helaas weer wat minder, hij hoest weer heel erg en heb nu speciale hoestdrank voor baby's gehaald. Ook heeft hij erge last van diaree, loopneus, niezen enz., ik hoop zo dat me kleine man snel weer beter wordt. Op het moment slaapt hij ook echt heel erg veel, het is echt eten en slapen en soms een klein beetje spelen. Hij is ook best huilerig en soms echt heel suf en duf, maar het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben. Ook heeft hij echt heel veel poepluiers op een dag momenteel, zo had ik er gister wel 5 en vandaag ook alweer 3. Maar op het moment heb ik echt me handen vol aan hem, ik probeer echt te reageren maar het lukt me echt op moment even niet deze ronde. Thijmen huilt nu ook alweer, dus ga me snel weer haasten naar hem toe. Ik zal volgende ronde weer reageren, oké janette ik zal straks ff op die site kijken want via veronica gaat het niet door dus dank je wel.
nouralien jammer voor je vrienden zeg... hoop dat t geluk hun snel een x toelacht.... En patrick maakt ze zo hoor... lol.... hier ook al aantal gekregen van m. hahahah..... En eerlijk is eerlijk hij ken t goed..... lol.... ik ga ff foto's boven maken... jordy en esther liggen samen in 1 bed en weigeren te slapen.... dus ff me kans nemen met foto's maken... hahahaha... laters...... kussssssssssssssssss ps: debbie beterschap met je kleine vent
janet: ik heb nog niet gekeken naar die zalf ik ben ook nog niet in de buurd van die winkel geweest maar ik heb de link nog steeds in mijn inbox staan. lola: ik had vroeger harde lenzen maar ga nu naar zachte, want toen der tijd ging dat niet met cilinder. het worden maand lenzen. hoop dat het nu wel gaat want harde werd ik helemaal gek van die bleef ik voelen bij elke knipper zeg maar. debbie beterschap bij thijmen. saar: goed zo dat je gereageerd hebt bij kind en gezin. curver ziet er toch goed uit. bij ons zeiden ze ook dat kailynn niet echt groot hoeft te zijn aangezien we zelf maar 168 en 170 zijn. vales: lenzen het lijkt me heerlijk ook omdat kailynn ook veel aan mijn bril wil trekken. en voor mijn oor zou het ook een uitkomst zijn. ga ewffe proberen foto's te bewerken van onze bruiloft om een mooi groot album te maken. morgen er vroeg uit dus vanavond op tijd er in.
Heb ik al de hele dag zo hard moeten werken.....kan ik hier ook nog eens tig pagina's lezen..... @Noortje, wat een triest bericht zeg. Eindelijk zwanger en dan moet het toch zo eindigen...... @Saar, wat een lekker koppie heeft Liene zeg! Mooie haren ook Ik vind het echt wel knap hoor dat ze al kruipt! @Karin, Jayden heeft maar 1 opa&oma, maar daar wordt hij dubbel door verwend @Lola, jij bent goede reclame voor de Prenatal Ik ben ooit ook eens een keer bij de DE winkel geweest, precies hetzelfde, sindsdien bestel ik het, of laat het door iemand anders halen @Debbie, beterschap voor Thijmen. @Eve, ff spammen dan he als je je bewerkte foto's terug hebt! @Noura, fijn dat het weer wat beter gaat, hopelijk is hij weer snel helemaal toppie. Nou, vandaag weer gewerkt, drukdrukdruk, dus niets nieuws te melden..... tot later! groetjes Setje
hihi Eve, vroeg op de avond ben ik druk bezig met eten koken, eten, Nick verzorgen, voeden en naar bed brengen. Verder opruimen in huis, dus als ik na achten kan gaan zitten, kan ik het forum onveilig maken... Nick ligt vaak tussen half 8 en 8 uur op bed in de avond. pff Saar klinkt alsof je een egoistische schoonzus hebt! goed trouwens dat je je zegje hebt gedaan bij kind en gezin. als ze BV zo promoten, moeten ze in elk geval goed op de hoogte zijn! maar bij ons CB gaat het vaak net zo hoor! Klinkt goed trouwens zo'n gastronomisch weekend! Wat een geweldige foto van kruipende Liene. Ze gaat echt heel hard! zit er trouwens veel leeftijdverschil tussen de nichtjes? Wat is Liene nog een klein en licht meiske, maar inderdaad je kunt geen reuzin verwachten als je zelf ook niet lang bent....en haar ontwikkeling gaat wel razendsnel...en volgens de BV curve is het toch prima! ze is wat grillig in haar groei, maar lijkt me weinig mis mee. Ik zal nick ook weer eens invoeren in de BV curve. Ook hij is de grootste en zwaarste niet. Noralien: Nick wordt ook niet overstelpt met cadeau's hoor, maar ze vinden het wel leuk om in hun eigen huis ook speeltjes voor hem te hebben. En hier wordt ook toekomstgericht gedacht. Hopelijk mag ook Nick snel neefjes/nichtjes krijgen.... Lianne/Noura was het gezellig op het CB? fijn dat Saf weer wat lijkt op te knappen. Lola bevalt het babykeyboard goed trouwens? heb wel eens gehoord dat onder invloed van zwangerschapshormoon inderdaad je ogen van sterkte kunnen veranderen. vreemd dat de sterkte nauwelijks anders is, maar je dan toch niet goed ziet. Hoop dat de fabrikant uitkomst gaat bieden. grappig dat je anderen ook van het badzitje overtuigd hebt! Ik heb Nick vanavond ook meteen ons zitje uit laten proberen. Hij vond het ook errug leuk. En dat het zo druk was in de DE winkel! pfff...daar had ik geen idee van. en dat je dan ook nog voor niks staat. Cynthia is je oor nog steeds zo vervelend? lastig hoor! lenzen....ik ben zo blij dat ik (nog) goede ogen heb.... succes met foto's bewerken. Ik ben er nog steeds niet handig in... janette ik gebruik gewoon een washandje voor Nick's gezicht. Cynthia en Noortje morgen veel plezier samen! vandaag dacht Nick bij de gastouder dat hij iets wilde pakken, maar het lag verder weg dan hij dacht. Hij viel dus vanuit zit voorover en heeft nu een mooie buil op zijn voorhoofd. En dat is deze week niet de eerste keer dat hij gevallen is. Hij is al een keer vanuit staan achterover op de vloer gevallen en vanuit zit ook achterover....ook probeert hij al flink om zich op te trekken en had zichzelf vanaf de vloer liggend omhoog gewerkt op de wipstoel. Dat vallen houdt hem in elk geval niet tegen om op odnerzoek uit te gaan....Ik vind het wel erg schrikken, maar besef tegelijk dat het waarschijnlijk nog wel eens vaker zal gaan gebeuren. Hij heeft wel pijn/schrik op zo'n moment maar na effe brullen is het ook vrij snel weer over. gelukkig.....
Ik reageer ff kort dan kruip ik me bedje in..... @debbie...ach het arme jochie weer zo ziek...sterkte met hem enne ik heb de abbo rechts onderin.. wil je meer wteen pb of mail me ff... weltrusten allemaal ik lees morgen, tijdens me werk , wel weer wat jullie te kletsen hadden... ik hoop dat het voor iedereen een rustige nacht mag worden knuffel Janet
Vales, wat een ontzettend mooie foto's. En wat een knap stel Tja, durf 't bijna niet te zeggen, maar als de papa van Daisy zich verveelt, dan wil ik 'm ook wel een paar foto's opsturen hoor Lianne, volgens mij heeft Lynn ook zo'n zelfde loopauto als jij omschrijft. Heb deze ook via mp gekocht, geloof voor 30 euro. 't Is zo'n ufo. Ach Noortje, wat triest zeg voor jullie vrienden. Karin, Lynn is het eerste kleinkind van mijn ouders (ben enigst kind) en het tweede kleinkind bij mijn schoonouders. Ze wordt erg verwend met aandacht. Ze komen niet eens langs voor ons. Het is zelfs zo erg dat mijn vader belt of Lynn wakker is en als ik nee zeg, dan komt 'ie niet . Ik zei laatst: je mag ook voor ons langskomen hoor. Ach, vind het ook wel erg leuk hoe gek ze ermee zijn. Ook mijn schoonouders. Daar wel regelmatig kleertjes of rompertjes. Bij mijn ouders ook, maar niet zovaak. Meestal wel als ik samen met mijn moeder in een winkel ben en ik iets leuks zie voor Lynn. Dan betaalt zij vaak. Maar mijn ouders hebben ook een spaarrekening voor Lynn geopend en dat vind ik al hartstikke lief. Mijn schoonmoeder heeft alleen niet dezelfde smaak als ik, dus die kleertjes krijgt Lynn meestal aan als ze naar het kdv gaat. Mmmm, Saar, kan me voorstellen dat je schoonzus je niet zo ligt. Enne, wat heb jij hippe jonge schoonouders zeg. Die van mij zijn de 60 al gepasseerd, maar Michel is ook een nakomertje. Hee, ik mis Lynn nu weer op de lijst. Foei Saar, heb je Lynn eraf gehaald Lola, ik zou ook flink pissig zijn geweest als mij dat zou overkomen. Nou, wij zijn vandaag naar Rdam geweest. Lynn hoeft niet getest te worden op cf, omdat zij geen symptomen heeft. Had 't liever wel gehad, dan hadden we het echt 100% uit kunnen sluiten, maar ja, ze wilde er echt niet aan. We zijn er wel blij mee dat ze dus waarschijnlijk geen cf heeft. We moeten volgende week dinsdag weer terugkomen, maar nu bij een arts van het sophia kinderziekenhuis. Hij legt het e.e.a. uit mbt de vlokkentest/vruchtwaterpunctie en dan kunnen we beslissen en een datum bespreken. Ga nu nog eventjes de leesmap lezen. Morgen en vrijdag werken. Weinig zin. Nog 3 weekjes en dan lekker 3 weken vakantie. Laat de zomer maar komen!
@Saar: Ik heb je een pb-tje gestuurd... Ik heb ook eens even in mijn boekje gekeken en wanneer ik dan de lijn doortrek bij 7,5 maanden, zit Liene qua gewicht en lengte iets boven de ondergrens. Dat is dus niet de speciale curve voor bv-kindjes. Aangezien jij niet groot bent, lijkt Liene me volkomen normaal... @Janette: Ik heb 13,99 betaald, geen idee of dat een aanbiedingsprijs was... @Debbie: Beterschap met je kleine man! @Bianca: Ja, wat moet je daar nu mee? Aan de ene kant is het een goed teken dat geen Lynn geen symptomen heeft en dus volgens de arts waarschijnlijk ook geen cf, maar met een test had je zekerheid gehad. En aangezien zo'n zweettest niet belastend is voor je kleintje, vind ik het erg jammer dat ze die niet willen doen. Had je in elk geval al iets meer zekerheid gehad... @Duikster: Jasmijn vindt het baby keyboard helemaal te gek (en haar papa misschien nog wel meer... ) Kinderen worden groot met vallen opstaan. Nog even en het gaat bij ons allemaal zo... Hier is sinds vandaag de eerste tand door de lip een feit ! Jasmijn draaide zich tijdens het verschonen op haar buik en ging vervolgens op handen en knieën zitten. Maar dat deed nogal onhandig en voordat ze (en ik!) het wist, viel ze met haar kinnetje op de commode. Natuurlijk ging de babysirene meteen op volle sterkte af! Gelukkig zit het wondje aan de binnenkant van haar lip, dus ze ziet er niet 'gehavend' uit. Het bloedde overigens wel flink, al lijkt het natuurlijk erger dan het is door het speeksel...
saar dank je wel voor de link zal ff lijntje maken van ruth.... ruth zit op de lijn van 1. dus als je op t einde van de curve kijkt rechts dus... is wel onder t gemiddelde maar goed ni iedereen kan perfect zijn toch?
Noura, wat fijn dat het met Saf weer beter gaat. Saar, Ik ben echt helemaal weg van het koppie van Liene met dat haar.....en dan al kruipen.... Enne, ik zou me ook niet te veel zorgen maken om haar groei als ik haar zo zie. Goed dat je het trouwens gezegd hebt van het advies bij bv. Op de pamper sensitive billendoekjes staat dat je ze ook in het gezicht en voor handjes kunt gebruiken. Deze ruiken minder sterk dan de meeste snoetendoekjes. Eve, ik heb een iets ander programma, paintshop pro. ,maar kan daarmee ook wel dit soort bewerkingen uitvoeren. Als ik mijn bannerachterstand heb ingehaald (nog 3 ), wil ik wel iets voor je doen hoor.....zie nu dat de vriend van Bar zich ook al meldt, en tja, tegen een professional kan ik natuurlijk niet op Lola, je zou zo'n "theedoos" achter de kassa toch iets doen hé Ooooh, nu al een tand door de lip. wat zielig! Karin, Ik klaag niet over te weinig cadeau's van de oma's en opa hoor . Ze zijn helemaal weg van haar en laten dat ook merken. En ze krijgt regelmatig iets, maar wordt er niet mee overstelpt. Een ondernemend mannetje, Nick. Hoe was het ook alweer....met vallen en opstaan Jikke kiepte gisteren ook om met haar achterhoofd op de vloer. Ik zag dat ze wilde gaan huilen. Toen ik heel overdreven "oeioeioei die vloer is hard" zei, begon ze spontaan te lachen. Zo zie je hoe vroeg ze al af te leiden zijn van pijn. Bianca, kan me voorstellen dat je liever uitsluitsel had gehad. Op zich natuurlijk wel fijn dat ze geen symptomen heeft, maar kan me je bezorgdheid heel goed voorstellen.
en jullie maar klagen dat er in de vroege morgen geen late mensen zijn, nou ik ben er hoor! maar jullie niet msn is het ook nog uit gestorven. ik ben al aangekleed en wel! (normaal nooit van dit alles hoor!) ik ga zo naar noralien toe dus vroeg uit de veren want het is immers ruim 2 uur rijden en anders is de dag veel te kort als we niet op tijd vertrekken. KAilynn die slaapt nog, die was gisteren goed in bed te leggen maar vannacht van 1.30 tot 2.30 lag ze elke 15 minuten te auw h.... tut er in doen hielp ook niet dus laten doen en uiteindelijk viel ze weer in slaap. janet: ik heb mijn badzitje bij babydump gehalld het is precies ze zelfde die ze ook bij prenatal verkopen van mij was geloof ik 12.95 bij prenatal nu 14.95 geloof ik karin: kailynn heeft ook het zelfde soort piano, ik had het internet afgezocht en bij mijn ouders in de buurt 1 gevonden dus foto aan mijn ouders gestuurd met gegeven zei mijn vader ja maar wij hebben er zo 1 nou het is niet precies het zelfde maar doet wel het zelfde. verschillende dieren geluiden, muziek soorten, volume verstelbaat tempo verstelbaar en je kan zelfs opnemen en verschillende melodien. ze hadden de doos er nog rond. bij mij kwam hij van de Aldi (zag ik op de doos.) kailynn loopt dus in een loopstoeltje wat erg goed gaat en ze kan dan nog wel niet zo heel goed zitten maar dit gaat perfect en ze zit goed! de meningen over deze stoeltjes zijn verdeeld maar bij ons in de regio zijn er zelfs verscillende kdv die er 1 hebben en moet er bij zeggen je moet het gewoon met mate doen er zijn midsschien kindjes die er hele dagen in hebben hehangen en daar zijn problemen bij ontstaan maar in totaal 30 minuten (2x 15) zie het kwaad niet van in. bianca: spannend volgende week in rotterdam hopelijk kunnen ze je goed voorlichten! setje: ben blij dat je weer met ons mee kletst hoor! nou ik ga kailynn uit bed plukken.
Cynthia, goede reis en tot straks Kijk, ik kan het ook...... En ik kan ook de kleur verscherpen of verzachten of er een ander kleurtje van maken Het is ook minder werk dan ik dacht, dus als iemand eens iets berwerkt wil hebben....kan wel ff tussendoor. Kan er natuurlijk ook dingen inplakken, tekst erbij enz enz.
Noralien en Cynthia, amuseer jullie vandaag. Noralien, ik ga wel eens een foto doorsturen. Ik ga de foto's van het weekend afwachten. Cynthia, dat wordt bij jullie een echte boerderij. Liene heeft een soort van piano, maar ipv toetsen staat er een trein met dieren op. Alle dieren zijn indrukbaar en sommige delen van de trein ook. Liene heeft nu ontdekt dat wanneer ze boven op dit ding gaat liggen er heel veel geluid komt. Bedankt allemaal om me nog eens gerust te stellen over de groei van Liene. Ik vind het eigenlijk ook schattig, zo'n klein dropje. Ik was vroeger zo ook één, overal de kelinste en Ben trouwens ook. Dus hoe kunnen twee kleine dropjes nu een reus maken? Gisteren was Liene me kwijt. Ze zat met Ben op de mat te spelen en ik was in de bureau. Kwam Ben binnen dat ik moest kijken. Zag ik haar in de keuken kruipen, rond het kookeiland. En bij elke hoek, stak ze haar hoofd uit om te zien of ik er niet was. Zo schattig. En toen ik riep en ze me zag, kreeg ik de mooiste/liefste glimlach die er is. Ik weet niet meer wie het zei, maar bij ons is het ook zo dat mijn schoonouders meer geld (kunnen) geven dan mijn ouders. Ik heb nog een broer en zus thuis die nog moeten gaan studeren, dus begrijp het heel goed. Maar soms is dat idd vervelend. Liene heeft bij mijn ouders ook een spaarboekje en bij mijn schoonouders een spaarpot. En wat een ongelukjes bij de decemberbaby's. Ja, dat gaan we nu meer en meer hebben. De kleine, stilliggende baby's worden groot. Bianca, mijn schoonouders zijn beide net de 50 gepasseerd. Mijn ouders nog niet trouwens. Dus Liene heeft jonge grootouders. Zowel Ben als ik zijn de oudste thuis. Karin, Kaat (Liene haar nichtje) is van 7/12/05. Wel leuk, we kunnen steeds zien hoe groot Liene binnen een jaar zal zijn (ongeveer, want Kaat is een grote). Ik ga vandaag eens beginnen werken voor mijn herexamens. Ik heb er nog niks voor gedaan en vanaf vrijdag is Ben thuis, dus zal er ook niet veel gebeuren. De 6de moet hij weer aan het werk. Een vriendin van mij is de 5de uitgeteld. Ze heeft al een kindje en die gaat naar ons komen als het zover is. Maar nog niks gehoord. Groetjes, Saartje
goed dat ik het weet noortje.... hahahha... wil nog een fotocollage hebben van de kids hier... en dan dat net als je dat normaal met gewone foto's doet...dus beetje over elkaar e.d.... Maar dat schijnt erg veel werk te zijn... veel plezier nouralien en slingding.... Ik ga vanmorgen mijn kans grijpen om ff met 3 kids eruit te gaan.. de oudste is met zijn papa mee naar het werk.... (bemonsteren van parijse wortelen. dus bij boeren monsters van de percelen halen... ) En daar zijn ze hele morgen nog wel mee bezig... en hier is het nu mooi weer.... Ben van plan om ff naar het strand te gaan, wat schelpen te zoeken en zand meenemen om mooie zandtekening te maken... hahahaha en natuurlijk foto's...... dat blijft hobby..... oh voor ik het vergeet te vertellen... Sinds dat ruth die aparte voeding krijgt dringt ze 4 flessen van 210 cc water en 7 scheppen compleet leeg en is pissig dat ze niet meer krijgt. Fruit en groente is maar heel weinig. ze heeft er nog geen behoefte aan... Rijstwafels vind ze wel lekker om op te knagen... tot vanmiddag....