Pff Nynke, dan zal je zéker blij zijn dat hij weer veilig terug is. Karin, veel plezier met zwemmen. Lola, geen concurentie hoor . Mooie foto, die met die bloem! Wie weet gaat een banner ook nog wel lukken. Een vraagje....mag ik jou eens een foto sturen die ik graag als avater wil hebben (jaja, nu ben jij de expert). Ik weet hoe ik het moet doen, heb het ook wel voor anderen gedaan, maar....Ik heb een nieuw fototoestel met erg goede kwaliteit. Als ik KB onder 5 wil krijgen, wordt ie heeeel slecht van kwaliteit. Misschien dat het jou wel lukt?! Gnessy, sorry...ik ben gisteren met barstende hoofdpijn naar bed gegaan en werd vanmorgen ook weer zo wakker. Had dus niet echt puf om alles terug te lezen en te reageren. Vandaar dat ik nog geen foto's heb geplaatst. Bij deze.....
@Nynke wat fijn zeg dat je broer terug is. @Debbie Gefeliciteerd @Otje leuke avatar en wat fijn dat je ongi er is. @Karin heel veel plezier in het zwembad. Wat betreft de meeting maakt mij de datum niet veel uit ik moet er ook eerst voor zorgen dat ik vervoer heb en dan kan ik met zekerheid zeggen of ik kan komen. @Gnessy ben benieuwd wat je huisarts zegt over de inentingen. @Slingding en Noralien wat leuk zeg dat jullie het zo gezellig hebben gehad @Slingding Wessel wil ook vaak mijn bril van me hoofd aftrekken,ik hoop dan echt heel erg dat ik nu wel lenzen kan krijgen. @Lola jij ook veel plezier vanmiddag
kailynn en slapen? hallo meiden, debbie als eerste gefeliciteerd! nou we hebben het gisteren erg gezellig gehad. ik heb voor mezelf wat overwonnen namelijk in het donker en ver rijden. ik heb alles bij gelezen maar het is me te veel om te reageren. saar prettige vakantie. vanmorgen moest ik ook weer op tijd weg voor mijn lenzen en afspraak met een vriendin om te luchen. kom later terug hoor. ga nu gauw naar mijn ouders.
Debby gefeliciteerd met je verjaardag {|= Otje erg gaaf je avatger. Snap je opluchting van je ongi heel goed, zou er ook niet aan moeten denken, het is druk genoeg zo met een grote meid en een kleintje Toch? Vanmorgen verjaardag van mijn nicht gehad in zzwolle, Dimphy heeft daar 2 uur geslapen in het campingbedje, ben helemaal blij dat het zo goed gaat. Ben nu druk aan het wassen, dinsdag gaan we met de camper richting zeeuws vlaanderen. Ik heb er zin in.
debbie van harte gefeliciteerd! otje mooie avatar, en las je goede nieuws, je zal wel opgelucht zijn. lianne, is een goed idee om samen richting houten te gaan. cynthia en noralien , wat leuk dat jullie het zo gezellig gehad hebben en goed dat je overwonnen hebt om ver en in het donker te rijden cynthia. en wat een leuke fotos van de meiden, ik moest er om lachen, vooral die met de worteltjes, erg leuk. nynke je zal wel heel blij zijn dat je broer terug is. ben blij voor je. karin ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad in het zwembad hier gaat het vandaag een stuk beter met safouane, ik ben zo opgelucht, ik heb mijn ventje weer terug. mijn vriendin is met haar dochtertje van 4 maanden geweest en ze hebben heerlijk naast me kaar gelegen hand in hand. erg leuk. ze waren bijna even groot.
noura wat een schatjes zeg.... heerlijk..... ik hoef cker niemand onderweg op te pikken om naar houten toe te gaan? ik rij via lelystad, almere, hilversum utrecht.....
hallo, hier nog snel een berichtje van mij. Noura, wat een lieve foto, en ze zijn niet alleen beide even groot, ze hebben ook beide evenveel haar. We zijn klaar, alles is ingepakt. We gaan maar tot zondag, maar 't is toch een koffer vol. En het overgrote deel is van Liene. Ben is nog even op stap, zijn verlof starten en ik ga heerlijk in de zetel bij mijn lievelingsprogramma All Saints. Liene slaapt al, dus even heerlijke me-time. Groetjes allemaal en tot zondagavond. Saartje